ferdek Opublikowano 3 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2013 Bakum ,dzięki za propozycje ,ale w Legacy jest taka sama jak w moim WRX .OBK ma wyższe opony 215 55 17. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daniel208 Opublikowano 3 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2013 Reduktor AC R01-150KM wystarczy na 150KM spokojnie ,18T 180KM np Leonie i daje radę dzięki za odp., chociaż sam się zastanawiam czy skoro jest on do 150 KM to czy nie będzie pracował cały czas na swojej granicy. W tym Leonie nie brakuje przez to mocy na LPG ? Co jeśli zastosuje się reduktor powiedzmy do 200 KM czy nie będzie to się lepiej sprawowało mając pewien "zapas", będzie przez to większe spalnie LPG czy brak skutków "ubocznych". heh, w dieslu takich problemów nie było Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ricardo Opublikowano 3 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2013 Reduktor AC R01-150KM wystarczy na 150KM spokojnie ,18T 180KM np Leonie i daje radę dzięki za odp., chociaż sam się zastanawiam czy skoro jest on do 150 KM to czy nie będzie pracował cały czas na swojej granicy. W tym Leonie nie brakuje przez to mocy na LPG ? Co jeśli zastosuje się reduktor powiedzmy do 200 KM czy nie będzie to się lepiej sprawowało mając pewien "zapas", będzie przez to większe spalnie LPG czy brak skutków "ubocznych". heh, w dieslu takich problemów nie było Zawsze powinien byc pewien zapas 30-50KM, jesli masz 150KM w silniku to daj reduktor na 200KM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek79 Opublikowano 3 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2013 (edytowane) W tym Leonie nie brakuje przez to mocy na LPG ? Wszystko jest OK daje radę i z tego co wiem dużo gazowników go stosuje i dają radę ponoć są bardzo wydajne Edytowane 3 Września 2013 przez Grzesiek79 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paulus Opublikowano 3 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2013 Reduktor ACR01 to jedne z niewielu reduktorów, który ma zaniżoną obsługiwaną moc silnika. Spokojnie możesz go wkładać do silnika 150 konnego, ponieważ i tak będziesz miał zapas tych 20 KM. Taki reduktor wkładaliśmy nawet do silników 170 KM+ i dawał sobie radę. Nie było znaczących spadków ciśnienia a i termika była ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daniel208 Opublikowano 4 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2013 dzięki Panowie, teraz chociaż wiem na co zwrócić uwagę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek79 Opublikowano 4 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2013 Reduktor ACR01 to jedne z niewielu reduktorów, który ma zaniżoną obsługiwaną moc silnika. Spokojnie możesz go wkładać do silnika 150 konnego, ponieważ i tak będziesz miał zapas tych 20 KM. Taki reduktor wkładaliśmy nawet do silników 170 KM+ i dawał sobie radę. Nie było znaczących spadków ciśnienia a i termika była ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bzikus7 Opublikowano 6 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2013 A ja myślałem że z mocą reduktora wg producenta jest jak ze spalaniem wg producenta. Jest to tylko wskazówka ile auto by spaliło w idealnych warunkach bez dotykania gazu po rozpędzeniu i przejechaniu w ten sposób 1000 km. Masz ci niespodzianka to ja źle robię kupując reduktor do 250 KM do mojego skromnego 165 konnego motorku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aga Opublikowano 6 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2013 To w OUTBACK ma pełno wymiarowy zapas? Tak, pół bagażnika zajmuje @@ferdek, a boks dachowy nie wystarczy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ferdek Opublikowano 6 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2013 Aga pewnie wystarczy ale go nie mam ,a na jeden wyjazd kupować się nie opłaca ,lepiej kupić full assistance Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aga Opublikowano 6 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2013 Wypożyczyć można zarówno bagażnik, jak i boks, ale nie wiem czy to Ci się opłaci Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ricardo Opublikowano 7 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2013 A ja myślałem że z mocą reduktora wg producenta jest jak ze spalaniem wg producenta. Jest to tylko wskazówka ile auto by spaliło w idealnych warunkach bez dotykania gazu po rozpędzeniu i przejechaniu w ten sposób 1000 km. Masz ci niespodzianka to ja źle robię kupując reduktor do 250 KM do mojego skromnego 165 konnego motorku. Wystarczy ci spokojnie 200KM i masz jeszcze od groma zapaSU Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tummi Opublikowano 7 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2013 A ja myślałem że z mocą reduktora wg producenta jest jak ze spalaniem wg producenta. Jest to tylko wskazówka ile auto by spaliło w idealnych warunkach bez dotykania gazu po rozpędzeniu i przejechaniu w ten sposób 1000 km. Masz ci niespodzianka to ja źle robię kupując reduktor do 250 KM do mojego skromnego 165 konnego motorku. Dobrze myslisz - tak jest ;( ACR01 to tylko wyjatek Mam taki sam silnik jak Ty i wlozylem reduktor tlokowy (niko 300) - koszt nieduzo wyzszy w skali calej instalacji LPG, a mam spokoj, ze jest zapas i reduktor nie chodzi caly czas na limicie. Dzisiaj moze wybralbym R01 - wtedy byla to nie do konca przetestowana nowosc. T. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OWOC Opublikowano 8 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2013 Tak wygląda instalacja LPG ZAVOLI zamontowana przez mojego chrzestnego w jego H6 Po zapaleniu zimnego silnika po jakim czasie=temp cieczy chłodzącej przełącza komputer z Pb na LPG w waszych H6 i H4? I jeśli jest ciepły/gorący silnik to po jakim czasie po zapaleniu przełącza na LPG? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bzikus7 Opublikowano 8 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2013 Ja mam 35 st ustawione i muszę przekroczyć 2 tys obrotów. Jak jest ciepły to odpadli na benzynie i jak przekroczone 2 tys obrotów to od razu przelaczy na lpg Wysyłane z mojego MT11i za pomocą Tapatalk 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ricardo Opublikowano 8 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2013 To wszystko zalezy na jaki stopien masz ustawiony, w mojej fabrycznie bylo na 40 ale chlopaki w servisie ustawili mi na 35 i jest super jesli silnik ma temp np 35 to przelacza natychmiast jesli ma mniej to po osiagnieciu temp 35 :) Ja mam 35 st ustawione i muszę przekroczyć 2 tys obrotów. Jak jest ciepły to odpadli na benzynie i jak przekroczone 2 tys obrotów to od razu przelaczy na lpg Wysyłane z mojego MT11i za pomocą Tapatalk 2 w starszych typach bylo od obrotow w nowych od temp Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OWOC Opublikowano 8 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2013 A w SPECymirze z tego co zaobserwowałem to przełącza na zasilanie LPG kiedy osiągnie temp cieczy w 70st Czyli wzorcowo, tak jak powinno się przełanczac aby było najzdrowiej dla silnika i instalacji LPG Co do reszty to nie wiem, muszę sprawdzić, ale mam nadzieje, że robi to w pełni nie zauważalnie i automatycznie, nie przy przekroczeniu jakiś tam obrotów. Takie coś to mam w starym oplu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter Opublikowano 8 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2013 mam nadzieje, że robi to w pełni nie zauważalnie i automatycznie, nie przy przekroczeniu jakiś tam obrotów. Takie coś to mam w starym oplu chyba wszystkie instalacje działają podobnie: po osiągnięciu temperatury X przełącza się na gaz po przekroczeniu obrotów Y, czyli jak w starym oplu ... oczywiście przełączenie może być przy rosnących obrotach, lub przy malejących, ale to też w starym oplu zapewne można było ustawić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 8 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2013 chyba wszystkie instalacje działają podobnie: po osiągnięciu temperatury X przełącza się na gaz po przekroczeniu obrotów Y Chyba nie. W Kąąbi przełącza się jak w cywilizowanym samochodzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bzikus7 Opublikowano 9 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2013 To wszystko zalezy na jaki stopien masz ustawiony, w mojej fabrycznie bylo na 40 ale chlopaki w servisie ustawili mi na 35 i jest super jesli silnik ma temp np 35 to przelacza natychmiast jesli ma mniej to po osiagnieciu temp 35 :) Ja mam 35 st ustawione i muszę przekroczyć 2 tys obrotów. Jak jest ciepły to odpadli na benzynie i jak przekroczone 2 tys obrotów to od razu przelaczy na lpg Wysyłane z mojego MT11i za pomocą Tapatalk 2 w starszych typach bylo od obrotow w nowych od temp Przełącza bez osiągnięcia obrotów bo obroty są ustawione na tyle nisko że nawet na jałowym przełączy. Nie ma tu nic czy instalacja jest jak w starym oplu czy starego typu. Wydaje mi się że możliwość ustawienia również po obrotach i temp jest jeszcze bardzie jak to było napisane "cywilizowana". Ja mam u siebie najnowszego Agisa P12 więc nie jest to sterowanie jak w starym oplu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter Opublikowano 9 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2013 chyba wszystkie instalacje działają podobnie: po osiągnięciu temperatury X przełącza się na gaz po przekroczeniu obrotów Y Chyba nie. W Kąąbi przełącza się jak w cywilizowanym samochodzie. a jak to jest w cywilizowanym samochodzie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 9 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2013 chyba wszystkie instalacje działają podobnie: po osiągnięciu temperatury X przełącza się na gaz po przekroczeniu obrotów Y Chyba nie. W Kąąbi przełącza się jak w cywilizowanym samochodzie. a jak to jest w cywilizowanym samochodzie ? Tak, że przełącza się po osiągnięciu odpowiedniej temperatury. Dzięki przełączaniu sekwencyjnemu nie czuć nawet kiedy to się dzieje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aga Opublikowano 9 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2013 Tak, że przełącza się po osiągnięciu odpowiedniej temperatury. Dzięki przełączaniu sekwencyjnemu nie czuć nawet kiedy to się dzieje. Też tak mam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OWOC Opublikowano 9 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2013 chyba wszystkie instalacje działają podobnie: po osiągnięciu temperatury X przełącza się na gaz po przekroczeniu obrotów Y Chyba nie. W Kąąbi przełącza się jak w cywilizowanym samochodzie. a jak to jest w cywilizowanym samochodzie ? Cywilizowanym czyli na miarę XX! wieku Czyli mając w samochodzie instalację LPG IV generacji komputer sam bez żadnej ingerencji kierowcy powinien płynnie bez problemów przełączyć z Pb na LPG po osiągnięciu ustalonych wartości. Jedyne co w samochodzie może być słyszalne w tym momencie to charakterystyczne "pyk" Kilka tygodni temu dostałem na weekend Volvo z silnikiem T6 które miało instalacje LPG firmy BRC. I tam przełączało bardzo płynnie na LPG kiedy ciecz chłodząca osiągnęła 80 stopni lub na ciepłym po 5sek bez żadnego zbędnego zwiększania obrotów itp. Kolega też ma STi i jemu też automatycznie i płynnie przełącza na alternatywne paliwo Do tej pory byłem przekonany, że wszystkie sekwencje przełączają automatycznie przy danej temp/upływie danego czasu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markos007 Opublikowano 9 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2013 Tak, że przełącza się po osiągnięciu odpowiedniej temperatury. Dzięki przełączaniu sekwencyjnemu nie czuć nawet kiedy to się dzieje. bo chyba tak powinno być prawidłowo na sekwencji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się