Skocz do zawartości

Subaru Levorg [VM] (MY14=>MY20)


FilipBB

Rekomendowane odpowiedzi

Brak podświetlenia lusterek w osłonach przeciwsłonecznych. 

 

Jedna z głównych wad Forestera. ;) Poza szmatką oczywiście. :D

 

 

dzięki

 

na 100% bym nie wpadł, ze o podświetlenie lusterek chodzi 

 

 

szmatka noc cóż odrobinę razi ale tak właśnie jest zrobione Subaru np. XV - japoński standard trochę "na sztukę"

 

mnie sama szmatka nie przeszkadza

 

natomiast sprawdźcie sobie jak jest zamontowane np. gniazdo złącza OBD od dołu deski rozdzielczej przy lewej nodze kierowcy 

ma luz drga i lekko się tłucze w trakcie jazdy to w ten sam sposób zamontowane jest prawie wszytko pod deską rozdzielczą i plastikami 

od bagażnika po ścianę grodziową silnika 

odpaść nie odpadnie bo zamontowane solidnie ale się tłucze bo ma duży luz montażowy 

 

taki drobny brak staranności 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Psioczycie na mnie ,a co rusz potwierdzacie co mówię.CVT z dieslem jest mułowate ,a kiedyś już gdzieś widziałem foto,tylko nie mogę znalezść ,po zdjęciu tapicerki drzwi ,jak dokładnie była zmontowana Skoda Octavia ,a jak byle jak Subaru.

 

Co do Levorga to Scout będzie miał wyższy prześwit ,a w dieslu 2x tyle momentu 184km 7.8 do setki i spalanie 6.5litra.Więc wybór nie jest taki prosty.Do tego tanie ,dostępne prawie w kiosku ruch części na każdym rogu i serwis

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Co do Levorga to Scout będzie miał wyższy prześwit
 

 

To wada czy zaleta?

 

 

 

w dieslu 2x tyle momentu

 

Pod warunkiem, że ktoś chce kupić diesla. A ten moment to przy takim samym przełożeniu głównym?

 

 

 

Do tego tanie ,dostępne prawie w kiosku ruch części na każdym rogu i serwis

 

 

Ale co z tego, skoro Subaru się nie psuje. :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No kurcze....ale Madox ma czasem rację.

Fajne Subaru to STI , WRX ...moze H6.

Reszta to jezdzidła i to sporo przeplacone.

Co to jest 150 KM z dwoch litrów w Dieslu?No masakra jakaś...Jeszcze zeby robily po pół miliona km to bylbym w stanie docenic trwałość ze względu na małe wysilenie.

Też lubię i cenię markę Subaru....ale ona nie lubi mnie i innych Europejczyków .

Czasami trzeba umieć spojrzeć prawdzie w oczy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podobno jak milion małp będzie odpowiednio długo waliło w klawiaturę, to w kóńcu zostanie napisany Pan Tadeusz. Na takiej zasadzie madoxowi udaje się czasem napisać coś z cieniem jakiegoś sensu. Tylko kto to wyłowi z potoku bełkotu?

 

 

Wysłane z ajfona za pomocą tapatoka

  • Lajk 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No kurcze....ale Madox ma czasem rację.

Fajne Subaru to STI , WRX ...moze H6.

Reszta to jezdzidła i to sporo przeplacone.

Co to jest 150 KM z dwoch litrów w Dieslu?No masakra jakaś...Jeszcze zeby robily po pół miliona km to bylbym w stanie docenic trwałość ze względu na małe wysilenie.

Też lubię i cenię markę Subaru....ale ona nie lubi mnie i innych Europejczyków .

Czasami trzeba umieć spojrzeć prawdzie w oczy.

A ja powiem inaczej , obecnie jest taaaaaaaaaki wybór samochodów z AWD w każdej klasie ze zmusiło to subaru do tego zeby poprawić wiele rzeczy co jest bardzo pozytywne aczkolwiek przy obecnym wyborze trzeba byc na prawdę oddanym fanem zeby wybierać niektóre produkty zwłaszcza przy braku możliwości jakiegokolwiek wyboru.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolejny wątek o awaryjności SBD? Jest jak jest. Podziękować możemy EU za restrykcyjne normy emisji, a na Zachodzie ludzie się cieszą, że mają tylko 150KM, bo płacą wysokie podatki od mocy, a przy ograniczeniach i dużym ruchu i tak nie ma gdzie pojeździć. 

 

Zapytałem dziś w ASO o Levorga - poczułem, że zadałem niewygodne pytanie. Nie wiedzą kompletnie nic. Nieliczne salony mają otrzymać Levorga na stan jako testówki pod koniec roku, a oficjalna premiera odbędzie się na targach we Wiedniu na początku 2016.

Ze wstępnej specyfikacji wyczytać można, że 1.6DIT CVT będzie miał dwie wersje: GT - czyli bieda i GT-S czyli trochę lepsza, oczywiście za wyższą cenę. Europa, panie, Europa!

 

PS: zaczyna mi to przypominać politykę sprzedaży iPhone'a. Trzeba się ustawić w kolejce ze śpiworem i karimatą  :krecka_dostal:

Edytowane przez Christoph
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podziękować możemy EU za restrykcyjne normy emisji, a na Zachodzie ludzie się cieszą, że mają tylko 150KM, bo płacą wysokie podatki od mocy, a przy ograniczeniach i dużym ruchu i tak nie ma gdzie pojeździć.

 

dlatego masz u siebie wersje z ograniczoną mocą jak i emisja

 

z dieslami - w ramach UE - będzie się wiele zmieniało, dokręcenie śruby stało się podobno na tyle problemem, że o ile emisja CO2 "z rury" jest niższa od benzyny to podobno w całość emisji w trakcie realnej eksploatacji (w tym części, obsługa itp. itd.) przewyższa silnik benzynowy

 

silniki diesla przeszły w ostatnich powiedzmy 20 latach duże zmiany teraz ta sama ewo(rewo)lucja przechodzi przez silniki benzynowe czego dobrym przykładem są silniki DIT w Subaru, które jak to ma w zwyczaju dość późno weszło w ten "trend"

Edytowane przez ketivv
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co dziwne bo w turbo benzynę weszli w latach 80 jak większość nie wiedziala co to jest turbo.Mozecie sie zgodzić lub nie ale dla mnie pietwszy modelem z ta technologia ( DiT ) powinien być STI i doświadczenie z tego modelu który poeinien byc wizytowka firmy możliwości i myśli technicznej powinno przechodzic na mniejsze/pospolite modele a nie odwrotnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cóż zrobić. W Austrii jeździ się dieslami, niekoniecznie mocnymi.

Dzisiejsze tankowanie:

ON 1,10€

PB 1,24€

 

Benzyna w Subaru pięknie brzmi, turbo benzyna do tego fajnie jeździ, ale i tak najczęściej wybieranym silnikiem w Subaru jest SBD, gdyż przy stosunkowo wystarczających osiągach koszty paliwa pozostają na niskim poziomie.

 

Ja też chciałbym DIT, bo benzyna, nawet ssak 1.6i ma coś w sobie, co mi się podoba. W moich warunkach, aby cena Levorga pozostała konkurencyjna, Subaru musi ją utrzymać kosztem wyposażenia. Ze względu na emisję CO2 wersja GT obłożona będzie 14% podatkiem ekologicznym, a GT-S 15%.

 

Levorg bez SBD i do tego dostępny w jedynej, wysoko opodatkowanej wersji silnikowej będzie mało atrakcyjny dla Austriaków.

Lepiej sprzeda się Octavia kombi i Golf Variant, gdzie podatek od CO2 wynosi 2-3%.

 

Sam jestem ciekawy, co z tego wyniknie.

 

 

 

 

_____

Błędy w pisowni i niepasujące do kontekstu słowa sponsoruje

iPhone + Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Co dziwne bo w turbo benzynę weszli w latach 80 jak większość nie wiedziala co to jest turbo
 

 

weszli w turbo ale z innym "założeniem inżynieryjnym"

 

DIT nie jest silnikiem "wyczynowym" on ma łagodną charakterystykę do jazdy w normalnym ruchu dając przy tym relatywnie niskie spalanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Co dziwne bo w turbo benzynę weszli w latach 80 jak większość nie wiedziala co to jest turbo
 

 

weszli w turbo ale z innym "założeniem inżynieryjnym"

 

DIT nie jest silnikiem "wyczynowym" on ma łagodną charakterystykę do jazdy w normalnym ruchu dając przy tym relatywnie niskie spalanie

 

W tej aplikacji ale rodowod bezposredniego wtrysku wywodzi sie z motorsportu , jak zreszta wszystkiego co w motoryzacji wymyslili

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...