Skocz do zawartości

Subaru Forester [SJ] (MY13=>MY19)


kordynator

Rekomendowane odpowiedzi

Madox - na tym forum zawsze zwycięży subaru. Niezależnie od ceny, spalania czy wyposażenia :)

 

Audi chyba jednak wg. Forum jest lepsze :)

No i rzecz jasna skoda ;).

 

Przepraszam bardzo to nie moja wina ze mając trzy w sumie nie wygórowane kryteria wchodząc do salonu Subaru nie ma co kupić.

Sorry w sobote byłem w Audi i do dzisiaj mi się śmiać chce :biglol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

....aliści jednak jeszcze parę lat temu, wąska ale przemyślana oferta Subaru, precyzyjnie wycelowana była w fanów subaru właśnie i ich potrzeby... A teraz nieprzekonanych i innych zdrajców powoli przybywa.... Nostalgia nie jest już tym co kiedyś.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakby nie liczył ,wychodzi ,że najlepsze jest xc60 5 cylindrowy, porządny, podwójnie doładowany diesel 2.4 (a nie dieselki dla kobietki )automat ,super nagłośnienie high- performance (posłuchajcie ),18 felga,bixenon skrętny,ciemna szybka,metalik perła do tego wszystko to co w momentum (półskóra,elektryczna klapa itp) za 157koła.

A ty kolego ,co nazywasz to chińskim autem ,to doradzam jazdę takim zrobionym na 240KM i ponad 500nM ,to wtedy pogadamy o tym chińskim autku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Crv, rav4, i inne tego typu, ale gdzie tam AWD? Skoro porownujemy ceny, wielkości wnętrz, spalanie, osiągi, to systemy AWD też.

 

Ale wtedy madox nie będzie mógł trolować i co wtedy zrobimy? :(

 

Jakby nie liczył ,wychodzi ,że najlepsze jest xc60 5 cylindrowy, porządny, podwójnie doładowany diesel 2.4 (a nie dieselki dla kobietki )automat ,super nagłośnienie high- performance (posłuchajcie ),18 felga,bixenon skrętny,ciemna szybka,metalik perła do tego wszystko to co w momentum (półskóra,elektryczna klapa itp) za 157koła.

A ty kolego ,co nazywasz to chińskim autem ,to doradzam jazdę takim zrobionym na 240KM i ponad 500nM ,to wtedy pogadamy o tym chińskim autku

 

Ostatnio jechałem takim;) Napęd niestety delikatnie mówiąc nie najlepszy no i samochód sprawia wrażenie strasznie ociężałego Jako dupowóz wspaniały ale napinanie się osiągamy dziadkowozu z klekotem dla mnie zakrawa na śmieszność i nic się nie zmieniło w tej kwestii :)

 

A to raczej damulki podniecają się jakością plastików w środku i stawiają je ponad porządny napęd na 4 łapy :P

Edytowane przez ajax
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przepraszam bardzo to nie moja wina ze mając trzy w sumie nie wygórowane kryteria wchodząc do salonu Subaru nie ma co kupić.

 

Dokładnie tak. Z drugiej strony wszystko zależy od doboru tych kryteriów. Ja szukałem dużego "uterenowionego" kombi, z dużym prześwitem, ze stałym napędem 4x4 ... i mi OBK nadal wychodzi bo A6 Allroad jest sporo droższy

 

Ot kwestia gustu, marka niszowa jaką jest Subaru nigdy nie będzie mogła stawać w szranki chociażby z Audi pod kątem szerokości oferty.

Niby tak ale jeszcze pięć lat temu na pytanie potrzebne mi szybkie kombi z AWD wyminialo się jednym ciegiem Audi , BMW i Subaru i właśnie dlatego ta marka w jakiś sposób była utożsamiana z premium mimo że nigdy ja nie była. Dla mnie to smutne jest ze człowiek musi łazić gdzie indziej mimo ze wcale nie chciał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli cennik na oficjalnej stronie volvo nie kłamie, to za 157tys. w wersji momentum jest silnik D4 i to bez żadnego doposażania(np. audio high-performance w tej wersji 3200), czy nawet automatu(9000tys.). Do tego spojrzałem na przyspieszenie i xc60 z D4 przyspiesza wg. danych M/T A/T 10.5 10.9, a forester z M/T w 10.2. ...

Edytowane przez Bright
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przepraszam bardzo to nie moja wina ze mając trzy w sumie nie wygórowane kryteria wchodząc do salonu Subaru nie ma co kupić.

 

Dokładnie tak. Z drugiej strony wszystko zależy od doboru tych kryteriów. Ja szukałem dużego "uterenowionego" kombi, z dużym prześwitem, ze stałym napędem 4x4 ... i mi OBK nadal wychodzi bo A6 Allroad jest sporo droższy

 

Ot kwestia gustu, marka niszowa jaką jest Subaru nigdy nie będzie mogła stawać w szranki chociażby z Audi pod kątem szerokości oferty.

Niby tak ale jeszcze pięć lat temu na pytanie potrzebne mi szybkie kombi z AWD wyminialo się jednym ciegiem Audi , BMW i Subaru i właśnie dlatego ta marka w jakiś sposób była utożsamiana z premium mimo że nigdy ja nie była. Dla mnie to smutne jest ze człowiek musi łazić gdzie indziej mimo ze wcale nie chciał.

 

W tej kwestii się z Tobą zgadzam, najbardziej boli to że klientela w USA, Austarlii czy Japonii nie ma takich problemów. No ale Forek turbo jest jakimś tam dobrym prognostykiem na przyszłość. Gorąco polecam się takim przejechać naprawdę fajna maszyna.

 

Mam cichą nadzieję, że zgodnie z plotami w 2015 wejdzie Subaru Advanced Tourer - kompaktowe kombi turbo:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

smutne jest , ze madox takiej decyzji nie podjął.....

Bo tak naprawdę to nie ma gdzie pójść biedaczysko: nigdzie póki co nie rozdają za darmo, diabelnie szybkich i bezawaryjnych samochodów, gotowych przejechać 100 km na kropelce :mrgreen:

 

Podjeżdża krasnoludek na stację benzynową...

- Ile kosztuje kropelka benzyny?

- Kropelka? Za darmo ci kapnę.

- To proszę nakapać do pełna!

- A może jeszcze pierdnąć w oponki?

 

Kolega Madox zaczyna handlować :facepalm: to znak, że już ewidentnie powinien odpocząć :icon_205:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na szczęście przede mną jeszcze parę lat nauki i wiele lat pracy, żeby mieć taki problem :D. W swoim poprzednim poście rozumiem, że chodziło Ci o D4?? Jeśli tak, to chip+nowe auto=brak gwarancji, czyż nie?? A bez chipa i z automatem ma przyspieszenie w okolicach jakiejś dacii ;).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@@madox, to jest wątek o Nowym Forku. Rozumiem (jakoś) CRV,RAV 4, XC 60, ale KLASA E? C'mon. Poza tym, to :

Crv, rav4, i inne tego typu, ale gdzie tam AWD? Skoro porownujemy ceny, wielkości wnętrz, spalanie, osiągi, to systemy AWD też.

 

dieselki dla kobietki )automat ,super nagłośnienie high- performance (posłuchajcie ),18 felga,bixenon skrętny,ciemna szybka,metalik perła

Czyli ma być wielki motor, super high performance audio, duża fela, ciemna szybka, perełka lakier. A napęd. A po %^&* napęd?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Mysle ze w tym roku uda mi sie kupic nowego Forka. Pewnie ze wzgledu na cene wyjsciowa i spalanie bedzie to 20i.

Czy uwazacie tak jak ja, ze lancuch rozrzadu w FB20 to zaleta? Jak zdazylem zauwazyc wymiana paska z napinaczami to dosc skomplikowana i kosztowna przyjemnosc. A w FB20 wymiana lancucha to chyba pozniej niz 105k km? :huh:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Mysle ze w tym roku uda mi sie kupic nowego Forka. Pewnie ze wzgledu na cene wyjsciowa i spalanie bedzie to 20i.

Czy uwazacie tak jak ja, ze lancuch rozrzadu w FB20 to zaleta? Jak zdazylem zauwazyc wymiana paska z napinaczami to dosc skomplikowana i kosztowna przyjemnosc. A w FB20 wymiana lancucha to chyba pozniej niz 105k km? :huh:

 

Teoretycznie łańcuchów w Subaru się nie wymienia:)

Czyli ma być wielki motor, super high performance audio, duża fela, ciemna szybka, perełka lakier. A napęd. A po %^&* napęd?

 

Jeszcze naklejka pionier i można rwać lachony pod remizą :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...