Jump to content

SVX Alcyone


Recommended Posts

  • Replies 2.6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Gdyby ktoś jeszcze nie widział to mój SVX miał wczoraj sesję zdjęciową u mojego ulubionego fotografa... i jest przeciąg Wiecej fotek tutaj: https://www.facebook.com/skowronekmillenium/photos/?ta

Kwa, na mojego to by 202 napraw zabrakło...

witam! Minęło już trochę czasu od zakupu svx'a, trochę już w nim zrobiłem i pozamawiałem części, chciałem się jednak podzielić odkryciem- może komuś się przyda. Łączniki stabilizatora przód tak bardzo

Posted Images

Na tyle inne, że 290 do gniazd 300 i 310 nie włożysz. Cały zestaw OEM 290, 300 i 310 jeszcze leży u Kuby. Zanim włoży do auta, zrobię zdjęcia i wkleję. 

Link to post
Share on other sites

No dobra bo widze ze nie bardzo mozemy sie zrozumiec. Wiem juz chyba na czym polega problem. Ja cały czas mówię o cewkach aa290 ale od GTka zaznaczam od GTka. Ty masz cewki kupione w komplecie i tam jest aa290 ale do SVXa! I tak jak wczesniej napisalem cewki svxowe maja taki charakterystyczny garb i przez to faktycznie svxowe 290 nie wejdzie na srodkowa swiece. 290 z Gtka nie ma garba i wchodzi bez najmniejszego problemu i bez rzeźby. Myślę, ze wytlumaczylem wystarczajaco zrozumiale ;-)

Link to post
Share on other sites

To chyba nie najlepszy pomysł. Jak wypdanie ci tłoczek to tracisz hamowanie.

 

 

Może jednak zrobimy zakup grupowy tarcz u tego człowieka :

 

http://olx.pl/oferta/dorabianie-tarcz-hamulcowych-i-bebnow-samochodowych-wszystkie-typy-CID619-ID1oh9Z.html

 

Jakiś czas temu z nim rozmawiałem i koszty wychodziły 400 zł za formę i później po 400 za tarczę. Jak by było parę kompletów to można by potargować.

 

Ktoś byłby chętny ?

 

 

Znam jedną osobę która założyła i jeździ.
Ciekaw jestem jedynie co się stanie z tłoczkiem zacisku jak już klocki zaczną się kończyć. Trzeba poszukać czy zaciski z USDM są takie same jak w EU.

Link to post
Share on other sites

@@adixi1,Aaaa, to piszemy o dwóch różnych rzeczach :rolleyes:  Tylko jeszcze jedno - gietkowe mają dokładnie ten sam numer? I są inne niż SVX-owe? A w ogóle to w gietku nie jest przypadkiem jedna poczwórna cewka?

A już ok, znalazłem, były jedne i drugie. 

Edited by pegi
Link to post
Share on other sites

Tak i gtkowa i svxowa jest aa290 nie wiem jakim cudem ta do svxa ma ten sam numer a do tego troche inną obudowę ale cóż SVX :-D

Link to post
Share on other sites

Dokładnie. Jak miałbym płacić tyle pieniędzy za zrobienie na zamowienie tylnych tarcz to wolał bym zamowić właśnie taki zestaw z US.

  • Upvote 1
Link to post
Share on other sites

Ile to jest dużo? Mój pali 330zl/500km tylko po mieście, co daje ok 17l.

 

Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka

Link to post
Share on other sites

Pod kompa można - po SSM-1 ;) Inżynierkę o tym napisałem :P

 

adixi - cewki z linku które wstawiłem to jest to "uniwersalne" AA290 czy "SVXowe"? :P Bo chyba będę zamówienie robił, są inni chętni?

 

Co do hamulców to ja robię "ucieczkę do przodu" - w tym miesiącu mam mieć pożyczone tarcze i zaciski z LS430 na przód, a na tył niebawem zdobędę Tribecę. No, ale dystans będzie prawie na pewno konieczny...

Link to post
Share on other sites

Szymon te cewki to gtkowe.

Czyli mogę brać? Na FB się do mnie gość zgłosił, że też by wziął komplet, to będę pisał do Chincyków :)

Link to post
Share on other sites

Pod kompa można - po SSM-1 ;) Inżynierkę o tym napisałem

 

adixi - cewki z linku które wstawiłem to jest to "uniwersalne" AA290 czy "SVXowe"? Bo chyba będę zamówienie robił, są inni chętni?

 

Co do hamulców to ja robię "ucieczkę do przodu" - w tym miesiącu mam mieć pożyczone tarcze i zaciski z LS430 na przód, a na tył niebawem zdobędę Tribecę. No, ale dystans będzie prawie na pewno konieczny...

Daj wiecej info o tym ssm-1

 

Chetnie sie pobawie

Link to post
Share on other sites

 

Ile to jest dużo? Mój pali 330zl/500km tylko po mieście, co daje ok 17l.

Czyli 13-14 to normalka?

 

Czy szukać błedów?

 

Po mieście? Całkiem rozsądny wynik. 

Link to post
Share on other sites

Po miescie- 7km w korku rano i powrót o 17 tą samą drogą.

 

Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka

Link to post
Share on other sites

 

Ile to jest dużo? Mój pali 330zl/500km tylko po mieście, co daje ok 17l.

 

Czyli 13-14 to normalka?

 

Czy szukać błedów?

Jesli tylko miasto to ok

 

Ja z calego baku robie wynik 11-12 ale to 50:50 miasto:trasa

Link to post
Share on other sites

U nas tylko miasto, bo żona do pracy jeździ codziennie. Voyager 3.3 v6 palił 20-22:)

Trasy svxem jeszcze nie było, bo nie ma kiedy:)

 

Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka

Link to post
Share on other sites

Na trasie raz sprawdzałem. Ale konkretnie, Gdańsk - Nowy Sącz. Przelotowa autostradowo - ekspresowa (+ ;)) i spalił 9. 

Link to post
Share on other sites

Mój po mieście spala zazwyczaj 17 do 20 ale strasznego lpg. 17 przy spokojnej jeździe oczywiście. W trasie od ok 11 do 14. Na PB niestety dlugich dystansów nigdy nie robiłem więc nie wiem.

Link to post
Share on other sites

No właśnie, jak lpg kocham całym sobą, przy tym samochodzie mam pewne wątpliwości, tym bardziej, że plan jest na max 7kkm/rok.

 

Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


×
×
  • Create New...