Than_Junior Opublikowano 27 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2015 To ciekawe,bo dotychczas subaru metalic miało zawsze w cenie. Wlasnie chyba sie mylisz, metalik zawsze byl dodatkowo platny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 27 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2015 Ja nie dopłacałem;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sjak Opublikowano 27 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2015 Ja nie dopłacałem;) Dopłacałeś. Tylko nie było opcji, żeby z tego zrezygnować To nie Mercedes, gdzie w V-klasie możesz wziąć samochód bez foteli, ofc taniej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrr Opublikowano 27 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2015 (edytowane) Ford ma silnik 1.5 + tradycyjny automat Skoda zaledwie 1.4 + dsg Levorg 1.6 + CVT wszystkie auta z "dopinanym" tyłem To czy to to samo to jednak nie jestem pewien. może ktoś z SIP powinien zabrać w tej sprawie głos SAWD w subaru to chyba /mam nadzieje/ nie to samo co haldex /nawet ten 5 gen/ Co do osiągów: to wg mnie nie jest najważniejszym ile które auto "ma do setki" Wrażenia z jazdy to nie tylko moc... Np: moja żona nabyła ostatnio giuliettę /miał być Sybaru XV ale nie wyszło/ Alfa to wersja z silnikiem multiair 170km /katalogowo do setki 7,6 czy 7,8/. Faktycznie auto super jeździ, do tego DNA z różnymi trybami jazdy. Waga coś ok 1300 kg. Szybkie i zwinne ale dość sztywne auto / w porównaniu z legacy/. Jednak w trasę zawsze bierzemy legacy - jazda pewniejsza, stabilniejsza a różnica w przyspieszaniu w trakcie jazdy nie taka duża Za to alfa jak tylko droga jest trochę gorsza robi się delikatnie nerwowa /przy wyższych prędkościach w zakręcie... subaru w takiej sytuacji zachowuje spokój/ Edytowane 27 Lipca 2015 przez piotrr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 27 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2015 SAWD w subaru to chyba /mam nadzieje/ nie to samo co haldex /nawet ten 5 gen/ S-AWD to tylko oznaczenie (nazwa własna) wskazująca na symetryczność nie mówi nic więcej o szczegółach technicznych a te bywają różne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrr Opublikowano 27 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2015 racja, ale S-AWD to właśnie układ symetryczny z silnikiem typu boxer ustawionym wzdłużnie na osi, a to robi różnicę w porównaniu do 4x4 typu haldex z silnikiem rzędowym ustawionym poprzecznie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 27 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2015 piotrr, o 27 Jul 2015 - 20:49, powiedział: racja, ale S-AWD to właśnie układ symetryczny z silnikiem typu boxer ustawionym wzdłużnie na osi to tylko w Subaru Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 27 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2015 No właśnie, SAWD=Subaru Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 27 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2015 (edytowane) No właśnie, SAWD=Subaru tylko dlatego staram się "wskrzesić trupa" ;-) Edytowane 27 Lipca 2015 przez ketivv Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tinuviel Opublikowano 27 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2015 To jak jest w Levorg realizowane przeniesienie napędu na tylną oś? Zawsze są pędzone cztery koła czy nie? Jak rozkłada się moment między osiami? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukass Opublikowano 27 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2015 No właśnie, SAWD=Subaru Jakby się uparł to nie. Np Audi z wzdłużnie umieszczonym silnikiem V6 i quattro opartym na torsenie jest tak samo symetryczne jak Subarowe SAWD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 27 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2015 Audi z wzdłużnie umieszczonym silnikiem V6 i quattro opartym na torsenie jest tak samo symetryczne jak Subarowe SAWD Sądzę, że wątpię. 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 27 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2015 No właśnie, SAWD=Subaru Jakby się uparł to nie. Np Audi z wzdłużnie umieszczonym silnikiem V6 i quattro opartym na torsenie jest tak samo symetryczne jak Subarowe SAWD Chodziło mi jedynie o używanie marketingowego symbolu SAWD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 28 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2015 Np Audi z wzdłużnie umieszczonym silnikiem "to wyjątek potwierdzający regułę" To jak jest w Levorg realizowane przeniesienie napędu na tylną oś? Zawsze są pędzone cztery koła czy nie? Jak rozkłada się moment między osiami? pewnie tak samo jak w innych modelach z CVT. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 28 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2015 Active torque split czyli tak jak w XT-ku. W Levorgu 2.0 (niedostępnym u nas jest centralny dyfer +VTD) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 28 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2015 (edytowane) nazwa marketingowa to jedno ale ale technicznie symetryczny układ ma tylko Subaru (tzn. gdy mówimy o autach z silnikiem z przodu) do tego specyficzny silnik i dość kompaktowa budowa całości Active Torque Split zwał jak zwał - dopinany sprzęgłem międzyosiowym tył do stale napędzanego przodu rozumiem, sens stosowania tego rozwiązania na szeroką skalę ale po Subaru można by się spodziewać bardziej "doskonałego" rozwiązania Edytowane 28 Lipca 2015 przez ketivv Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PKocial Opublikowano 28 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2015 Ketivv zawsze można zatrudnić się w dziale badawczo rozwojowym i podsunąć parę pomysłów z trakcją i prowadzeniem ja nie widzę problemu , choć w Forku problem dla mnie jest ichnie VDC, powinien być przycisk OFF 100% Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 28 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2015 Ketivv zawsze można zatrudnić się w dziale badawczo rozwojowym i podsunąć parę pomysłów nie chodzi o pomysły tylko zastosowanie w rynkowych realiach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dobi1972 Opublikowano 28 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2015 Ketivv zawsze można zatrudnić się w dziale badawczo rozwojowym i podsunąć parę pomysłów nie chodzi o pomysły tylko zastosowanie w rynkowych realiach Tym bardziej, że technologia już istnieje i nie trzeba za dużo wymyślać. Wydaje mi się, że problemem są koszta. Duża cześć klientów nie wie dokładnie jaki napęd ma i jakie są różnice tak naprawdę liczy się cena. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
madox Opublikowano 28 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2015 (edytowane) Ło kruca ,to Levorg już nie będzie miał stałego napędu? To Subaru idzie w stronę tak opluwanych i wyśmiewanych haldexów?To ja wolę chyba np Octavię Scout ,dieselek 184km ma 7.8 do paki i pali 6litrów,wał się nie urywa,części tanie ,dostępne wszędzie,konfiguracja dowolna.Do tego trochę prześwitu i standardowe rabaty 12-15% ,czyli za jakieś 120 po rabacie ,to będzie Scout 184tdi z dsg ,panorama dachem,navi,nagłośnieniem,grzanymi kanapmi przód tył i innymi.A szkoda ,bo z wyglądu zewnętrznego Levorg całkiem ,całkiem się prezentuje Edytowane 28 Lipca 2015 przez madox 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 28 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2015 Madox,należy Ci się premia za wytrwałość Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sjak Opublikowano 28 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2015 Ło kruca ,to Levorg już nie będzie miał stałego napędu? To Subaru idzie w stronę tak opluwanych i wyśmiewanych haldexów? Jak się nie umie czytać ze zrozumieniem, to się takie dyrdymały wypisuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dobi1972 Opublikowano 28 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2015 Ło kruca ,to Levorg już nie będzie miał stałego napędu? Stały to on raczej będzie, tyle że są różne jego konstrukcje. Mam wrażenie, że niektóre typy napędów są w odwrocie np. VTD (widział bym go np. nowym Forku 2.0DIT czy OBK najlepiej też z tym silnikiem ). Nie jest to problem technologii bo CVT+VTD jak najbardziej Subaru ma gotowe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haubi65 Opublikowano 28 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2015 Spalanie jest powodem bo jak to jest mozliwe zeby 240 konny Forek ze stalym napedem w automacie palil 8 litrow. 8 Litrow to on pali ale jako FWD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dobi1972 Opublikowano 28 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2015 Spalanie jest powodem bo jak to jest mozliwe zeby 240 konny Forek ze stalym napedem w automacie palil 8 litrow. 8 Litrow to on pali ale jako FWD Ale chyba on nie odpina napędu na tył jak to robią inne dotłaczane napędy. 8 litrów jest w zasięgu OBK H6 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się