k379 Opublikowano 13 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2016 Wydaje mi się, że to przerost formy nad treścią, kwesta przeznaczenia...z svx'a imprezy nie zrobisz... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BelegUS Opublikowano 13 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2016 O estetykę też chodzi No i w Imprezie mocniejsze hamulce kilkakrotnie mi skórę uratowały (mam wsadzonego dwutłoczka 277mm) - w aucie mogę nie mieć mocy ani przyśpieszenia, ale hamować musi najlepiej w okolicy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pegi Opublikowano 13 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2016 To nie chodzi o robienie imprezy. I nie jest to przerost formy nad treścią. Wystarczy pojechać autostradą, kilka razy mocniej zahamować (bo np. z prawego się ktoś wepcha, co jest normą u nas) i hamulce zaczynają pływać. Więc jeśli auto ma służyć do czegoś więcej niż zimowanie w garażu, to warto zainwestować w ciut lepszy układ. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k379 Opublikowano 13 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2016 Spoko, rozumiem, myślę, że nie jest to temat przewodni, chyba, że Ktoś ma hopla na tym punkcie:) To już inna sprawa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pegi Opublikowano 13 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2016 Spoko, rozumiem, myślę, że nie jest to temat przewodni, chyba, że Ktoś ma hopla na tym punkcie:) To już inna sprawa. No tak, wszystko zależy Jednakże w hamulce zainwestować warto. To nie kaprys, a bezpieczeństwo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BelegUS Opublikowano 13 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2016 Bingo! http://www.racingforum.pl/index.php?showtopic=91282&view=findpost&p=930705 jesli ktoś poszukuje duzej tarczy na zaciski od np alfy 166 czyli "węższe" to można śmiało polecić tarcze od Nissana Murano - 320mm srednicy i 28mm grubości. ja właśnie takie bede wkładał. Evo tez ma 320 takze jest alternatywa, tu ogranicza nas tylko rozstaw śrub, no bo niestety nie wszystkie auta maja 5x114 Tarcz do Murano od groma, i są 5x114.3. Pytanie brzmi tylko - czy 320mm wciśnie się w 16'tke 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pegi Opublikowano 13 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2016 Ktoś to musi sprawdzić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BelegUS Opublikowano 13 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2016 Obadam temat jak tylko będę miał (w końcu) SVX'a Muszę porozmawiać z moim mechanikiem i doedukować się z zakresu mocowania zacisków - ponoć te Brembo występują zarówno w wersji "z jarzmem" i jakoś inaczej mocowane - za dużo zmiennych (na razie) jak na moją nikłą wiedzę Ale temat planuje zrealizować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k379 Opublikowano 13 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2016 Wszystko da się przerobić,kwestia kosztów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pegi Opublikowano 13 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2016 (edytowane) Ja kupiłem takie: http://allegro.pl/show_item.php?item=5959002777 Edytowane 13 Lutego 2016 przez pegi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drakula-75 Opublikowano 15 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2016 To jak panowie nikt nie ma zepsutej skrzyni do svx na zbyciu??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ppmarian Opublikowano 16 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2016 (edytowane) zapowieda sie fajny artykuł http://www.petrolhearts.pl/2016/02/16/a-question-of-sport-vol-1-of-9-venturi-260/ Edytowane 16 Lutego 2016 przez ppmarian 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BelegUS Opublikowano 17 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2016 ^ Czekam na ten artykuł z niecierpliwością Właśnie wyczytałem, że obecnej generacji Outback ma tarcze z przodu o rozmiarze 12.4 cala - to jest na nasze jakieś 315mm. Rozstaw śrub 5x114.3. Teraz tylko pytanie, jaką ma grubość tych tarcz... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ppmarian Opublikowano 18 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2016 dzis pojawil sie wpis o RX7 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pegi Opublikowano 18 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2016 Trochę dziwne to porównanie, bo te auta nie są porównywalne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ppmarian Opublikowano 18 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2016 Chyba najlepsze z mozliwych. Do czego może innego mozna porowna svx? Do xjs? Do 840i? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pegi Opublikowano 18 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2016 Tak, według mnie właśnie tak. SVX to typowe GT. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BelegUS Opublikowano 18 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2016 Z32, Supra, 3000GT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matros1 Opublikowano 18 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2016 Tak, według mnie właśnie tak. SVX to typowe GT. Dlatego postanowiłeś że to będzie super baza do upalania. Tylko odelżyć, wstawić turbo i upalać Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pegi Opublikowano 18 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2016 Jeszcze oprócz tego wymienić raptem całe wnętrze, pół osprzętu silnika, skrzynię i resztę napędów, zawieszenie, hamulce ... ... ... No. Czerwony mógłby stanąć w tym porównaniu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Donnie Opublikowano 18 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2016 Co do poliuretanów to polecam ten mod jezeli ktoś chce uzytkowac svxa tak jak Ty czy ja na codzien. Moze wydatek dość spory jak chce sie zrobic komplet ale spokój na lata. U mnie poliuretan przejechał już jakieś 80 tys. I jedyne co muszę obecnie ogarnąć w zawieszeniu a wlaściwie to nawet nie w zawieszenu to końcówka drążka kierowniczego. Swoją drogą widział ktoś gdzieś? Napisz pls jak ten zestaw poliuretanowy wpłynął na komfort? Jak wrażenia z jazdy, czy zawieszenie jest dużo twardsze? Co ze sławnym skrzypieniem? Masz żółty czy czerwony? Ile czasu minęło od montażu? BTW, czy ma ktoś z was jakiś sprytny sposób (poza cięciem sprężyn) na obniżenie przedniego zawieszenia przy zachowaniu przyzwoitego komfortu? Pytam bo w sposób naturalny tył mi trochę siadł a przód niestety został tam gdzie był i SVX wygląda jakbym trupa w bagażniku cały czas woził :/ Z moich informacji wynika, że w tych okolicznościach chyba najlepszym rozwiązaniem będzie zakup tego zawiasu: http://ceikaperformance.com/Custom-Built-Coilovers-c10/ Z drugiej strony trochę szkoda mi moich oemowych amortyzatorów bo są w b.dobrym stanie. Poza tym koszty (przy aktualnej cenie dolara) tego gwintu niskie nie są. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matros1 Opublikowano 18 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2016 Jeszcze oprócz tego wymienić raptem całe wnętrze, pół osprzętu silnika, skrzynię i resztę napędów, zawieszenie, hamulce ... ... ... No. Czerwony mógłby stanąć w tym porównaniu Taka kosmetyka Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adixi1 Opublikowano 18 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2016 Co do poliuretanów to mam czerwone, czy są dużo twardsze od serii ciężko mi powiedzieć bo kupiłem samochód z już założonymi. Jeździłem kilkoma svx'ami w serii i szczególnej różnicy w twardości nie zauważyłem. Pomijając oczywiście USDM'y bo tam z natury jest bardziej miękko zestrojone zawieszenie. Od montażu minęło już ponad 5 lat. Czy skrzypi? no wiesz poliuretan lubi, ale w moim przypadku tylko w lecie jak jest bardzo sucho i tylko tył przy przejeżdżaniu przez progi zwalniające. Jak ktoś jest na to strasznie wrażliwy to można je od czasu do czasu przesmarować smarem silikonowym, ale najlepiej po prostu się przyzwyczaić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Donnie Opublikowano 19 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2016 Wielkie dzięki za info Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
atomic Opublikowano 20 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2016 Panowie, na początku listopada kupiłem żółtego US w Białymstoku. Nawet wspominałem tutaj. Samochód ma bardzo niski przebieg, 43k mil, ale jak chyba wszystko z USA, historię wypadkową, a dodatkowo strasznie zaniedbany mechanicznie. Jestem po pierwszym etapie przywracania go do świetności. Mechanicznie samochód jest w już w bardzo dobrym stanie. Padało tutaj pytanie, jaki budżet należy założyć na doprowadzenie do optymalnego stanu mechaniki SVX. W moim przypadku było to około 8,5k pln. Co zrobiłem? 1. Rozrząd z pompą wody - ebay 2. Regeneracja rozrusznika 3. Regeneracja pompy wspomagania 4. Uszczelnienie łączenia silnika ze skrzynią ( wyjęcie silnika ) 5.Naprawa EGRu 6. Serwis zawieszenia - wymiana gum stabilizatorów, łączników. 7.Wymiana płynów 8. Nowe uszczelnienie dekli silnika 9. Wymiana klocków, tył i przód 10. Regeneracja tarcz hamulcowych 11. Wymiana pasków do napędu osprzętu Silnik już nie brzmi jak pijana orkiestra dęta i w końcu mogłem lekko poszaleć Kolejny etap to prace blacharskie ( podłoga po wypadku miejscami jest w kiepskim stanie ) oraz powrót do oryginalnego koloru. Potem wymieniam wydech na nowy z kwasówki i kosmetyka. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się