Skocz do zawartości

SVX Alcyone


pegi

Rekomendowane odpowiedzi

Patrząc na cenę, to serio bardziej opłaca się ze Stanów:

http://www.ebay.com/itm/Fit-92-97-Subaru-SVX-3-3L-DOHC-Timing-Belt-Kit-EG33D-/300949966336?fits=Make%3ASubaru|Model%3ASVX&hash=item4612040e00:g:sU4AAOxyF19SDrY9&vxp=mtr

Dokładnie ten zestaw jest u mnie właśnie instalowany.

 

Będziesz miał pieroński problem z pompą wody - moja chyba w końcu idzie do regeneracji, bo europejska nigdzie nie jest dostępna, nawet w ASO.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzierżoniów - blisko :)

Szczerze mówiąc - zapytam się w DE - bo parę razy zdarzało mi się, że w DE było taniej niż PL - przy specyficznych pojazdach.

Pompa wody - gdzieś już ją widziałem na Ebayu.. chyba..

Jak dostanę "pypcia"  to na już  będe robił - gdzie mi tam czekać na klamoty ze stanów :):)

 

Auto ma swoje mankamenty :)  Przynajmniej licznika moge być pewien :).  Środek?  Fajny :)    No i CZARNY :)

 

 

 

Puściłem maila z zapytaniem do jednego z niemieckich serwisów ile kosztuje rozrząd..  Jak odpiszą - dam znać..

U mnie jest już 100tys nabite na rozrządzie... a chyba co 100tkm trzeba zmieniać??  Czy może mil?? :)

 

 

pozdro

Edytowane przez makisek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do speca od svx w dolnośląskim to w Kiełczowie jest RM Auto. Wlaściciel miał kilka SVXow i powinien dobrze znać temat.

Rozrząd w teorii co 100tys km. Ale legendy mówią, ze jest bezkolizyjny :-P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja ostatnio widzialem na bajecznej svxa po strzale od terenowki w bok, az zerwalo pasek. podobno silnik chodził po zmianie paska i ustawieniu walków.

 

Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mnie około 500 rozrząd bez pompy (ale udało się sprowadzić ze Stanów z przesyłką za półdarmo), nie wiem ile robocizna bo dopiero się robi. Regeneracja pompy 280-400, też dopiero będzie zrobiona. No i robocizna - trudny temat, ciut "po znajomości" mam robione. ale pewnie 1500 minimum za całość.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja za robociznę rozrządu płaciłem jakieś 250zł. Co do bajek z bajecznej to jak kiedys powiedzialem tam zw rozrząd jest bezkolizyjny to uslyszalem tylko zeby w to nie wierzyć. Więc widac w zaleznosci od dnia roznie z tą kolizyjnością bywa :-P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

250zl za robote...sie zapytam gdzie to tak, a potem stwierdze ze za taką kasę to bym nie wstał z wyra tego dnia, jakbym miał ten rozrzad komuś wymienić;)

 

Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

svx za sensowną kasę...http://otomoto.pl/oferta/subaru-svx-bezwypadkowy-szwajcaria-177-tys-km-bez-rdzy-ksiazka-serwisowa-ID6yqmwx.html

 

Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka

 

Tylko ta kiera... :P

 

Jest ktoś "na kupnie" obecnie w tym wątku? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kiera jak kiera. jesli opis jest prawdziwy a samochód zarejestrowany, to całkiem rozsądnie wygląda.

mam dwa tygodnie jazdy svxem bez opcji innej. po sprzedaży obka nie mam czym jezdzic. z kazdym dniem jest mi coraz lepiej w tym bydlaku.

 

Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka

prawda to że do 1992r mozna dołozyć do ecu jakiś scalaczek i się robi więcej mocy i niutów? Do skrzyni też podobno cos  jest co ją przyspiesza. Ktoś coś?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

prawda to że do 1992r mozna dołozyć do ecu jakiś scalaczek i się robi więcej mocy i niutów?

Hmm, ja dołożyłem turbo ;)  A szczerze mówiąc pierwsze słyszę o czymś takim. Choć kilka wersji mocy przy tej samej mechanice silnika wynika pewnie właśnie z różnic w sterowaniu. 

 

 

 

Do skrzyni też podobno cos  jest co ją przyspiesza

A nie przyspiesza przypadkiem tez końca skrzyni?  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Hmm, ja dołożyłem turbo ;)

to rozwiązanie...nie skraca życia skrzyni? :D :D

 

w 1992r jest miejsce na scalak, tak samo jak w turbodziadkach.

 

 

 

A nie przyspiesza przypadkiem tez końca skrzyni?

jak każdy dzień eksploatacji, z resztą z tą skrzynią da się żyć, jak każdego automatu trzeba się nauczyć. Ale do silnika cosik można by dołożyć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do skrzyni też podobno cos  jest co ją przyspiesza

A nie przyspiesza przypadkiem tez końca skrzyni?  

 

 

Dowcip polega na tym, że QuickChange Kit podobno nawet żywot skrzyni przedłuża - według Amerykanów w SVX skrzynia zbytnio "przeciąga" zmianę biegów (żeby były one "delikatne"), co generuje duże ilości ciepła (obciążenie) i w konsekwencji zabija skrzynie.

 

Ale te QC-Kity i inne ECU-Stejdże bardzo cieżko dostać, bo gość które je robił rzucił ten interes ponoć ;)

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miejsce ba chip jest nie tylko w my92 ale we wszystkich przedliftach. Czyli teoretycznie do 95. A za przyspieszenie zmiany biegow odpowiada opornica znajdujaca sie za akumulatorem na sciance blotnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...