Skocz do zawartości

neo_przeworsk

Użytkownik
  • Postów

    28
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Contact Methods

  • Website URL
    http://subaru.pl/

Profile Information

  • Skąd
    Stąd.

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia neo_przeworsk

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

0

Reputacja

  1. Witam, rozważam zakup uszkodzonego XV z USA i stąd nasuwają się pytania odnośnie kompatybilności części US - EUR. Kwestie licznika w milach, temperatury w stopniach Fahrenheita, ekonomizera wyskalowanego na MPG pomijam. 1. czy części blacharskie, w szczególności tylna klapa, drzwi, maska, są takie same czy inne? 2. czy są różnice w szybach? 3. różnice w lampach tylnych/przednich? 4. zderzaki 5. montaż światła przeciwmgłowego (w wersji US jest tylko zaślepka w zderzaku) 6. kluczyki - z tego co widziałem pilot jest zintegrowany razem z kluczykiem, jak można dorobić taki kluczyk? 7. inne pułapki na które należy zwrócić uwagę czy ktoś z forumowiczów przerabiał ten temat?
  2. Wierząc rosyjskiej stronie która podaje dla tego akumulatora (Panasonic 75D23L) parametry 65Ah 620A rozruch - to całkiem konkretna bateria - i ma większy prąd rozruchowy od Varty czy Bosha S4. A sklep sklepem - serwis ogumienia, na prądzie się widać nie znają Katalog Centry - mam wrażenie, że kwestie katalogu potraktowali nieco po macoszemu bo nie ma wydzielenia dla wersji AT, MT, a do turbo wychodzi chyba taki sam akumulator jak do wolnossącego.
  3. Któryś z kolegów pisał, że amperogodziny wg. norm japońskich różnią się od norm europejskich. Japończycy podają wartość pojemności dla prądu 5-godzinnego, europejskie normy dla 20 godzinnego i tak: zalecany dla Legacy był 12V-48AH - w przeliczeniu wychodziło 60Ah dla prądu 20 godzinnego. Licząc z proporcji wychodzi że dla 52AH odpowiednik europejski to 65Ah. Męczy mnie jednak kwestia prądu rozruchowego. Obecnie na centrze 54Ah 520A, po trzech latach eksploatacji w zimne poranki (a przecież nie ma mrozów) odpalić jest wyraźnie ciężej - stąd wnioskuję że pasowałoby dać coś mocniejszego. Dzięki za opinie - przymierzam się do centry futury 64ah, 640A
  4. Przeczytałem cały temat i nigdzie nie znalazłem parametrów akumulatora 75D23L - chciałbym założyć o takich samych parametrach.
  5. Przychodzi czas na wymianę akumulatora, ale mam mętlik w głowie: Mam forka 2.5X ze stanów, z automatem. Instrukcja obsługi podaje akumulator 75D23L 12V52AH - dla skrzyni automatycznej. I taki był założony fabrycznie. Jakie są parametry wg. europejskich norm dla tego akumulatora? Na rosyjskiej stronie znalazłem że 65Ah, 620A prąd rozruchowy - prawda/fałsz? Obecnie mam założoną Centrę 54ah, 520A - jeździ tak drugi albo trzeci rok ale czuję, że w zimie nie da rady. ASO doradza akumulator 60Ah, 450A, katalog centry 60Ah, 420A Komu wierzyć? Jaki akumulator wybrać żeby było dobrze? Zaprzyjaźniony sklep mówił że wyższy prąd rozruchowy akumulatora może upalić styki w rozruszniku, prawda/fałsz? Osobiście skłaniałbym się do Centry 64Ah, 640A prąd rozruchowy, jednak nie wiem czy czegoś nie uszkodzę zakładając taki akumulator. Proszę krótko i na temat.
  6. Wymieniłem filtr, dolałem oleju, przestało cieknąć, przestało świergolić, mam nadzieję że to koniec kłopotów.
  7. Dolałem Shell Donax TX, nie wiem czy odpowiedni ale raz, taki miałem w garażu, dwa chyba lepszy taki niż żaden...
  8. Nie był długo tak jeżdżony więc może nie jest jeszcze za późno. Dolałem oleju i przestało skwierczeć. Winą całego zamieszania jest filtr oleju, który ktoś odkręcając uszkodził. Dotychczas na postoju nic się nie działo, ale po wrzuceniu biegu na obudowie pojawia się olej. Zamówiłem nowy filtr, mam nadzieję że na tym się skończy.
  9. Witam, zauważyłem że spod skrzyni wycieka olej. Ostatnio dają się słyszeć dziwne dźwięki po przełączeniu na pozycję D. Dzisiaj przy zmianie z N na R samochód zgasł. Czy to wina braku oleju? Po sprawdzeniu oleju dla procedury COLD bagnet był suchy, miał tylko mokre brzegi. Co jest nie tak ze skrzynią? Ile to może kosztować?
  10. neo_przeworsk

    LPG w Subaru

    No bo wiecie, do jakiego zakładu nie przyjdę i nie spytam czy zakładają gaz do subaru na automacie to mi powiedza: "paaaanie my sie tylko tym trudnimy" No i oczywiście nie pojadę zakładać LPG do Warszawy bo troche daleko mam ;p
  11. neo_przeworsk

    LPG w Subaru

    Bo mam dylemat do którego samochodu założyć gaz: do Elantry czy Foresia. Oba są na automacie, Forestera chciałbym sprzedać, ale z tego co widzę ludzie nie wydzwaniają non-stop w sprawie kupna ;p Jakbym założył LPG do subaru to pewnie miałbym samochód na dłużej
  12. neo_przeworsk

    LPG w Subaru

    Mam pytanie, czy ktoś z Was instalował LPG w Foresiu 2.5X na automacie? Bo zastanawiam się czy nie opłaciłoby mi się założyć gaz bo po tym co widzę ciężko będzie mi go sprzedać...
  13. Hmm... ja widzę, że ten interes się opłaca
  14. Hmm... Panowie, a może by tak zorganizować wycieczkę do Japonii? Przekonalibyśmy projektantów, że nie tędy droga. Grabie, widły, siekiery i kosy mile widziane. Co wy na to?
  15. Z Wawy będziecie mieli daleko, toż to Podkarpacie jest
×
×
  • Dodaj nową pozycję...