damen Opublikowano 23 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2017 Znowu będę nudny z tą gwarancją... rozglądałem się i rzeczywiście jest możliwość chipa, ale serwis od razu mówi żeby pożegnać się z gwarancją. Szkoda. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tsunetomo Opublikowano 23 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2017 15 minut temu, damen napisał: Znowu będę nudny z tą gwarancją... rozglądałem się i rzeczywiście jest możliwość chipa, ale serwis od razu mówi żeby pożegnać się z gwarancją. Szkoda. Nowa konstrukcja, robione nie u nich, w sumie trudno się dziwić. Tobie brakuje mocy w Levorgu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Christoph Opublikowano 23 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2017 Zaletą Levorga nie są jego osiągi, lecz układ jezdny i trakcja. Na prostej wyprzedza mnie co drugi TDI, na zakrętach odpuszczają, bo nie wyrabiają. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tsunetomo Opublikowano 23 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2017 14 minut temu, Christoph napisał: Zaletą Levorga nie są jego osiągi, lecz układ jezdny i trakcja. Na prostej wyprzedza mnie co drugi TDI, na zakrętach odpuszczają, bo nie wyrabiają. Jasne, zgadzam się z Tobą. Dlatego ciagle rozważam Levorga. Wychodzi mi jednak, ze aby nie byc rozczarowanym, należy: - wyciszyć (o ile my17 nie jest lepszy w tym względzie, w co watpię) - zmienić stacje audio żeby jakoś to gralo (do rozważenia, melomanem nie jestem) - zmapować, żeby trochę przyspieszal - poświecić gwarancje. Daje to dodatkowy koszt... No własnie, ile? 15 tys? W zamian zapewne fajne, nietuzinkowe auto... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damen Opublikowano 24 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2017 13 godzin temu, Tsunetomo napisał: Nowa konstrukcja, robione nie u nich, w sumie trudno się dziwić. Tobie brakuje mocy w Levorgu? Czasami mogłoby być więcej mocy, ale to prawda, że w zakrętach nie ma mocnych na niego. co do audio to myślę, że sama wymiana stacji może nie pomóc. Trzeba wymienić jeszcze głośniki. Póki co nie wymieniam. Jest wystarczająco. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
anakinsky Opublikowano 24 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2017 11 godzin temu, Tsunetomo napisał: Daje to dodatkowy koszt... No własnie, ile? 15 tys? Jak już bardzo chcesz poświęcić gwarancję, to w tej cenie chyba lepiej wsadzić 2.0 DIT od FXT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 24 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2017 42 minuty temu, damen napisał: Trzeba wymienić jeszcze głośniki. od tego powinno się zacząć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kukson Opublikowano 24 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2017 37 minut temu, anakinsky napisał: Jak już bardzo chcesz poświęcić gwarancję, to w tej cenie chyba lepiej wsadzić 2.0 DIT od FXT Jak komuś nie zależy na kombi to chyba lepiej sobie ściągnąć WRX gdzie do wyboru mamy CVT i manual. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
anakinsky Opublikowano 24 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2017 50 minut temu, Kukson napisał: Jak komuś nie zależy na kombi to chyba lepiej sobie ściągnąć WRX gdzie do wyboru mamy CVT i manual. W dobrej cenie (niewalony) - ciężko będzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damen Opublikowano 24 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2017 Dnia 7/21/2017 o 07:15, TomCh napisał: Wracam w niedzielę, jakbyś miał ochotę to możemy porównać. Nie wiem czy dostałeś wiadomość ode mnie... jetses dostępny w tygodniu? po południu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomCh Opublikowano 24 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2017 Dostałem i odpisałem. Sprawdź. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
libero70 Opublikowano 24 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2017 (edytowane) CZytam, czytam i tak myślę - kto kupuje auto za 140-150 tys. bez wnikliwej analizy potrzeb, kosztów, możliwości? Akurat z Subaru jest tak, że moim zdaniem nie warto poświęcać gwarancji dla raptem 30-40 KM więcej, skoro fabryczne osiągi na sprawne poruszanie się w miejskim ruchu w zupełności wystarczą, w trasie też jak najbardziej ok. Pół roku użytkowania Lev'a i jest kilka spostrzeżeń: - nie żałuję ani jednej złotówki wydanej na ten samochód, - spalanie w mieście - 9,5-10/100km, w trasie 7,6-8,4/100km ( chociaż było i mniej - temat w dziale nasze podróże oraz temat o spalaniu) - mam ciężką nogę i ....nie wiem co to ecodriving!!!, - pojemny bagażnik, - hałas - w porównaniu do moich poprzednich "klekotów" - w kabinie jest cicho - przynajmniej do 120km/godz, potem zaczyna być słyszalny hałas od opon ( fabryczne....), ale jest akceptowalny, - wygodne fotele, pasażerowie też nie narzekają, - srebrne wstawki w drzwiach - to akurat porażka - od strony pasażera masakrycznie porysowane przez jakieś damskie pazury.......ehhh, jeszcze nie wiem co z tym zrobić - zmienić żonę???, - CVT i napęd wymaga przyzwyczajenia z uwagi na lekki poślizg między pedałem gazu a reakcją auta, - gigantyczny PLUS za ....aktywny tempomat, mały minus za....Start-Stop. - mały prześwit - tu trzeba uważać, kilka krawężników na "oko" wyglądających na przejezdne - spowodowało kilka rys na progach - da się przywyknąć ( do ograniczeń z tego wynikających, gorzej z rysami - te są nieakceptowalne ) - genialne prowadzenie auta - nieważne jakie są warunki na drodze - śnieg, deszcz, mokra trawa - daje radę i wzbudza zaufanie, - no i zaleta nie związana bezpośrednio z autem - szkolenia w SJS - nawet podstawowe I stopnia daje wiele do myślenia i skutecznie uczy "zdrowych" nawyków na drodze. - a miała być Skoda......hehehehe i teraz jestem pozytywnie zakręcony na punkcie samochodów spod znaku Plejad. Pozdrawiam Edytowane 24 Lipca 2017 przez libero70 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bernard Opublikowano 24 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2017 36 minut temu, libero70 napisał: - CVT i napęd wymaga przyzwyczajenia z uwagi na lekki poślizg między pedałem gazu a reakcją auta, Tutaj pomaga tryb S, no chyba, że już jesteś w trybie S i dalej brakuje Ci refleksu auta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pitru Opublikowano 24 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2017 Tutaj pomaga tryb S, no chyba, że już jesteś w trybie S i dalej brakuje Ci refleksu auta. Można sobie też pomóc lewą łopatką wymuszając wcześniejszą redukcję.Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Christoph Opublikowano 24 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2017 (edytowane) W Levorgu moze denerwowac kilka dupereli, ale ogolnie to bardzo fajne auto, do ktorego sie z radoscia wsiada, a po zaparkowaniu czlowiek sie jeszcze za nim oglada Co do Audio: fabryczna stacja gra bardzo dobrze, ale ma bardzo slabe glosniki. Nowy zestaw glosnikow i wzmacniacz wyraznie poprawia brzmienie. Ale wsadzanie glosnikow do niewyciszonych drzwi troche mija sie z celem. Dlatego bez wyciszenia sie nie obejdzie. Jak komus przeszkadza szum z podlogi i nadkoli, polecam wyciszenie w profesjonalnym warsztacie car-audio oraz, co juz sie w kilku tematach przewinelo, zabezpieczenie antykorozyjne podwozia, co znacznie podnosi komfort akustyczny wnetrza. Nie jechalem jeszcze modelem 2017, dlatego sam jestem ciekawy, jakie wrazenia sa w podobno bardziej wyciszonej wersji. PS: najtansza opcja na dlugie trasy, zatyczki do uszu; czasem stosuje podczas jazdy na motocyklu Edytowane 24 Lipca 2017 przez Christoph Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomCh Opublikowano 24 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2017 Nie wiem jak jest w MY15 czy 16 i nie mam porównania, ale w zeszłym tygodniu zrobiłem trasę Wrocław Bieszczady i z powrotem i nie narzekam na hałas. Prędkości przelotowe w okolicach 150km/h. Pisałem wcześniej o porównaniu z Mondeo bo takim autem jeździłem wcześniej. Dalej to podtrzymuję. W Levorgu większy szum od nadkoli, w Mondeo od tandetnie poskładanego nadwozia. O ile nadkola i podwozie można wyciszyć jak piszą przedmówcy, to nadwozia już nie da się poprawić. Tzn da się, pytanie o wysokość nakładu finansowego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tsunetomo Opublikowano 24 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2017 Dziękuję za Wszystkie opinie. Fakt, ryzykować gwarancją to już lepiej zainwestować w tykającą bombę, legendarnie bezawaryjny 2,5 z WRX STI Kombi nie jest dla mnie priorytetem, natomiast powoli robię się za leniwy na manuala... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
libero70 Opublikowano 25 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2017 Dnia 24.07.2017 o 14:56, Christoph napisał: W Levorgu moze denerwowac kilka dupereli, ale ogolnie to bardzo fajne auto, do ktorego sie z radoscia wsiada, a po zaparkowaniu czlowiek sie jeszcze za nim oglada Nie wiem, coś w tym oglądaniu jest.....absolutnie zawsze po wyjściu z samochodu - oglądam ten jego zadziorny przód. Druga sprawa, że Lev'ych jest w naszym kraju tak mało, że niemal każdy facet się za nim ogląda.....ma swój urok. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Christoph Opublikowano 25 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2017 W Austrii Levorg jest jeszcze bardziej egzotyczny, bo to nie jest niemiecki, nie ma diesla i ma za dużo koni 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TP_S Opublikowano 26 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2017 Dnia 24.07.2017 o 15:20, TomCh napisał: Nie wiem jak jest w MY15 czy 16 i nie mam porównania, ale w zeszłym tygodniu zrobiłem trasę Wrocław Bieszczady i z powrotem i nie narzekam na hałas. Prędkości przelotowe w okolicach 150km/h. Pisałem wcześniej o porównaniu z Mondeo bo takim autem jeździłem wcześniej. Dalej to podtrzymuję. W Levorgu większy szum od nadkoli, w Mondeo od tandetnie poskładanego nadwozia. O ile nadkola i podwozie można wyciszyć jak piszą przedmówcy, to nadwozia już nie da się poprawić. Tzn da się, pytanie o wysokość nakładu finansowego. Przy okazji urlopu w Portugalii miałem okazję pojeździć po portugalskich autostradach i drogach Octavią 1.6 Diesel. Rzadko przekraczałem 120 km/h. Było miło i komfortowo. Powrót do Polski i przejażdżka 200 km podniesionym OBKiem uświadomiła mi, że hałas od wiatru mocno wynika z bryły auta - niby człowiek to wie, ale do wszystkiego idzie się przyzwyczaić. Levorg pod względem hałasu od powietrza powinien być cichszy niż wysoki OBK - mylę się? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rokiki Opublikowano 31 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2017 (edytowane) Siemanko czy ktoś z was montował może do levorga takie chlapacze? Edytowane 31 Lipca 2017 przez Rokiki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
profil Opublikowano 31 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2017 To nakładki z pakietu STI. Fajne ale.... Przy tym prześwicie duża szansa na stratę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FOR CVT Opublikowano 1 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2017 Dnia 23.07.2017 o 19:49, Tsunetomo napisał: Daj znać daje smignalem levkiem z kassel do monachium ok 500km z tym ze predkosc 130-140 bo koszmarny ruch szczerze mowiac jakies ogromnej roznicy nie widze, niestety musi ktos porownac kto na co dzien jezdzi turbo ale nie dieslem po prostu ladnie idzie, na kawalku wolnej autostrady polecial 220 bezproblemowo szybciej nie ryzykowalem a pewnie mozna by spalanie bez zmian czyli budzi szacunek tapatalked Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tsunetomo Opublikowano 1 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2017 4 minuty temu, OBK CVT napisał: daje smignalem levkiem z kassel do monachium ok 500km z tym ze predkosc 130-140 bo koszmarny ruch szczerze mowiac jakies ogromnej roznicy nie widze, niestety musi ktos porownac kto na co dzien jezdzi turbo ale nie dieslem po prostu ladnie idzie, na kawalku wolnej autostrady polecial 220 bezproblemowo szybciej nie ryzykowalem a pewnie mozna by spalanie bez zmian czyli budzi szacunek tapatalked Dzięki. Przy tych 220 w środku można było ogłuchnąć? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FOR CVT Opublikowano 1 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2017 Przed chwilą, Tsunetomo napisał: 220 w środku można było ogłuchnąć zgadnij dyplomatycznie napisze ze taka predkosc sie odczuwa, rowniez akustycznie auto ma zalozone nowe conti tapatalked Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się