Karas Opublikowano 12 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2014 Aktualnie trochę mi szkoda kasy na drugie felgi więc się zastanawiam czy nie kupić samych opon nowy forek xt ma tak ladne felgi ze na wiekszosci aftermarketowych nie wyglada juz tak dobrze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Alfik Opublikowano 12 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2014 Ja kupiłem stalowe 17. To kwestia przyzwyczajenia. W drugim aucie mam profil 75 przy szerokości 265 i to dopiero daje poczucie spokoju na zimowych dziurach. Czujniki przestaną być problemem za rok, dwa. Rynek nie znosi próżni. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Woszkowaty Opublikowano 15 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2014 Fajny kubek - do plenerowych wyjazdów Forkiem : Do kubka - termos : Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzegorz Magdziarz Opublikowano 15 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2014 http://www.torquenews.com/1084/new-and-used-subaru-foresters-lead-all-other-small-suvs-safety Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sapa Opublikowano 16 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2014 (edytowane) Pierwszy jedzie Forek a za nim dymek wącha Jeep http://www.youtube.com/watch?v=lr15Jp42LuM&index=22&list=PL72Uko7bTuywgZFrCTQ0vBsneSZySFLwF http://www.youtube.com/watch?v=AevjxIQjFGM&list=PL72Uko7bTuywgZFrCTQ0vBsneSZySFLwF&index=23 Edytowane 16 Października 2014 przez sapa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 16 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2014 Panie. Toż to prawie autostrada jest. BTW ładne widoki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 16 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2014 Droga idealna pod Imprezę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 16 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2014 Hmm. Subariada Imprezami ..... Rozmarzyłem się Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 16 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2014 Wyprawy w poszukiwaniu drogi idealnej.... W sobotę upalamy na Dolnym Śląsku... możemy od tego zacząć hehe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lewhorn Opublikowano 16 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2014 (edytowane) Odnośnie kół zimowych do mojego 2.0i zaproponowano mi w ASO Jelenia Góra jako promocję cenową na ten sezon kpl. felg 17" z czujnikami w cenie 3766 i opony nowy model Falken 225/60R17 za 2224. Przy okazji dowiedziałem się, że owe czujniki są niezwykle delikatne i bardzo łatwo je uszkodzić przy wymianie opon, dlatego lepszym rozwiązaniem jest zakup kompletu felgi z oponą. Zastanawiam się nad tą ofertą i ciekawy jestem waszego zdania a tu zdjęcie powyższej felgi Subaru. Edytowane 17 Października 2014 przez Lewhorn Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pegi Opublikowano 16 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2014 Felga bardzo ładna. Powinna dobrze do Forka pasować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wilkor Opublikowano 16 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2014 Bardzo mi się ta felega podoba. Z chęcią bym na lato takie miał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dzonex Opublikowano 17 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2014 Felga super! Zapytaj czy czujniki to klony czy oddzielny komplet, bo jeśli to oddzielny komplet to przy każdej wymianie kół trzeba je programować w sterowniku auta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Woszkowaty Opublikowano 17 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2014 U naszych sąsiadów za morzem ( Szwecja, ze strony subaru.se ) jest taki wybór oryginalnych felg do Forka, odpowiednio w rozmiarach od 16 do nawet 19 cali : Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 17 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2014 (edytowane) Napisany Wczoraj, 21:41 Odnośnie kół zimowych do mojego 2.0i zaproponowano mi w ASO Jelenia Góra jako promocję cenową na ten sezon kpl. felg 17" z czujnikami w cenie 3766 i opony nowy model Falken 225/60R17 za 2224. Przy okazji dowiedziałem się, że owe czujniki są niezwykle delikatne i bardzo łatwo je uszkodzić przy wymianie opon, dlatego lepszym rozwiązaniem jest zakup kompletu felgi z oponą. Zastanawiam się nad tą ofertą i ciekawy jestem waszego zdania promocja imo bardzo srednia. Komplet nowych zimowych opon falken dostaniesz na jakim portalu sprzedajacym opony za okolo 1600pln ( okolo 400pln opona) jak dobrze poszukasz na portalach aukcyjnych nowe felgi subaru 17 badz niezle aftermakretowe japonskie enkei albo jakies momo wyrwiesz w granichach 2500 pln komplet czujnikow w aso okolo 1000 pln Edytowane 17 Października 2014 przez Karas Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spawalniczy Opublikowano 17 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2014 U naszych sąsiadów za morzem ( Szwecja, ze strony subaru.se ) jest taki wybór oryginalnych felg do Forka, odpowiednio w rozmiarach od 16 do nawet 19 cali : Jesteś pewien, że to są oryginalne felgi - wydaje mi się, że na pierwszej feldze jest napis made in Italy. Ja kiedyś kupiłem u dealera dedykowane felgi, też były włoskie i też z kapslem subaru, a wykonane były z plasteliny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Woszkowaty Opublikowano 17 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2014 U naszych sąsiadów za morzem ( Szwecja, ze strony subaru.se ) jest taki wybór oryginalnych felg do Forka, odpowiednio w rozmiarach od 16 do nawet 19 cali : Jesteś pewien, że to są oryginalne felgi - wydaje mi się, że na pierwszej feldze jest napis made in Italy. Ja kiedyś kupiłem u dealera dedykowane felgi, też były włoskie i też z kapslem subaru, a wykonane były z plasteliny. Sprzedaje je Subaru Szwecja : http://www.subaru.se/tillbehor/forester/wheels Myślę, że nie markują chińskich wynalazków. Taki np. OZ Racing też jest włoską firmą, więc nie zawsze włoskie felgi są z plasteliny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanik Opublikowano 17 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2014 (edytowane) dlatego lepszym rozwiązaniem jest zakup kompletu felgi z oponą. A koniecznie u tego dealera Zwłaszcza, ze komplet opon dostaniesz w ramach 'akcji zima' za free. Edytowane 17 Października 2014 przez mechanik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
B-52 Opublikowano 18 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2014 Przedwczoraj, w Łomiankach jeździłem Foresterem. Bardzo mi się wszystko podobało. "Nowego" od "II" (mimo jej uroku i zalet) dzieli przepaść. Pozytywna. Trochę nie rozumiem tego gawędzenia o porzucaniu idei, braku ducha etc. Rozmyślałem też o zakupie używanego III po liftingu. Zniechęcała mnie jednak nieco obecność prawie wyłącznie diesli na rynku, przy założeniu polskiego pochodzenia. (zastrzegam, że nie chodzi o SBD i uprzedzenia do niego oraz nawiązania do wątku "awaryjność Boxer Diesel. Po prostu raz w życiu miałem diesla (Mazdę6) miło było spróbować, ale wyszło na to, że po prostu to nie mój film, a i przebiegi roczne mam niekoniecznie duże.) Następnie bohatersko przeczytałem cały ten wątek, a ze szczególnym zainteresowaniem wypowiedzi kolegów, którzy nabyli 2.0 man. Bo na taki najprawdopodobniej się zdecyduję . Czy wszyscy są nadal zadowoleni i podjęliby identyczną decyzję? Czy jednak XT? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wilkor Opublikowano 18 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2014 (edytowane) Jeśli bym miał więcej kasy to brał bym XT. Zwłaszcza, że jazda po mieście nie jest priorytetem. Edytowane 18 Października 2014 przez wilkor Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fortis Opublikowano 18 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2014 (edytowane) Przedwczoraj, w Łomiankach jeździłem Foresterem. Bardzo mi się wszystko podobało. "Nowego" od "II" (mimo jej uroku i zalet) dzieli przepaść. Pozytywna. Trochę nie rozumiem tego gawędzenia o porzucaniu idei, braku ducha etc. Rozmyślałem też o zakupie używanego III po liftingu. Zniechęcała mnie jednak nieco obecność prawie wyłącznie diesli na rynku, przy założeniu polskiego pochodzenia. (zastrzegam, że nie chodzi o SBD i uprzedzenia do niego oraz nawiązania do wątku "awaryjność Boxer Diesel. Po prostu raz w życiu miałem diesla (Mazdę6) miło było spróbować, ale wyszło na to, że po prostu to nie mój film, a i przebiegi roczne mam niekoniecznie duże.) Następnie bohatersko przeczytałem cały ten wątek, a ze szczególnym zainteresowaniem wypowiedzi kolegów, którzy nabyli 2.0 man. Bo na taki najprawdopodobniej się zdecyduję . Czy wszyscy są nadal zadowoleni i podjęliby identyczną decyzję? Czy jednak XT? Mam ten sam problem. Ale po części już go rozwiązałem ... przy naprawdę normalnej jeździe xt spali 1,5l-2l więcej od N/A 15.000km Rocznie załóżmy spalanie XT 12l na 100Km Koszt przejechania 1 kilometra wynosi 0,648 złotych x 15.000Km = 9720zł rocznie Załóżmy spalanie N/A 10l na 100km - żeby poruszać się naprawdę normalnie w porównaniu do XT Koszt przejechania 1 kilometra wynosi 0,54 złotych x 15.000KM = 8100zł rocznie 1620zł - różnicy na paliwie. Miesięcznie daje 135zł Umówmy się że jak się kupuje auto za ponad Stówke [tyś] to 135zl nie zrujnuje nam miesięcznego budżetu a jest spooora przepaść w radości z jazdy A po to właśnie kupuje się Subaru Dlatego ja jestem raczej zdecydowany na XT a przed jego zamówieniem jeszcze wstrzymuje mnie Konkurencja jaką oglądałem i się Wahom jak ten Góral nad przepaścią .. Dodatkowo wiem że jest kilka osób które kupiły N/a i jak by mogły teraz zmienić decyzję wybrały by XT Szkoda mi tylko tego że "ponoć" XT na CVT działa jak Haldex ps. I jak widać są użytkownicy którzy zrobili ponad 50.tyś i zero awarii więc jest chyba ok Edytowane 18 Października 2014 przez Fortis Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Alfik Opublikowano 18 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2014 Ciekawe -prędzej oddał bym te dodatkowe 90 koni, niż CVT - fajnie mają w krajach, gdzie jest silnik 2.5. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sjak Opublikowano 18 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2014 (edytowane) Wiem, że napęd przy CVT i Haldex są bardzo podobnie rozwiązane. Ale wskutek innych ustawień i (zapewne) priorytetów firm trudno je nawet porównywać. W codziennym życiu subarowskiemu rozwiązaniu jest duuuużo bliżej do starej, dobrej szkoły niż Haldexa. Nie czuję wielkich różnic w działaniu napędów mojego OBK i FXT. Przejeździłem blisko 200 kkm Haldexem IV i różnica była kolosalna. Sugerowanie się więc samą zasadą działania jest bardzo złudne. Naprawdę, z doświadczenia i praktyki - napęd w FXT a Haldex IV to zupełnie różne światy. Wysłane z ajfona za pomocą tapatoka Edytowane 18 Października 2014 przez sjak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fortis Opublikowano 18 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2014 Wiem, że napęd przy CVT i Haldex są bardzo podobnie rozwiązane. Ale wskutek innych ustawień i (zapewne) priorytetów firm trudno je nawet porównywać. W codziennym życiu subarowskiemu rozwiązaniu jest duuuużo bliżej do starej, dobrej szkoły niż Haldexa. Nie czuję wielkich różnic w działaniu napędów mojego OBK i FXT. Przejeździłem blisko 200 kkm Haldexem IV i różnica była kolosalna. Sugerowanie się więc samą zasadą działania jest bardzo złudne. Naprawdę, z doświadczenia i praktyki - napęd w FXT a Haldex IV to zupełnie różne światy. Wysłane z ajfona za pomocą tapatoka Dzieki za ta informacje dla Mnie ta informacja znow przeciąga szale na stronę Subru oczywiście. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
B-52 Opublikowano 18 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2014 Ja się jednak będę skłaniał ku dwulitrowemu z manualną skrzynią. Takiego mam, wspaniale mi po dziś dzień służy, i przy takim pozostanę. Koledzy tutaj specjalnie nie narzekali, więc mam nadzieję, że będzie OK . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się