Skocz do zawartości

SVX Alcyone


pegi

Rekomendowane odpowiedzi

jest sens zakładać termostat przed chłodnicą oleju? tak żeby olej ze skrzyni at na chłodno szedł przez chłodnice wody i był podgrzewany przez płyn, a na ciepło przez chłodnicę oleju, żeby nie podgrzewać silnika? rozważaliście coś takiego?

 

Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mozna tez tanim kosztem podpasowac chlodnice oleju z Toyoty Celica. Aczkolwiek wg mnie najlepiej zamontowac jeszcze do niej jakis wentylator poniewaz olej najbardziej sie grzeje podczas stania np w korkach a wtedy chodnica i tak nie spelnia swojej funkcji.

Dehnel, ale jaki to ma sens? Skoro na zimno i tak plyn w chlodnicy bedzie jeszcze zimny?

Edytowane przez adixi1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sorry za chaos slowny:

tak to widzę- płyn chlodniczy łapie szybciej temp wiec podgrzewa chlodny olej skrzyni, a potem olej jest cieplejszy i podgrzewa płyn. odłączenie chłodzenia skrzyni (założenie zewnetrznej chlodnicy) od chlodnicy wody powoduje spadek temp silnika o okolo 15*C przy jeździe butem po gorach w obk h6, wiec może warto?

sam system zbyt skomplikowany nie jest, silnikowi przy obciążeniach jest chłodniej a na poczatku skrzynia się grzeje tak samo szybko jakpprzy seryjnym rozwiązaniu.

Edytowane przez Dehnel
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, mały fuckup i pilna pomoc potrzebna - szukam pompy wody. W ASO wyskakują dwie, 21111aa033 (za przeszło tysiaka...) i 21111aa070 (za 400). AA033 wygląda na tą z dwoma króćcami, a AA070 na tą z... jednym. Na necie wyskakuje jako pasująca jeszcze do Imprezy i Legacy, czyli zapewne NIE pasuje do SVX...

 

Ktoś da namiar na pasująca pompę wody? Skąd Wy bierzecie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zaryzykowałem i zamówiłem z ASO - na opposedforces i jakimś Forum SVX'owym trafiłem, że AA070 to jest ta 3-króćcowa do SVX, i tylko do SVX trafiała. Tak samo powiedzieli w ASO (ponoć nie jest opisana jako pasująca do czegokolwiek innego niż SVX). Dziwi mnie wprawdzie, że pompa EU 3-króćcowa jest tańsza niż US 2-króćcowa, ale... do odważnych świat należy. Może to na stronach z częściami mają coś nie tak ;)

 

Zestaw z Amazona jest w cenie "z czachy", ja za rozrząd ze stanów dałem 110 dolców, pompa w przeliczeniu też coś koło tego, i to OEM Subaru - wychodzi przeszło 2 razy taniej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...