FOR CVT Opublikowano 11 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2016 @bardzozlymisio 9.7 ze spritmonitora i witamy w realu w poniedzialek poprosze flotowca o listing z kart orlenu dla subaru passatow kombi i avek kombi i wkleje wyniki tapatalked 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bardzozlymisio Opublikowano 11 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2016 @OBK CVT w kompie widać moją stopkę z motostatu. Średnie z 40k km 9,7. Realia, są mi znane doskonale Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tsunetomo Opublikowano 11 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2016 Mój rekord na trasie Jastarnia - Szczecin, w niedzielę rano przy naprawdę niewielkim ruchu i jeździe absolutnie zgodnie z przepisami czyli 90 max uzyskałem 6,3 liczone przy pompie. Jak wypiję 3 melisy i zażyje walerianowe krople i jadę autostradą 120 jestem w stanie uzyskać około 7 z hakiem. 140 to już jest 8 z hakiem do 9. Zauważyłem, że ogromny wpływ ma pogoda - deszcz i oczywiście wiatr znacznie wpływa na zużycie. Wydaje mi sie, że OBK D czynniki pogodowe nie wpływały aż tak bardzo na zużycie, możliwe że to przez wyższy moment. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Tak, jak na masę, napęd 4x4 auto potrafi byc oszczędne. Nie wiem na ile to zasługa CVT, która zresztą osobiście bardzo lubię. Pogoda istotnie potrafi "dodać" spokojnie litr ekstra. Ja wariat nie jestem, ale nawet po melisie bym nie dał rady tak eco (za wyjątkiem tych 200km w pasku). wniosek jak zawsze: jak jeździsz tak masz. Na marginesie na pytanie: Ile Ci pali turbomiata odpowiadam, tyle ile sie wleje Choć potrafi 15, to i 7 sie da (tak twierdza na forum mazdy, ja w życiu nie próbowałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bardzozlymisio Opublikowano 11 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2016 Natomiast co zostało tutaj również podniesione, to styl jazdy. Od zwykle raz na kwartał pokonuję trasę Warszawa-Antwerpia i przy tej okazji przemieszczam się po drogach Niemiec, Belgii i Holandii przez zwykle około 2 tygodnie. Zauważyłem, że jeżdżąc tam moje auto pali co najmniej litr - półtora mniej. Dlaczego? Bi jeździ się płynniej, w mieście ZDECYDOWANIE wolniej, a na autostradzie 130. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czart Opublikowano 11 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2016 Ja mam średnie spalanie miedzy 11 a 12. Czasmi bawie sie w ecodriving, wtedy oscyluje kolo 7. Trase Gdynia - Szczecin - Gdynia zrobilem na jednym baku - załacznik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FOR CVT Opublikowano 12 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2016 kart orlenu dla subaru passatow kombi i avek kombi sub_out_015_25b 047655 04622,54 09,70 sub_out_015_25b 054213 05323,71 09,82 vol_pas_013_20d 107414 07035,62 06,55 vol_pas_012_20d 147307 10134,72 06,88 vol_pas_013_14b 090040 07545,35 08,39 toy_ave_013_20d 184080 11725,89 06,37 toy_ave_013_20b 104992 09008,31 08,58 przenioslem dane z modulu do xml inaczej nie moglem kolejnosc: marka model rocznik pojemnosc typ paliwa przebieg suma tankowan spalanie w realu spalanie wieksze bo zawsze dochodzi kilka dotankowan na 'prywatne wycieczki' mam nadzieje ze nie wypiernicza mnie z roboty tapatalked Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitrograd Opublikowano 17 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2016 Koledzy, czy da radę w OBKu sprawdzić w komputerze ciśnienie w oponach? Wysłane za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krist Opublikowano 17 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2016 Z pozycji użytkownika nie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Eryk Opublikowano 18 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2016 Z jaką prędkością kręci się silnik przy równej jeździe 100 km/h? W 2015 Outback 3.6r, dzieki tak zwanemu 6 biegowi w CVT przy 100 km/h silnik kreci sie na poziomie 1500 rpm. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 18 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2016 Z jaką prędkością kręci się silnik przy równej jeździe 100 km/h? W 2015 Outback 3.6r, dzieki tak zwanemu 6 biegowi w CVT przy 100 km/h silnik kreci sie na poziomie 1500 rpm. uuuu, to musi byc strasznie niezdrowe dla panewek... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ppmarian Opublikowano 18 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2016 (edytowane) Z jaką prędkością kręci się silnik przy równej jeździe 100 km/h?W 2015 Outback 3.6r, dzieki tak zwanemu 6 biegowi w CVT przy 100 km/h silnik kreci sie na poziomie 1500 rpm. Pryranie czy 100 z licznika czy gps? Przy 5EAT w Tribeca 3.6 jest równe 2000obr dla 100 z gps (na liczniku to grubość wskazowki przed 110) wysłane z tel. Edytowane 18 Grudnia 2016 przez ppmarian Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spawalniczy Opublikowano 18 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2016 Z jaką prędkością kręci się silnik przy równej jeździe 100 km/h? W 2015 Outback 3.6r, dzieki tak zwanemu 6 biegowi w CVT przy 100 km/h silnik kreci sie na poziomie 1500 rpm. Dzięki za info - oraz za poprzednie o spalaniu. W 2,5 CVT przy licznikowych 100 km/h jest 1700 rpm. Tak na marginesie, to jest więcej niż szósty bieg. Tyle razy skrzynia zmienia wirtualne biegi przy dynamicznym przyspieszaniu od zera. Zwróć uwagę, że jak masz już zapięty najwyższy szósty bieg i osiągasz prędkość przelotową np 140 km/h - wtedy odpuszczasz gaz a obroty w tym momencie spadają, czyli skrzynia zapina jeszcze wyższe przełożenie niż ten wirtualny szósty bieg. uuuu, to musi byc strasznie niezdrowe dla panewek... Bez przesady - takie obroty są przy równej jeździe ze stałą prędkością. Wystarczy musnąć pedał gazu i skrzynia zmienia przełożenie proporcjonalnie do głębokości wciśnięcia. Samochód "wyczuwa" także wzniesienia. Jedziesz 100 km/h z włączonym tempomatem i masz rzeczone 1700 rpm, jeśli dojedziesz do wzniesienia, nawet takiego którego prawie nie widać, to skrzynia automatycznie zmieni przełożenie utrzymując zadaną prędkość, żeby pod górę nie jechać z za niskimi obrotami. dobrane przełożenie zależy od tego jak duże jest wzniesienie. Przy 5EAT w Tribeca 3.6 jest równe 2000obr dla 100 z gps (na liczniku to grubość wskazowki przed 110) CVT ma dłuższe najwyższe przełożenie. W 2,5l przy licznikowych 140 km/h jest 2400 rpm. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Eryk Opublikowano 20 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2016 Jak dla mnie CVT w polaczeniu z silnikiem 3.6, nie zacheca do szybkiej jazdy, bo jednak ja czuje ze te przelozenia sa sztuczne - jakby zachowanie skrzyni jest inne od tradycyjnego automatu. Mimo ze automat 4 EAT w moim starym Outbacku jest powolny, to mozna sie do niego przyzwyczaic i wybierac biegi drazkiem, co daje nieco radosci z jazdy. W CVT, musze 2 biegi zredukowac lopatkami by poczuc hamowanie silnikiem... Prosze tylko nie brac tych spostrzezen jako krytyki auta... Nowy Outback nie jest pojazdem sportowym - prowadzi sie lepiej od poprzednikow, ale jest bardziej wyciszony, przestronny, lepiej wykonane wnetrze - Ostation jechalem z moim dyrektorem ktory ma 2012 Lexus RX 350, i nie powiem ze roznica pomiedzy 2015 Outback a 2012 RX350 byla diametralna jesli chodzi o jakosc wnetrza... Takze wedlug mnie Outback 3.6r to najlepsze auto rodzinne w gamie Subaru, bije Tribece zasiegiem i spalaniem, oraz przestronnoscia wnetrza w tylnim rzedzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitrograd Opublikowano 22 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2016 (edytowane) Czy ktoś się orientuje czemu w OBK nie ma osłony silnika od góry? To jest w sumie standard. Byłem dzisiaj przy okazji u znajomego mechanika i chciał obejrzeć silnik. Był zdziwiony, że nie ma tego plastiku. Ja się go pytam, czy to nie jest przypadkiem taki bajer, a on na to, że mam silnik już ubrudzony i zaśmiecony jak w 5 letnim samochodzie. Pokazał mi silnik pod osłoną 10 letniego discovery i rzeczywiście wyglądał czyściutko... Wysłane za pomocą Tapatalk Edytowane 22 Grudnia 2016 przez Nitrograd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FOR CVT Opublikowano 22 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2016 czemu w OBK nie ma osłony silnika od góry chodzi o taki plastik? u mnie i w nowszych modelach jest tapatalked Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitrograd Opublikowano 22 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2016 U mnie w OBK my 15 2.5i nie ma... Wysłane za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markos007 Opublikowano 22 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2016 U mnie w OBK my 15 2.5i nie ma... w benzynie 2.5 N/A tej osłony na górze silnika chyba nie ma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 22 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2016 w zadnej nowej wolnossacej benzynie osłony nie ma. Otwierasz maske i widzisz plastikowy kolektor dolotowy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 22 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2016 W starszych też nie ma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitrograd Opublikowano 22 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2016 Ale z czego to wynika? Przecież to kosztuje grosze, więc są może inne przyczyny? Wysłane za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREGG Opublikowano 22 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2016 W starszych też nie ma Ja mam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 22 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2016 Ale z czego to wynika? Przecież to kosztuje grosze, więc są może inne przyczyny? Wysłane za pomocą Tapatalk Grosik do grosika... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 22 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2016 W starszych też nie ma Ja mam Fakt, ale Twój ma o dwa cylindry za dużo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitrograd Opublikowano 22 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2016 Jeżeli to jest kwestia oszczędności to ja już tracę wiarę w tą markę.... Wysłane za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 22 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2016 (edytowane) Panowie pamiętajcie każdy kilogram mniej to nanosekunda lepiej do 100km/h Edytowane 22 Grudnia 2016 przez Karas Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się