turdziGT Opublikowano 28 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2016 Mając taki charakter pracy to i tak jesteś w grupie podwyższonego ryzyka bez znaczenia od marki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TP_S Opublikowano 29 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2016 Mając taki charakter pracy to i tak jesteś w grupie podwyższonego ryzyka bez znaczenia od marki.Tak, ale nawet w tej grupie PR Subaru będzie na końcu. A Audi na początku. Nie ma auta, którego nie mogą skroić. Kwestia środków i motywacji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FOR CVT Opublikowano 30 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2016 Taki nius o konkurencie levorga. Sąsiadka (fajna babka) kupiła golfa altracka 1.8 tsi dsg. Białego i niestety nie wygląda tak fajnie jak sąsiadka Wyposażenie dość podstawowe, z bonusów biksenony i mała nawigacja. Felgi 17 ale wąskie opony i wygląda jak taczka naprawde fatalnie. Na fotelach tkanina i coś w rodzaju alkantary nawet przyjemnie się siedzi ja lubię jak jest twardo. Deska miękka tylko na górze reszta plastik fantastik i dudni. Pokręciłem wokół komina i całkiem żwawy, fajnie cyka dsg, cicho od silnika ale trzeszczy na garbach. Tak szczerze to go nie męczyłem za mocno bo nówka i sąsiadka zeszła by na zawał. Jak porównuje z siostry levorgiem to wnętrze subaru to jest premium przy tym golfie. Jest też ciszej tak mi się wydaje. Zapłaciła 120 tys brutto bo to 'okazja' tak mi powiedziała ja dopłaciłbym do levorga mimo wszystko. 6 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szmajgel Opublikowano 30 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2016 proszę o zdjęcie sąsiadki 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 30 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2016 (edytowane) W Golfie jest możliwość zakupu foteli ErgoActive za nieduże pieniadze, podparcie ud i prosty masaż kręgosłupa do tego świetnie wyprofilowane Levorgiem nie jezdzilem Golfem VII 1.4 TSI Highline tak i w stosunku do Subaru XV zarówno benzyny jak i diesla przepaść jakościowa A że tak powiem Golfa dość mocno "pod plastikami" poznałem tak jam i XV Szczerze powiedziawszy to najbardziej jestem ciekaw obecnie czy szyby - głównie czołowa - w Levorgu i "nowym" XV są inne jak w poprzedniej wersji Imprezy/XV Lepsza szybą czołowa to 5-6 dB ciszej przy większych prędkościach Do tego istotne różnice mogą pokazać się przy prędkości 100, 150 km/h. tapatalk Edytowane 30 Marca 2016 przez ketivv Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FOR CVT Opublikowano 30 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2016 (edytowane) proszę o zdjęcie sąsiadki W życiu. Raz zamieściłem pix żony i dostałem tydzień urlopu od forum W Golfie jest możliwość zakupu foteli ErgoActive Brała ze stocku. Dołożyć mogli jej zimówki nic więcej. w stosunku do Subaru XV zarówno benzyny jak i diesla przepaść jakościowa. Tak mniej więcej alltrack do levorga. Niektóre elementy musiał fauwej zrobić z recyklingu chyba bo słabiutko jest. EDIT żeby nie było, golfik zacnie się odpycha. Po dotarciu bedzie miodzio. Edytowane 30 Marca 2016 przez XV CVT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RoadRunner Opublikowano 30 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2016 Nówka Golf Alltrack. 1.8 z super siedzeniami Ergo Active + parę dodatków 37k EURO. Levorg Sport 35k EURO. Różnica praktycznie żadna. Ceny z DE. Przy czym za samego "Alltracka" cena idzie w górę. Zwykły Golf kombi 4x4 z dieslem 150PS w najwyższej wersji Highline + parę dodatków jak siedzenia i park pilot 33k EURO. Nie widzę ani jednego powodu aby kupić Levorga. Jeszcze jakby był z ręczną skrzynią a nie CVT. Nie wiem, ale po pojeżdżeniu z DSG oraz nowym automatem BMW, CVT wypada bardzo miernie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 30 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2016 (edytowane) Jeżeli ktoś jeździ tylko po asfaltach, w długich trasach to duży prześwit mu nie potrzebny. Do tego pozycja za kierownicą jak w traktorze... Bezsensowne auto na trasy. Jak każdy SUV. Takie Twoje zdanie, a moje jest dokladnie odwrotne Na trasy, szczegolnie w Polsce, nie ma nic lepszego jak Forek XT albo OBK 3.6. Znacznie wiekszy komfort jazdy niz w zwyklej osobowce, do tego wieksza widocznosc za fotela kierowcy (wiem cos o tym, bo w BRZ tej widocznosci w ogole nie ma), do tego wystarczajaca moc do dynamicznego wyprzedzania. Gdyby mnie bylo stac na dwa auta, to na pewno bym mial jednego z nich oraz BRZ/STI dla frajdy. Levorg to zas rozwiazanie, gdy chce te dwie alternatywy zjednoczyc w jednym aucie, taki kompromis Edytowane 30 Marca 2016 przez Than_Junior Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kukson Opublikowano 30 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2016 Nie widzę ani jednego powodu aby kupić Levorga. Chociażby taki aby nie jeździć tym samym jak 99% społeczeństwa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RoadRunner Opublikowano 30 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2016 Nie widzę ani jednego powodu aby kupić Levorga. Chociażby taki aby nie jeździć tym samym jak 99% społeczeństwa. Zgadzam się. Kiedyś tak miałem, ale pragmatyka wzięła górę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 30 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2016 Nie widzę ani jednego powodu aby kupić Levorga. Chociażby taki aby nie jeździć tym samym jak 99% społeczeństwa. każdy ma swoje powody, ten wydaje się być z dala od jakiejkolwiek listy motoryzacyjnych priorytetów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 30 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2016 Czy u nas będzie? http://forums.nasioc.com/forums/showthread.php?t=2781650 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 30 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2016 dyrekcja juz pisala ze nie bedzie u nas Levorga z 2.0dit Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FOR CVT Opublikowano 30 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2016 nie bardzo moge dyskutowac o ergo fotelach bo w tym alltraku ich nie bylo pierwsze wrazenie miałem takie ze wnetrze levorga bije na leb golfa to auta z innych swiatow nic nie umniejszajac golfowi skrzynka dsg generalnie ok ale jak zwalnialem przed garbami to trochu szarpala taki sam klopot mam w pracy w pasacie z dsg najwieksza jednak porazka to trzaski we wsrodku tego po vw nie spodziewalem sie Wytaptane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 30 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2016 dyrekcja juz pisala ze nie bedzie u nas Levorga z 2.0dit No to jeśli nie w Japonii i nie w USA, to gdzie? To jest okrojona wersja w stosunku do JDM... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kukson Opublikowano 30 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2016 Ja nie widzę sensu w zakupie podwyższanego Golfa bo ani to w teren się nie nadaje, a i na asfalcie dobrze nie będzie się prowadzić a jak wiadomo 99% tych Golfów to będzie jeździło po mieście. Jak już ja miałbym wybierać między Golfem, a Levorgiem i padłoby na VW to wybrałbym wersje R. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dobi1972 Opublikowano 30 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2016 Ja nie widzę sensu w zakupie podwyższanego Golfa bo ani to w teren się nie nadaje, a i na asfalcie dobrze nie będzie się prowadzić a jak wiadomo 99% tych Golfów to będzie jeździło po mieście. Jak już ja miałbym wybierać między Golfem, a Levorgiem i padłoby na VW to wybrałbym wersje R. W mieście zawsze mniejszy będzie problem z krawężnikami :-). Dla mnie takie "podwyższone" wersje osobówek mają sens bo nie każdemu potrzebne są jakieś wybitne własności jezdne na asfalcie a zimą czy na polnej drodze takie zawieszenie jest mniej stresujące. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RoadRunner Opublikowano 30 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2016 (edytowane) Ja nie widzę sensu w zakupie podwyższanego Golfa bo ani to w teren się nie nadaje, a i na asfalcie dobrze nie będzie się prowadzić a jak wiadomo 99% tych Golfów to będzie jeździło po mieście. Jak już ja miałbym wybierać między Golfem, a Levorgiem i padłoby na VW to wybrałbym wersje R. W mieście zawsze mniejszy będzie problem z krawężnikami :-). Dla mnie takie "podwyższone" wersje osobówek mają sens bo nie każdemu potrzebne są jakieś wybitne własności jezdne na asfalcie a zimą czy na polnej drodze takie zawieszenie jest mniej stresujące. Dokładnie. Nawet wiele czasopism robiąc testy SUVów czy podwyższonych kombi pisze, że "ale po co, skoro w teren i tak się nie nadaje". Tak jakby były tylko super gładkie drogi oraz przeprawowy teren. Życie to jednak odcienie szarości a tam mamy krawężniki, dziury, ubity śnieg w zależności od regionu itp. a w takich warunkach trochę wyższy zawias pomaga i dla mnie to jest plus. Edytowane 30 Marca 2016 przez RoadRunner Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 30 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2016 No to jeśli nie w Japonii i nie w USA, to gdzie? Australia i Nowa Zelandia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xvc517 Opublikowano 30 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2016 Nawet glupie progi zwalniajace jakos mniej traumatyczne sa w wyzej zawieszonych autach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 30 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2016 (edytowane) pierwsze wrazenie miałem takie ze wnetrze levorga bije na leb golfa to auta z innych swiatow nic nie umniejszajac golfowi czym ? skórą na fotelach i wstawkami na boczkach ? to są drobne "powierzchowne" detale nie bardzo moge dyskutowac o ergo fotelach bo w tym alltraku ich nie bylo Edytowane 30 Marca 2016 przez ketivv Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FOR CVT Opublikowano 30 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2016 czym ? wlasciwie wszystkim np materialy wykonanie wyglad od kierownicy zaczynajac chocby prowadzilem kilka razy i jest genialna golf wyglada ubogo acz chedogo /taki zarcik/ rozczarowalo mnie trzeszczenie nowego w sumie auta i to juz nie jest detal obejrzalem filmik o ergo fotelach faktycznie wymiataja Wytaptane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 30 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2016 rozczarowalo mnie trzeszczenie nowego w sumie auta i to juz nie jest detal to doskonale rozumiem tu akurat z czasem może być trochę lepiej, dużo drobnych rzeczy eliminuje z czasem stosowanie środków do plastikowych tapicerek, łączenia zachodzą środkiem i cześć dźwięków niknie natomiast czy to w VW czy w Audi sam na dźwięki o których wspominasz zwracałem uwagę nie zmienia to faktu, że co do całości wykonania wnętrza Niemcy się dużo bardziej przykładają, widać to jak się te auta rozbierze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jorg Opublikowano 30 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2016 Postanowiłem więcej nie pisać na tym forum bo to jest bezsens. Miałem od nowości passat , a4 , i mam bmw3 , środek trzeszczał oprócz bmw3. O awaryjności i typowych usterkach tych aut nie będę pisał ,bo będąc w serwisach tych marek dowiedziałem się że nie jestem sam i trochę mnie to uspokoiło. Miałem też jedno auto japońskie własne, jeździłem też innym japońskim samochodem służbowo. Zdarzało się że trzeszczało nawet w fotelu ale nigdy samochód nie odmówił mi posłuszeństwa jak niemieckie auta , niektóre z nich wymagały lawety. Stąd mój login na tym portalu oraz zdegustowaniem tym że dyskutuje się na nim o wszystkim a zwłaszcza o tym jak szybko rośnie trawa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
B-52 Opublikowano 30 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2016 Ale o co chodzi ogólnie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się