Skocz do zawartości

SVX Alcyone


pegi

Rekomendowane odpowiedzi

Niestety, w SVX Subaru poszalało i w jako pierwszym (?) swoim aucie zrobiło 5x114.3 - dowcip powtórzyli potem przy STi od 2005 (?) i Tribece, a teraz w nowych Gackach i Outbackach.

 

Przy tej okazji pytanie - ori felgi 16 mają ET55 - felgi pod Brembo minimum ET40 (np. Fiat Coupe 20VT). Czy ktoś z Was ma jakieś doświadczenia z dystansami? Zastanawiam się, czy 20mm dystans to dobry pomysł...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po tym kilkumiesiecznym postoju, podczas jazdy zapala mi sie kontrolka Check engine, ktora tez sama gasnie.

Nic sie komletnie nie dzieje, czyli pracuje poprawnie.

 

Jak sprawdzić błędy?

 

Tak poza tym, od remontu zrobilem juz ok 500km, i jezdzi jak marzenie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Ketiv, kupuj ;-) to na szczęście nie wychodziło w SBD i nie posiada większości bolączek "zwyklych" Subaru :-D
 

 

wciąż jako szeroko rozumiany ideał będę uważał XV, dla mnie jest to fenomenalna koncepcja auta tylko to tandetne wykonanie odbiera całą radość z jazdy 

 

lubi mieć "ten prześwit" daje mi on dużo komfortu w wielu sytuacjach na drogach gruntowych, leśnych, bocznych itp. byle nie jechać wolno bo wtedy dźwięki "taniej produkcji porażają"  ;) SVX jako auto GT mógłby być wybawieniem w trasie bo po godzinie "okołoprzepisowej" przepisowej jazdy chce wysiąść z XV oblać go benzyną i podpalić

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W temacie przednich zacisków - prawdopodobnie ograniczyłem wybór do dwóch opcji - oba to czterotłoczki na tarczy 315mm i aluminiowe zaciski typu monoblok. Różnią się ponoć jedynie wielkością samego zacisku:

- Lexus LS400 UCF20

- Lexus LS430 UCF30

 

UCF20 ma w serii 16'tki ET40 (albo 45, różnie podają) - liczę, że z dystansem 20mm (to chyba nie hardkor?) wejdzie to na ori 16'tki (diablo zależy mi na tej cudnej feldze na zimę).

 

Liczę że "mój" SVX ma jakieś koło zapasowe, żebym miał na czym go u mechanika zostawić :P Jestem wstępnie ugadany z właścicielem UCF30 w Katowicach na przymiarkę "ile brakuje" - może mi też zaciski wypożyczyć, bo zmienia na 8-tłoczki ponoć :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lipa, nie mają


Dzisiaj po raz pierwszy strzelif focha-czyli nie chcial zapalic- tzn elegancko wyjechalem w traske do domu, po czym jak zatrzymalem sie pod sklepem nie chciał kuźwa zapalić.
Czasami coś łapało, ale bez gazu i go telepało.
Posprawdzałem pod maską czy wszystko ok, poczekalem ok 10 min i zaskoczył.

Co to mogło być?

Jak posprawdzać błędy-CHECK ENg kontrolka sie nie pali
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W niektórych samochodach walnięty czujnik wystarczy polać zimną wodą i się na czas jakiś naprawia:)

 

Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka

kochani zlitujcie się może jeszcze jakieś czary trzeba odprawić żeby działał.

trzeba odpiąć czujnik wałków i zmierzyć miernikiem

potem odpiąć czujnik wału żeby zmierzyć miernikiem

przecież to maszyna nie czary mary,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lepiej chwile poczarować niż skrzyżowanie blokować pięknym coupe;) napisałem tylko o awaryjnym zjeździe do boksu.

 

Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...