Skocz do zawartości

SVX Alcyone


pegi

Rekomendowane odpowiedzi

Znam jedną osobę która założyła i jeździ.

Ciekaw jestem jedynie co się stanie z tłoczkiem zacisku jak już klocki zaczną się kończyć. Trzeba poszukać czy zaciski z USDM są takie same jak w EU.

Edytowane przez adixi1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolor mega :P Chyba nawet wolę go od Burgundy.

 

Auto raczej do mocnego dopieszczenia:

- Skrzynia (4.44 z GTB czeka, dzisiaj dyfer dowiozłem 4.44 do mechanika)

- Blacharka (spod listew drzwi/tylnej ćwiartki wystają purchle, czyli pod spodem pewnie sito + tylne nadkola w purchlach)

- Uszczelki drzwi i szyberdachu poszarpane (ktoś ma z tym doświadczenie, czy pozostaje ASO?)

- Na P/N silnik telepie na wolnych obrotach (cewka? Chyba będę z Chin zamawiał... AA290 obżenią?)

- Coś strasznie trzeszczy od strony prawego przedniego zawieszenia/koła

- Klima nie działa (mogło usmażyć sprężarkę klimy, sądząc po śladach na osłonie rozrządu - pasuje to z innych Subaru?)

- Wgniotki gradowe na dachu (z kilkanaście-kilkadziesiąt)

- Hamulce do natychmiastowej wymiany

- Jakieś plamy, dziurki w plastikach i inne duperele.

 

Ogółem moim zdaniem w fajnym stanie, damy rade, ja już go pokochałem :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Kolor mega

Nawet jakby Twój był inny, to jest to prawda  B)  ;)

 

 

 

- Uszczelki drzwi i szyberdachu poszarpane (ktoś ma z tym doświadczenie, czy pozostaje ASO?)

Młody jesteś, serce masz zdrowe, możesz zapytać w ASO o ceny. Z ciekawości oczywiście  ... ;)  Pozostaje ratować co się da, albo szukać używek w lepszym stanie.

 

 

 

Chyba będę z Chin zamawiał... AA290 obżenią?)

Tymi wszystkiego nie załatwisz. Inna budowa, inne mocowania. Rzeźba tak gruba, że ja porzuciłem pomysł. Niestety używek nie dopadłem, kupiłem w ASO (1800 kpl, czyli tyle, co jedna uszczelka do drzwi  ;) ).

 

 

 

- Coś strasznie trzeszczy od strony prawego przedniego zawieszenia/koła

Może zastany jest jeszcze i potrzebuje się rozruszać ;)  

 

Najważniejsze, że wreszcie go masz  :)  Gratki i trzymam kciuki  :)

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znam jedną osobę która założyła i jeździ.

Ciekaw jestem jedynie co się stanie z tłoczkiem zacisku jak już klocki zaczną się kończyć. Trzeba poszukać czy zaciski z USDM są takie same jak w EU.

 

Klocki na tył są mega tanie, wystarczy je wymieniać np co 10 k km.

 

Chyba spróbuje i zamówię te tarcze- może okaże się, że nie ma o kruszyć kopi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozrząd bedziesz robił?

 

Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka

 

Będę - idzie już ze Stanów :P Tylko pompe wody muszę kupić i na 3 króćce przerobić, ale to już w PL.

 

 

Młody jesteś, serce masz zdrowe, możesz zapytać w ASO o ceny. Z ciekawości oczywiście  ... ;)  Pozostaje ratować co się da, albo szukać używek w lepszym stanie.

 

Aż tyle to kosztuje? oO U mnie są serio zmęczone, a szyber wręcz się ma czasem problem domknąć (kwestia blokujących go, spadających uszczelek?) - Tata stwierdził, że tej przy drzwiach ciężko będzie pomóc... choroba, tego żadne firmy nie dorabiają? :P

 

 

Tymi wszystkiego nie załatwisz. Inna budowa, inne mocowania. Rzeźba tak gruba, że ja porzuciłem pomysł. Niestety używek nie dopadłem, kupiłem w ASO (1800 kpl, czyli tyle, co jedna uszczelka do drzwi  ;) ).

Eh... Chincyki (co trzymają się mocno) twierdzili (i nadal twierdzą) że to zamienne ( http://www.alibaba.com/product-detail/Ignition-Coil-For-Subaru-SVX-Impreza_834076733.html?spm=a2700.7724838.0.0.pSdWj8 ) - szkoda, że w rzeczywistości nie pasuje :/ Może wyślę im maila, czy nie mają "tych innych"...

Wiem, że temat już wałkowaliśmy, ale:

C12_09001047.png

Czy dobrze widzę, że AA290 i AA310 (pierwszy i trzeci "rząd") są konstrukcyjnie identyczne (różnią się długością kabelka)? To może chociaż te dwie (cztery) bym mógł przyjanuszyć z Kraju Wschodzącej Podróbki? :P

 

 

Może zastany jest jeszcze i potrzebuje się rozruszać ;)

Chyba nie, bo w trasie raczej się pogarszało, niż poprawiało :/

 

No, i na dodatek coś mi paliwem potrafi po postoju pachnieć w środku... też się zastanawiam, ki czort...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Według Amerykanów to się da zaadaptować (i działa co najmniej równie dobrze) :

http://www.weaponxperformance.com/catalogv137/index.php?main_page=product_info&cPath=13&products_id=440

Czekam na szczegóły.

 

adixi, przymierzałeś te AA290? :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale jak tan prpoponowany zespół cewek ma zastapic pojedyncze cewki SVX. Nie ogarniam tego!

 

 

 

Info dla potomnych.

 

Łaczniki i gumy stabilizatora przód wymienione:

 

z racji ceny nowych łacznzików 300zł/szt i braku zamienników, zrobiłem po "januszowemu"  kupiłem od lagacy, przeciąłem i wspawałem tulejkę-przedłuzkę na wymiar SVXa.

Na gumy cena nie jest wysoka ~60żł/2szt  ale musiałbym czekac 5 tygodni wiec ząłozyłem dodatkowe półpiercienie na drążek stabilizatora (grubośc materiału ok 1,5mm) i cąłośc ścnałem starymi gumami.

 

nastała cisza ale teraz delikatnie słysze przekąłdnie kierowniczą - jest tam jakas regulacja?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Ale jak tan prpoponowany zespół cewek ma zastapic pojedyncze cewki SVX. Nie ogarniam tego!

To dość prosty zabieg: kupujesz zespół sześciu pojedynczych cewek 290 i zastępujesz nimi trzy zespoły starych pojedynczych cewek 290, 300 i 310  ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To nie o ten zestaw chodziło chyba tylko o ten z linku na jedbej cewce i kablach zaplonowych. A co do rzeźby z aa290 to nie ma praktycznie żadnej. Może mylisz Pegi te cewki z cewkami od STI bo z nimi rzeczywiście na dwóch cylindrach zabawa jest nie unikniona. Cewka aa290 to cewka od GTka i rozni sie jedynie brakiem takiego małego "garbu" na obudowie i długością kabla. Do każdego cylindra wchodzi idealnie. Nie wejdzie natomiast np cewka svxowa aa310 do srodkowych cylindrow.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...