Skocz do zawartości

Subaru Forester [SJ] (MY13=>MY19)


kordynator

Rekomendowane odpowiedzi

 

 

Chyba nie mają czarnej listy klientów tylko TTTM, jak ich nie przydusisz to możesz czekać i czekać

 

Miałeś rację. Wsiadłem w auto o pojechałem. Pogadałem na miejscu - wszystko mi wyjaśnili i jest git. Problem w tym, że skubańce nie są chętnie wypożyczyć (nawet odpłatnie) auta na weekend. Ale dumają czy chociaż na jakąś niedzielę czy cuś.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Problem w tym, że skubańce nie są chętnie wypożyczyć (nawet odpłatnie) auta na weekend.

 

No niestety - też nie udało mi się nakłonić dealera do udostępnienia samochodu na weekend.

Po 7 latach znajomości i współpracy liczyłem na więcej a tu okazało się, że dostałem kosza.

Szkoda - inne marki zazwyczaj nie mają z tym problemu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zadam jeszcze jedno pytanie. Kurde czemu ktoś kupuje OBK skoro Forek jest o tyle tańszy i dysponuje większą mocą? I do tego wydaje się większy. Od razu mówię, że OBK nigdy nie jeździłem, więc pytam Was jako użytkowników.

OBK ma zdecydowanie większy bagażnik i chyba jest większy w środku. Więcej powodów nie przychodzi mi do głowy ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zadam jeszcze jedno pytanie. Kurde czemu ktoś kupuje OBK skoro Forek jest o tyle tańszy i dysponuje większą mocą? I do tego wydaje się większy. Od razu mówię, że OBK nigdy nie jeździłem, więc pytam Was jako użytkowników.

 

OBK jest pozycjonowany półkę wyżej niż Forester pod względem wielkości, wykończenia itd. No i przede wszystkim jest to podwyższone kombi, a nie SUV - dla niektórych wada, dla innych zaleta  ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zadam jeszcze jedno pytanie. Kurde czemu ktoś kupuje OBK skoro Forek jest o tyle tańszy i dysponuje większą mocą? I do tego wydaje się większy. Od razu mówię, że OBK nigdy nie jeździłem, więc pytam Was jako użytkowników.

 

Niektórym pasuje koncepcja "terenowego" kombi niż SUV'a.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

OBK ma też bardziej naturalną - jak w samochodzie osobowym - pozycję za kierownicą i lepsze fotele.

Ja poszedłem do salonu po forka XT a wyjechałem OBK, bo po jeździe próbnej stwierdziłem, że fotele i pozycja za kierownicą, to nie moja bajka. Forek nie jest większy od OBK.

OBK jest też lepiej wyposażony - np. EyeSight, światła mijania LED.

Edytowane przez spawalniczy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zadam jeszcze jedno pytanie. Kurde czemu ktoś kupuje OBK skoro Forek jest o tyle tańszy (...)

Ale Forester nie jest tańszy

Chyba że wolnyssak i do tego golas..

 

XT platinum kosztuje praktycznie tyle co OBK.

Widziałem w Gdańsku w salonie stoi OBK ze zniżką i jest tańszy od XT..

 

Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka

Edytowane przez mechanik
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy jednym słowem dodaliby turbo do OBK i byłoby miodzio? ;-)

Dla mnie 'miód malina'

 

Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka

I tak i nie ;)

 

OBK wolny ssak ma coś, czego nie uświadczysz w Forku XT - piękny dźwięk boxera.

Zgadzam się, silniki wolnossące mają wiele zalet. Do masy OBK jak i 'image' pasuje jednak bardziej 3,6 H6..

2.5 przy tej mocy raczej z manualem.

 

Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka

Edytowane przez mechanik
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

OBK wolny ssak ma coś, czego nie uświadczysz w Forku XT - piękny dźwięk boxera

jest bardziej komfortowy, lepiej wyciszony, materialy uzyte do wykonczenia sa o klase wyzej niz w forku, jest wiekszy.. jedyne z Subaru które może startowac do segmentu premium pod wzgledem napedu, wykonczenia, uzytych materialow itp itd.

porównywanie forka z obk to jak porównywanie oktavi z superbem :)

Edytowane przez Karas
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z jakim to napędem ma startować OBK do klasy premium? :D

 

Raczej 2.0 DIT może ewentualnie gdzieś startować ;)

 

Z tymi materiałami nie przesadzajcie - obk tez daleko do ideału. Tendencja w Subaru jest dobra, patrz Levorg, ale jeszcze trochę wody w Wiśle musi upłynąć...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chcę jechać Foresterem XT do Monachium w styczniu i tam na lotnisku zostawić auto na 14 dni na parkingu. Autem będzie wracać moja żona sama z dwójką małych dzieci. Oczywiście nie chodzi o to czy kobieta da sobie radę, ale o to czy odpali auto stojące na mrozie przez taki okres? Powrót będzie w niedziele więc bez szans na jakieś lokalne ASO. Nie chcę więc żeby zamarzła. Naczytałem się na tym forum że przez ten cholerny ISR ForesterXT nie wytrzymuje zbyt długo. Czy ktoś próbował już pozostawić auto w niskich temperaturach na taki okres ? Obawiam się katastrofy, zwłaszcza patrząc na to jak mały jest oryginalny akumulator Panasonica.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie odnośnie bateryjki ...prądu w gniazdach.

czy jest możliwość aby po wyjęciu kluczyka w którymś gnieździe był prąd?

Dodam, że auto jest na gwarancji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Powrót będzie w niedziele więc bez szans na jakieś lokalne ASO.

 

Assistance działa również w niedzielę i odpalają auta awaryjnie również w niedzielę.

Na zewnątrz bym się nie martwił. Gorzej jak to będzie parking podziemny :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Assistance działa również w niedzielę i odpalają auta awaryjnie również w niedzielę.

 

ale jak się całkowicie rozładuje to się mogą  po uruchomieniu wyświetlić błędy na konsoli, przynajmniej ja tak miałem i telefonicznie mi zalecono dojazd do najbliższego serwisu.

 

A swoją drogą jak jest nieaktywny ten ISR to prądu chyba nie zużywa?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chcę jechać Foresterem XT do Monachium w styczniu i tam na lotnisku zostawić auto na 14 dni na parkingu. Autem będzie wracać moja żona sama z dwójką małych dzieci. Oczywiście nie chodzi o to czy kobieta da sobie radę, ale o to czy odpali auto stojące na mrozie przez taki okres? Powrót będzie w niedziele więc bez szans na jakieś lokalne ASO. Nie chcę więc żeby zamarzła. Naczytałem się na tym forum że przez ten cholerny ISR ForesterXT nie wytrzymuje zbyt długo. Czy ktoś próbował już pozostawić auto w niskich temperaturach na taki okres ? Obawiam się katastrofy, zwłaszcza patrząc na to jak mały jest oryginalny akumulator Panasonica.

Ja poprzedniego Forka SBD zostawiłem na 21 dni na lotnisku i przyszły mrozy. Przez te dni było minus 17-23 stopnie. Diesel odpalił bez problemu :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...