Skocz do zawartości

Hamulce - klocki, tarcze itp.


Patryk55XL

Rekomendowane odpowiedzi

Tak dla potomnych:

Jakiś czas temu zakładałem na przód brembo+ferrodo no i był kwas - drgania przy hamowaniu :evil:

Po paru tysiąch przebiegu dalej. Za radą mądrego kolegi jeszcze pojeździłem i zaliczylem kilka długich tras i hamowania z większych prędkości no i jest elegancko :D

Zestaw potrzebował dłuższej chwili aby się "ułożyć" i tez w moim subiektywnym odczuciu lepiej troszke hamuje niż poprzedni zestaw.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Założyłem komplet tarcz i klocków do Imprezy 2.0 N/A. Tarcze przód brembo, tył TRW. Klocki OMP Road&Sport przód i tył. I po pierwszych testach uważam, że to idealne klocki do codziennego dość intensywnego użytku. Jest na plus względem Ferodo Premier. Zostałem uprzedzony, że mogą piszczeć, ale póki co cisza. :) Polecam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

OMP Road&Sport

mi ciut piszczą przy manewrach parkingowych i z nacinaną tarczą DBA pylą - ale to chyba dobrze? :)

hamują sprawnie, do codzienniej jazdy (Road) są ok, do Sport nie wiem - na krókich Plejadowych odcinkach hamowały bardzo dobrze :)

 

następne będą pewnie jakieś Hawki albo DSy albo CL... trzeba eksperymentować :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Klocki OMP Road&Sport przód i tył. I po pierwszych testach uważam, że to idealne klocki do codziennego dość intensywnego użytku. Jest na plus względem Ferodo Premier.

 

Dokładnie :idea: Do jazdy po mieście normalnej (a nie jak niektórzy 0-150-0 :roll: ) są jak najbardziej OK :!: Tylko faktycznie pylą trochę bardziej niż Premier.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiem że swojego czasu psioczyłem na CL RC6 (no nie przypadliśmy sobie do gustu :wink: ), byłem zauroczony Endlessami od Makinena, klocek zacny bardzo, ale to co robi CL RC8R to jest masakrator a nie klocek - hamuje pięknie... :twisted: tylko tarcze żre w takim tempie, że aż włosy dęba stają :roll: 8) ...no ale coś za coś, znowu jestem fanem CLi :D

 

Michał Sołowow używa w S2000 tylko tej mieszanki, nigdy nie zabrakło hamulca. Nawet na Elpie w Grecji gdzie jest prawdziwy egzamin dla klocków (proste gdzie jedzie się do odcinki na ostatnim biegu aby wyhamować praktycznie do 0 bo jest ciasny zakręt 90) 3kpl przednich klocków poszło i 2 kpl tylnych :shock: :mrgreen:

 

Może bez porównania do Sołowowa i S2000, ale jak pierwszy raz pojechałem rajd gdzie były wsadzone CL'y (niestety nie wiem jaka mieszanka) to nie sądziłem że da się tak hamować furą :D.

 

Polecam. Ci co skorzystali, są zadowoleni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Takie małe oderwanie od tematu... co polecacie do mojego wolnego ssaka ? Bardzo ciekawie cenowo prezentują się tarcze:

Brembo 09.5674.24

TRW LUCAS DF1437

i perełka - nawiercane MIKODA 2124 GT

 

do tego jakie klocki ? Na przykład zwykłe TRW GDB3217 + GDB3223 wystarczą ? Zależy mi na jak najlepszym stosunku cena/jakość bo na rajdy nie jeżdżę a felg nie zamierzam czyścić po każdym hamowaniu...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A po co mi wysoki współczynnik mi na zimno, jak wyjeżdżam z garażu, parkingu ? Przechłodzenie hamulców w polskim ;-) normalnym ruchu drogowym jest niemożliwe. Więc ja bym się nie przejmował wykresem po lewej stronie skali temperaturowej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 3 tygodnie później...
Czy ktoś odważył się założyć takie -> http://www.mikoda.pl/sklep/23944,SUBARU ... 2kW-125KM- :?:

 

A to coś podejrzanie tanio a co myślicie o Zimmermann'ach? Wiercone czy gładkie? i do tego albo green stuff albo WIN_ARSR580WIN czyli WInmax lub Hawki HPS badz HP+ pacjent TURBO US 04 okolice 300KM? jestem przyzwyczajony do gotujacych sie tarcz ma wytrzymac do wymiany na zestaw Cayenne

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No dobrze, u mnie będą RC5+ ale jaka tarcza? Przód mówi mi papa więc muszę coś kupić.

Zakładam, że do RC5+ nie potrzebuję żadnych nacinanych. Chciałbym aby nie rdzewiala przy rotorze czyli była jakoś tam zabezpieczona. Tylne od WRX są jakieś czarne i raczej nie rdzewieją.

Auto cywilne ale czasem mocniej i dłużej hamuje więc w miare takie aby się pokrzywiły przy pierwszym zderzeniu z RC5+

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Założyłem je do auta żony (Micra K11) i tak jak w tarczy OEM klocki po jakimś czasie drążyły górki i dołki - tak TRW trzymają się rewelacyjnie i "lustrzanie". W Subaru mam Brembo więc doświadczenia żadne.

 

Na IC beznadziejny wybór tych tarcz. Tylko jakiś standard dodatkowo tylko rozmiarze 277 mm. Firma TWR działa na rynku od początku zeszłego wieku więc na pewno nie jest to no name.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...