Skocz do zawartości

Subaru Forester [SJ] (MY13=>MY19)


kordynator

Rekomendowane odpowiedzi

Dyskusja robi się, żenująca :(

 

Widzę, że niektórzy poczytują sobie za punkt honoru by za wszelką cenę i przy każdej okazji dokopać Subaru. Kiedyś jak dzieciaki pokłóciły się na podwórku to brały swoją łopatkę i wiaderko i zmieniały piaskownicę. Maże tak byłoby lepiej postąpić i teraz?

 

obydwaj Panowie mają u mnie +1

A u mnie -1, bo jak dobrze wiemy takie wycieczki osobiste są delikatnie mówiąc, niezgodne z regulaminem :yellowcard:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ja jednak chyba wolę ten dres. Tylko jak ty biedaku w swoim towarzystwie się odnajdziemy bez munduru :(

....co tylko potwierdza to co napisałem wyżej , a tak BTW to musisz sobie zmienić płytę bo ta z dresem ci się chyba zacieła.

Z mojej strony EOT.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a więcc o czym to ostatnio było w temacie nowego forka?

O tym, że nowy forek 2.0 DIT budzi emocje :)

 

Codziennie przejeżdżam koło stada ;) nowych forków, ale jakoś nie miałem okazji przyjrzeć się któremuś bliżej :rolleyes:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2.0 XT faktycznie budzi emocje. A tak przy okazji gdyyby go miec to moznaby na pewno pokusic sie o przywrocenie mu oryginalnej mocy (dane ze strony japonskiej: FA: 206kW(280PS)/5700rpm; :evil: 350N・m(35.7kg・m)/2000-5600rpm);

Na pewno mozna mu przywrocic to czego go pozbawiono i to bez ryzyka. Chyba tu chodzilo o emisje spalin i normy europejskie.

A tak BTW na ukrainskiej i australijskiej stronie Forek jest tez z silnikiem FB25 (170PS) - szkoda ze go nie ma u nas. :cry:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozwiązanie zagadki leży w dwóch słowach. Pierwsze to opony, a drugie masa.

Jest na rynku takie cudo jak Fiat Panda 4x4. Napęd tego auta to mega prymitywne, dołączane rozwiązanie. Lag spięcia tego napędu opartego o mechaniczne działanie wiskozy (bez żadnej elktroniki) jest tak duży że przy nim Haldex I generacji jest nad wyraz delikatny i szybki. Niemniej jednak auto ma dobrze dobrane szerokościowo opony, z w miarę agresywnym bieżnikiem jak na szosówki i bardzo niską masę, przez co w terenie zawstydza nie jedną prawdziwą terenówkę :idea:

Był nawet zaskakujący test Top Gear. Jak widać praw fizyki nie da się oszukać:

http://www.youtube.com/watch?v=NIrotqg6WOY

Edytowane przez subleo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

facet z wygolona klata i nogami

Tacy są teraz w modzie podobno :biglol:

 

dep1.jpg

 

Potem skrzynia 6 MT

No właśnie z lenistwa i dla wygody chciałoby się mieć ten lineartronic, ale z drugiej strony co manual to manual, konsternacja... :unsure:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...kurnik wciąga tylko gołębie i komary (w mocniejszy wersjach również staruszki), psuje aerodynamikę i pogarsza bezpieczeństwo pieszego skaczącego na maskę i jako taki, musiał odejść do lamusa z innymi przeżytkami jak szyby bez ramek...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tutaj też ewidentnie kwestia opon.

 

Polecam ostatni Top Gear i test nowego Range Rovera w USA. Auto ma typowe szosowe opony ale co wyrabia to szok, szczególnie jeźli chodzi o brodzenie w zamarzniętej rzece. To nie jest kwestia opon.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Coś na temat X-Mode Trochę dziwi mnie zachowanie w 1:08 (przód mieli, tył stoi).

 

To raczej złudzenie optyczne.

A czy ktoś pokusi się o test porównawczy 2,5XT z rocznika modelowego 2007-2008, potem następcy i obecnego 2,0XT? Trzy auta z mocnymi silnikami, każdy trochę inny. Wtedy można byłoby sprawdzić czy ta ewolucja się sprawdza czy nie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...