Skocz do zawartości

Subaru Forester [SJ] (MY13=>MY19)


kordynator

Rekomendowane odpowiedzi

cały czas męczy mnie jeden temat. Na szkoleniu SJS wyszło, że w Forku wyłączenie systemu kontroli trakcji działa wyłącznie jednostopniowo - czyli mamy do czynienia z "uśpieniem" systemu, a nie faktycznym wyłączeniem.  Powyżej 60km/h i/lub ustawianiu się samochodu bokiem (wychył powyżej 15 stopni od osi) załącza się ponownie.

Impreza i BRZ mają możliwość wyłączenia systemów bez ich automatycznego ponownego uruchamiania. Oczywiście względy bezpieczeństwa są zrozumiałe, natomiast psuje to możliwość zabawy na torze czy na śniegu. I jak z tym żyć...? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie trzeba na SJS jechać aby wiedzieć że kontrole trakcji w Forku tylko można uśpić. Próbowałem w tą zimę jak trochę śniegu było pobawić się ale każda jazda po rondzie kończyła się wyprostowaniem przez owy system. Wyjęcie pewnie bezpiecznika może wpływać na inne podzespoły zwłaszcza w XT gdzie mamy automat?

Pozostaje dokupić STI do zabaw :biglol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Nie trzeba na SJS jechać aby wiedzieć że kontrole trakcji w Forku tylko można uśpić.

eee to tak przy okazji wyszło. Wcześniej w Austrii się przekonałem jak mi brutalnie to przerwało zabawę na śniegu :(

 

 

 

Wyjęcie pewnie bezpiecznika może wpływać na inne podzespoły zwłaszcza w XT gdzie mamy automat?
 

Jak się dopytywałem to dostałem dwie odpowiedzi: tak i nie :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Grupa VAG chyba jest tak zdeterminowana że płaci trollom aby pisali po forach. Czy moderatorzy nie mogą zrobić porządku? forum jest ogólnodostępne i nie wygląda to ładnie jak ktoś wchodzi aby dowiedzieć się o danym modelu, a tam same strony z postami trolla jakie to Skody są super, a Subaru chłam bo koledze pali 20 i nie ma rabatu 20%.

Polecam dla madoxa z rabatem 100% pakiet antystresowy.

 

5aiu9xklfxjn.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zapomniałem dodać do poprzedniego posta ,że chyba frustracja co niektórych osób wynika z faktu,że najszybsze Subaru ,jakie mogą sobie kupić czyli WRX Sti ma osiągi dokładnie takie jak Passat w dieslu i 0.3 sek lepsze od nowej Skody Superb :biglol:

Bardzo się mylisz. Aaaa, chyba że mówisz tylko o jeździe po prostej, suchej, równiutkiej nawierzchni ......, to tak, z punku widzienia "miszcza prostej" masz rację.

 

 

Wysłane z ajfona za pomocą tapatoka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Zapomniałem dodać do poprzedniego posta ,że chyba frustracja co niektórych osób wynika z faktu,że najszybsze Subaru ,jakie mogą sobie kupić czyli WRX Sti ma osiągi dokładnie takie jak Passat w dieslu i 0.3 sek lepsze od nowej Skody Superb :biglol:

 

Bardzo się mylisz. Aaaa, chyba że mówisz tylko o jeździe po prostej, suchej, równiutkiej nawierzchni ......, to tak, z punku widzienia "miszcza prostej" masz rację.

 

Wysłane z ajfona za pomocą tapatoka

 

sjak, widze, ze juz odbyles jazde probna nowym topowym Superbem i wiesz, jak sie prowadzi w zakretach, jakie ma nastawy zawieszenia, etc.? pogratulowac, szybki jestes :bowdown:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Zapomniałem dodać do poprzedniego posta ,że chyba frustracja co niektórych osób wynika z faktu,że najszybsze Subaru ,jakie mogą sobie kupić czyli WRX Sti ma osiągi dokładnie takie jak Passat w dieslu i 0.3 sek lepsze od nowej Skody Superb :biglol:

 

Bardzo się mylisz. Aaaa, chyba że mówisz tylko o jeździe po prostej, suchej, równiutkiej nawierzchni ......, to tak, z punku widzienia "miszcza prostej" masz rację.

 

Wysłane z ajfona za pomocą tapatoka

 

sjak, widze, ze juz odbyles jazde probna nowym topowym Superbem i wiesz, jak sie prowadzi w zakretach, jakie ma nastawy zawieszenia, etc.? pogratulowac, szybki jestes :bowdown:

 

Twoim zdaniem - pytam z ciekawości - oba ww. auta będą pod tym względem porównywalne ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Twoim zdaniem - pytam z ciekawości - oba ww. auta będą pod tym względem porównywalne ?

 

 

jezdzilem poprzednim Superbem 4x4 i moim zdaniem nie jest to auto "tylko na proste drogi z sucha i rowna nawierzchnia", jak twierdza niektorzy... oczywsicie, charakter auta zupelnie inny niz w przypadku STI, ale mi jezdzilo sie dobrze

 

wiedzac, jakie postepy z roku na rok robi grupa VAG*, po nowym topowym Superbie spodziewam sie sporo

 

 

 

*sa testy, w ktorych nowy Golf R np. na sliskim jest szybszy od nowego STI ;)

Edytowane przez eddie_gt4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

I jak z tym żyć.

zyc jest ciezko ale sa na to sposoby w postaci wyciagniecia bezpiecznika. tak to dziala w xv z cvt:

 

No tak ale ten XV nie jedzie szybciej jak 40 km/h. Żeby tak się pobawić wystarczy w FXT włącz #S i tryb manual skrzyni. Zawsze powyżej 60 km/h kontrola da o sobie znać. Pytałem się o to i odpowiedź była negatywna i żeby tego lepiej nie robić. Można nieco oszukać układ robiąc tzw. rybkę z wciśniętym lekko pedałem hamulca. Ale to tylko opóżnia działanie systemu i trzeba być nieźle zgrany z autem żeby to zrobić i nic nie zepsuć. Próby radzę robić na szutrach.

jezdzilem poprzednim Superbem 4x4 i moim zdaniem nie jest to auto "tylko na proste drogi z sucha i rowna nawierzchnia", jak twierdza niektorzy... oczywsicie, charakter auta zupelnie inny niz w przypadku STI, ale mi jezdzilo sie dobrze

 

wiedzac, jakie postepy z roku na rok robi grupa VAG*, po nowym topowym Superbie spodziewam sie sporo

 

 

 

*jest masa testow, w ktorych nowy Golf R np. na sliskim jest szybszy od nowego STI

OT. To po pierwsze.

Po drugie: każdy lubi co innego. Ja w życiu nie zamieniłbym STI na Superb. Co Wy w ogóle porównujecie... :wacko:

Edytowane przez Izotom
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

(...) Ja w życiu nie zamieniłbym STI na Superb. Co Wy w ogóle porównujecie... :wacko:

 

A czy ktos porownuje? ja tam tylko odnioslem sie do nieprawdziwej, moim zdaniem, miszczowskiej wypowiedzi...

 

(...) chyba że mówisz tylko o jeździe po prostej, suchej, równiutkiej nawierzchni ......, to tak, z punku widzienia "miszcza prostej" masz rację.
Edytowane przez eddie_gt4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spoko ,Toyota jest gorsza,to dopiero padlina.Aha i nie lubię Fabii ,nie wiem jak nowa,ale poprzednia to złom.Duuuuuzo lepsze jest Grande Punto.Pod każdym względem.Nawet bezawaryjności.Chodzi o to ,że taki padliniasty złom ,jest szybszy od większości Subaru.Wkurza mnie to osobiście ,jak stoję swoim SBD i widzę Fabię ze znaczkiem Tsi.Staram się nie stawać obok,żeby mi ktoś wstydu nie zrobił na światłach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spoko ,Toyota jest gorsza,to dopiero padlina.Aha i nie lubię Fabii ,nie wiem jak nowa,ale poprzednia to złom.Duuuuuzo lepsze jest Grande Punto.Pod każdym względem.Nawet bezawaryjności.Chodzi o to ,że taki padliniasty złom ,jest szybszy od większości Subaru.Wkurza mnie to osobiście ,jak stoję swoim SBD i widzę Fabię ze znaczkiem Tsi.Staram się nie stawać obok,żeby mi ktoś wstydu nie zrobił na światłach

 

madox, mam nadzieje, ze juz rozumiesz, ze wyjscie jest tylko jedno: Forester XT! B)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Toyota jest gorsza,to dopiero padlina.Aha i nie lubię Fabii ,nie wiem jak nowa,ale poprzednia to złom.Duuuuuzo lepsze jest Grande Punto.Pod każdym względem.Nawet bezawaryjności.

Kogo obchodzą inne auta, skoro wątek jest o Foresterze?

 

 

Chodzi o to ,że taki padliniasty złom ,jest szybszy od większości Subaru.

Widocznie nie taka padlina.

 

 

Wkurza mnie to osobiście ,jak stoję swoim SBD i widzę Fabię ze znaczkiem Tsi.Staram się nie stawać obok,żeby mi ktoś wstydu nie zrobił na światłach

Złe auto sobie kupiłeś. Ale nie od dziś wiadomo, że turbo benzyna lepsza jest od diesla ;)
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Spoko ,Toyota jest gorsza,to dopiero padlina.Aha i nie lubię Fabii ,nie wiem jak nowa,ale poprzednia to złom.Duuuuuzo lepsze jest Grande Punto.Pod każdym względem.Nawet bezawaryjności.Chodzi o to ,że taki padliniasty złom ,jest szybszy od większości Subaru.Wkurza mnie to osobiście ,jak stoję swoim SBD i widzę Fabię ze znaczkiem Tsi.Staram się nie stawać obok,żeby mi ktoś wstydu nie zrobił na światłach

 

madox, mam nadzieje, ze juz rozumiesz, ze wyjscie jest tylko jedno: Forester XT! B)

 

Zgadza się i właśnie o tym myślę.Tylko trochę boję się spalania oraz nikt nie chce mi powiedzieć czy i jak można mu lekko podnieść moc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgadza się i właśnie o tym myślę.Tylko trochę boję się spalania oraz nikt nie chce mi powiedzieć czy i jak można mu lekko podnieść moc

 

w jednym z pierwszych rosyjsko-jezycznych testow nowego wowczas XT byla wzmianka od tamtejszego znanego tunera, ze ten silnik jest trudny do tuningu... posrednio potwierdza to fakt, ze na stronach najbardziej znanych tunerow Subaru z PL (np. pewna firma z Poznania) dotychczas nie ma zadnej wzmianki o opcjach dla 2.0XT (DiT), no chyba ze cos przegapilem

 

jezeli jestes naprawde zainteresowany tematem, to uderz bezposrednio do tunerow, moze podadza konkretne info

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko trochę boję się spalania oraz nikt nie chce mi powiedzieć czy i jak można mu lekko podnieść moc

Jeszcze nie zdarzyło się by auto spaliło więcej niż się wleje, więc jak mniej będziesz lał to i mniej będzie palić :mrgreen:

Nie wiem po co chcesz podnosić moc, skoro będzie i tak znacznie większa niż to co masz obecnie i do startu ze świateł wystarczy. Zresztą patrząc po Twoim obecnym deklarowanym zużyciu paliwa to albo jesteś non stop w trasie (bez autostrad) albo nie lubisz mocno cisnąć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...