Skocz do zawartości

Subaru Forester [SJ] (MY13=>MY19)


kordynator

Rekomendowane odpowiedzi

Jeśli w wyższej wersji jest Start/stop zamiast kluczyka to oznacza że jest keyless a to już naprawdę świetne udogodnienie,mimo że wydawałoby się że drobnostka.

 

oj niekoniecznie ja w Fordzie mam przycisk ale nie oznacza to funkcji keyless - i to jest mega tragiczne rozwiązanie bo otwierasz pilotem / pierdykasz pilota gdzieś w aucie START / STOP wysiadasz z auta i mniejwięcej siakieś 5 m od auta stwierdzasz, że kluczyk / pilot pozostał pierdyknięty w środku - nikomu nie polecam więc warto się upewnić co tam Japońce wykombinowały w Forku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obecny ma ta funkcje to i nowy pewnie tez i w dodatku nie musisz otwaerac z pilota tylko przyciskiem przy klamce? Praktycznie kluczyka nigdy nie wyjmujesz z kieszeni, sasztki czy torebki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nowe CRV ma podobno dużo lepszy napęd niż miała stara wersja,

 

podobno nawet dłuzsze podjazdy do garazu , po sniegu , wytrzymuje , zanim się przegrzeje i trzeba czekac az ostygnie olej...do tyłu podobno dalej tylko przód.?.. :rolleyes:

 

ale wiosna lada moment to nie ma sie co martwic...na zapas :rolleyes: ..no i wykończenie świetne..

 

Znaczy cos jak sprzęgło w Subaru?

Co tam sie gdzie grzeje w napędzie?Nikt nigdy,nawet w poprzedniej wersji nie mial takiego problemu

Edytowane przez madox
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obecny ma ta funkcje to i nowy pewnie tez i w dodatku nie musisz otwaerac z pilota tylko przyciskiem przy klamce?

W Legacy jak dobrze pamiętam przycisk służył tylko do zamykania. Auto otwierało się samo po złapaniu za klamkę, oczywiście kluczyk trzeba było mieć gdzieś w kieszeni :)

 

Nikt nigdy,nawet w poprzedniej wersji nie mial takiego problemu

Znasz wszystkich właścicieli i użytkowników CRV?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...

Nikt nigdy,nawet w poprzedniej wersji nie mial takiego problemu

Znasz wszystkich właścicieli i użytkowników CRV?

 

oczywiście, że zna, i wszystkich właścicieli i użytkowników Volvo też, i ma brata co ma program za 3 tysie na 240 KM ... i Subaru też zna .. od najgorszej strony. Chyba ktoś mu po czymś jakimś Subaru przejechał, pewnie po rozsypanych zakupach, coś jak ta pani z dwiema rolkami papieru toaletowego tuż przed jezdnią ...

 

Ja mam prośbę, jakby nasz 'ulubieniec' przyszedł do salonu sprzedaży samochodów Subaru, to wystawcie mu drodzy Dealerzy cenę pińcet bez względu na to co chciałby kupić :P

 

Zobaczymy po jazdach CRV nowym w automacie wersja Lifestyle (bez skóry i navi) za jakieś 143tys jak to wygląda.Najwyżej będę musiał pogodzić się z 17cm prześwitu,bo wykonanie ,ilość miejsca ,bagażnik 590l(to dla mnie ważne ) są ok

 

no to mamy nowego faworyta.. :) ..a co sie stalo , ze Volvo zeszlo na 3 plan ??? :( .......

...

 

ja wiem, ja !!

Nie da się kupić ponad dwustukonnego volvo w dieslu z automatem za mniej niż 180 tysi.

A to ze słabszym silnikiem /chyba 165 KM/, po programie na 240 KM się rozpada samo z siebie :D

Edytowane przez wyrod
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mylisz się.163 i 215 to ten sam motor.Nie wierzysz?Zapytaj w Volvo.Róznica jest programowa,stąd czasem volvo robi promocję i za 3tys robią go na 215(tego 163).W praktyce zrobią Ci to zawsze.

I to 163 i to 215 robi się na 240KM i ponad 500nM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obecny ma ta funkcje to i nowy pewnie tez i w dodatku nie musisz otwaerac z pilota tylko przyciskiem przy klamce?

W Legacy jak dobrze pamiętam przycisk służył tylko do zamykania. Auto otwierało się samo po złapaniu za klamkę, oczywiście kluczyk trzeba było mieć gdzieś w kieszeni :)

 

i tak właśnie jest obecnie :) Do pełni szczęścia brakowałoby mi tego co ma Renault czyli jeśli się oddalam z kluczykiem(czujnikiem) to samochód zamyka się sam i nie muszę klikać na klamce,no ale to już marudzenie :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do pełni szczęścia brakowałoby mi tego co ma Renault czyli jeśli się oddalam z kluczykiem(czujnikiem) to samochód zamyka się sam i nie muszę klikać na klamce,no ale to już marudzenie

to chyba jest do ustawienia. ;) Mój WRX zamyka się sam jak ma drzwi zamknięte przez jakiś czas i kluczyka nie ma w pobliżu. Jak podchodzę to zapala oświetlenie wewnętrzne a jak odchodzę to je gasi. Czary - mary. :biglol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mój WRX zamyka się sam jak ma drzwi zamknięte przez jakiś czas i kluczyka nie ma w pobliżu. Jak podchodzę to zapala oświetlenie wewnętrzne a jak odchodzę to je gasi. Czary - mary. :biglol:[/size]

 

Można powiedzieć, że promienieje na Twój widok :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do pełni szczęścia brakowałoby mi tego co ma Renault czyli jeśli się oddalam z kluczykiem(czujnikiem) to samochód zamyka się sam i nie muszę klikać na klamce,no ale to już marudzenie

to chyba jest do ustawienia. ;) Mój WRX zamyka się sam jak ma drzwi zamknięte przez jakiś czas i kluczyka nie ma w pobliżu. Jak podchodzę to zapala oświetlenie wewnętrzne a jak odchodzę to je gasi. Czary - mary. :biglol:

 

WRX MY09 ma seryjnie taki patent ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mój WRX zamyka się sam jak ma drzwi zamknięte przez jakiś czas i kluczyka nie ma w pobliżu. Jak podchodzę to zapala oświetlenie wewnętrzne a jak odchodzę to je gasi. Czary - mary. :biglol:[/size]

 

Można powiedzieć, że promienieje na Twój widok :P

Albo odstrasza i mówi: NIE PODCHODŹ DO MNIE !!!!! ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W Legacy jak dobrze pamiętam przycisk służył tylko do zamykania. Auto otwierało się samo po złapaniu za klamkę, oczywiście kluczyk trzeba było mieć gdzieś w kieszeni
w moich trzeba otwierać guzikiem i chyba wole to rozwiazanie bo z moja gluchota moge sprawdzic czy faktycznie jast zamkniety.
Do pełni szczęścia brakowałoby mi tego co ma Renault czyli jeśli się oddalam z kluczykiem(czujnikiem) to samochód zamyka się sam i nie muszę klikać na klamce,no ale to już marudzenie

to chyba jest do ustawienia. ;) Mój WRX zamyka się sam jak ma drzwi zamknięte przez jakiś czas i kluczyka nie ma w pobliżu. Jak podchodzę to zapala oświetlenie wewnętrzne a jak odchodzę to je gasi. Czary - mary. :biglol:

moej tez mnie lubią i tak mnie witają. Każdy w zamian dostaje w nagrodę klapsa w kierownicę albo w siedzenie pasażera. Edytowane przez dzioba
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nowe CRV ma podobno dużo lepszy napęd niż miała stara wersja,

 

podobno nawet dłuzsze podjazdy do garazu , po sniegu , wytrzymuje , zanim się przegrzeje i trzeba czekac az ostygnie olej...do tyłu podobno dalej tylko przód.?.. :rolleyes:

 

ale wiosna lada moment to nie ma sie co martwic...na zapas :rolleyes: ..no i wykończenie świetne..

 

Znaczy cos jak sprzęgło w Subaru?

Co tam sie gdzie grzeje w napędzie?Nikt nigdy,nawet w poprzedniej wersji nie mial takiego problemu

 

Oczywiście, że tak jest bo troll tak mówi.

 

Hmm wyszukajmy pierwszy z brzegu test używanej CRV i co widzimy:

 

Podczas forsownej jazdy ze stale włączającym się napędem 4x4 może dojść do przegrzania się układu. Kiedy napęd się załącza, spod podwozia mogą dochodzić dziwne dźwięki, ale to nie objaw usterki.

 

I już ktoś na tym forum napisał, że zagotował CRV podczas jazdy próbnej. No ale oni muszą kłamać bo ty tak twierdzisz...

 

Błagam idź kupić tego CRV albo Volvo i daj już spokój. Mama na pewno da Ci pieniądze w nagrodę za zdanie testu gimnazjalnego:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja przepraszam, że nie o Volvo i Madoxie....

 

Ktoś już wcześniej pytał o szpery ale nikt nie odpowiedział.

Są one w XT czy ich nie ma? Wiskoza jest?

 

Swoją drogą sami superfajni i "czujący ducha marki" fani subaru zamiast pisać o napędzie wysyłają miliony postów o przyciskach, światełkach i ceracie - zaraz potem dodając, że to przecież w ogóle nie ma znaczenia....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja przepraszam, że nie o Volvo i Madoxie....

 

Ktoś już wcześniej pytał o szpery ale nikt nie odpowiedział.

Są one w XT czy ich nie ma? Wiskoza jest?

 

Swoją drogą sami superfajni i "czujący ducha marki" fani subaru zamiast pisać o napędzie wysyłają miliony postów o przyciskach, światełkach i ceracie - zaraz potem dodając, że to przecież w ogóle nie ma znaczenia....

Bo w Subaru nikt się nie martwi o napęd - przecież wiadomo, że jest super. :yahoo:

 

Do pełni szczęścia brakowałoby mi tego co ma Renault czyli jeśli się oddalam z kluczykiem(czujnikiem) to samochód zamyka się sam i nie muszę klikać na klamce,no ale to już marudzenie

to chyba jest do ustawienia. ;) Mój WRX zamyka się sam jak ma drzwi zamknięte przez jakiś czas i kluczyka nie ma w pobliżu. Jak podchodzę to zapala oświetlenie wewnętrzne a jak odchodzę to je gasi. Czary - mary. :biglol:

 

WRX MY09 ma seryjnie taki patent ?

Nie wiem, ale ja nic nie robiłem. :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Są one w XT czy ich nie ma? Wiskoza jest?

 

Tutaj po części masz odpowiedź:

 

Byłem dzisiaj obejrzeć nowego Forka - wersja XT Comfort w promocji za 143 tyś zł. Na razie nie jeździłem bo brak rejestracji. W przyszłym tygodniu to pewnie nadrobię. Poniżej moje opinie - mozna się z nimi zgadzać lub nie, co kto woli. Generalna konkluzja jak na chwilę obecną jest taka że w cenie promocyjnej wersję Comfort mógłbym nabyć (ta lepsza wg moich potrzeb jest dla mnie złym pomysłem, o tym za chwilę) - oczywiście wszystko pod warunkiem że silnik (osiągi vs spalanie) i skrzynia dorównaja moim wrażeniom z dzisiaj. Ogólny wygląd auta, wyposażenie, spasowanie plastików i ich jakość jest ok lub nie odstająca od przecietnej - nawet ta podsufitka nie jest jakaś odrażająca, coc ładna tez niej jest. Felgi 18" prezentują się łądnie i nawet hamulce wydają się być w miarę solidne, bo nie wyglądają w tych 18" na komicznie małe. Fotele przednie mają w miarę długie siedzisko jak na japońca, ale trzymanie boczne cieniutkie. Wersja z pólskórą znośna, bo materiał wnętrza jest naprawdę fajny - natomiast ta skóra jakościowo jak cerata :wacko: . Dla mnie najlepsza byłaby wersja w całości tekstylna - jezeli skóra w wersji wyżej, gdzie fotele są całe skórzane jest tak samo lipna to dla mnie downgrade, a nie up. Tylna kanapa zdradza że to jednak auto na bazie kompaktu. Po ustawieniu fotela kierowcy dla mnie - pierwsze wrażenie jak patrzymy na ilośc miejsca pomiędzy tyłem oparcia fotela a skrajnią siedziska kanapy jest jak najbardziej pozytywne. Fotel jest głęboko wyprofilowany od tyłu więc nie tracimy przestrzeni na kolana - to jest na bank plus. Niestety po tym jak tam usiadłem czar prysł. Siedzisko kanapy jest zwyczajnie krótkie i osadzone stosunkowo nisko jak na takie auto - efekt jest taki że przy moich 181cm wzrostu siedząc z tyłu mam nie podparte uda tylko uniesione i na kolana miejsca jest co najwyżej wystarczająco - uwazam to zdecydowanie za minus, w stosunku do tego co obiecuje tzw rzut oka. Szerokośc auta też wyraźnie kompaktowa i to co najwyżej przeciętna - jest sporo szerszych kompaktow, ale węższych też. Bagażnik foremny i wyglada na pojemny, choc jest płytki. Szkoda że napchali az tyle styropianu między zapas a podłoge bagażnika, bo mozna było zrobić fajne schowki na duperele. Klapa otwierana i zamykana elektrycznie jest prawie cool - działa trochę wolno co może irytować jak chcemy szybko coś wrzucic podczas deszczu, ale generalnie in plus. Roleta bagaznika to relikt lat 80 - wyjmowanie jej z zaczepów i później celowanie przy zakładaniu nie przystaje do dzisiejszych aut. Teraz łyżka dziegciu dla fanów mechaniki napędu w Subaru - przynajmniej to co poniżej napisze twierdził sprzedawca w salonie. Forek XT nie ma szper -_- - zastepuje je niestety elektronika i wszystkie "pseudo spinanie mostów" odbywa się poprzez hamulce. Jeżeli okaże się jeszcze że skrzynia CVT nie ma centralnego dyfra tylko napęd jest przekazywany przez jakieś sprzegło lepkościowe, które spina się w zależności od różnic prędkości przód-tył to bedzie to juz rozwiązanie baaaaaaardzo bliskie w działaniu do Haldexa - jedynie symetria rozłożenia mas i pewnie wstepne spięcie będa lepsze. Główna róznica w wersji tańszej i droższej to Navigacja fabryczna (wole przenośne bo sa dokłądniejsze, ale wiem że są tacy którzy lubia wygode nie przyklejania niczego do szyby), lepsze Audio (to plus), Skórzana tapicerka (to minus - patrz trochę wyżej) i okno dachowe (nie wiem nigdy nie miałem, ale tez nie czułem potrzeby posiadania - w moim obecnym "brzydalu" była opcja albo okno albo panel ze schowkami w suficie i ta druga opcja do mnie przemawia) No nic na racie zostało mi poczekać na jazdę próbna i przypieczętowanie opinii że 143 tyś to cena którą warto zapłacić za XT lub na zmianę zdania. Jak się potwierdzi wersja pierwsza, to może zmieniłbym żonie zamiast S3 :question:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tak, ale tam jest napisane "jak twierdził sprzedawca" a ja pytam czy ktoś z Forum nie wie jakie są fakty. Panie Andrzeju?

 

P.S. Ja już nie mogę czytać o tych przyciskach, listwach, plastikach - wszyscy tu wiemy jakie jest subaru i lubimy je bo fajnie jeździ a na siłę chcemy się wzajemnie przekonywać, że jest tak "sssuuuupppperrr" jak w najlepszym na świecie audi - nie jest i nie będzie, ale też nikt nie zakłada, że ma być.

 

aha i wszyscy wiemy, że crv i lexus rx mają najgorsze napędy wśród suvów ;-) a i tak pełno ich jeździ, my nie...

Edytowane przez bernas77
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...