Skocz do zawartości

lemur

Nowy
  • Postów

    30
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Auto
    Peugeot 307 kombi
    2.0 benzyna
    W planach: OBK MY15 2.5

Osiągnięcia lemur

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

1

Reputacja

  1. lemur

    Subaru Outback MY15

    To trochę jak ten kierowca karawanu z powieści Borisa Viana, który za dopłatą nie pogwizdywał na pogrzebie ...
  2. lemur

    Subaru Outback MY15

    Wystarczyłoby dłuższe lub wysuwane siedzisko. Bo podparcie lędźwiowe jest niezłe a i zakresy regulacji elektrycznej calkiem przyzwoite.
  3. lemur

    Subaru Outback MY15

    Porównywałem wczoraj fotele w nowym Outbacku i w Levorgu. Te drugie o niebo wygodniejsze: mają niesamowite trzymanie boczne i wysuniętą nieco (na stałe) centralną część siedziska, co daje w miarę przyzwoite podparcie pod uda. Ciekawe, czy jest szansa, aby takie fotele za jakiś czas pojawiły się w OBK?
  4. lemur

    Subaru Outback MY15

    Tak. Nie chodziło mi o jakieś uderzające podobieństwo, lecz o tendencję ... o kierunek zmian. Wszyscy zwężają przednie reflektory i ustawiają je na kształt "chińskich oczu" to nowy Outback nie będzie gorszy ...
  5. lemur

    Subaru Outback MY15

    w jasnym kolorze robi wrazenie wielkiego auta. Ale jest to chyba jeden z najladnieszych OBK jakie wypuscilo Subaru Linię nowego Outbacka upodobniono do obowiązującej: CRV-RAV4-Sorento itd. Stylistyka modelu przestała być kontrowersyjna i wszystkim się teraz podoba Nie ukrywam, że mnie również ... Outback "znormalniał". Nie trzeba się już wstydzić jego wyglądu, ale wyglada mało oryginalnie. Taki duży niski SUV.
  6. lemur

    Subaru Outback MY15

    Czy w wersji exclusive OBK MY 15 są podgrzewane tylne fotele ?
  7. "Yanosik" jest bardzo skuteczny ale stał się już niepraktyczny. Ilość "możliwych" radarów jest tak absurdalna, że na skutek prawie ciągłej sygnalizacji takich punktów albo zaczynamy je podświadomie ignorować, albo jedziemy cały czas przepisowo, żeby stale nie przyspieszać i nie hamować pod dyktando. Nie macie takiego wrażenia ?
  8. lemur

    Subaru Outback MY15

    Trudno oczekiwać, aby silnik 175-konny ciągnął jak 260-konny (H6). Jest tańszy (w zakupie i eksploatacji), bardziej przyszłościowy (w kontekście coraz modniejszych restrykcji typu: dużo emitujesz - nie wjeżdżasz do centrum), no i dostępny w komplecie z ładnymi relingami (i bardziej praktycznymi, bo można zdejmować np. boks razem z belkami). Mnie przy jeździe testowej interesowało, czy jest mułowaty, czy wystarczająco mocny i dynamiczny do bezpiecznego wyprzedzania. Nie mam porównania z H6 ani 2.0 DIT (nawet w Forku) ale jeździłem wszystkimi wersjami silnikowymi XC70. I tylko 300-konny benzyniak T6 lepiej wyprzedzał. Wzorcowy diesel D5 (215 KM) się nie umywa. Może dlatego, że Volvo jest jednak cięższe. Oczywiście mówię o wyprzedzaniu po redukcji biegu! Po tym manewrze wyprzedzanie (100-120 km/h) jest także szybsze niż w SBD. Choć start w SBD potrafi wcisnąć w fotel a w 2.5 nie ...
  9. lemur

    Subaru Outback MY15

    Widzę, ze cały czas maglowana jest koncepcja wprowadzenia w Outbacku 2.0 DIT obok 2.5 Znamy kontrargumenty. Ponadto wprowadzenie egzemplarzy z mocnymi silnikami naturalnie zmniejszyłoby popyt na te ze słabszymi. A ja uporczywie wracam do sensowności wprowadzenia 2.0 DIT zamiast 2.5 , który to silnik nie ma prawie żadnych zalet w stosunku do turbo. Bo już np. w stosunku do H6 ma: znacząco mniejsze spalanie, emisja, akcyza itd. ... Prawie każdy chętny na 2.5 kupi 2.0 DIT a pozyska się dodatkowo klientów, którzy rozczarowani rozglądają się za innymi markami.
  10. Nie chcę już molestować o dwa silniki benzynowe w Outbacku MY 15. Wiadomo - zbyt mały rynek na takie fanaberie ... Ale pytanie jest proste: dlaczego tym jedynym wybrańcem dla Europy jest 2.5 N/T a nie 2.0 DIT? Czy jest możliwe oferowanie w przyszłości 2.0 DIT ZAMIAST 2.5 ?
  11. lemur

    Subaru Outback MY15

    Wiemy, dlaczego w Europie nie są oferowane dwa silniki benzynowe w Outbacku MY 15 - zbyt mały rynek na takie fanaberie ... Ale czy ktoś wie, dlaczego tym jedynym wybranym nie jest 2.0 DIT? Akcyza niższa, więc cena nie byłaby zaporowa. Nie byłoby chętnych na tani, oszczędny i mocny silnik ?
  12. lemur

    Subaru Outback MY15

    Moje osobiste obserwacje są zbieżne z teorią i w zasadzie nic mnie nie zaskoczyło. Doświadczenia mam niestety tylko z jazdy testowej ale za to dzień po dniu SBD i 2.5 na tej samej trasie (szybki start spod świateł, przyspieszanie pod stromą i długą górę, jazda autostradowa z wyprzedzaniem). Wnioski: przy szybkim starcie SBD bezkonkurencyjne, zanim benzyniak wejdzie na obroty, jest już po zabawie, choć i on daje radę (np. jest bardziej zrywny od XC70 D5 215KM !) Przy normalnej jeździe pod górę czuć, że 2.5 lekko muli w porównaniu do SBD, ale tego właśnie oczekujemy, bo CVT utrzymuje obroty ok. 2000/min. Lecz jak "wdepniemy" to 2.5 jest górą - ciągnie lepiej kosztem oczywiście wycia silnika przy 5 tys. Przy wyprzedzaniu na autostradzie (prędkości ok. 150-160) czułem się pewniej w 2.5 Redukcja biegu to odruch, bo na co dzień jeżdżę mocnym benzyniakiem. Te kilka sekund wycia silnika w niczym mi nie przeszkadza a wiem, że mam zapas mocy, którego w dieslu może braknąć. Wybieram 2.5 bo pali niewiele więcej od SBD, a problemów powinno być mniej :-) No ... chyba, że za rok osiągalny będzie 2.0 DIT , bo mi się nie spieszy ...
  13. lemur

    Subaru Outback MY15

    A więc poskąpili wyposażenia w wersji na polski rynek. Broker oferuje Active z nawiewami: http://otomoto.pl/subaru-outback-active-model-my2015-rabat-cena-w-pln-C30476205.html
  14. lemur

    Subaru Outback MY15

    Wie ktoś, jak z nawiewami na tył? W specyfikacjach nic na ten temat ... dealerzy nie wiedzą ... Ja wiem tyle, że nie ma w Comfort (w wersji na Polskę), bo zajrzałem Może w Exclusive są ?
  15. Bardzo dziękuję za wszystkie odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...