Skocz do zawartości

SVX Alcyone


pegi

Rekomendowane odpowiedzi

No dobra bo widze ze nie bardzo mozemy sie zrozumiec. Wiem juz chyba na czym polega problem. Ja cały czas mówię o cewkach aa290 ale od GTka zaznaczam od GTka. Ty masz cewki kupione w komplecie i tam jest aa290 ale do SVXa! I tak jak wczesniej napisalem cewki svxowe maja taki charakterystyczny garb i przez to faktycznie svxowe 290 nie wejdzie na srodkowa swiece. 290 z Gtka nie ma garba i wchodzi bez najmniejszego problemu i bez rzeźby. Myślę, ze wytlumaczylem wystarczajaco zrozumiale ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To chyba nie najlepszy pomysł. Jak wypdanie ci tłoczek to tracisz hamowanie.

 

 

Może jednak zrobimy zakup grupowy tarcz u tego człowieka :

 

http://olx.pl/oferta/dorabianie-tarcz-hamulcowych-i-bebnow-samochodowych-wszystkie-typy-CID619-ID1oh9Z.html

 

Jakiś czas temu z nim rozmawiałem i koszty wychodziły 400 zł za formę i później po 400 za tarczę. Jak by było parę kompletów to można by potargować.

 

Ktoś byłby chętny ?

 

 

Znam jedną osobę która założyła i jeździ.
Ciekaw jestem jedynie co się stanie z tłoczkiem zacisku jak już klocki zaczną się kończyć. Trzeba poszukać czy zaciski z USDM są takie same jak w EU.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@@adixi1,Aaaa, to piszemy o dwóch różnych rzeczach :rolleyes:  Tylko jeszcze jedno - gietkowe mają dokładnie ten sam numer? I są inne niż SVX-owe? A w ogóle to w gietku nie jest przypadkiem jedna poczwórna cewka?

A już ok, znalazłem, były jedne i drugie. 

Edytowane przez pegi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pod kompa można - po SSM-1 ;) Inżynierkę o tym napisałem :P

 

adixi - cewki z linku które wstawiłem to jest to "uniwersalne" AA290 czy "SVXowe"? :P Bo chyba będę zamówienie robił, są inni chętni?

 

Co do hamulców to ja robię "ucieczkę do przodu" - w tym miesiącu mam mieć pożyczone tarcze i zaciski z LS430 na przód, a na tył niebawem zdobędę Tribecę. No, ale dystans będzie prawie na pewno konieczny...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pod kompa można - po SSM-1 ;) Inżynierkę o tym napisałem

 

adixi - cewki z linku które wstawiłem to jest to "uniwersalne" AA290 czy "SVXowe"? Bo chyba będę zamówienie robił, są inni chętni?

 

Co do hamulców to ja robię "ucieczkę do przodu" - w tym miesiącu mam mieć pożyczone tarcze i zaciski z LS430 na przód, a na tył niebawem zdobędę Tribecę. No, ale dystans będzie prawie na pewno konieczny...

Daj wiecej info o tym ssm-1

 

Chetnie sie pobawie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U nas tylko miasto, bo żona do pracy jeździ codziennie. Voyager 3.3 v6 palił 20-22:)

Trasy svxem jeszcze nie było, bo nie ma kiedy:)

 

Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie, jak lpg kocham całym sobą, przy tym samochodzie mam pewne wątpliwości, tym bardziej, że plan jest na max 7kkm/rok.

 

Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...