jako Opublikowano 30 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2007 Simon czyli co po remoncie tylko pb? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subarak 555 Opublikowano 30 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2007 raz zdemontowana instalacja nie moze byc przelozona do innego samochodu - oficjalnie i legalnie Zulu Gula zauważył że Polska to taka dziwna kraj...Zadałem to pytanie kilku gazownikom i stwierdziłem że nasz kraj to kraj prawie nieograniczonych możliwości :wink: - Simon1, podjedź do jakiegoś i zapytaj jak to rozegrać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamusmax Opublikowano 30 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2007 raz zdemontowana instalacja nie moze byc przelozona do innego samochodu - oficjalnie i legalnie Zulu Gula zauważył że Polska to taka dziwna kraj...Zadałem to pytanie kilku gazownikom i stwierdziłem że nasz kraj to kraj prawie nieograniczonych możliwości :wink: - Simon1, podjedź do jakiegoś i zapytaj jak to rozegrać. nie chodzi o to ze to sie nie da - tylko ciezko jest sprzedac komus stara instalacje - a o to Simonowi chodzilo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jako Opublikowano 30 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2007 Najlepiej chyba rozbić ją na elementy i wystawić na allegro. W całości to raczej marne pieniądze jest warta. na prawdę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Simon Opublikowano 30 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2007 ylko ciezko jest sprzedac komus stara instalacje Stara jak stara... ona w zasadzie jest przeze mnie zaledwie przedmuchana. Jutro podjade do gazownikow i popytam. Gdyby ktos mial kupca, prosze z tym smialo do mnie, moge sprzedac i w calosci i w kawalkach, co komu potrzebne. Jakby co to :arrow: PW Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hogi Opublikowano 30 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2007 Simon1, ale ona wystarcza tylko do 100 KM :wink: :razz: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niejeden z nas Opublikowano 21 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2007 To ja chciałbym jednak zapytać, czy ktoś ma doświadczenia z instalacją gazową w outbacku ?? Silnik 3,0. Pojawiło się w tym wątku masa odpowiedzi ale szczerze mówiąc mało na temat. Czy są jakieś przeciwwskazania ?? Czy jest coś na co zwrócić uwagę ?? Może macie jakieś warsztaty godne polecenia ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 21 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2007 Niejeden z nas, http://www.forum.subaru.pl/viewtopic.php?t=102284 - dużo cennych informacji, a po zapoznaniu się z tym wątkiem będziesz wiedział kto się zna na gazie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niedźwiedź Opublikowano 21 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2007 mam ogólne pytanie. Kilkakrotnie słyszałem, że jeśli ktoś chce jeździć szybciej, upalać , to nie wolno tego robić na gazie (dotyczyło to zarówno Turbo jak i NA). Krótkie pytanie - dlaczego?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Jujinn Opublikowano 23 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2007 Witam serdecznie Sprowadziłem sobie Subaru Outback z USA. Nosze sie z zamiarem załozenie gazu, ponieważ rocznie robie okolo 80 tys km. Auto ma silnik 2.5 bez turbo z 2005r. Jak auto sprawuje sie na gazie ? I czy to prawda ze blok silnika zakladanego w USA rozni sie do bloku auta europejskiego i czy ma to jakis wplyw na zywotnosc silnika podczas uzytkowania na LPG ?? I jaka instalacje byscie polecili. Pozdrawiam i dziekuje za odp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek_67 Opublikowano 23 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2007 Jujinn, generalnia, zasilanie gazem ma znikomy bądź żaden wpływ na blok silnika. Owszem, na głowice, przy nieprawidłowym składzie mieszanki, jak najbardziej. Kolega jest zupełnie nowiutki więc troszkę wprowadzę w temat gazowania Subaraków - nie ma znaczenia jaka instalacja, ważne, żeby zakładał ją i serwisował użytkownik jako . Zwróć się do Niego z pytaniem (chyba najlepiej via priv) a wszystkiego się dowiesz i...być może będzie Tobie dane zamówić i zainstalować instalację również u Niego. Ze swej strony polecam gorąco. Nie chodż na skróty i na łatwiznę - instalacja w Subarakach wymaga wiedzy, doświadczenia i umiejętności. Pozorne oszczędności na "byle jakiej" instalacji i montaż u przysłowiowego Pana Kazia zazwyczaj kończą się tak samo - w najlepszym wypadku tylko remontem głowic. Pozdrawiam Grzegorz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pin Opublikowano 23 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2007 Sprowadziłem sobie Subaru Outback z USA. Nosze sie z zamiarem załozenie gazu, ponieważ rocznie robie okolo 80 tys km. Auto ma silnik 2.5 bez turbo z 2005r. Jak auto sprawuje sie na gazie ? I czy to prawda ze blok silnika zakladanego w USA rozni sie do bloku auta europejskiego i czy ma to jakis wplyw na zywotnosc silnika podczas uzytkowania na LPG ?? I jaka instalacje byscie polecili.Ja w Outbacku 2.5 '2005 założyłem instalację sekwencyjnego wtrysku firmy Elpigaz. Przebieg na gazie: ok 50.000 km. Sprawuje się idealnie, żadnych problemów.Oczywiście bardzo ważna jest fachowość przy montażu i strojeniu instalacji. pozdrawiam :grin: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Jujinn Opublikowano 23 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2007 A czy moglibyscie polecic jakis warsztat montujacy LPG w warszawie ?? Nie chciał bym trafic do jakiegos przysłowiowego pana Mietka... Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek_67 Opublikowano 23 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2007 Jujinn, napisz do użytkownika jako. Gdybyś chciał telefon kontaktowy wyślij do mnie priw. Grzegorz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
neo_przeworsk Opublikowano 23 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2007 Mam pytanie, czy ktoś z Was instalował LPG w Foresiu 2.5X na automacie? Bo zastanawiam się czy nie opłaciłoby mi się założyć gaz bo po tym co widzę ciężko będzie mi go sprzedać... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 23 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2007 neo_przeworsk, chcesz założyć gaz by sprzedać auto? Czy to raczej tak zupełnie na przyszłość? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
neo_przeworsk Opublikowano 23 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2007 Bo mam dylemat do którego samochodu założyć gaz: do Elantry czy Foresia. Oba są na automacie, Forestera chciałbym sprzedać, ale z tego co widzę ludzie nie wydzwaniają non-stop w sprawie kupna ;p Jakbym założył LPG do subaru to pewnie miałbym samochód na dłużej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Simon Opublikowano 23 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2007 Jakbym założył LPG do subaru to pewnie miałbym samochód na dłużej Zebys sie nie zdziwil... (kupi go pewnie zaraz po montazu LPG wlasciciel warsztatu w ktorym bys ten gaz do niego zalozyl) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siekla Opublikowano 23 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2007 Mam pytanie, czy ktoś z Was instalował LPG w Foresiu 2.5X na automacie? Moj sasiad zalozyl i sprawuje mu sie bardzo dobrze - aczkolwiek zaklad w ktorym montowal musial poprawiac kilka razy bo wyskakiwal check engine - mysle ze odezwij sie do uzytkownika JAKO - to uzyskasz wiecej informacji na ten temat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
neo_przeworsk Opublikowano 23 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2007 No bo wiecie, do jakiego zakładu nie przyjdę i nie spytam czy zakładają gaz do subaru na automacie to mi powiedza: "paaaanie my sie tylko tym trudnimy" No i oczywiście nie pojadę zakładać LPG do Warszawy bo troche daleko mam ;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jako Opublikowano 23 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2007 Jujinn Poszła wiadomość, wersja skrócona, w razie czego telefon jest. neo_przeworsk Automat nie ma znaczenia. Jeżeli będzie dobrze założona, wyregulowana, dobra instalacja, to zmiana charakterystyki silnika jest minimalna i nie ma wpływu na pracę automatu. Pozdrawiam, jako Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rydzada Opublikowano 23 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2007 mam ogólne pytanie. Kilkakrotnie słyszałem, że jeśli ktoś chce jeździć szybciej, upalać , to nie wolno tego robić na gazie (dotyczyło to zarówno Turbo jak i NA). Krótkie pytanie - dlaczego?? Nie ma żadnych przeciwwskazań, żeby nie upalać na gazie, pod warunkiem, że instalacja jest wystarczająco wydajna dla danego autka i odpowiednio wyregulowana. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hogi Opublikowano 23 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2007 mam ogólne pytanie. Kilkakrotnie słyszałem, że jeśli ktoś chce jeździć szybciej, upalać , to nie wolno tego robić na gazie (dotyczyło to zarówno Turbo jak i NA). Krótkie pytanie - dlaczego?? Nie ma żadnych przeciwwskazań, żeby nie upalać na gazie, pod warunkiem, że instalacja jest wystarczająco wydajna dla danego autka i odpowiednio wyregulowana. \Musisz mieć bogato ustawioną. Gdzieś wcześniej wklejałem pomiary mocy i momentu na hamowni (benzyna i gaz). Tylko pamiętaj, że instalka LPG trochę waży. (ok. 30 kg.) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzegorz Opublikowano 24 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2007 Mam pytanie do jako - ale jako że może się komuś odpowiedź przydać zadaje na forum. Mam do wymiany świece w Foresterze. Wg instrukjcji powinny to być NGK bkr5e-11 z odstępem elektrod: 1,1. Czy jest sens zmienić na bkr5e odstęp 0,8mm czy też zostać przy serii ? pozdrawiam Grzegorz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 24 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2007 Grzegorz, można zostać przy serii i przy użyciu szczelinomierza sklepać na 0,8mm Mam wrażenie, że nieco lepiej dopala mieszankę przy mniejszym odstępie, ale świece będę wymieniał dopiero za jakieś 6 tys km (po 20 tys przebiegu) to nie wiem w jakim są stanie (czy nie wypalone za bardzo), ale działa póki co OK. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się