Izotom Opublikowano 30 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2015 Po wycięciu katów i remapie na około 200 kuniów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buran Opublikowano 30 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2015 Skubaniec Będzie Dymił czyli : Subaru Boxer Diesel Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka Dzięki za wyjaśnienie! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czarne_Koronkowe Opublikowano 1 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2015 Chyba nie mają czarnej listy klientów tylko TTTM, jak ich nie przydusisz to możesz czekać i czekać Miałeś rację. Wsiadłem w auto o pojechałem. Pogadałem na miejscu - wszystko mi wyjaśnili i jest git. Problem w tym, że skubańce nie są chętnie wypożyczyć (nawet odpłatnie) auta na weekend. Ale dumają czy chociaż na jakąś niedzielę czy cuś. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spawalniczy Opublikowano 1 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2015 Problem w tym, że skubańce nie są chętnie wypożyczyć (nawet odpłatnie) auta na weekend. No niestety - też nie udało mi się nakłonić dealera do udostępnienia samochodu na weekend. Po 7 latach znajomości i współpracy liczyłem na więcej a tu okazało się, że dostałem kosza. Szkoda - inne marki zazwyczaj nie mają z tym problemu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czarne_Koronkowe Opublikowano 1 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2015 Zadam jeszcze jedno pytanie. Kurde czemu ktoś kupuje OBK skoro Forek jest o tyle tańszy i dysponuje większą mocą? I do tego wydaje się większy. Od razu mówię, że OBK nigdy nie jeździłem, więc pytam Was jako użytkowników. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kordynator Opublikowano 1 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2015 Zadam jeszcze jedno pytanie. Kurde czemu ktoś kupuje OBK skoro Forek jest o tyle tańszy i dysponuje większą mocą? I do tego wydaje się większy. Od razu mówię, że OBK nigdy nie jeździłem, więc pytam Was jako użytkowników. OBK ma zdecydowanie większy bagażnik i chyba jest większy w środku. Więcej powodów nie przychodzi mi do głowy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 1 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2015 Outback jest większy w środku, ma większy bagażnik, jest bardziej komfortowy (zawieszenie, poziom hałasu, materiały wewnątrz) i ma ... regulowane podparcie lędźwiowe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREGG Opublikowano 1 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2015 Zadam jeszcze jedno pytanie. Kurde czemu ktoś kupuje OBK skoro Forek jest o tyle tańszy i dysponuje większą mocą? I do tego wydaje się większy. Od razu mówię, że OBK nigdy nie jeździłem, więc pytam Was jako użytkowników. OBK jest pozycjonowany półkę wyżej niż Forester pod względem wielkości, wykończenia itd. No i przede wszystkim jest to podwyższone kombi, a nie SUV - dla niektórych wada, dla innych zaleta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dobi1972 Opublikowano 1 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2015 Zadam jeszcze jedno pytanie. Kurde czemu ktoś kupuje OBK skoro Forek jest o tyle tańszy i dysponuje większą mocą? I do tego wydaje się większy. Od razu mówię, że OBK nigdy nie jeździłem, więc pytam Was jako użytkowników. Niektórym pasuje koncepcja "terenowego" kombi niż SUV'a. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spawalniczy Opublikowano 1 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2015 (edytowane) OBK ma też bardziej naturalną - jak w samochodzie osobowym - pozycję za kierownicą i lepsze fotele. Ja poszedłem do salonu po forka XT a wyjechałem OBK, bo po jeździe próbnej stwierdziłem, że fotele i pozycja za kierownicą, to nie moja bajka. Forek nie jest większy od OBK. OBK jest też lepiej wyposażony - np. EyeSight, światła mijania LED. Edytowane 1 Grudnia 2015 przez spawalniczy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanik Opublikowano 1 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2015 (edytowane) Zadam jeszcze jedno pytanie. Kurde czemu ktoś kupuje OBK skoro Forek jest o tyle tańszy (...)Ale Forester nie jest tańszy Chyba że wolnyssak i do tego golas.. XT platinum kosztuje praktycznie tyle co OBK. Widziałem w Gdańsku w salonie stoi OBK ze zniżką i jest tańszy od XT.. Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka Edytowane 1 Grudnia 2015 przez mechanik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czarne_Koronkowe Opublikowano 1 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2015 Czy jednym słowem dodaliby turbo do OBK i byłoby miodzio? ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spawalniczy Opublikowano 1 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2015 (edytowane) I tak i nie OBK wolny ssak ma coś, czego nie uświadczysz w Forku XT - piękny dźwięk boxera. Edytowane 1 Grudnia 2015 przez spawalniczy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanik Opublikowano 1 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2015 (edytowane) Czy jednym słowem dodaliby turbo do OBK i byłoby miodzio? ;-)Dla mnie 'miód malina' Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka I tak i nie OBK wolny ssak ma coś, czego nie uświadczysz w Forku XT - piękny dźwięk boxera. Zgadzam się, silniki wolnossące mają wiele zalet. Do masy OBK jak i 'image' pasuje jednak bardziej 3,6 H6..2.5 przy tej mocy raczej z manualem. Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka Edytowane 1 Grudnia 2015 przez mechanik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nowicjusz Opublikowano 1 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2015 Też mi trochę zajęło, by zrozumieć politykę Subaru (patrz moj nick). Minęło trochę czasu, dziesiąt moich postów, tysiące przeczytanych, niemal rok mam FXT i wiesz co? Nadal nie rozumiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FOR CVT Opublikowano 1 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2015 Outback jest większy w środku, ma większy bagażnik, jest bardziej komfortowy (zawieszenie, poziom hałasu, materiały wewnątrz) i ma ... regulowane podparcie lędźwiowe ... No i rzadziej występuje w przyrodzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 1 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2015 (edytowane) OBK wolny ssak ma coś, czego nie uświadczysz w Forku XT - piękny dźwięk boxera jest bardziej komfortowy, lepiej wyciszony, materialy uzyte do wykonczenia sa o klase wyzej niz w forku, jest wiekszy.. jedyne z Subaru które może startowac do segmentu premium pod wzgledem napedu, wykonczenia, uzytych materialow itp itd. porównywanie forka z obk to jak porównywanie oktavi z superbem Edytowane 1 Grudnia 2015 przez Karas Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nowicjusz Opublikowano 1 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2015 Z jakim to napędem ma startować OBK do klasy premium? Raczej 2.0 DIT może ewentualnie gdzieś startować Z tymi materiałami nie przesadzajcie - obk tez daleko do ideału. Tendencja w Subaru jest dobra, patrz Levorg, ale jeszcze trochę wody w Wiśle musi upłynąć... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kapitalista Opublikowano 1 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2015 Chcę jechać Foresterem XT do Monachium w styczniu i tam na lotnisku zostawić auto na 14 dni na parkingu. Autem będzie wracać moja żona sama z dwójką małych dzieci. Oczywiście nie chodzi o to czy kobieta da sobie radę, ale o to czy odpali auto stojące na mrozie przez taki okres? Powrót będzie w niedziele więc bez szans na jakieś lokalne ASO. Nie chcę więc żeby zamarzła. Naczytałem się na tym forum że przez ten cholerny ISR ForesterXT nie wytrzymuje zbyt długo. Czy ktoś próbował już pozostawić auto w niskich temperaturach na taki okres ? Obawiam się katastrofy, zwłaszcza patrząc na to jak mały jest oryginalny akumulator Panasonica. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
franz Opublikowano 1 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2015 Może akurat będziesz miał szczeście i będzie na plusie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 1 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2015 Mam pytanie odnośnie bateryjki ...prądu w gniazdach. czy jest możliwość aby po wyjęciu kluczyka w którymś gnieździe był prąd? Dodam, że auto jest na gwarancji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 1 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2015 Powrót będzie w niedziele więc bez szans na jakieś lokalne ASO. Assistance działa również w niedzielę i odpalają auta awaryjnie również w niedzielę. Na zewnątrz bym się nie martwił. Gorzej jak to będzie parking podziemny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaszyn Opublikowano 1 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2015 Assistance działa również w niedzielę i odpalają auta awaryjnie również w niedzielę. ale jak się całkowicie rozładuje to się mogą po uruchomieniu wyświetlić błędy na konsoli, przynajmniej ja tak miałem i telefonicznie mi zalecono dojazd do najbliższego serwisu. A swoją drogą jak jest nieaktywny ten ISR to prądu chyba nie zużywa? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kordynator Opublikowano 1 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2015 Chcę jechać Foresterem XT do Monachium w styczniu i tam na lotnisku zostawić auto na 14 dni na parkingu. Autem będzie wracać moja żona sama z dwójką małych dzieci. Oczywiście nie chodzi o to czy kobieta da sobie radę, ale o to czy odpali auto stojące na mrozie przez taki okres? Powrót będzie w niedziele więc bez szans na jakieś lokalne ASO. Nie chcę więc żeby zamarzła. Naczytałem się na tym forum że przez ten cholerny ISR ForesterXT nie wytrzymuje zbyt długo. Czy ktoś próbował już pozostawić auto w niskich temperaturach na taki okres ? Obawiam się katastrofy, zwłaszcza patrząc na to jak mały jest oryginalny akumulator Panasonica.Ja poprzedniego Forka SBD zostawiłem na 21 dni na lotnisku i przyszły mrozy. Przez te dni było minus 17-23 stopnie. Diesel odpalił bez problemu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 1 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2015 XV stał 10 dni w lutym w zeszłym roku pod chmurką bez odpalania. 11 dnia odpalił bez problemu. Jezeli aku jest sprawny to bym sie nie obawiał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się