Skocz do zawartości

LPG w Subaru


Azrael

Rekomendowane odpowiedzi

Dokładnie . Różnice 50km na niby takiej samej jakości i ilości gazu skąd się biorą ?

Mnie zdarzają się różnice do 70 km na baku (430-360 na 48 litrach, najczęściej jest to przedział 390-410 do pierwszego „pikania”), ale gorszy wynik zawsze związany jest z większą liczbą kilometrów po mieście, zimnych startów, załadowania auta, jazdą po górach lub bardzo niską temperaturą zewnętrzną. Nie mam LPG jakoś wybitnie długo, ale od 25 tys. km nie zauważyłem różnic w jakości gazu, a również kieruję się kryterium ceny. Nie tankuje tylko na małych stacjach prowadzących sprzedaż wyłącznie LPG.

Edytowane przez bakkz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Zobaczymy...

@@jako jakieś nowiny?

Montowałeś już coś takiego?

Są szanse, że to obsłuży 70-80 KM z cylindra?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Cierpliwości...

 

Za 2-3 tygodnie będę się zabierał się za robienie porządku z autem i montaż LPG.

Do tego czasu chciałbym zdecydować czy wpadnie V czy VI generacja.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W VI genie zastanawiają mnie dwie sprawy:

1. Czy obsłuży 70-80 KM z cylindra, bo gdzieś czytałem, że ok. 50 KM mogą zacząć się problemy.

2. Solidność pomp gazu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Rocznik?
 

PW


Się zakręciłem, doczytałem, zostałem uświadomiony - chodzi o V.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poprosimy publicznie - opinie o wtrysku fazy ciekłej przez wtryskiwacze benzynowe (VI gen? Vialle), do Forka 2.5XT 2006r. czy też 2.0XT/Sturbo wcześniejsze... z mocami rzędu 250-280 KM.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za wcześnie o takowe bo po:

1. Cena zaporowa.

2. Te instalacje są dedykowane do konkretnych silników. Nie interesowałem się czy na liście są silniki Subaru skoro sama instalacja jest warta więcej niż moja "flota". :biglol:

3. Za wcześnie o opinie, a takie po przebiegu 20-30kkm raczej nie są miarodajne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Poprosimy publicznie - opinie o wtrysku fazy ciekłej przez wtryskiwacze benzynowe (VI gen? Vialle), do Forka 2.5XT 2006r. czy też 2.0XT/Sturbo wcześniejsze... z mocami rzędu 250-280 KM.

 

Producenci instalacji na ten moment nie przewidują ich do aut o mocy ponad 200 KM w 4-cylindrowcach. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

V -ta   genracja Vialle  ogarnia   max  35KW z   cylindra.

Oczywiscie   system  działa tak, że  przy np. 5000RPM (ta wartość jest   ustawiania    dowolnie   w kompie)    automatycznie   przechodzi na zasilanie PB.

Być  może  ktoś  wysteruje    Ci  Vialle  V-gen    tak  aby  działała   poprawnie   przy tej mocy,

Popatrz jednak  na   wszystkie   mocne jednostki, że  działają na  sekwencjach  LPG.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

odnośnie wtrysku ciekłego LPG. Też mnie mocno ciekawi jak to wygląda w praktyce w Subaru. Zachęcający jest brak spadków mocy a i ceny powoli zaczynają się robić znośne 

 

https://www.youtube.com/watch?v=5_HSrt-QslQ

Edytowane przez markos007
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanko o przelaczanie sie z LPG na PB pod obciazeniem.

DO tej pory gdy pod obciazeniem zbraklo gazu i instalacja przelaczala sie na PB, bylo szarpniecie.

Czy jezeli ustawie by automatycznie przelaczalo sie na PB powyzej powiedzmy 3500obr rowniez bedzie szarpniecie czy plynnie bedzie sie przelaczac jak na zimnym z PB na LPG?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sam zakładałem i stroiłem u siebie LPG IV gen. i nie ma mowy o szarpaniu przy przejściu w którąkolwiek stronę.

Ja mam ustawione przełączenie na 6000 RPM.

 

Jak sie kończy gaz to tylko "pikacz" mnie o tym informuje.

 

Musisz spróbować jak jest u Ciebie, ale może cos z instslacją jest nietak.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Forumowicze, czy ktoś z was demontował samodzielnie instalację w Subaru Legacy? Czy jest to bardzo czasochłonne? Czy lepiej zdać się na fachowca?

Mam teleflexa. Za kilka miesięcy będę zmuszony zalegalizować butlę, a obecnie już tak dużo nie jeżdżę (dostałem niestety samochód służbowy ) i chyba jej nie potrzebuje.

Edytowane przez Szklany
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Mam pytanko o przelaczanie sie z LPG na PB pod obciazeniem.

U mnie przy jeździe ze stałymi obrotami/delikatnym przyspieszaniu nie czuć przełączania, natomiast przy ostrym przyspieszeniu czuć jakby mikrozdławienie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

U mnie przy jeździe ze stałymi obrotami/delikatnym przyspieszaniu nie czuć przełączania, natomiast przy ostrym przyspieszeniu czuć jakby mikrozdławienie.

 

Mam wrażenie, że jest to kwestia różnicy w odległości między wtryskiem benzyny a cylindrem i wtryskiem gazu a cylindrem (suma odległości wtrysk-dysza-cylinder).

No i oczywiście tego czy reduktor daje radę.

 

O programie nie wspominam nawet ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Mam pytanko o przelaczanie sie z LPG na PB pod obciazeniem.

U mnie przy jeździe ze stałymi obrotami/delikatnym przyspieszaniu nie czuć przełączania, natomiast przy ostrym przyspieszeniu czuć jakby mikrozdławienie.

 

takie mikro to i u mnie czuć, znaczy powyżej 5000 obr. - tak ma podobno być wg mojego gazownika 

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...