leon Opublikowano 26 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2015 Dokładnie . Różnice 50km na niby takiej samej jakości i ilości gazu skąd się biorą ? Wystarczy że włączysz Metallice. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bakkz Opublikowano 27 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2015 (edytowane) Dokładnie . Różnice 50km na niby takiej samej jakości i ilości gazu skąd się biorą ? Mnie zdarzają się różnice do 70 km na baku (430-360 na 48 litrach, najczęściej jest to przedział 390-410 do pierwszego „pikania”), ale gorszy wynik zawsze związany jest z większą liczbą kilometrów po mieście, zimnych startów, załadowania auta, jazdą po górach lub bardzo niską temperaturą zewnętrzną. Nie mam LPG jakoś wybitnie długo, ale od 25 tys. km nie zauważyłem różnic w jakości gazu, a również kieruję się kryterium ceny. Nie tankuje tylko na małych stacjach prowadzących sprzedaż wyłącznie LPG. Edytowane 27 Lutego 2015 przez bakkz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szamot Opublikowano 27 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2015 Tankuje zawsze na stacjach jednego koncernu i nie mam takich problemów 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qbutek Opublikowano 28 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2015 Zobaczymy... @@jako jakieś nowiny? Montowałeś już coś takiego?Są szanse, że to obsłuży 70-80 KM z cylindra? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jako Opublikowano 5 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2015 Zobaczymy... @@jako jakieś nowiny?Montowałeś już coś takiego? Są szanse, że to obsłuży 70-80 KM z cylindra? Cierpliwości... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qbutek Opublikowano 6 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2015 Cierpliwości... Za 2-3 tygodnie będę się zabierał się za robienie porządku z autem i montaż LPG. Do tego czasu chciałbym zdecydować czy wpadnie V czy VI generacja. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugo Opublikowano 6 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2015 Montuj VI gen., nie będziesz miał wtrysków lpg więc mniejszy "bałagan" pod maską.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qbutek Opublikowano 7 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2015 W VI genie zastanawiają mnie dwie sprawy: 1. Czy obsłuży 70-80 KM z cylindra, bo gdzieś czytałem, że ok. 50 KM mogą zacząć się problemy. 2. Solidność pomp gazu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jako Opublikowano 7 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2015 Cierpliwości... Za 2-3 tygodnie będę się zabierał się za robienie porządku z autem i montaż LPG. Do tego czasu chciałbym zdecydować czy wpadnie V czy VI generacja. W jakim aucie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qbutek Opublikowano 7 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2015 W jakim aucie? Forester 2.0T Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jako Opublikowano 7 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2015 W jakim aucie?Forester 2.0T Rocznik? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qbutek Opublikowano 7 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2015 Rocznik? PW Się zakręciłem, doczytałem, zostałem uświadomiony - chodzi o V. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 7 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2015 Poprosimy publicznie - opinie o wtrysku fazy ciekłej przez wtryskiwacze benzynowe (VI gen? Vialle), do Forka 2.5XT 2006r. czy też 2.0XT/Sturbo wcześniejsze... z mocami rzędu 250-280 KM. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugo Opublikowano 7 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2015 Za wcześnie o takowe bo po: 1. Cena zaporowa. 2. Te instalacje są dedykowane do konkretnych silników. Nie interesowałem się czy na liście są silniki Subaru skoro sama instalacja jest warta więcej niż moja "flota". 3. Za wcześnie o opinie, a takie po przebiegu 20-30kkm raczej nie są miarodajne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qbutek Opublikowano 8 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2015 Poprosimy publicznie - opinie o wtrysku fazy ciekłej przez wtryskiwacze benzynowe (VI gen? Vialle), do Forka 2.5XT 2006r. czy też 2.0XT/Sturbo wcześniejsze... z mocami rzędu 250-280 KM. Producenci instalacji na ten moment nie przewidują ich do aut o mocy ponad 200 KM w 4-cylindrowcach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Slawskip Opublikowano 8 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2015 Jest nowa instalacja Vialle liquidSi którą można zainstalować do każdego samochodu, problem może być tylko z wydajnością wtrysków do wyższych mocy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WojtekK Opublikowano 8 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2015 V -ta genracja Vialle ogarnia max 35KW z cylindra. Oczywiscie system działa tak, że przy np. 5000RPM (ta wartość jest ustawiania dowolnie w kompie) automatycznie przechodzi na zasilanie PB. Być może ktoś wysteruje Ci Vialle V-gen tak aby działała poprawnie przy tej mocy, Popatrz jednak na wszystkie mocne jednostki, że działają na sekwencjach LPG. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markos007 Opublikowano 12 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2015 (edytowane) odnośnie wtrysku ciekłego LPG. Też mnie mocno ciekawi jak to wygląda w praktyce w Subaru. Zachęcający jest brak spadków mocy a i ceny powoli zaczynają się robić znośne https://www.youtube.com/watch?v=5_HSrt-QslQ Edytowane 12 Marca 2015 przez markos007 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kukus Opublikowano 12 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2015 Mam pytanko o przelaczanie sie z LPG na PB pod obciazeniem. DO tej pory gdy pod obciazeniem zbraklo gazu i instalacja przelaczala sie na PB, bylo szarpniecie. Czy jezeli ustawie by automatycznie przelaczalo sie na PB powyzej powiedzmy 3500obr rowniez bedzie szarpniecie czy plynnie bedzie sie przelaczac jak na zimnym z PB na LPG? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qbutek Opublikowano 12 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2015 Sam zakładałem i stroiłem u siebie LPG IV gen. i nie ma mowy o szarpaniu przy przejściu w którąkolwiek stronę. Ja mam ustawione przełączenie na 6000 RPM. Jak sie kończy gaz to tylko "pikacz" mnie o tym informuje. Musisz spróbować jak jest u Ciebie, ale może cos z instslacją jest nietak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szklany Opublikowano 13 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2015 (edytowane) Forumowicze, czy ktoś z was demontował samodzielnie instalację w Subaru Legacy? Czy jest to bardzo czasochłonne? Czy lepiej zdać się na fachowca? Mam teleflexa. Za kilka miesięcy będę zmuszony zalegalizować butlę, a obecnie już tak dużo nie jeżdżę (dostałem niestety samochód służbowy ) i chyba jej nie potrzebuje. Edytowane 13 Marca 2015 przez Szklany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bakkz Opublikowano 15 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2015 Mam pytanko o przelaczanie sie z LPG na PB pod obciazeniem. U mnie przy jeździe ze stałymi obrotami/delikatnym przyspieszaniu nie czuć przełączania, natomiast przy ostrym przyspieszeniu czuć jakby mikrozdławienie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qbutek Opublikowano 15 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2015 U mnie przy jeździe ze stałymi obrotami/delikatnym przyspieszaniu nie czuć przełączania, natomiast przy ostrym przyspieszeniu czuć jakby mikrozdławienie. Mam wrażenie, że jest to kwestia różnicy w odległości między wtryskiem benzyny a cylindrem i wtryskiem gazu a cylindrem (suma odległości wtrysk-dysza-cylinder). No i oczywiście tego czy reduktor daje radę. O programie nie wspominam nawet Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szamot Opublikowano 15 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2015 Mam pytanko o przelaczanie sie z LPG na PB pod obciazeniem. U mnie przy jeździe ze stałymi obrotami/delikatnym przyspieszaniu nie czuć przełączania, natomiast przy ostrym przyspieszeniu czuć jakby mikrozdławienie. takie mikro to i u mnie czuć, znaczy powyżej 5000 obr. - tak ma podobno być wg mojego gazownika 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
akir Opublikowano 16 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2015 Ja tez mam szarpniecie, wedlug mnie tak nie powinno być... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się