tzd Opublikowano 26 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2011 elmo, seria GT'00 ma jeden tłoczek z tyłu. wiem, co miałem 2 tłoczki z tyłu mają WRX, i np type-r, z tego co się zorientowałem. viewtopic.php?p=1486894#p1486894 a więc seria w GT to 266 i JEST wentylowana. wiem, bo mam takie nowe w pudełku (a kupiłem je jeszcze do GT ale nie zdążyłem założyć przed crash-em) i teraz zakładam do Forka. są 2 tarcze 266, niewentylowane - np wolny ssak(chyba), czy Forek STurbo, i wentylowane - GT'00 miało wentylowaną tarczę 266 z zaciskiem 1-tł.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 26 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2011 elmo, seria GT ma jeden tłoczek z tyłu. 2 tłoczki mają WRX, i japońskie STi GC8, z tego co się zorientowałem.a więc seria w GT to 266 i JEST wentylowana. wiem, bo mam takie nowe w pudełku i zakładam do Forka. Jak tak, to OK. Ja miałem w ssaku 266mm, ale nie wentylowaną. Myślełem, że GT'00 ma 4/2 tłoczek, jak w WRX new age. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luke Skywalker Opublikowano 26 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2011 Bardzo wszystkim dziękuję. Ta różnica 293 vs 294: ktoś wcześniej pisał, że przy 293 mm klocek nie współpracuje całą powierzchnią i wycina się o krawędź stwarzając dodatkowe opory podczas ruchu w kierunku do i od tarczy. Zatem: Brembo przód 293 mm gładkie, tył 266 mm wentylowane. Jazda oczywiście cywilna z ułamkowym odsetkiem świadomej w kwestii układu hamulcowego agresji Do tego sprawię sobie Ferodo Premiery. Będzie pan zadowolony... :?: Ot, taki sobie zestaw umyśliłem do niedzielnych przejażdżek. Luke Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 26 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2011 Powtórzę to, co pisałem nieraz - Ferodo Premiery hamują ok, do codziennej jazdy się nadają, przy ostrzejszym hamowaniu dobrze łapią, ale tylko 1, max 2 razy, później muszą ochłonąć. Do częstego ostrego hamowania TheForum poleca inne klocki np Ferodo DS2500, albo Hawki HP+, albo HPS. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 26 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2011 Powtórzę to, co pisałem nieraz - Ferodo Premiery hamują ok Hmm, no coś tam hamują. :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 26 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2011 mniej lub bardziej bezpośrednio zarzuca mi się herezje. może moja opinia wynika z tego, że nie mam porównania? a theForum ma rację Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 26 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2011 theForum ma rację Poprawna politycznie deklaracja. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luke Skywalker Opublikowano 26 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2011 Powtórzę to, co pisałem nieraz - Ferodo Premiery hamują ok, do codziennej jazdy się nadają, przy ostrzejszym hamowaniu dobrze łapią, ale tylko 1, max 2 razy, później muszą ochłonąć. Do częstego ostrego hamowania TheForum poleca inne klocki np Ferodo DS2500, albo Hawki HP+, albo HPS. Toż mówię, że do "codziennej" jazdy :roll: DS2500 ja już na swoim świętej pamięci Dużym Fiacie trenowałem na początku XXI wieku. Najlepsze klocki, jakie miałem. Ostro hamując mało wahaczy nie powyrywało Ale skończyły się po 7000 km. Coś za coś. Dlatego teraz będzie "value for money": idę w Premiera Luke Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tynek Opublikowano 26 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2011 Witam, może ktoś udostępnić schemat 2tłoczka, przód od Forka XT, fajnie by było dostać takie coś razem z numerami części Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luke Skywalker Opublikowano 26 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2011 Nie chciałbym być nadto upierdliwy... Ale może idąc za ciosem: symbole tych Premierów na P / T ?? Dziękować :!: Luke PS.: Szukam po necie i szukam tarcz 266 mm wentylowanych i nimo :shock: Może w ASO...? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jpol Opublikowano 26 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2011 Wybaczcie, jeśli przeoczyłem albo nie zrozumiałem: to OSTATECZNIE do GT-ka MR'00 (4 tłoczkowe z przodu) tarcze mają być 294 mm? Dziś Pan w Norauto grzebiąc po katalogu stwierdził, że od Brembo ma 293 mm, ale one "coś nie teges", prawda? Pytałem kiedyś o to Lecha Wójcika - stwierdził, że rozmiarowo OEM ma 293,5 i tyle też ma Brembo. Zahaczyłem też o temat niepasujących klocków (rozmawialiśmy konkretnie o Ferodo DS2500 dla czterotłoczków do tarcz Brembo) - stwierdził, że niedopasowanie nie ma prawa mieć miejsca, zapasu jest w milimetrach (co zresztą pokrywa się z moimi doświadczeniami - zarówno dawniej z Zimmermannem jak i teraz Brembo - nie widać problemu). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 26 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2011 (...) Szukam po necie i szukam tarcz 266 mm wentylowanych i nimo :shock: Może w ASO...? mozna w ASO, mozna i gdzie indziej - wybor Twoj :wink: pierwszy lepszy link :arrow: http://camskill.co.uk/m10b11s1171p1247/ ... 2894-00%29 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luke Skywalker Opublikowano 26 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2011 @jpol: dzięki. Tak, te 293,5 by się zgadzało - namierzyłem przed momentem rysunek wymiarowy tarcz Brembo i dokładnie tyle mają. Czyli temat przodu mam zamknięty. @eddie_gt4: Dzięki za linkę. Muszę je tylko namierzyć "nieco bliżej". Ale zanim to zrobię, kuknę jeszcze co faktycznie mam w samochodzie. Póki co, byłem pod nim 2 razy i jakoś nie kojarzę, żeby tył był wentylowany... Sprawdzę i dam znać pro publico bono. GieTek jest z roku '99, ale pełen MR'00. Zdrówka! Luke Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 26 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2011 @eddie_gt4: Dzięki za linkę. Muszę je tylko namierzyć "nieco bliżej". Ale zanim to zrobię, kuknę jeszcze co faktycznie mam w samochodzie. Póki co, byłem pod nim 2 razy i jakoś nie kojarzę, żeby tył był wentylowany... Sprawdzę i dam znać pro publico bono. GieTek jest z roku '99, ale pełen MR'00. Zdrówka! Luke prosze, nei ma za co jezeli z tylu masz zwykly 1-tloczkowy zacisk, to na pewno masz wentylowane tercze w GT MY'99-00 :wink: (no chyba ze ktos przed Toba zrobil down-grade na niewentylowane tarcze ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 26 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2011 Luke Skywalker, napisz do Lecha Wójcika: http://www.hamulce.net/phu_alpro.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luke Skywalker Opublikowano 27 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2011 Dzięki Chopy! Jutro wsadzę łeb pod auto albo między szprychy i wszystko będzie jasne. Luke -- Pn lis 28, 2011 12:02 am -- EDIT Panowie... Tylna ośka w GT-ku MR'00 to klocki Ferodo FDB790 czy FDB1333 ??? Zdrówka! Ł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 27 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2011 Ferodo FDB790 Takie mam w Legacu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luke Skywalker Opublikowano 28 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2011 Cool. A w kwestii GT? :? -- Pn lis 28, 2011 8:56 am -- The investigation is OVER Dla potomnych: PRZÓD: Ferodo FDB986 TYŁ: Ferodo FDB1333 Gorące podziękowania dla tzd za anielską cierpliwość. Zdrówka! Luke Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 3 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2011 Czy ktoś trenował już tarcze STOPTECH'a pod WRX'a ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 17 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2011 Za chwile stane przed wyborem tarczy ne przed do STI , klocek DS2500 ale zastanwiam sie na jakiej tarczy ? OEM , DBA , Brembo , EBC ...........macie jakies spostrzezenia ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 18 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2011 do rozważenia: http://www.topendpower.pl/p/pl/hp-hus73 ... 3%B3d.html Grzesiek 67 ma WRX-owe i sobie chwali. Ja mam WRX-owe DBA serii 4000... i albo coś ze mną jest nie tak albo z tarczami, bo je rozhartowałem chyba :!: zaczęły bić... chociaż ostatnie 2 weekendy dostały mocno w dupę na rallylandzie i albo się znowu zahartowały albo nie wiem o co chodzi, chwilowo przestały bić... ale zmieniały chwilowo też kolor raz na fioletowo-czarny... a teraz znowu są normalnego koloru chyba :roll: Tarcze - hamują zacnie (a klocek to tylko Ferodo Premier, a nie zdarzyło mi się podczas moich niewielkich doświadczeń ale jednak na rallylandzie poczuć brak zaufania do hamulca - zatrzymywałem się tam gdzie chciałem, biorąc pod wzgląd nawierzchnię np piasek ), nacięcia czyszczą klocek, i fajnie cicho huczą, dając ciekawe dodatkowe efekty dźwiękowe I taka ogólna uwaga.... czy klocek DS2500 nie jest agresywniejszy od OEM, przez co np bardziej zżera, bardziej zagrzewa tarcze, więc OEM tarcza jest niewskazana, bo do takie brutalnego traktowania nie jest przewidziana (OEM klocek pewnie jest delikatniejszy) - taka moja niedzielna filozofia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 18 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2011 czyli co albo za bardzo dostaly w tylek ale te DBA to zadna rewelacja :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 18 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2011 turdziGT, no właśnie nie wiem, inni użytkownicy, kropkowicz i wcześniej Grzesiek 67, sobie chwalili ! jak dla mnie hamuje ok, chociaż mi zaczeły bić... teraz przestały... sam nie wiem o co chodzi ale z hamowania jestem zadowolony... ale może mało wymagający jestem - nie wiem ! jeździłem STI bug i hamulce tam były żadna rewelacja a niby jakieś taroxy czy coś takiego... mój Forek w mojej opinii lepiej hamował. (zresztą przyspieszał - tak do ok. 4500 rpm - też ) DBA ma teraz też Eddie_GT4 w zacisku STI właśnie, w Tribece (albo będzie dopiero miał, w każdym razie jest w ich posiadaniu) - może on się wypowie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 18 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2011 jeździłem STI bug i hamulce tam były żadna rewelacja a niby jakieś taroxy czy coś takiego bo ogolnie hamulec brembo w GD to zadna rewelacja , przyjmniej nie tak jak sie niktorzy podniecali pare lat temu......... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 19 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2011 DBA ma teraz też Eddie_GT4 w zacisku STI właśnie, w Tribece (albo będzie dopiero miał, w każdym razie jest w ich posiadaniu) - może on się wypowie. mam je... na polce zaloze te tarcze (w komplecie z klockami CL RC5+), jak skonczy sie mi moj obecny OEM setup z STI MY'09 (tarcze BREMBO + jakies tam klocki) (...) I taka ogólna uwaga.... czy klocek DS2500 nie jest agresywniejszy od OEM, przez co np bardziej zżera, bardziej zagrzewa tarcze, więc OEM tarcza jest niewskazana, bo do takie brutalnego traktowania nie jest przewidziana (OEM klocek pewnie jest delikatniejszy) - taka moja niedzielna filozofia DS2500 na pewno jest agresywniejszy od OEM, ale przynajmniej u mnie DS2500 dzialay b. dobrze w parze z gladkimi OEM tarczami (i w Imprezie GT, i w Forku XT) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się