Skocz do zawartości

Subaru Levorg [VM] (MY14=>MY20)


FilipBB

Rekomendowane odpowiedzi

Tak sobie czytam ten wątek, rozważam różne ZA i PRZECIW Levorgowi (ewentualnie FXT+tapicer lub A4 Allroad)

nie ma co sie slinic na Levorga. W wyszedl XT w wersji 2016 z lepszym srodkiem , wyciszeniem, soczewkami i innymi gadzetami ktore w tym aucie powinny byc od dawien dawna. Imo w chwili obecnej najfajniesze i najbardziej europejskie auto w stajni Subaru. Takze na twoim miejscu poszedl bym do salonu i wytestowal

Edytowane przez Karas
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

na torze pewnie tak ale wyprzedzając wolałbym mieć jednak spora rezerwę

 

Jakkolwiek to zabrzmi, na mój styl jazdy bardzo wpłynął symulator. Zwłaszcza od czasu korzystania z wirtualnej. Przeżyłem w nim mnóstwo utrat przyczepności, o wypadkach nie wspominam. Kiedy wsiadam do cywilnego auta, bardzo uważnie jeżdżę, UWAŻNIEJ niż wcześniej. Nie korzystam z telefonu, co inni robią nagminnie. Specjalnie kupiłem telefon nieporęczny, żeby nie móc nim operować podczas jazdy. Zacząłem korzystać z Bluetootha. Oczywiście starzeję się.

Mam po prostu świadomość, że 99% kierowców wokoło mnie nie ma pojęcia o tym co robi, ot jadą, ale nawet nie wiedzą, jakie będą konsekwencje ich gwałtownych manewrów. (wypadek prezydenta na A4 też daje do myślenia :mrgreen: )

 

Najczęściej moc w H6 wykorzystuję do ucieczek tym, co siadają mi na dupie. No ostatnio trochę poszalałem za Superbem po krętych drogach, i to ja siedziałem jemu na tyłku, nie było jak wyprzedzić. Zbyt kręta i mało znana droga. Poza tym za wysokie auto i w zakrętach czuć było tzw BODY ROLL.


 

Tak sobie czytam ten wątek, rozważam różne ZA i PRZECIW Levorgowi (ewentualnie FXT+tapicer lub A4 Allroad)

nie ma co sie slinic na Levorga. W wyszedl XT w wersji 2016 z lepszym srodkiem , wyciszeniem, soczewkami i innymi gadzetami ktore w tym aucie powinny byc od dawien dawna. Imo w chwili obecnej najfajniesze i najbardziej europejskie auto w stajni Subaru. Takze na twoim miejscu poszedl bym do salonu i wytestowal

 

 

Już nim jechałem. Fotele do zmiany, deczko za wysokie (ale można obniżyć i głośny) Chociaż pewnie porównywalny do H6 z 2010 roku pod wieloma względami - świat nie stoi w miejscu i urodził Mustanga, 2.3 EcoBoost, którego mój znajomy jest w stanie podkręcić do 360 kucy i 541 Nm!!! To więcej niż ja mam w V8 w wersji 4.6. :facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Najczęściej moc w H6 wykorzystuję do ucieczek tym, co siadają mi na dupie

ja w takich przypadkach po prostu zwalniam i daje sie wyprzedzic ( mina panow w aucie siedzacym mi na tylnim zderzaku jak nie maja jak wyprzedzic bezcenna ) a na autostradzie zjezdzam na prawy pas.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Najczęściej moc w H6 wykorzystuję do ucieczek tym, co siadają mi na dupie

ja w takich przypadkach po prostu zwalniam i daje sie wyprzedzic ( mina panow w aucie siedzacym mi na tylnim zderzaku jak nie maja jak wyprzedzic bezcenna ) a na autostradzie zjezdzam na prawy pas.

 

 

No właśnie - poza tym wciąż się łapię na tym, że ktoś mnie wyprzedza, pędzi a potem i tak gdzieś się widzimy.

 

23410909.jpg

 

Pewnie jak ja pędzę koło kogoś, to i tak mnie gdzieś dopada, bo mając wir w baku muszę stracić czas na tankowanie.

 

O MATKO! Ale się zestarzałem :wacko:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo ja wiem czy to starość? Może dojrzałość bardziej :) Ja stary nie jestem (nie mam nawet trójki z przodu) a jeżdżę dość wolno, spokojnie :) H6 mam bo mi się podobał,ma to coś w sobie :)

 

Powtórzę to co napisałem wcześniej: Levorg to fajne auto, jakbym nie miał Legacy to mógłbym go wziąć pod uwagę :) Póki co, nie widzę sensu wymiany samochodu :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z czasem nie chce sie leciec na zlamanie karku bo i tak niczego sie nie dogoni.

 

Powiedział posiadacz Hondy 1000 ;-)

 

No właśnie - też mam sporta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

z czasem nie chce sie leciec na zlamanie karku bo i tak niczego sie nie dogoni.

 

Powiedział posiadacz Hondy 1000 ;-)

 

No właśnie - też mam sporta.

 

nie rozumiem ? CBF to tourer jezdze teraz spokojnie tak max do 140 na szosie :) wczesniej mialem Fireblade ale tym wolniej niz 140 km/h nie dalo sie jezdzic ;)

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

z czasem nie chce sie leciec na zlamanie karku bo i tak niczego sie nie dogoni.

 

Powiedział posiadacz Hondy 1000 ;-)

 

No właśnie - też mam sporta.

 

nie rozumiem ? CBF to tourer jezdze teraz spokojnie tak max do 140 na szosie :) wczesniej mialem Fireblade ale tym wolniej niz 140 km/h nie dalo sie jezdzic ;)

 

 

Tak, tak, spokojnie, ja wiem, też jeżdżę spokojnie. Poza wszystkimi tymi razami, kiedy nie jeżdżę spokojnie, ale częściej jednak jeżdżę spokojnie ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no wlasnie dlatego autem jezdze naprawde spokojnie. Taki Levorg 2 DIT i juz dawno bym jezdzil Tramwajem

Przez ostatnie 10 lat dostalem 2 razy mantat za przkroczenie predkosci o 15 km/h ;)


no wlasnie dlatego autem jezdze naprawde spokojnie. Taki Levorg 2 DIT i juz dawno bym jezdzil Tramwajem ;)

 

Edytowane przez haubi65
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

no wlasnie dlatego autem jezdze naprawde spokojnie. Taki Levorg 2 DIT i juz dawno bym jezdzil Tramwajem

Przez ostatnie 10 lat dostalem 2 razy mantat za przkroczenie predkosci o 15 km/h ;)

no wlasnie dlatego autem jezdze naprawde spokojnie. Taki Levorg 2 DIT i juz dawno bym jezdzil Tramwajem ;)

 

 

 

Właśnie - mandaty i polowanie Policji, żeby normy wyrobić. Odcinkowe pomiary prędkości, nawet na autostradzie.

 

Tak w kwestii prześwitu Levorga, już wiem, gdzie będę go obcierał. Aurisa kombi obcieram, ech to i Levorga.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja wciąż wertuję fora, opinie, testy i już prawie zdecydowałem się na A4 Allroad, aż tu nagle dotarła do mnie statystyka kradzieży. Wciąż 2gie miejsce dla Audi ogólnie. Ech, ja sporo jeżdżę, w różne dziwne miejsca.

 

Zastanawiam się wciąż nad prześwitem? Czy jest mi on potrzebny? Czyli czy Levorg, czy Outback, czy FXT?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przeswit bardzo sie przydaje "lepiej miec niz nie miec" :)  Bralbym nowego XT 2016 bo jeszcze tak "europejskiego" auta w stajni Subaru nie bylo

Zatem czeka mnie ponowny test FXT. Jakiś czas temu już FXT testowałem, ale to był model 15. Pisałem o tym, po wejściu do OBK 2010 odczułem ulgę. Jak będzie teraz?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja wciąż wertuję fora, opinie, testy i już prawie zdecydowałem się na A4 Allroad, aż tu nagle dotarła do mnie statystyka kradzieży. Wciąż 2gie miejsce dla Audi ogólnie. Ech, ja sporo jeżdżę, w różne dziwne miejsca.

Zastanawiam się wciąż nad prześwitem? Czy jest mi on potrzebny? Czyli czy Levorg, czy Outback, czy FXT?

Przeciez chyba planujesz ubezpieczyć taki samochod :) ?

Jezeli boisz sie o kradzież przede wszystkim zrezygnował bym z tzw. Keyless gdyż dzięki niemu bardzie złodziejowi zadanie nie da sie ułatwić.Pytanie tez czy Nowy czy Stary Allroad bo to tez robi różnice zwłaszcza w zawieszeniu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego towarzystwa to chyba najlepsze XT. Prześwit ma więc jak coś w kartofle można wjechać, dobrze się prowadzi jak na wyższe auto no i mocy mu nie brakuje a i teraz chyba jeszcze dopracowali go ale to nie wiem bo nie widziałem jeszcze na oczy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przeswit bardzo sie przydaje "lepiej miec niz nie miec" :) Bralbym nowego XT 2016 bo jeszcze tak "europejskiego" auta w stajni Subaru nie bylo

Jeżeli ktoś jeździ tylko po asfaltach, w długich trasach to duży prześwit mu nie potrzebny. Do tego pozycja za kierownicą jak w traktorze...

Bezsensowne auto na trasy. Jak każdy SUV.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wysokość OBK najczęściej negatywnie czuję w trasie, na autostradzie, kiedy czuć, że walczę z wiatrem. Widzę też wtedy spalanie. Tak czy siak, muszę wziąć jednego dnia na test drive FXT i Levorga. Sporo jeżdżę Mustangiem i faktycznie prześwit jakoś nie spędza mi snu z powiek. Ale to latem, a zimą? Nie wiem. OBK to auto na wypady rodzinne i cięższe warunki drogowe.

 

Ja wciąż wertuję fora, opinie, testy i już prawie zdecydowałem się na A4 Allroad, aż tu nagle dotarła do mnie statystyka kradzieży. Wciąż 2gie miejsce dla Audi ogólnie. Ech, ja sporo jeżdżę, w różne dziwne miejsca.

Zastanawiam się wciąż nad prześwitem? Czy jest mi on potrzebny? Czyli czy Levorg, czy Outback, czy FXT?

Przeciez chyba planujesz ubezpieczyć taki samochod :) ?

Jezeli boisz sie o kradzież przede wszystkim zrezygnował bym z tzw. Keyless gdyż dzięki niemu bardzie złodziejowi zadanie nie da sie ułatwić.Pytanie tez czy Nowy czy Stary Allroad bo to tez robi różnice zwłaszcza w zawieszeniu.

Ubezpieczenie nie załatwia problemu. Jak ukradną spod domu to mam wypożyczalnie. Ale jak ukradną spod hotelu, a pół roku spędzam po hotelach, pensjonatach (urok szkoleń) to już mniej kolorowo się robi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...