Skocz do zawartości

Subaru Forester [SJ] (MY13=>MY19)


kordynator

Rekomendowane odpowiedzi

naprawa blacharska profi - bezinwazyjne wyciaganie wgnionek + cynowanie - indukcyjnym miernikiem lakieru ciezko poznac ze byl po takim dzwonie co najwyzej ze malowano element bo ktos przerysowal. - nie to co nas lekko wypukaja i naloza tone szpachli

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podziwiam tego goscia i jego umiejetnosci napraw blacharskich, ale jednoczesnie uwazam, ze sprzedaz auta po takim dzwonie powinna byc dozwolona tylko po udzieleniu pelnej informacji co i jak bylo zrobione, inaczej kryminal. Wiem jestem naiwny, ale jakby mnie takie auto w pelnej nieswiadomosci zaistnialej naprawy trafilo, a potem wylazlo by to na wierzch to bym sie chyba pocial. :angry:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podziwiam tego goscia i jego umiejetnosci napraw blacharskich, ale jednoczesnie uwazam, ze sprzedaz auta po takim dzwonie powinna byc dozwolona tylko po udzieleniu pelnej informacji co i jak bylo zrobione, inaczej kryminal. Wiem jestem naiwny, ale jakby mnie takie auto w pelnej nieswiadomosci zaistnialej naprawy trafilo, a potem wylazlo by to na wierzch to bym sie chyba pocial. :angry:

Taki forek to ręczna robota jak RR. Powinien być droższy niż nówka  :biglol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak ale jeszcze kwestia tego czy będzie trzymać tą geometrię i jak się poskłada przy kolejnej kolizji. Nowy forek daje radę ale w wersji  STI ;] http://www.themotorreport.com.au/59784/subaru-forester-sti-ts-concept-a-wrx-for-mums-and-dads

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy a jak jest z gwarancja?? Poniewaz chce zmienic wydech i zalorzyc cos bardzie customowego......

To ja utrace czy nie?? Zmiany beda "za" katalizatorem....

Wg mnie gwarancja Subaru nie obejmie elementów zainstalowanych przez Ciebie - tylko tyle (jak sądzę gwarancję daje producent tych elementów oraz wykonawca modyfikacji).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@ mechanik

 

No zgadzam sie z toba ale chodzi mi o to czy w razie "w" jak po dokonaniu "modyfikacji" w tej czesci samochodu padnie mi silnik albo skrzynia powiedza no dokonal pan modyfikacji wiec nie mozemy uznac gwarancji..... Bo tak wg. Mnie zmiana dwoch rur i ksztaltu tlumikow konxowych nie za bardzo wiaze sie ze zmianami konstrukcyjnymi i nie wpływa na jakies zmiany dla srodowiska

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgłębiłem tajniki tych ogarków w halogenach i założyłem led'a - poniżej foto z róznicą, niestety tak jak ktoś pisał trzeba zeszlifować żarówkę [halogena nie chciałem ruszać] pasuje wszystko jak ulał ale niestety gniazdo w halogenie [tam głębiej] jest za wąskie a zarówka ledowa długa i gruba .. :) ale różnica jest ogromna.

Teraz muszę ogarnąć temat bumerangów w lampie i sprawa załatwiona [widziałem w Krakowie Forka który tak miał ..]

post-17934-0-11136400-1425663610_thumb.jpg

 

Odnosnie wydechu sam jestem bardzo ciekaw jak ta sprawa wygląda 

Widziałem że użytkownik Mkov sie tym tematem nie przejmował specjalnie... :)

 

 

Edytowane przez Fortis
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Oglądałem dzisiaj na żywo Forestera MY 15, środek po liftongu wygląda znacznie lepiej. Niemniej jednak zaskoczyło Mnie to, że mimo wprowadzenia nowego ekranu systemu pokładowego analogicznego do Outbacka My15 nawigacja jest dostępna tylko w najwyższej wersji. Wydaje Mi się, że nawigacja w dzisiejszych czasach to podstawa, montowana jest seryjnie praktycznie w większości samochodów tej klasy. Ciężko pogodzić się z kupnem samochodu za 140 tys, który nie ma nawigacji...

 

 

Wysłane z mojego iPad przez Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

mimo wprowadzenia nowego ekranu systemu pokładowego analogicznego do Outbacka My15 nawigacja jest dostępna tylko w najwyższej wersji.

 

Noooooooooo :) To jest szansa ze system nie bootuje z karty SD a przechowuje na niej tylko mapy i exec'a do samego programu nawigacyjnego.... Zacier, zacier, zacier rączek. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Oglądałem dzisiaj na żywo Forestera MY 15, środek po liftongu wygląda znacznie lepiej. Niemniej jednak zaskoczyło Mnie to, że mimo wprowadzenia nowego ekranu systemu pokładowego analogicznego do Outbacka My15 nawigacja jest dostępna tylko w najwyższej wersji. Wydaje Mi się, że nawigacja w dzisiejszych czasach to podstawa, montowana jest seryjnie praktycznie w większości samochodów tej klasy. Ciężko pogodzić się z kupnem samochodu za 140 tys, który nie ma nawigacji...

 

 

Wysłane z mojego iPad przez Tapatalk

....bez obrazy ale nawigacje stokowe to duże gówna... toporne, brak aktualnych map

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

....bez obrazy ale nawigacje stokowe to duże gówna... toporne, brak aktualnych map

 

 

 

Może są wyjątki, ale nie znam. Jechałem w środę ze znajomym jego prawie nowym audi - znaczną część przez pola (na ekranie) bo nowa droga. Częstotliwość i koszt aktualizacji są beznadziejne, a jak do tego dochodzi zaprzestawanie aktualizacji po jakimś czasie to już dramat. I sama cena! 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teoretycznie wyposażenie nawigacji w moduł karty Sim nie byłoby dużym problemem w dzisiejszych czasach, jeżeli ktoś chce to kupuje kartę prepaid lub abonament i aktualizacje wykonywane są na bieżąco. Można także wyposażyć nawigację w moduł wifi, który łączyłby się z siecią domową podczas postoju pod domem lub sieciowym wifi na stacjach benzynowych. W tym kierunku idzie BMW, słyszałem, że w przyszłym toku w Outbacku ma pijawić się moduł LTE w nawigacji.

 

 

Wysłane z mojego iPad przez Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Można także wyposażyć nawigację w moduł wifi,

wystarczyloby zeby moc polaczyc nawigacje z telefonem komorkowym ( wifi/bluetooth) a nastepnie nawi sama moglaby sobie sciagnac aktualizacje przez net w telefonie...

A najlepszym rozwiazaniem jest zakup stacji multimedialnej na androidzie badz jakiejs markowej np na garminie itp i problem z aktualizacjami z glowy :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mapy Europy to setki MB (raczej ponad 2GB) więc aktualizacja przez 3G to słaby pomysł, ale problem nie jest z techniką aktualizacji, ale z częstotliwością i kosztem. Na telefonie mam (bo wariat jestem) z 5 nawigacji on line i off line (Google, Apple, Nawigon, Automapa, Yanosik) i zwykle jakieś szczególne, na egzotyczne podróże. Atrakcją dla mnie byłaby stacja z Androidem albo transmisja obrazu z telefonu. Telefon zmieniam co 18 miesięcy a samochód co średnio 4 lata. Poprzedni miałem 6 po tym czasie nawigacja była by starocią.

Edytowane przez Alfik
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Atrakcją dla mnie byłaby stacja z Androidem albo transmisja obrazu z telefonu

 

To w nowej stacji akurat jest - MirrorLink. Problem tylko ze w wersji 1.0, wiec z nowszymi andkami z wersja 1.1 nie dziala...

 

http://www.subaruoutback.org/forums/attachments/gen-5-2015-present/99425d1408758238-mirrorlink-works-fine-proof-img_0400.jpg 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Witam

Oglądałem dzisiaj na żywo Forestera MY 15, środek po liftongu wygląda znacznie lepiej. Niemniej jednak zaskoczyło Mnie to, że mimo wprowadzenia nowego ekranu systemu pokładowego analogicznego do Outbacka My15 nawigacja jest dostępna tylko w najwyższej wersji. Wydaje Mi się, że nawigacja w dzisiejszych czasach to podstawa, montowana jest seryjnie praktycznie w większości samochodów tej klasy. Ciężko pogodzić się z kupnem samochodu za 140 tys, który nie ma nawigacji...

 

 

Wysłane z mojego iPad przez Tapatalk

....bez obrazy ale nawigacje stokowe to duże gówna... toporne, brak aktualnych map

 

W telefonie mam 2 darmowe nawigacje, a płatnych pierylion do wyboru. To co bym chciał, to apka wyświetlająca ekran telefonu na ekranie w samochodzie. I problem z głowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgłębiłem tajniki tych ogarków w halogenach i założyłem led'a - poniżej foto z róznicą, niestety tak jak ktoś pisał trzeba zeszlifować żarówkę [halogena nie chciałem ruszać] pasuje wszystko jak ulał ale niestety gniazdo w halogenie [tam głębiej] jest za wąskie a zarówka ledowa długa i gruba .. :) ale różnica jest ogromna.

Teraz muszę ogarnąć temat bumerangów w lampie i sprawa załatwiona [widziałem w Krakowie Forka który tak miał ..]

attachicon.gifIMG_1171.JPG

 

Odnosnie wydechu sam jestem bardzo ciekaw jak ta sprawa wygląda 

Widziałem że użytkownik Mkov sie tym tematem nie przejmował specjalnie... :)

 

 

Czesc, moglbys podac jaka konkretnie zarowke zastosowales i jakie modyfikacje trzeba bylo w niej wprowadzic. Samemu nie za bardzo mam czas i checi, zeby to zrobic, ale jesli nie bedzie to jakas masakra to moze Chlopaki w ASO zrobia mi to na poczekaniu za pare zlotych. ;)

Edytowane przez Ireq
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...