haubi65 Opublikowano 13 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2015 tak jak jedzie i nie chodzi to o przyspieszenie to jest po prostu komfortowe auto. Co do podparcia ledzwiowego to przez dobre boczne trzymanie plecy sie nie zapadaja i jest zbyteczne. Jezdzilem Golfem Variantem i to przecietniak z ponurym srodkiem. Nie wiem jakie w Polsce sa ceny za Golfa R Varianta ale mi wychodzi realnie roznica do Levorga okolo 15 t€ Levorga GT-S dostaje za 30 t€ z kompletem kol zimowych dywanikami + mate bagaznika. Podaj jakas podbnie dobra oferte auta z podobnym wyposazeniem. Aktywny tempomat owszem moze pomoc ale bardziej denerwowalo pipsanie i przypominynie ze zjezdzam z pasa. To jest bardzo denerwujace. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 13 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2015 Nie wiem jakie zioło musiałbym palić żeby za Golfa zapłacić > 75 tys złotych to jakie trzeba palic zeby za XV zaplacic >100 k pln Nowi klienci pewnie w większości nie patrzą na to auto(Levorg) przez pryzmat STi, szukają dobrego, przeciętnego samochodu ... i FHI tak go skonfigurowało aby trafić do jak największej grupy odbiorców. Jeśli wsadzili by tam 260 PS (oczywiście super) to sprzedaż byłaby zapewne skromna w stosunku do oczekiwań. Cena poszłaby w górę a ludziska chcąc osiągów wybieraliby STI lub forka XT. Nie opłaca się im to. Moim zdaniem to nie ma szans na inny silnik. ale niech 1,6dit zostawia na rynku a levorga wzbogaca o 2.0dit. Wtedy klient bedzie mial wybor i kazdy bedzie szczesliwy a Subaru sprzeda wiecej aut Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FOR CVT Opublikowano 13 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2015 to jakie trzeba palic zeby za XV zaplacic >100 k pln ... a Subaru sprzeda wiecej aut Pisał kiedyś Ojciec Dyrektor że nie są w stanie produkować więcej. Pewnie dlatego mają EU w d. wróć w nosie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 13 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2015 (edytowane) Co nie zmienia mojego zdania że to jest auto do 75 tys złotych i płacenie za golfa niebotycznej kwoty to wyjątkowa ekstrawagancja jak rozumiem podobny tok rozumowania dotyczy Levorg-a ? czy XV lub Imprezy które są ogólnie rzecz biorąc konkurentami wspomnianego Golfa jak nie Golf czy Levorg to co innego ? tak jak jedzie i nie chodzi to o przyspieszenie to jest po prostu komfortowe auto. Co do podparcia ledzwiowego to przez dobre boczne trzymanie plecy sie nie zapadaja i jest zbyteczne. Jezdzilem Golfem Variantem i to przecietniak z ponurym srodkiem. Nie wiem jakie w Polsce sa ceny za Golfa R Varianta ale mi wychodzi realnie roznica do Levorga okolo 15 t€ Levorga GT-S dostaje za 30 t€ z kompletem kol zimowych dywanikami + mate bagaznika. Podaj jakas podbnie dobra oferte auta z podobnym wyposazeniem. Aktywny tempomat owszem moze pomoc ale bardziej denerwowalo pipsanie i przypominynie ze zjezdzam z pasa. To jest bardzo denerwujace. Golf R 2.0 TSI kombi jest jednak odrobinkę "innym" autem jak Levorg 1.6 GT-S "Bezpośrednim" konkurentem Lecorg-a może być Octavia kombi czy VW Golf Alltrack obydwa z 1.8 TSI DSG 4x4 a tu róznice w cenach już nie są tak duże choć może na niemieckim rynku produkty VAG będą nieco droższe http://app.volkswagen.pl/ihdcc/pl/configurator.html/shareThis?cdnCacheId=39531_bfb951d6-ee4e-2171-1584-8875184dba35&carLine=30501&salesGroup=37035&modelId=BA5CZR$GPU3PU3&modelYear=2016&modelVersion=1&exteriorCode=F14 5K5K&interiorCode=F56 TW&featureCodes=GPB4PB4,GPLAPLA,GPNCPNC,GPU5PU5,GPXBPXB,GW39W39,GWD1WD1,GWDAWDA,GYOWYOW,GZCBZCB,MASE6XQ,MCDR7RE,MESI7W1,MGEN8GV,MLIA8G1,MMFA9S6,MSSH4KF,MTKV4F2,MVTV9IE,MWSS4GW&url=http://app.volkswagen.pl/ihdcc/pl/configurator.html&hash=podsumowanie/30501/37035/BA5CZR$GPU3PU3/2016/1/F14 5K5K/F56 TW/GPB4PB4,GPLAPLA,GPNCPNC,GPU5PU5,GPXBPXB,GW39W39,GWD1WD1,GWDAWDA,GYOWYOW,GZCBZCB,MASE6XQ,MCDR7RE,MESI7W1,MGEN8GV,MLIA8G1,MMFA9S6,MSSH4KF,MTKV4F2,MVTV9IE,MWSS4GW/&mediaParam=SummaryCarExterior1&context=ICC&sourceID=iHDCC benzyna turbo, naped na cztery, automat, kierownica wielofunkcyjna podgrzewana, świetne fotele w tym kierowcy z masażem, BT, nawigacja, przednia szyba podgrzewana bezprzewodowo i odbijająca promienie podczerwone itp. 133 220,00 zł mniej więcej 31 000 EUR (wg cennika bez ewentualnych zniżek) Edytowane 13 Grudnia 2015 przez ketivv Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 13 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2015 (edytowane) Pisał kiedyś Ojciec Dyrektor że nie są w stanie produkować więcej. jakos na rynek US czy australijski potrafia ( ktos gdzies na forum wklejal tabelki z iloscia sprzedawanych aut i paro letnim zestawieniem) a na europejski nie? prawda jest taka ze mają EU w d. wróć w nosie zreszta wcale sie im nie dziwie bo europejski klient to wybredny klient , w dodatku przez cla itp Subaru sa u nas drogie. W US Subaru to niedrogie auta dla mas Edytowane 13 Grudnia 2015 przez Karas Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 13 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2015 Pisał kiedyś Ojciec Dyrektor że nie są w stanie produkować więcej. Pewnie dlatego mają EU w d. wróć w nosie "na bezrybiu i rak ryba" jak już wcześniej wspominałem jeśli ktoś musi się z jakiś powodów ograniczać tylko do marki Subaru to pojawienie się Levorg-a i tak znacząco poprawiło ofertę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 13 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2015 (edytowane) - brak rozpoznawania znaków drogowych itp. W polskich warunkach nie widzę tego. System by się zapętlił i eksplodował po 100km. Edytowane 13 Grudnia 2015 przez leon Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pan Dziedzic Opublikowano 13 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2015 Łódź [Pazura] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Machoń Opublikowano 13 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2015 No to w sumie zauważyłem mikro podobieństwo tych dwóch aut.... Cena podobna.... ford to M6 (chociaż w tym przypadku to nie wada - moim zdaniem) i ośka ale lepiej wyposażony i 250 PS.... czyli da się W sumie teraz się dziwie dlaczego nie dali alternatywy w postaci 2.0 DIT..... wtedy może nie byłoby kłopotu z wyborem..... a tak to można się zastanowić..... no ale kto co woli ...... oba ciekawe moim zdaniem.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mac_Williams Opublikowano 13 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2015 ośka ale lepiej wyposażony i 250 PS.... czyli da się W ST sa dwa silniki do wyboru. Jest jeszcze diesel. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 14 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2015 (edytowane) Cena podobna.... ford to M6 (chociaż w tym przypadku to nie wada - moim zdaniem) i ośka sam napęd na 4 jaki znamy z Levorga czy rozwiązań haldexowych to ok 2 tys. EUR (w przypadku Subaru może nieco mniej) niestety ostatnio żaden "mały" Ford nie miał 4x4 czasy jak napęd na cztery był w Escorcie kombi minęły Edytowane 14 Grudnia 2015 przez ketivv Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Machoń Opublikowano 14 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2015 niestety ostatnio żaden "mały" Ford nie miał 4x4 czasy jak napęd na cztery był w Escorcie kombi minęły Nowy RS już jest 4x4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 14 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2015 Co do podparcia ledzwiowego to przez dobre boczne trzymanie plecy sie nie zapadaja i jest zbyteczne. Przepraszam Cię, ale bzdury opowiadasz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 14 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2015 niestety ostatnio żaden "mały" Ford nie miał 4x4 czasy jak napęd na cztery był w Escorcie kombi minęły Nowy RS już jest 4x4 Jakby nie o tym Fordzie mowa tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haubi65 Opublikowano 14 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2015 (edytowane) Co do podparcia ledzwiowego to przez dobre boczne trzymanie plecy sie nie zapadaja i jest zbyteczne.Przepraszam Cię, ale bzdury opowiadasz. no nie wiem jezdzilem Levorgiem 100 km i bardzo zwrocilem na to uwage. Wyprofilowanie siedzenia jest takie ze plecy mi sie nie zapadaja a boczki zapobiegaja wykrzwianiu sie plecow. No i podparcie ledzwiowe wysuniete na maxa w moim Legacy jest podobne do siedzenia w Levorgu. Tak naprawde to potrzeba paruset km w ciagu paru godzin by to ocenic. Pierwsze wrazenie mam takie, ze siedzenia sa OK Edytowane 14 Grudnia 2015 przez haubi65 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 14 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2015 Też odnosze wrażenie że fotele w Subaru bez regulowanego podparcia ledzwi maja dość wyraźne stałe wyprofilowane, choć jak dla mnie mogła by mimo to być najprostsza regulacja tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 14 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2015 Podparcie boczne z lędźwiowym nie ma nic wspólnego. To tak jakby nosić czapkę, żeby nie mokły stopy Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanik Opublikowano 14 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2015 Też odnosze wrażenie że fotele w Subaru bez regulowanego podparcia ledzwi maja dość wyraźne stałe wyprofilowane, choć jak dla mnie mogła by mimo to być najprostsza regulacja tapatalk Nie ulega moim zdaniem wątpliwości, że brak podparcia w niemal całej obecnej gamie modelowej trudno wytłumaczyć. Zwłaszcza że to opcja wyposażenia z której zrezygnowano tylko na rynek EU. Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haubi65 Opublikowano 14 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2015 (edytowane) jezdzilem nowym OBK bez podparcia boczniego ale z podparciem ledzwiowym i siedzi sie na nim jak na stolku przez co jest tendencja do robienia kociego grzbietu. Zreszta w naszym Legacy siedzienia sa podobne ... takie troche taborety. Natomiast w Levorgo siedzisz troche jak w imadle. Oczywiscie podparcie powinno byc Edytowane 14 Grudnia 2015 przez haubi65 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matros1 Opublikowano 14 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2015 (edytowane) Pytanie do tych co mają lub jeździli w nocy Levorgiem. Jak byście ocenili światła w tym samochodzie? W moim OBK'u jest moim zdaniem dramat, a jak jest tutaj? Edytowane 14 Grudnia 2015 przez matros1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haubi65 Opublikowano 14 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2015 w porownaniu do moich Xenonow sa bielsze i jasniejsze. Roznica podobna do H7 i Xenonow Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dobi1972 Opublikowano 14 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2015 niestety ostatnio żaden "mały" Ford nie miał 4x4 czasy jak napęd na cztery był w Escorcie kombi minęły Nowy RS już jest 4x4 A jak jest teraz z awaryjnością Fordów?. Oferta Forda robi się coraz ciekawsza, ale Subaru może być mniej problematyczne w użytkowaniu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Knurek1111 Opublikowano 14 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2015 No to w sumie zauważyłem mikro podobieństwo tych dwóch aut.... Cena podobna.... ford to M6 (chociaż w tym przypadku to nie wada - moim zdaniem) i ośka ale lepiej wyposażony i 250 PS.... czyli da się W sumie teraz się dziwie dlaczego nie dali alternatywy w postaci 2.0 DIT..... wtedy może nie byłoby kłopotu z wyborem..... a tak to można się zastanowić..... no ale kto co woli ...... oba ciekawe moim zdaniem.... Samochody trochę nieporównywalne. 250KM przeniesione na jedną (przenią) oś może robić wrażenie tylko liczbami. Fizyka nie pozwala, żeby było inaczej. Zastanawiałem się nad taką opcją (7 lat temu i ostatnio) ale jednak odrzuciłem. A RS jest dostępny tylko jako hatchback. Mnie to przeszkadza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 14 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2015 (edytowane) niestety ostatnio żaden "mały" Ford nie miał 4x4 czasy jak napęd na cztery był w Escorcie kombi minęły Nowy RS już jest 4x4 A jak jest teraz z awaryjnością Fordów?. Oferta Forda robi się coraz ciekawsza, ale Subaru może być mniej problematyczne w użytkowaniu.Dla mnie wysoka awaryjność Fordow to mit a do końca 2010 roku przez jakieś 17-18 lat Fordami jezdzilem, zmienilem markę tylko dlatego, że w ofercie nie było małego, "niskiego" auta z napędem 4x4 a Kuga wydawała mi się zbyt SUV-iasta. Awaryjne to dla mnie jest Subaru tapatalk No to w sumie zauważyłem mikro podobieństwo tych dwóch aut.... Cena podobna.... ford to M6 (chociaż w tym przypadku to nie wada - moim zdaniem) i ośka ale lepiej wyposażony i 250 PS.... czyli da się W sumie teraz się dziwie dlaczego nie dali alternatywy w postaci 2.0 DIT..... wtedy może nie byłoby kłopotu z wyborem..... a tak to można się zastanowić..... no ale kto co woli ...... oba ciekawe moim zdaniem.... Samochody trochę nieporównywalne. 250KM przeniesione na jedną (przenią) oś może robić wrażenie tylko liczbami. Fizyka nie pozwala, żeby było inaczej.Zastanawiałem się nad taką opcją (7 lat temu i ostatnio) ale jednak odrzuciłem. A RS jest dostępny tylko jako hatchback. Mnie to przeszkadza. "Nieporównywalne" głównie z racji napedu.To jest to czego w Fordzie brakuje, tu niestety "królem" - w półce cenowej Subaru - jest grupa VAG gdzie chyba każde kombi ma wersje 4x4 zarówno z benzyną jak i dieslem. tapatalk Edytowane 14 Grudnia 2015 przez ketivv Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matros1 Opublikowano 14 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2015 (edytowane) 250KM przeniesione na jedną (przenią) oś może robić wrażenie tylko liczbami. Fizyka nie pozwala, żeby było inaczej. Mógłbyś jakoś uzasadnić tą myśl? Na Ringu lata regularnie kilka Cupr ST i ganiają się z dużo mocniejszymi od siebie RWD czy AWD. Rozumiem że na mokrym/śliskim nie będą miały takiej trakcji jak 4łapy ale dramatu nie ma. Do tego Levorg to samochód dla Kowalskiego, gdzie moim zdaniem w 99% przypadków nie zauwarzy nawet różnicy w prowadzeniu między AWD w Subaru a dobrze przygotowaną ośką, w porownaniu do moich Xenonow sa bielsze i jasniejsze. Roznica podobna do H7 i Xenonow A co z zasięgiem (czy jak to tam zwał) tych świateł. U mnie w OBK (mimo tego że są usatwione poprawnie- sprawdzone kilka razy w ASO i stacjach diagnstycznych) jest fajnie jasno przed samochodem a potem jakby nożem odciął światło. Nic nie widać. Jeździ mi się w nocy fatalnie. Mam starego Patrola z jakimiś H4 i świeci o niebo lepiej. Nawet moja stara Impreza świeciła lepiej. Edytowane 14 Grudnia 2015 przez matros1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się