Karas Opublikowano 22 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2016 (edytowane) Tak sobie czytam ten wątek, rozważam różne ZA i PRZECIW Levorgowi (ewentualnie FXT+tapicer lub A4 Allroad) nie ma co sie slinic na Levorga. W wyszedl XT w wersji 2016 z lepszym srodkiem , wyciszeniem, soczewkami i innymi gadzetami ktore w tym aucie powinny byc od dawien dawna. Imo w chwili obecnej najfajniesze i najbardziej europejskie auto w stajni Subaru. Takze na twoim miejscu poszedl bym do salonu i wytestowal Edytowane 22 Marca 2016 przez Karas Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TP_S Opublikowano 22 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2016 na torze pewnie tak ale wyprzedzając wolałbym mieć jednak spora rezerwę Jakkolwiek to zabrzmi, na mój styl jazdy bardzo wpłynął symulator. Zwłaszcza od czasu korzystania z wirtualnej. Przeżyłem w nim mnóstwo utrat przyczepności, o wypadkach nie wspominam. Kiedy wsiadam do cywilnego auta, bardzo uważnie jeżdżę, UWAŻNIEJ niż wcześniej. Nie korzystam z telefonu, co inni robią nagminnie. Specjalnie kupiłem telefon nieporęczny, żeby nie móc nim operować podczas jazdy. Zacząłem korzystać z Bluetootha. Oczywiście starzeję się. Mam po prostu świadomość, że 99% kierowców wokoło mnie nie ma pojęcia o tym co robi, ot jadą, ale nawet nie wiedzą, jakie będą konsekwencje ich gwałtownych manewrów. (wypadek prezydenta na A4 też daje do myślenia ) Najczęściej moc w H6 wykorzystuję do ucieczek tym, co siadają mi na dupie. No ostatnio trochę poszalałem za Superbem po krętych drogach, i to ja siedziałem jemu na tyłku, nie było jak wyprzedzić. Zbyt kręta i mało znana droga. Poza tym za wysokie auto i w zakrętach czuć było tzw BODY ROLL. Tak sobie czytam ten wątek, rozważam różne ZA i PRZECIW Levorgowi (ewentualnie FXT+tapicer lub A4 Allroad) nie ma co sie slinic na Levorga. W wyszedl XT w wersji 2016 z lepszym srodkiem , wyciszeniem, soczewkami i innymi gadzetami ktore w tym aucie powinny byc od dawien dawna. Imo w chwili obecnej najfajniesze i najbardziej europejskie auto w stajni Subaru. Takze na twoim miejscu poszedl bym do salonu i wytestowal Już nim jechałem. Fotele do zmiany, deczko za wysokie (ale można obniżyć i głośny) Chociaż pewnie porównywalny do H6 z 2010 roku pod wieloma względami - świat nie stoi w miejscu i urodził Mustanga, 2.3 EcoBoost, którego mój znajomy jest w stanie podkręcić do 360 kucy i 541 Nm!!! To więcej niż ja mam w V8 w wersji 4.6. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 22 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2016 Najczęściej moc w H6 wykorzystuję do ucieczek tym, co siadają mi na dupie ja w takich przypadkach po prostu zwalniam i daje sie wyprzedzic ( mina panow w aucie siedzacym mi na tylnim zderzaku jak nie maja jak wyprzedzic bezcenna ) a na autostradzie zjezdzam na prawy pas. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TP_S Opublikowano 22 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2016 Najczęściej moc w H6 wykorzystuję do ucieczek tym, co siadają mi na dupie ja w takich przypadkach po prostu zwalniam i daje sie wyprzedzic ( mina panow w aucie siedzacym mi na tylnim zderzaku jak nie maja jak wyprzedzic bezcenna ) a na autostradzie zjezdzam na prawy pas. No właśnie - poza tym wciąż się łapię na tym, że ktoś mnie wyprzedza, pędzi a potem i tak gdzieś się widzimy. Pewnie jak ja pędzę koło kogoś, to i tak mnie gdzieś dopada, bo mając wir w baku muszę stracić czas na tankowanie. O MATKO! Ale się zestarzałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
msi Opublikowano 22 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2016 Bo ja wiem czy to starość? Może dojrzałość bardziej Ja stary nie jestem (nie mam nawet trójki z przodu) a jeżdżę dość wolno, spokojnie H6 mam bo mi się podobał,ma to coś w sobie Powtórzę to co napisałem wcześniej: Levorg to fajne auto, jakbym nie miał Legacy to mógłbym go wziąć pod uwagę Póki co, nie widzę sensu wymiany samochodu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haubi65 Opublikowano 22 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2016 z czasem nie chce sie leciec na zlamanie karku bo i tak niczego sie nie dogoni. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TP_S Opublikowano 22 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2016 z czasem nie chce sie leciec na zlamanie karku bo i tak niczego sie nie dogoni. Powiedział posiadacz Hondy 1000 ;-) No właśnie - też mam sporta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MDsuperstar Opublikowano 22 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2016 Już jest - Levorg BTCC! 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TP_S Opublikowano 22 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2016 Pytanie do Dyrekcji - jeśli kupię Levorga i wymienię mu wydech na deczko inny to czy stracę gwarancję? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 22 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2016 A może skoda , dywagacją w tum temacie o Audi i Golfie jest bez sensu. Tapatalk Skoda? czemu nie? https://translate.google.com/translate?hl=en&sl=no&u=http://www.dinside.no/935861/duell-subaru-levorg-mot-skoda-octavia-scout&prev=search http://www.dinside.no/935861/duell-subaru-levorg-mot-skoda-octavia-scout Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haubi65 Opublikowano 22 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2016 z czasem nie chce sie leciec na zlamanie karku bo i tak niczego sie nie dogoni. Powiedział posiadacz Hondy 1000 ;-) No właśnie - też mam sporta. nie rozumiem ? CBF to tourer jezdze teraz spokojnie tak max do 140 na szosie wczesniej mialem Fireblade ale tym wolniej niz 140 km/h nie dalo sie jezdzic 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TP_S Opublikowano 22 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2016 z czasem nie chce sie leciec na zlamanie karku bo i tak niczego sie nie dogoni. Powiedział posiadacz Hondy 1000 ;-) No właśnie - też mam sporta. nie rozumiem ? CBF to tourer jezdze teraz spokojnie tak max do 140 na szosie wczesniej mialem Fireblade ale tym wolniej niz 140 km/h nie dalo sie jezdzic Tak, tak, spokojnie, ja wiem, też jeżdżę spokojnie. Poza wszystkimi tymi razami, kiedy nie jeżdżę spokojnie, ale częściej jednak jeżdżę spokojnie ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haubi65 Opublikowano 22 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2016 (edytowane) no wlasnie dlatego autem jezdze naprawde spokojnie. Taki Levorg 2 DIT i juz dawno bym jezdzil Tramwajem Przez ostatnie 10 lat dostalem 2 razy mantat za przkroczenie predkosci o 15 km/h no wlasnie dlatego autem jezdze naprawde spokojnie. Taki Levorg 2 DIT i juz dawno bym jezdzil Tramwajem Edytowane 22 Marca 2016 przez haubi65 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TP_S Opublikowano 22 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2016 no wlasnie dlatego autem jezdze naprawde spokojnie. Taki Levorg 2 DIT i juz dawno bym jezdzil Tramwajem Przez ostatnie 10 lat dostalem 2 razy mantat za przkroczenie predkosci o 15 km/h no wlasnie dlatego autem jezdze naprawde spokojnie. Taki Levorg 2 DIT i juz dawno bym jezdzil Tramwajem Właśnie - mandaty i polowanie Policji, żeby normy wyrobić. Odcinkowe pomiary prędkości, nawet na autostradzie. Tak w kwestii prześwitu Levorga, już wiem, gdzie będę go obcierał. Aurisa kombi obcieram, ech to i Levorga. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 22 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2016 Takie subtelne poszerzenia blotnikow i spojler Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mahu Opublikowano 22 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2016 zmienili poprowadzenie wydechu przed tylne koła czy mi się coś pop..suło ze wzrokiem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xvc517 Opublikowano 22 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2016 Już jest - Levorg BTCC! Przez moment dałem się oszukać, że to hatchback przez to malowanie. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TP_S Opublikowano 28 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2016 Ja wciąż wertuję fora, opinie, testy i już prawie zdecydowałem się na A4 Allroad, aż tu nagle dotarła do mnie statystyka kradzieży. Wciąż 2gie miejsce dla Audi ogólnie. Ech, ja sporo jeżdżę, w różne dziwne miejsca. Zastanawiam się wciąż nad prześwitem? Czy jest mi on potrzebny? Czyli czy Levorg, czy Outback, czy FXT? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 28 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2016 przeswit bardzo sie przydaje "lepiej miec niz nie miec" Bralbym nowego XT 2016 bo jeszcze tak "europejskiego" auta w stajni Subaru nie bylo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TP_S Opublikowano 28 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2016 przeswit bardzo sie przydaje "lepiej miec niz nie miec" Bralbym nowego XT 2016 bo jeszcze tak "europejskiego" auta w stajni Subaru nie bylo Zatem czeka mnie ponowny test FXT. Jakiś czas temu już FXT testowałem, ale to był model 15. Pisałem o tym, po wejściu do OBK 2010 odczułem ulgę. Jak będzie teraz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 28 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2016 Ja wciąż wertuję fora, opinie, testy i już prawie zdecydowałem się na A4 Allroad, aż tu nagle dotarła do mnie statystyka kradzieży. Wciąż 2gie miejsce dla Audi ogólnie. Ech, ja sporo jeżdżę, w różne dziwne miejsca. Zastanawiam się wciąż nad prześwitem? Czy jest mi on potrzebny? Czyli czy Levorg, czy Outback, czy FXT? Przeciez chyba planujesz ubezpieczyć taki samochod ? Jezeli boisz sie o kradzież przede wszystkim zrezygnował bym z tzw. Keyless gdyż dzięki niemu bardzie złodziejowi zadanie nie da sie ułatwić.Pytanie tez czy Nowy czy Stary Allroad bo to tez robi różnice zwłaszcza w zawieszeniu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kukson Opublikowano 28 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2016 Z tego towarzystwa to chyba najlepsze XT. Prześwit ma więc jak coś w kartofle można wjechać, dobrze się prowadzi jak na wyższe auto no i mocy mu nie brakuje a i teraz chyba jeszcze dopracowali go ale to nie wiem bo nie widziałem jeszcze na oczy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
socko Opublikowano 28 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2016 przeswit bardzo sie przydaje "lepiej miec niz nie miec" Bralbym nowego XT 2016 bo jeszcze tak "europejskiego" auta w stajni Subaru nie bylo Jeżeli ktoś jeździ tylko po asfaltach, w długich trasach to duży prześwit mu nie potrzebny. Do tego pozycja za kierownicą jak w traktorze... Bezsensowne auto na trasy. Jak każdy SUV. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 28 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2016 Dokładnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TP_S Opublikowano 28 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2016 Wysokość OBK najczęściej negatywnie czuję w trasie, na autostradzie, kiedy czuć, że walczę z wiatrem. Widzę też wtedy spalanie. Tak czy siak, muszę wziąć jednego dnia na test drive FXT i Levorga. Sporo jeżdżę Mustangiem i faktycznie prześwit jakoś nie spędza mi snu z powiek. Ale to latem, a zimą? Nie wiem. OBK to auto na wypady rodzinne i cięższe warunki drogowe. Ja wciąż wertuję fora, opinie, testy i już prawie zdecydowałem się na A4 Allroad, aż tu nagle dotarła do mnie statystyka kradzieży. Wciąż 2gie miejsce dla Audi ogólnie. Ech, ja sporo jeżdżę, w różne dziwne miejsca. Zastanawiam się wciąż nad prześwitem? Czy jest mi on potrzebny? Czyli czy Levorg, czy Outback, czy FXT? Przeciez chyba planujesz ubezpieczyć taki samochod ? Jezeli boisz sie o kradzież przede wszystkim zrezygnował bym z tzw. Keyless gdyż dzięki niemu bardzie złodziejowi zadanie nie da sie ułatwić.Pytanie tez czy Nowy czy Stary Allroad bo to tez robi różnice zwłaszcza w zawieszeniu. Ubezpieczenie nie załatwia problemu. Jak ukradną spod domu to mam wypożyczalnie. Ale jak ukradną spod hotelu, a pół roku spędzam po hotelach, pensjonatach (urok szkoleń) to już mniej kolorowo się robi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się