spawalniczy Opublikowano 31 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2015 Wie ktoś, jak z nawiewami na tył? W specyfikacjach nic na ten temat ... dealerzy nie wiedzą ... Ja wiem tyle, że nie ma w Comfort (w wersji na Polskę), bo zajrzałem Może w Exclusive są ? Ręki nie dam sobie uciąć ale wydaje mi się, że od tyłu w podłokietniku są dwa nawiewy. Jest na 100%. Wejdź na stronę subaru.pl i zobacz widok 360 stopni. Są dwa nawiewy. Nawiewy są tylko w Exclusive. A polscy nabywcy mogą czekać z słodkiej niepewności co przyjedzie do dealera, bo najwyraźniej nikt nie jest w stanie powiedzieć Niestety trochę tak jest. Dyrekcja tłumaczyła, że dopóki nie przyjadą pierwsze modele, to niczego nie będzie wiadomo na pewno. Tyle, że one przyjechały już dosyć dawno i dalej nic z tego nie wynika. Specyfikacja na stronie zawiera tylko "najgrubsze" różnice między poszczególnymi wersjami. O drobniejszych nie wspomina. Nie wynika z niej np. które wersje mają pierścienie wokół zegarów. Nie wspomina również czy na pokładzie jest tuner cyfrowy. Tradycyjnie o pewnych rzeczach można dowiedzieć się wyłącznie z prasy. O tym ostatnim elemencie napisała wczoraj wp.pl - tuner cyfrowy jest, przynajmniej w najdroższej wersji: http://moto.wp.pl/kat,125,title,Subaru-Outback-25i-japonska-rewolucja,wid,17406151,wiadomosc.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemur Opublikowano 31 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2015 A więc poskąpili wyposażenia w wersji na polski rynek. Broker oferuje Active z nawiewami: http://otomoto.pl/subaru-outback-active-model-my2015-rabat-cena-w-pln-C30476205.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 31 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2015 A więc poskąpili wyposażenia w wersji na polski rynek. nie ma "wersji na polski rynek".... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krist Opublikowano 31 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2015 Panie Andrzeju, a nie może Pan napisać po prostu czy będą te nawiewy czy nie w wersji Comfort? Bo to trochę żenujące jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 31 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2015 Panie Andrzeju, a nie może Pan napisać po prostu czy będą te nawiewy czy nie w wersji Comfort? jutro sprawdzę bo mam taka wersję.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zk Opublikowano 31 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2015 Panie Andrzeju, a nie może Pan napisać po prostu czy będą te nawiewy czy nie w wersji Comfort? Bo to trochę żenujące jestNie jest zenujace to czy Pan Andrzej napisze czy nie. Zenujace jest to ze sygnaly o zenujacych sprawach wysylane sa za posrednictwem forum do Sip i nic, i co mi zrobicie , nie bedzie informacji, nie bedzie katalogow w ASO ale beda OBKi! Siedziec i czekac. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TP_S Opublikowano 1 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2015 Jest noc, wieje wiatr, spać nie mogę i czytam (ten wątek). Od 3 lat cieszę się jazdą H6 2010. Wcześniej miałem 2.5AT 2006. Smutek mnie ogarnia, że szanse na konkretny silnik w OBK są nikłe. 2.5 CVT? Kto chce się oszukiwać, niech to robi. Taka kombinacja pasuje do auta o 400 kg lżejszego. Ciągnięcie H6 z USA przy takim kursie? Porażka. Konkluzja dla mnie płynąca po lekturze jest taka, że nie tylko ja zauważam, że w tych pieniądzach Lexus staje się alternatywą. Moje H6 ma dopiero 50 tysięcy mil, dwa lata jeszcze nim pojeździć mogę. Może przez te dwa lata stanie się jakiś cud. A jak nie, to Lexus. Trochę szkoda, ale nie zawsze serce musi wygrywać z rozumem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matros1 Opublikowano 1 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2015 (edytowane) Jeździłem wczoraj nowym OBK z silnikiem 2.5. Moim zdaniem jako codzienny rodzinno/dupowóz jest przekonujący i wiem że jak przyjdzie czas na zmianę mojego obecnego OBK'a to na pewno będzie to właśnie to auto. Nie jest demonem prędkości ale moim zdaniem daje radę w codziennej jeździe. Osiągi spełniają moje minimum dla rodzinnego toczydła. Mam tylko kilka zastrzeżeń:- tapicerka skórzana jak dla mnie jakościowo nie do przyjęcia. Szczególnie boczki drzwi i podłokietnik sprawiały wrażenie tandetnego skaju (będę brał wersję bez "skóry")- materiał deski rozdzielczej jest miękki ale w dotyku moim zdaniem zbyt przypomina gumę (do przeżycia ale miałem samochody tańsze w zakupie a jednak z deską z przyjemniejszych materiałów)- jak zwykle w samochodach z szyberdachem nie mogę zająć odpowiedniej pozycji za kierownicą (albo dotykam głową podsufitki albo muszę się "położyć" z fotelem, niby to żaden problem jednak bez szyberdachu jest tylko wersja bieda, wszystkie inne go mają. Będę musiał wybierać albo siedzieć wygodnie bez nawigacji albo leżeć w luksusach )- jak dla mnie siedzisko fotela mogłoby oferować lepsze podparcie uda, siedzisko mogłoby być trochę dłuższePodsumowując auto bardzo fajne z kilkoma duperalami z którymi będę się musiał nauczyć żyć. Tak czy siak ja jestem kupiony. Edytowane 1 Kwietnia 2015 przez matros1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krist Opublikowano 1 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2015 jest "autoryzowany" dostawca tapicerek w Łodzi, możne u niego zamówić prawdziwą skórę, a nie z tej plastikowej japońskiej świni. Auto przyjeżdża do salonu już ze zmienioną tapicerka. Mnie dealer namówił i dlatego wziąłem Comfort. Nad obszyciem deski też myślę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haubi65 Opublikowano 1 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2015 (edytowane) Jezu juz deske obszywaja Tez uwazam, ze porzadnie wygladajacy plastik jest fajniejszy dla oka niz smierdzaca guma. Mi tam deska w MY10 pasuje a te w Forku, XV no a teraz w OBK nie za bardzo. Modele MY 07-10 co jak ca ale materialy mialy premium. Edytowane 1 Kwietnia 2015 przez haubi65 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spawalniczy Opublikowano 1 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2015 Modele MY 07-10 co jak ca ale materialy mialy premium. W sensie, że w OBK? Na desce? Przepraszam, ale w którym miejscu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 1 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2015 Haubi jeszcze się do końca nie obudził Albo kawa za słaba..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matros1 Opublikowano 1 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2015 (edytowane) Moim zdaniem w OBK'u którego mam teraz w dotyku deska jest przyjemniejsza, mimo że nie jest miękka. Jednak jak to mówią są gusta i guściki, jeden lubi kaszankę a drugi wodę po ogórkach. W nowym OBK'u deska bardzo mi się podoba poza uczuciem dotykania dętki rowerowej jak sobie ją smyram paluchem. Tylko jak często dotyka się deski w samochodzie? Z tego powodu nie traktuję tego jako jakąś super wadę tym bardziej że sam wygląd jest bardzo na TAK, jednak dotykałem przyjemniejszych (dla mnie) materiałów w tańszych samochodach. BTW Układ kierowniczy w nowym OBK'u jest zajebiaszczy. Niecałe 3 obroty od oporu do oporu + super mała i poręczna kiera Edytowane 1 Kwietnia 2015 przez matros1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haubi65 Opublikowano 1 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2015 (edytowane) Modele MY 07-10 co jak ca ale materialy mialy premium. W sensie, że w OBK? Na desce? Przepraszam, ale w którym miejscu? MY 07 mial deske zrobiona z porzadnego materialu a nie z gumy jak w Foresterze a w MY10 jest jak mowi Matros1 - jestem jego zdania. Edytowane 1 Kwietnia 2015 przez haubi65 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raju Opublikowano 1 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2015 (edytowane) A więc poskąpili wyposażenia w wersji na polski rynek. Broker oferuje Active z nawiewami: http://otomoto.pl/subaru-outback-active-model-my2015-rabat-cena-w-pln-C30476205.html Nic nie poskąpili... "Brokerzy" to bardzo profesjonalne firmy zajmujące się handlem samochodami - oferują wersję Active a prezentują model Exclusive... W całej Europie TYLKO wersja Exclusive posiada nawiewy na tylną kanapę umiejscowione w konsoli środkowej oraz pod fotelami kierowcy i pasażera. W pozostałych wersjach nawiewy występują tylko pod przednimi fotelami. Układ kierowniczy w nowym OBK'u jest zajebiaszczy. Niecałe 3 obroty od oporu do oporu + super mała i poręczna kiera True Edytowane 1 Kwietnia 2015 przez raju Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spawalniczy Opublikowano 1 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2015 A dodatkowo wersja od brokera ma światła mijania w dwóch technologiach ksenon / LED Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sewa Opublikowano 1 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2015 Jeździłem wczoraj nowym OBK z silnikiem 2.5. Matros, jechales tez moze dieslem CVT (starym lub nowym)? Ciekaw jestem jak ten nowy 2.5 CVT (z nowym oprogramowaniem skrzyni) wypada na tle diesla CVT. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matros1 Opublikowano 1 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2015 (edytowane) Jechałem poprzedniem OBK z CVT. Ze stoperem w ręku ich nie sprawdzałem ale wydaje mi się że diesel lepiej się zbiera do wyprzedzania, jest bardziej elastyczny. Może to być jednak tylko złudzenie wywołane uderzeniem momentu obrotowego jak turbo zaczyna pompować. W benzynie wszystko dzieje się bardzo łagodnie. Jednak moim zdaniem przyspieszenie i elastyczność jest wystarczająca do codziennej jazdy i wyprzedzania TIR'ów w trasie. Ja naprawdę grubo się zastanawiam czy nie brać tego 2.5 zamiast diesla jak będę zmieniał swojego OBK'a. Z tym silnikiem moim zdaniem samochód jest zwyczajnie bardziej komfortowy (cichszy i łagodniejszy/bardziej płynna jazda). Tym bardziej że w nowym CVT dla 2.5 jest symulacja biegów i silnik nie wyje tylko zmienia biegi podobnie do zwykłej skrzyni. Jazda próbna naprawdę mnie miło zaskoczyła. Edytowane 1 Kwietnia 2015 przez matros1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dobi1972 Opublikowano 1 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2015 Jest noc, wieje wiatr, spać nie mogę i czytam (ten wątek). Od 3 lat cieszę się jazdą H6 2010. Wcześniej miałem 2.5AT 2006. Smutek mnie ogarnia, że szanse na konkretny silnik w OBK są nikłe. 2.5 CVT? Kto chce się oszukiwać, niech to robi. Taka kombinacja pasuje do auta o 400 kg lżejszego. Ciągnięcie H6 z USA przy takim kursie? Porażka. Konkluzja dla mnie płynąca po lekturze jest taka, że nie tylko ja zauważam, że w tych pieniądzach Lexus staje się alternatywą. Moje H6 ma dopiero 50 tysięcy mil, dwa lata jeszcze nim pojeździć mogę. Może przez te dwa lata stanie się jakiś cud. A jak nie, to Lexus. Trochę szkoda, ale nie zawsze serce musi wygrywać z rozumem. Mam podobne odczucia, chciało by się zmienić H6 na coś analogicznego (2.0DIT) a tu brak takiej opcji Cała reszta w OBK jak dla mnie jest bardzo dobra tylko zamawiać ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 1 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2015 (edytowane) Wszyscy na około wołają: "Chcemy STI 2.0DIT", "Chcemy Levorga 2.0DIT", "Chcemy OBK 2.0DIT" a FHI nic. Twardziele Edytowane 1 Kwietnia 2015 przez Adam12 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krist Opublikowano 1 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2015 (edytowane) A więc poskąpili wyposażenia w wersji na polski rynek. Broker oferuje Active z nawiewami: http://otomoto.pl/subaru-outback-active-model-my2015-rabat-cena-w-pln-C30476205.html Nic nie poskąpili... "Brokerzy" to bardzo profesjonalne firmy zajmujące się handlem samochodami - oferują wersję Active a prezentują model Exclusive... W całej Europie TYLKO wersja Exclusive posiada nawiewy na tylną kanapę umiejscowione w konsoli środkowej oraz pod fotelami kierowcy i pasażera. W pozostałych wersjach nawiewy występują tylko pod przednimi fotelami. szkoda że jak zamawiałem to nikt o tym nie wiedział a profesjonalna firma SIP dalej o tym nie wspomina w katalogu ouback 2015 Edytowane 1 Kwietnia 2015 przez krist Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dobi1972 Opublikowano 1 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2015 Wszyscy na około wołają: "Chcemy STI 2.0DIT", "Chcemy Levorga 2.0DIT", "Chcemy OBK 2.0DIT" a FHI nic. Twardziele Może w końcu zmięknie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FOR CVT Opublikowano 1 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2015 a profesjonalna firma SIP dalej o tym nie wspomina w katalogu ouback 2015 ... W cenniku jest. Mężczyźni czytają cennik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krist Opublikowano 1 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2015 jest, od pół godziny pewnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kdebski Opublikowano 2 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2015 (edytowane) A jeździł ktoś z Was w ciemnościach? Jak te światła "LED" tam działają? Dają radę? Edytowane 2 Kwietnia 2015 przez kdebski Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się