Skocz do zawartości

ferodo

Użytkownik
  • Postów

    79
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.hamulce.net

Profile Information

  • Skąd
    Łódź
  • Zainteresowania
    rajdy, rajdy, rajdy

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia ferodo

..:: Swojak ::..

..:: Swojak ::.. (2/13)

3

Reputacja

  1. A po co mi wysoki współczynnik mi na zimno, jak wyjeżdżam z garażu, parkingu ? Przechłodzenie hamulców w polskim ;-) normalnym ruchu drogowym jest niemożliwe. Więc ja bym się nie przejmował wykresem po lewej stronie skali temperaturowej.
  2. OMP 971 C to mi pasuje do mieszanki Ferodo 4003. Road and Sport może być DS Performance. Kiedys próbowałem połączyć poszczególne Taroxy z Ferodo (bo dawcą materiału w Taroxach jest Ferodo). Sparco miało DS2000 i DS3000, ale to było sporo lat temu. Ciekawiej jest u Galfera w Katalonii. Oni kupują mieszanki-klocki u kilku producentów. Jest Ferodo i jest Carbone Lorraine. Brembo w kitach GT dołacza klocki określane jako HP1000. To jest Ferodo DS2500. Teraz sobie postawili w Nanjing własna fabrykę klocków. Zaczynam sie już gubić...
  3. W jednej linijce masz o tym, że OMP nie ma fabryki, więc kupuje Ferodo i sobie nazywa, numeruje po swojemu. Kiedyś były klocki Sparco.... W drugiej linijce napisałem o zakupie fabryki Remsa w Hiszpanii przez TRW w 2006 r.
  4. Nie wytrzymałem. Muszę to napisać. OMP to sobie klocki KUPUJE. W Ferodo :-) Remsa należy od 2006 r. do TRW. Więc Remsa = TRW. Dawno nie byłem na forum i sobie czytam. A moja Impreza jeszcze jeździ. Z 10 lat skończy niedługo... -- 13 kwi 2012, o 13:46 -- Znowu się wtrącę, bo nie wiem, kiedy znów zajrzę;-) Na stronie www.motofocus.pl pojawił się niezwykle interesujący film, w którym eksperci porównują dostępne na naszym rynku klocki hamulcowe. Link: http://motofocus.pl/specjalne/8314/zoba ... -hamulcowe Wynika z tego jasno, że ŻADEN z producentów zacisków (ATE, TRW, BOSCH, BREMBO) nie produkuje klocków. Nie ma własnej fabryki. Klocki tych firm to Lotto ! Trzymajcie się
  5. Moze to nie jest FC Barcelona, ale niczego lepszego jakosciowo nie znalazlem
  6. Wystarczy, jak chcesz mocniej pohamować, to włóż HP+ zamiast HPS. I o dobrym płynie nie zapomnij, np. Motul RBF 660 . O tarczach ATE wiele nie wiem, ale jak Bodek mówi, że dobre, to pewnie dobre ;-) Pozdrawiam Grzegorz Dawno tu nie byłem... Temat jest "mój", więc 33 strony przekartkowałem. Urzekła mnie zwłaszcza zeszłoroczna "dyskusja" pomiędzy Carfitem a BOdkiem. Tu się wtrącę do tarcz ATE. Był ktoś kiedyś w fabryce ? Widział ktoś budynek, w którym PRODUKUJĄ tarcze ATE ? Przeczytał ktoś na fakturze kraj pochodzenia ? ATE wyłącznie KUPUJE tarcze. Kraje pochodzenia są następujące: Germany, Czech Republic, Italy a ostanio przybyło PRC czyli Ludowa Republika Chin. O ile niemieckie ATE to zakupy u Zimmermanna, to o pozostałych niewiele wiem. Na każdym pudełku ATE jest podany kraj produkcji. Warto to przeczytać ;-)
  7. Ja znalazlem i juz komus wysylalem zestaw D4409. Musze zajrzec do obu pudelek i porownac. Strona seinsa.es pokazuje tylko fotke: http://www.seinsa.es/en/productos/productos3.asp?Id=142256 ale Nissan 300ZX Biturbo ma identyczne klocki, jak WRX/GT 99' wiec chyba http://www.seinsa.es/en/productos/productos3.asp?Equ=d4409 sa identycznym zestawem.
  8. Na moim egzemplarzu nie było takich dziwnych napisów Ferodo DS2500 Club Race pads can be used on the street and for light to medium track duty. Good cold bite, but can be noisy. Proper bedding can help reduce this noise. Less compressible than other pads, giving it excellent pedal feel and good modulation. The average friction level of about 0.50 remains constant at any speed and at temperatures up to 1,000 °F, after which it falls off slowly. Dla tych co "no habla" /jak powiedzial Clint Eastwood/ Yo habla espanol un poco tambien, but... na pudełku DS2500 jest jak byk: Disc brake pads for race use only (pastillas de freno para uso exclusivo de competicion. Ale... aktualny katalog Ferodo Racing pomija ten drobiazg ;-) przy DS2500 i DS1.11 ! Czyli jaki z tego wniosek ? Pudełka są stare a dla nas najważniejsze - POZWOLEŃSTWO NA DS2500 JEST.
  9. 1639 ? Jest już Performance, czy tylko Premier ? Premier z Houston,TX był a teraz jest jeszcze DS2500 z włoskiej fabryki w Mondovi.
  10. RBF660 zastąpił 3 lata temu RBF600. Temp. z 312 wzrosła do 325 st.C. RBF600 jest przeterminowany "prawie". Niby jeszcze można używać, ale po co ? Jest świeższy i lepszy ! A różnica w cenie (nie wiem po ile gruszki pod Grójcem) kilograma gruszek.
  11. Ryzykowałem przez ponad 5 lat... Mam zamiar robić to dalej ;-) Not for road use... ja nie znam angielskiego. Farba jest na klockach śladowa i ścieralna. Oczywiście nie namawiam ! Tylko, że... ja wolę nie mieć bum na "złych" DS2500 niż mieć na certyfikowanych. Dziwniejsze jest to, że fabrycznie Ford RS wyjeżdża na DS2500 z fabryki. PS. Wykupiłem wszystkie ciepłe żarówki w OBI o mocy 100W.
  12. Czy ktoś próbował już klocków DS2500 do Forysia/Legacy 2-tłoczkowe po 2002 r.? Do obu tarcz (277 i 294) stosowane. Jak wiadomo z fizyki: F razy r razy mi, wiec im większe r (294 zamiast 277) i większe mi (DS2500 vs. Premier vs. Jurid z ASO) tym większy spokój ;-) Gdyby były jarzma na półce...
  13. Oj ! Niedobrze ! Plyn RBF 600 nie jest produkowany od kilku lat. A termin waznosci uplynal. Zastapiony zostal RBF 660.
  14. Zeby Forek zaczal hamowac to mozna zalozyc klocki DS2500 Ferodo, ktore od tygodnia sa dostepne. Wreszcie wyprodukowali. Oczywiscie 2-tloczkowy zacisk do 277 i 294 mm tarcz. Po 2002 r. Bo do 2002 caly czas byly od GT98. Wielka ulga dla mnie, bo nie musze juz odpowiadac, ze nie ma i nic sie nie da zrobic. Ku pamieci ;-)
  15. ferodo

    lotos quazar

    To chyba jest nowy oficjalny dystrybutor na rejon Trójmiasta / Pomorza, "rampa w bramie obok mercedesa" jak taki nowy i prężny a do tego niedrogi to może i blenduje w tej bramie.. Widać jest całkiem nowy. Bo w oficjalnym spisie importerów i dystrybutorów nie widzę. http://www.motul.pl/index_importerts.php
×
×
  • Dodaj nową pozycję...