Skocz do zawartości

Subaru Forester [SJ] (MY13=>MY19)


kordynator

Rekomendowane odpowiedzi

Kolejna porcja faktów tym razem z Auto Motor i Sport ,włącznie z ceną XT:

 

Odnośnie zawieszenia:

 

"...Forester z turbo(DIT) mają sztywniejsze sprężyny przeciwdziałające przechyłom nadwozia i amortyzatory o ograniczonym tarciu wewnętrznym co zapobiega nieprzyjemnym uderzeniom i niestabilności auta.......jest twarde na tyle(zawieszenie)żebyś nie obawiał się podpierania lusterkami przy szybkim pokonywaniu łuków..."

 

Odnośnie X-Mode:

 

"..sterowanie ukł.jezdnym i napędowym które poprawia sprawność samochodu w terenie i pozwala na automatyczną kontrolę prędkości i zjazdu ze wzniesienia.....auto utrzymuje prędkość zadaną przez kierowcę w chwili puszczenia gazu-nie przyspiesza samoczynnie,niezależnie od kąta nachylenia wzniesienia (..działa do 20km/h)

 

Nie licze na wdzięczność za podanie tych ważnych wiadomości jednak wolałbym już nie wysłuchiwać farmazonów że SIP wie ale nie może powiedzieć bo ma tajną misję i zakneblowane usta.

 

Na koniec podana cena modelu2.0 XT Comfort-163 800zł.

 

tekst:Adam Majcherek

 

A no widzisz pismaki mają licencję na tajne dane:P

z pewnością tak jest ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To chyba pierwszy takowy układ w Subaru. Życie pokaże jak to działa w praktyce.

Ale to mega prosty układ utrzymywania tej "pełzającej" prędkości z górki - generalnie jest na bank realizowany przez hamulce - czyli de facto w każdym aucie wyposazonym w ABS to kwestaia zastosowania odpowiedniego softu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To chyba pierwszy takowy układ w Subaru. Życie pokaże jak to działa w praktyce.

Ale to mega prosty układ utrzymywania tej "pełzającej" prędkości z górki - generalnie jest na bank realizowany przez hamulce - czyli de facto w każdym aucie wyposazonym w ABS to kwestaia zastosowania odpowiedniego softu.

Yeti też to mają,miałem okazję sam próbować :)

i znowu ta Skoda :D:yahoo:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ponieważ każda złotówka - znaczy każdy jen, zaoszczędzony przez Dyrekcję, ma jakieś odbicie na moich własnych oszczędzonych złotówkach, postaram się w spokoju doczekać oficjalnej prezentacji

 

Wierzę, że SIP po prostu twardo negocjuje cenę i dlatego tyle to trwa

 

Dla mnie oczywistym jest że powód niepodania cen i specyfikacji nowego Forka jest zgoła odmienny niz negocjacje na linii SIP-FHI.

 

Nie za bardzo rozumiem te wypowiedzi/pytania i spekulacje nt cen. Przecież przedstawiciel SIP w tym wątku podał, że XT będzie kosztował w zależności od wersji: 39.000EUR lub 41.000EUR. Niektóre osoby tego nie zauważyły?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przecież przedstawiciel SIP w tym wątku podał, że XT będzie kosztował w zależności od wersji: 39.000EUR lub 41.000EUR. Niektóre osoby tego nie zauważyły?

 

Łatwiej ponarzekać niż poszukać. ;)

 

A emocje, jakie to wszystko wzbudza potwierdzają tylko, że nowy Forek jest bardzo oczekiwanym autem. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A emocje, jakie to wszystko wzbudza potwierdzają tylko, że nowy Forek jest bardzo oczekiwanym autem. :)

 

No jest. Niech juz będzie marzec bo chyba wtedy sie pojawią w salonach. Będzie się mozna na jazdę próbną umówić i moze w końcu oficjalny cennik zobaczyć.

W wątku "Pozdrawiamy się" juz ktos widział na drodze nowego forka :-O

Edytowane przez guess2good
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No jest. Niech juz będzie marzec bo chyba wtedy sie pojawią w salonach.

 

Zapraszam codziennie w godzinach 9-18, w soboty 10 - 14 :). W przyszłym tygodniu samochód zostanie zarejestrowany.

 

p2211188.th.jpg

p2211187.th.jpg

p2211185.th.jpg

p2211184.th.jpg

p2211183.th.jpg

p2211189.th.jpg

 

Wersja 2.0 XT ma wskaźnik ciśnienia doładowania :)

Edytowane przez raju
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem tak - po wyjściu z samochodu poleciałem do Ojca Dyrektora i powiedziałem, że to jest Subaru, które chcę mieć :)

Twin Scroll w turbinie powoduje, że samochód katapultuje się z każdej prędkości obrotowej. Jest bardzo mocny. W trybie Sport Sharp do dyspozycji mamy 8 biegów zdefiniowanych biegów obsługiwanych manetkami przy kierownicy. Doznania dźwiękowe kojarzą się z tym za co kochamy Subaru - dźwięk boxera. Jestem zaskoczony skutecznością skrzyni Lineartronic. Połączenie jej z 2.0 DID to poezja. Zawieszenie - tu niski ukłon w stronę inżynierów. Jest sprężyście może nawet i odrobinę twardo. Jest moc - musi być pewność w prowadzeniu pojazdu. Brawo!!!

W końcu długie siedziska i świetne materiały tapicerskie (po otwarciu drzwi od razu wspomnieniami wróciłem do starego 2.0 XT :) ) Bardzo wygodnie się wsiada i wysiada. Na wyświetlaczu komputera informacja o ciśnieniu doładowania i temperaturze oleju :idea:

Kierunkowskazy mają moduł autostradowy.

W tym roku Subaru idzie na rekord...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piszcie dalej,to wszystko zaczyna naprawdę nieźle wyglądać.

Spytam o to co mniej ważne czyli czy udało się ustalić w krótkim czasie jakieś średnie spalanie,rozumiem że samochód jest troszkę pilowany;)

 

Stachu, spokojnie :biglol: , przecież on jeszcze nie jeździ! Nie zarejestrowany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No jest. Niech juz będzie marzec bo chyba wtedy sie pojawią w salonach.

 

Zapraszam codziennie w godzinach 9-18, w soboty 10 - 14 :). W przyszłym tygodniu samochód zostanie zarejestrowany.

 

Wersja 2.0 XT ma wskaźnik ciśnienia doładowania :)

 

Kiedy w Łodzi na Włókniarzy? ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dwie sprawy, nie spotkałem drogi hamowania. To był w forkach dość wstydliwy problem i w dobrym towarzystwie tematu się nie poruszało.

Czy jest poniżej 40m ? Co do ceny, to chyba rozumiem człowieka który pytał. Widzicie oferty brokerów na nowego XT za 143kzł i lud

chce wiedzieć czy to auto kradzione czy będą okradzeni w dilerniach na dodatkowe 20kzł. Dwie dychy piechotą nie chodzą. Hawk!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spytam o to co mniej ważne czyli czy udało się ustalić w krótkim czasie jakieś średnie spalanie,rozumiem że samochód jest troszkę pilowany;)

 

Dyrekcja na trasie Krk - Waw uzyskała wynik 10,4 :) Zważywszy na fakt, że auto miało ok 1000 km przebiegu - wynik zacny!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spytam o to co mniej ważne czyli czy udało się ustalić w krótkim czasie jakieś średnie spalanie,rozumiem że samochód jest troszkę pilowany;)

 

Dyrekcja na trasie Krk - Waw uzyskała wynik 10,4 :) Zważywszy na fakt, że auto miało ok 1000 km przebiegu - wynik zacny!

 

i że be rejestracji ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...