AdaSch Opublikowano 22 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2011 miszozon, ja się strasznie zawiodłem ferodo spasowanem. Jak na razie co klocek to szlifowanie :| łącznie z DSP na fiata stilo jeden z kolegów używa OMP i mówi, że wszystko P&P ale ja tego nie testowałem to nie wiem. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Markus Opublikowano 25 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2011 Ja natomiast mam takie pytanie: Czy płyn Ferodo Racing, DOT 5,1 można zastosować do standardowego układu hamulcowego w wolnym ssaku? Pytam dlatego, ponieważ posiadam 2 litry tego specyfiku, a z instrukcji ciężko cokolwiek zrozumieć... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafcio78 Opublikowano 25 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2011 Ja natomiast mam takie pytanie: Czy płyn Ferodo Racing, DOT 5,1 można zastosować do standardowego układu hamulcowego w wolnym ssaku? Pytam dlatego, ponieważ posiadam 2 litry tego specyfiku, a z instrukcji ciężko cokolwiek zrozumieć... IMO można bez żadnych problemów. Jest to zwykły płyn cywilny o parametrach gorszych niż RBF660, więc nie ma żadnych przeciwwskazań. Poza tym zobacz jego opis na http://www.hamulce.net . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Markus Opublikowano 25 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2011 IMO można bez żadnych problemów. Jest to zwykły płyn cywilny o parametrach gorszych niż RBF660, więc nie ma żadnych przeciwwskazań. Poza tym zobacz jego opis na http://www.hamulce.net . Faktycznie nie jest to cudo pierwszej klasy, ale jak już jest, to trzeba go wlac. Mam jeszcze pytanie dotyczace zalania- czy muszę przepłukac cały układ tym nowym płynem, zeby nie pomieszał się ze starym, czy swobodnie mogę spuscic stary i zastapic go od razu nowym? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafcio78 Opublikowano 25 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2011 Mi przy przejściu z oryginalnego płynu na RBF660 "płukali" układ tym ostatnim, natomiast nie wiem, czy jest to konieczne przy zastępowaniu płynu DOT5.1 (bo taki jest chyba OEM) innym płynem o tych samych parametrach. Natomiast na pewno przepłukanie pozwoli na usunięcie "starego" płynu zalegającego najbliżej tłoczków w zaciskach, co jest plusem samo w sobie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
respect Opublikowano 26 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2011 gdy przechodzisz na silikonowy(a nie miałeś takiego) to trzeba dokładniej usunąć stary. A gdy zmieniasz DOT,ale baza płynu pozostaje to zwyczajna "oszczędnościowa "wymiana. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bzyq Opublikowano 26 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2011 Uffff przeczytałem cały wątek (3,5h z życia) i ..... ... zapomniałem co chciałem napisać Wiem tylko, że na dniach do świni wlecą węże w oplocie i RC5+ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ggggtt Opublikowano 30 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2011 Właśnie zauważyłem pęknięcia na moich tarczach. Przeczytałem sporo, ale mam mętlik w głowie. Co wybrać do klocków ATE, ktore mam nowe? Gładkie Brembo? ATE? TRW? A może coś innego? Ogólnie szukam coś w cenie pasztet, czyli raczej ta półka wchodzi w gre, którą wymieniłem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bzyq Opublikowano 30 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2011 Właśnie zauważyłem pęknięcia na moich tarczach. Przeczytałem sporo, ale mam mętlik w głowie. Co wybrać do klocków ATE, ktore mam nowe? Gładkie Brembo? ATE? TRW? A może coś innego? Ogólnie szukam coś w cenie pasztet, czyli raczej ta półka wchodzi w gre, którą wymieniłem. Po przeanalizowaniu całego wątku na czele w stosunku cena jakość stoi gładkie Brembo;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 3 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2011 co to za hamulce :shock: http://allegro.pl/klocki-hamulcowe-przo ... 85942.html cena smieszna, a jakość? ktoś zna? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raison Opublikowano 3 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2011 Sama marka Akebono jest dość znana, do Subaru chyba też robili jakieś elementy układu hamulcowego. Jednak czy te klocki są dobre czy nie to juz nie wiem :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bzyq Opublikowano 3 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2011 RC5+ założone. Hamują :shock: :shock: zacnie. Nie piszczą, troszkę pylą, a stukanie w zacisku nie jest uciążliwe. Puknie tylko gdy cofaliśmy i przy pierwszym hamowaniu do przodu. Zobaczymy jak z trwałością. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raison Opublikowano 3 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2011 Poczekaj aż się troszkę przytrą.......salwy nowych dźwięków będą na porządku dziennym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 3 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2011 Poczekaj aż się troszkę przytrą.......salwy nowych dźwięków będą na porządku dziennym Ale za to jaki lans na światłach 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raison Opublikowano 4 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2011 Lans....ta.......szczególnie jak jadę powoli nie hamując, a klocki popiskują w rytmie jakby miało się koło urwać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
STi Robert Opublikowano 8 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2011 U mnie już dawno się trochę przytarły i żadnych dodatkowych dziwięków nie wydają Jest duże prawdopodobieństwo że przygłuchy jestem ale się nie przyznaję Przy hamowaniu z więkrzych prędkości troszkę huczą tarcze i to tyle 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raison Opublikowano 8 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2011 Przy hamowaniu z więkrzych prędkości troszkę huczą tarcze i to tyle O też właśnie. U mnie to słychać już o 70-80km/h, a podczas hamowania ze 150km/h zagłuszają radio Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
STi Robert Opublikowano 8 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2011 Tak mocno to się nie rozpędzam więc spokojnie słucham .... wydechu Poważnie mówiąc to trochę się obawiałem o swoje RC5+ po ostatnich przypadkach opisywanych na forum, ale na razie jest wszystko OK. 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raison Opublikowano 8 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2011 U mnie poza tymi dźwiękami i śladami na tarczach też jest wszystko ok. Z małą przerwą na Hawki jeźdżę na nich już rok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek_67 Opublikowano 20 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2011 Dawno się we wątku nic nie działo, to podpijamy Od tygodnia jeżdżę na nowym zestawie na przodzie (zacisk czterotłoczek WRX) : - klocki, powrót do źródeł, czyli to co najbardziej mi leżało Hawk HP+ , - tarcze i tu eksperyment - również Hawk, a dokładniej to Hawk Quiet Slot (grube jakieś niezwykle, bo nie wiem czy mi się nie pomerdało ale jak zmierzyłem to miały 28mm :shock: ). Układałem jak ostatnia picza, zgodnie z instrukcją, ze stawaniem na poboczu i wystudzaniem tarcz, nie zatrzymywaniem tarcz do "0" km/h z wciśniętym pedałem hamulca - a w AT nie jest to wcale proste (dohamowania przed światłami i postój na światłach na "rękawie" :roll: ) Dramatyczne przeżycie Efekty : - hamulec jest taki, że przy mocnym wciśnięciu zjeżdżam z fotela , - czucie hamulca bardzo bardzo precyzyjne , - niestety nie piszczy , - niestety nie bije koło sterowe Oczywiście, na razie hamulce dotarte i zestaw w początkowej fazie eksploatacji ale mocno jest OK. Może to sugestia ale hamuje po prostu zajebiaszczo - lepiej od zestawu Hawk HP+ i DBA4000+ i sporo lepiej od zestawu CL RC5+ i DBA4000+. Zadowolonym jak cholera 8) O postępach będę meldował niezwłocznie :wink: Pozdrawiam Grzegorz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raison Opublikowano 20 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2011 Widziałem te tarcze w ich ofercie, wyglądają ciekawie Powiedz Grzegorzu jak bardzo pylą "ha-pe-plusy" np. w porównaniu z RC5+ ? i jak hamują na zimno? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek_67 Opublikowano 20 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2011 raison, na zimno za mocno nie daję po garach, toteż i hamowania jakiegoś cud nie oczekuję. Moim subiektywnym zdaniem, dziury hamulcowej na zimno nie ma. Co do pylenia - za krótko kochany, za krótko ;-) Pozdrawiam Grzegorz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raison Opublikowano 20 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2011 za krótko kochany, za krótko Podobno jeździłeś już wcześniej na nich z tarczami DBA? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek_67 Opublikowano 20 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2011 Podobno jeździłeś już wcześniej na nich z tarczami DBA? Prawda. Pozdrawiam Grzegorz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czajos Opublikowano 23 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2011 pewnie juz było...ale czy na seryjne tarcze do GT opłaca sie montowac jakies DS 2500? czy lepiej jakis pasztet w stylu premier...Chodzi mi o zamiennik seryjnych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się