elmo Opublikowano 18 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2012 Tomasz_555, w 4 turbinach mają OMP do wolnossącej Imprezy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter Opublikowano 18 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2012 a ja znów hamuję WINMAX'ami ;-) ... i jest nieźle, trochę słabiej od DS2500, ale dają radę, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AndiT Opublikowano 19 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2012 Grzesiek_67 jak sprawuja Ci sie tarcze Hawk QS? Warto brac? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 19 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2012 hamuję WINMAX'ami gdzie są dostępne, w Nowym Sączu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piacho Opublikowano 19 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2012 hamuję WINMAX'ami gdzie są dostępne, w Nowym Sączu? IC Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 24 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2012 Czy ktoś odważył się założyć takie -> http://www.mikoda.pl/sklep/23944,SUBARU ... 2kW-125KM- :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sasklacz Opublikowano 26 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2012 Tak dla potomnych: Jakiś czas temu zakładałem na przód brembo+ferrodo no i był kwas - drgania przy hamowaniu Po paru tysiąch przebiegu dalej. Za radą mądrego kolegi jeszcze pojeździłem i zaliczylem kilka długich tras i hamowania z większych prędkości no i jest elegancko Zestaw potrzebował dłuższej chwili aby się "ułożyć" i tez w moim subiektywnym odczuciu lepiej troszke hamuje niż poprzedni zestaw. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomasz_555 Opublikowano 29 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2012 Założyłem komplet tarcz i klocków do Imprezy 2.0 N/A. Tarcze przód brembo, tył TRW. Klocki OMP Road&Sport przód i tył. I po pierwszych testach uważam, że to idealne klocki do codziennego dość intensywnego użytku. Jest na plus względem Ferodo Premier. Zostałem uprzedzony, że mogą piszczeć, ale póki co cisza. Polecam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 30 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2012 OMP Road&Sport mi ciut piszczą przy manewrach parkingowych i z nacinaną tarczą DBA pylą - ale to chyba dobrze? hamują sprawnie, do codzienniej jazdy (Road) są ok, do Sport nie wiem - na krókich Plejadowych odcinkach hamowały bardzo dobrze następne będą pewnie jakieś Hawki albo DSy albo CL... trzeba eksperymentować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafcio78 Opublikowano 30 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2012 Klocki OMP Road&Sport przód i tył. I po pierwszych testach uważam, że to idealne klocki do codziennego dość intensywnego użytku. Jest na plus względem Ferodo Premier. Dokładnie Do jazdy po mieście normalnej (a nie jak niektórzy 0-150-0 :roll: ) są jak najbardziej OK :!: Tylko faktycznie pylą trochę bardziej niż Premier. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawpor Opublikowano 3 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2012 Hawk Ceramic, może ktoś już wie, jak się mają do HPS i HP+ ? Nie są zalecane do agresywnej jazdy - po przekroczeniu optymalnej temperatury pracy pożerają tarcze... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sumo Opublikowano 5 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2012 wiem że swojego czasu psioczyłem na CL RC6 (no nie przypadliśmy sobie do gustu :wink: ), byłem zauroczony Endlessami od Makinena, klocek zacny bardzo, ale to co robi CL RC8R to jest masakrator a nie klocek - hamuje pięknie... tylko tarcze żre w takim tempie, że aż włosy dęba stają :roll: 8) ...no ale coś za coś, znowu jestem fanem CLi Michał Sołowow używa w S2000 tylko tej mieszanki, nigdy nie zabrakło hamulca. Nawet na Elpie w Grecji gdzie jest prawdziwy egzamin dla klocków (proste gdzie jedzie się do odcinki na ostatnim biegu aby wyhamować praktycznie do 0 bo jest ciasny zakręt 90) 3kpl przednich klocków poszło i 2 kpl tylnych :shock: Może bez porównania do Sołowowa i S2000, ale jak pierwszy raz pojechałem rajd gdzie były wsadzone CL'y (niestety nie wiem jaka mieszanka) to nie sądziłem że da się tak hamować furą . Polecam. Ci co skorzystali, są zadowoleni. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fiszmen9 Opublikowano 22 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2012 Takie małe oderwanie od tematu... co polecacie do mojego wolnego ssaka ? Bardzo ciekawie cenowo prezentują się tarcze: Brembo 09.5674.24 TRW LUCAS DF1437 i perełka - nawiercane MIKODA 2124 GT do tego jakie klocki ? Na przykład zwykłe TRW GDB3217 + GDB3223 wystarczą ? Zależy mi na jak najlepszym stosunku cena/jakość bo na rajdy nie jeżdżę a felg nie zamierzam czyścić po każdym hamowaniu... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ferodo Opublikowano 25 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2012 A po co mi wysoki współczynnik mi na zimno, jak wyjeżdżam z garażu, parkingu ? Przechłodzenie hamulców w polskim ;-) normalnym ruchu drogowym jest niemożliwe. Więc ja bym się nie przejmował wykresem po lewej stronie skali temperaturowej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drout Opublikowano 2 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2012 A jakie te Winmaxy do forka 2,5xt na 2tłoczki. Tarcza 294. Czy to jest to?? WIN_ARSR580WIN Forczysław MY05 211ps Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mamut Opublikowano 20 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2012 Czy ktoś odważył się założyć takie -> http://www.mikoda.pl/sklep/23944,SUBARU ... 2kW-125KM- :?: A to coś podejrzanie tanio a co myślicie o Zimmermann'ach? Wiercone czy gładkie? i do tego albo green stuff albo WIN_ARSR580WIN czyli WInmax lub Hawki HPS badz HP+ pacjent TURBO US 04 okolice 300KM? jestem przyzwyczajony do gotujacych sie tarcz ma wytrzymac do wymiany na zestaw Cayenne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 22 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2012 No dobrze, u mnie będą RC5+ ale jaka tarcza? Przód mówi mi papa więc muszę coś kupić. Zakładam, że do RC5+ nie potrzebuję żadnych nacinanych. Chciałbym aby nie rdzewiala przy rotorze czyli była jakoś tam zabezpieczona. Tylne od WRX są jakieś czarne i raczej nie rdzewieją. Auto cywilne ale czasem mocniej i dłużej hamuje więc w miare takie aby się pokrzywiły przy pierwszym zderzeniu z RC5+ Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 22 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2012 Adam, ja bym brał DBA4000 (mam i są super) albo Hawki Performance. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 22 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2012 tzd, Tomek, niestety cena nie zachęca :roll: a ile kosztują te hawk silent slot? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 22 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2012 w moim garażu znalazły się takie tarcze do WRX07, zdjęte z anglika. czy ktoś ma pojęcie, jakiej to może być firmy? na tarczach nie ma żadnego oznaczenia poza wybitym "964". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 30 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2012 a co forum sądzi o tarczach TWR? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crem Opublikowano 30 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2012 Założyłem je do auta żony (Micra K11) i tak jak w tarczy OEM klocki po jakimś czasie drążyły górki i dołki - tak TRW trzymają się rewelacyjnie i "lustrzanie". W Subaru mam Brembo więc doświadczenia żadne. Na IC beznadziejny wybór tych tarcz. Tylko jakiś standard dodatkowo tylko rozmiarze 277 mm. Firma TWR działa na rynku od początku zeszłego wieku więc na pewno nie jest to no name. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 30 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2012 TWR czy TRW? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Croom Opublikowano 30 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2012 Ja spokojnie przegrzałem tarcze Brembo z TRW które wygladały normalnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crem Opublikowano 30 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2012 Ja spokojnie przegrzałem tarcze Brembo z TRW które wygladały normalnie. Czyli zgrzałeś tarcze Brembo z tarczami TRW? To ciekawe . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się