raison Opublikowano 19 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2011 W STi GD hamulec jest naprawdę niezły, potrzebny tylko trochę lepszy klocek, dobre opony i dużo siły w nodze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kehtron111 Opublikowano 5 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2012 Dobre wentylowane tarcze nie od Pana Janka ale w firmowym punkcie, kiedyś po miesiącu zaczęły grać to mówili żebym omijał kałuże Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drout Opublikowano 11 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2012 A jak znajde ds2500 do mojego forka? Czy lepiej winmaxy? Mam teraz ferodo premier i jestem srednio zadowolony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter Opublikowano 11 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2012 A jak znajde ds2500 do mojego forka? Czy lepiej winmaxy? Mam teraz ferodo premier i jestem srednio zadowolony z moich obserwacji winmaxy hamują porównywalnie do DS2500. Moim zdaniem warto :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raison Opublikowano 12 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2012 z moich obserwacji winmaxy hamują porównywalnie do DS2500 A piszczą/pylą/klekoczą w zaciskach? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter Opublikowano 12 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2012 z moich obserwacji winmaxy hamują porównywalnie do DS2500 A piszczą/pylą/klekoczą w zaciskach? trochę pylą, ale chyba wszystkie lepsze klocki pylą piszczą dopiero teraz jak się kończą ... a tak, przez cały czas były ciche, bardzo ciche nie klekoczą :wink: mają jeden zasadniczy minus - słaba dostępność Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BelegUS Opublikowano 12 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2012 A co byście polecili do GC8 GL, 2,0; MY97 (tzw. "okres przejściowy")? Chodzi o rozwiązanie "dobre i tanie" (jak z tym tanim winem) - dobry stosunek jakości i wytrzymałości do ceny. Wóz użytkowany głównie w celach dojazdu na uczelnię (autostrada, miasto) i w weekendy do zabawy - przełęcze górskie, ale nie jakoś wybitnie intensywnie "Maleńka" ma z tyłu bębny, więc zostaje przód. Co na ten przód najlepiej wrzucić (tarcza/klocek), żeby było fajne, a nie zrujnowało studenckiej kieszeni? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter Opublikowano 13 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2012 BelegUS, ja w N/A (1.6 ;-)) miałem z przodu tarcze Brembo i klocki Ferodo Premier, z tyłu bębny (chyba ATE o ile dobrze pamiętam) i nawet nieźle to hamowało ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 13 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2012 miałem z przodu tarcze Brembo i klocki Ferodo Premier, ... i nawet nieźle to hamowało ;-) W porównaniu do malucha ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter Opublikowano 13 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2012 miałem z przodu tarcze Brembo i klocki Ferodo Premier, ... i nawet nieźle to hamowało ;-) W porównaniu do malucha ? NIE, w porównaniu do STI, w maluchu mam seryjne szczęki i hamuje bez porównania lepiej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 1 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2012 no dobrze, po wielu pochlebnych opiniach idę w OMP Road&Sport na pewno nie zabijają tarczy, i wytrzymuję więcej hamowań niż ferodo premier. Podobno podobne do ferodo DSP które mam i są bardzo dobre. ferodo premier na tyle umarło po 20kkm :shock: a przód DSP prawie nietknięty :shock: :shock: :shock: Pozdrawiam -- 01 lut 2012, 12:22 -- i znalazłem takie coś OMP - ROAD&SPORT RACING COMPOUND Klocki hamulcowe przeznaczone do jazdy codziennej i tuningu. Współczynnik tarcia: 0,4 w zakresie temperatur od 100 do 600 stopni C. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter Opublikowano 1 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2012 i znalazłem takie cośOMP - ROAD&SPORT RACING COMPOUND w RallySklepie są dostępne: OMR Road&Sport albo OMP Racing ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 1 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2012 zamówione, pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 27 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2012 Mam szybkie pytanie do fachowców od hamulców. W WRX'e mam dużą różnicę siły hamowania między tylnymi zaciskami. Dokładnie 29%. Spotkał się ktoś z takim przypadkiem ? Tylko proszę nie pisać wymień na brembo bo nie mam kasy w tej chwili Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 27 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2012 Dokładnie 29%. zapieczony tłoczek lub uślizg opony na rolce Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 27 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2012 Dokładnie 29%. zapieczony tłoczek lub uślizg opony na rolce Pozdrawiam Dzięki za odpowiedź. Organoleptyczne niby wszystko jest OK ale zapieczonego tłoczka nie widać Badałem na innym niż rolki sprytnym sprzęcie. Wygląda na to, że trzeba będzie rozebrać zacisk i wymienić gumy. W sumie nie jest to problem ale wolałem podpytać wcześniej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zofx Opublikowano 13 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2012 do GTka my99 ori klocki na tył to Akebono czy Sumitomo ? takie ? czy takie ? chce zamówić takie: podejdą?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 13 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2012 edit - źle - nie zauważyłem, że tył - to nie wiem pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartosz-B Opublikowano 13 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2012 do GTka my99 ori klocki na tył to Akebono czy Sumitomo ? schyl się przy tylnym kole to będziesz miał 1000% pewności. Różnicę widać od razu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zofx Opublikowano 13 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2012 nie mam auta w tym tygodniu przy sobie :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komancz Opublikowano 13 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2012 chce zamówić takie: Obrazek podejdą?? tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miszozon Opublikowano 25 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2012 Właśnie wróciłem z jazdy próbnej na nowych klockach. Ponieważ muszę też kupić opony poszła opcja pasztetowa - Remsa. Wcześniej miałem EBC Green i do tego mogę je porównać. Już po wyciągnięciu z pudełka było ciekawie, bo pasztet jak to pasztet jest strasznie miękki Idzie je zarysować paznokciem. Klocki poszły na starą tarczę Brembo, ok 40% zużycia. Pierwsze wrażenia - czuć, że jest bardziej miękko, ale znacząco na plus. Modulacja się poprawiła i w końcu hamowanie nie wymaga siły. Na EBC aby na asfalcie włączyć abs trzeba było ostro gnieść hebel i nie miało znaczenia czy są rozgrzane. Teraz nie wymaga to tyle siły. Z racji docierania nie rozgrzałem mocno układu i teraz jestem ciekaw jak szybko puchną. Ponieważ są miękkie nasuwa się stwierdzenie, że szybko ale jak będzie porównywalnie z EBC to będzie dobrze. Tzn. dobrze nie będzie :wink: , bo to jest cywilny klocek i przy upalaniu czy w mocnych autach z wymagającymi kierowcami po prostu padnie szybo na cycki. Chociaż jestem ciekaw jak szybo. Podsumowując, wydaje się to dobra opcja do normalnej jazdy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 25 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2012 szlag, ostatnio trochę sie szybciej przejechałem darmowozem i powichrowały się tarcze bremo. OEM-owe mączyłem i nic a tu klops. Tarcza brembo klocek ferodo dsp. Droga zwykła w mieście, częste start i stop. I to wszystko w stilo w zwyczajnych warunkach pogodowych, zero deszczu. Coś mi się wydaje, że chyba to nie jest dobry pomysł aby na zwykle brembo zakładać Ferodo DSP. Chyba lepiej było kupić brembo max pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kropkowicz Opublikowano 25 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2012 AdaSch, mnie jakoś podejrzanie szybko schodzą brembo maxy z ds2500 klocków jeszcze mega grubo a nacięcia na tarczy bardzo płytkie........ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 25 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2012 no ja mam DSP a on chyba łagodniej obchodzą się z tarczą :roll: Z resztą to już ostatni raz mam Ferodo DSP. Bardzo dobrze hamują OMP R&S. Kupiłem je ostatnio i w normalnej jeździe nie widzę negatywnej różnicy. A darmowozem nie "upalam" więc nie miałem okazji ich naprawdę mocno podgrzać. Jestem zadowolony ze stosunku jakość/cena/hamowanie. Napewno jest przepaść do ferodo premier, bo OMP R&S "ostro" biorą jak DSP. Na pewno do subaru też takie założę i zobaczymy jak tam na ew eventach ale sądząc z doświadczenia przejazd i czekanie w kolejce to nie ma szans abym im krzywdę zrobił. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się