Skocz do zawartości

SVX Alcyone


pegi

Rekomendowane odpowiedzi

Hmm ale watpie zeby cos sensownego kupic nawet uzywanego za 400zl. W tym samochodzie instalacja powinna jednak miec juz ręce i nogi a nie być przypadkową zbieraniną komponentów, bo tak się udało. Ale to oczywiście tylko moje zdanie ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Postaw sie w takiej sytuacji-montujesz lpg za 3k.
Po roku lub 2-3 samochod np rozbijasz.
Nie masz Ac, i chcesz odzyskać troche gotówki.

Rozbierasz auto, no może nie całe, ale wartosciowe elementy.

A instalacja Lpg, to komputer,wiązka,wtryski, butla i kilka gadżetów,
Rurki zostawiasz.

Co jej brakuje?
Nic. Przed zakupem pytam sie ziomka czy bedzie pasowala i montujemy.
Oni zajmuja sie tym na codzień, i robia mi to trochę oo kolezensku.

Ja, jestem mega zadowolony.

Ponad rok temu kupilem do prosiaka instalacje 8cyl, i z montażem mi wyszlo ok 1300 zl

Edytowane przez jbond
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Tym bardziej, że ogólnie dostępna cena w ASO to około 360zl. Za sztuke.
 

Cena każdego typu jest inna, więc są trzy ceny. Natomiast za komplet, nie pamiętam dokładnie, ale zapłaciłem 17xx zł. Poniżej 1800 na pewno. A przy cenie 235 za sztukę wychodzi 1410 za komplet  ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie mial chlop problemu to sobie radio zienil...

 

W miejsce fabrycznego radia zagoscil nowy pioneer. Zielone Poswietlenie prawie idealnie komponuje sie z fabrycznym.

 

Oczywiscie teraz fabryczne glosniki (mimo ze sa po wymianie zawieszenia) nie wyrabiaja...

 

Pytanie czy to rzeczywiście głośniki czy np brak wygluszenia drzwi i tylnej półki.

 

Robil ktos z was wygluszenie? Jakieś wskazowki?

 

Wymieniał głośniki? Na co?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chłopaki, pomóżcie, bo Forum coś niemrawe, a swap w przyszłym tygodniu rusza:

Zamiast padniętej skrzyni wlatuje TZ102Y-BABA-CF, czyli Phase I VTD 4EAT 4.44 z JDM Legacy GTB. Do tego hybryda dyfra z Legacy GTB ze szperą (LSD) z SVX'a.

 

1. Ile i jakiego oleju wlać do skrzyni po swapie? Dextron III podobno jest najlepszy do automatów Phase I?

2. Ile i jakiego oleju wlać do tylnego dyfra? Dyfer będzie Legacowy, ale z wsadzonym LSD z SVX'a.

3. Podobno do "przedniego dyfra" też się coś leje? Co, gdzie i ile? :P

4. Czy ktoś orientuje się, jak znaleźć/dobrać filtr oleju do tej skrzyni? Czy wszystkie 4EAT Phase I miały identyczny? Znalazłem (i właśnie zamówiłem) coś takiego: http://allegro.pl/show_item.php?item=5191125281

Podpasuje?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. mam dex III i tez wyczytalem na forach US ze to najlepsza opcja

2. 75W90 GL5 - marka bez znaczenia wejdzie ok. 0,8L

3. to samo tylko ze 1,2L - wlewa sie przez bagnet

4. powienien pasowac ja mam taki sam

 

polecam za jednym zamachem zalozyc dodatkowy filtr zew. oraz chodnice do skrzyni

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...