Skocz do zawartości

Subaru Levorg [VM] (MY14=>MY20)


FilipBB

Rekomendowane odpowiedzi

Właśnie wróciliśmy z premiery Levorga, która miała miejsce w salonie MMcars w Katowicach. Muszę przyznać, że zarówno auto jak i sama oprawa prezentacji auta zrobiła na mnie bardzo dobre wrażenie. Całość utrzymana była w klimacie japońskim z pokazami tańca, sztuk walki, sushi, ... , ble ble ;)  i oczywiście z prezentacją auta  :yahoo:

 

Uwagę moją od początku przykuła bryła auta, która sprawia, że samochód nawet jak stoi jest bardzo dynamiczny. Szerokie tylne nadkola, przód jak w WRX STI, progi, wszystko to powoduje, że na auto można patrzeć godzinami :) Aż chciałoby się, żeby miał te 2.0 DIT pod maską ;) Z jazdy próbnej nie mogę za dużo wywnioskować ponieważ nie odbyła się w "normalnych" warunkach - jechałem jako pasażer  :(  Przy 4 osobach dorosłych silnik dawał sobie rade, ale zważywszy na wygląd auta, oczekiwania są większe :) Wykończenie w środku na wysokim poziomie, porównując do innych marek, Levorg pod tym względem naprawdę nie ma się czego wstydzić  ;)  Jedyne co mnie zaskoczyło to ilości miejsca nad głową (190cm wzrostu), podczas ustawiania oparcia fotela kierowcy głową dotykałem podsufitki (oczywiście tylko podczas nachylania się w stronę kierownicy celem zmiany pozycji oparcia). Kierownica świetnie leży w dłoniach, a fotele są bardzo dobrze wyprofilowane. 

 

Ogólne wrażenia są bardzo pozytywne! Brawo dla panów z Subaru za zaprojektowanie i wypuszczenie na rynek tak dobrego auta.  :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 Jedyne co mnie zaskoczyło to ilości miejsca nad głową (190cm wzrostu), podczas ustawiania oparcia fotela kierowcy głową dotykałem podsufitki

 

 

 

Czyli potwierdza się moja obserwacja.

 

Ciekawe swoją drogą jak wzrośnie cena gdyby pojawił się 2.0 DIT?

Edytowane przez stach1111
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kupic BMW 328i xdrive wyjdzie taniej. A moze sie boja, ze ten 2 DIT nie przezyje na Autobahnie ? Czemu nie siedzi w STI ?

 

 

nie produkują już nowego 328i.

Za cenę gołego 320i nie kupisz Levorga. Pytanie tylko do jakiej klasy aut można zaliczyć Levorga? Bardziej Focus ,Octavia czy już może seria 3?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale najpierw musi sie sprawdzic na Bundesautobahn :D STI  2,5 do dzisiaj nie jest do konca dojrzaly.


ale najpierw musi sie sprawdzic na Bundesautobahn :D STI  2,5 do dzisiaj nie jest do konca dojrzaly.

 

to jasne ze BMW jest drozszy od Levorga ale ktos tu proponowal zakup Levorgo i FXT i swap silnika ;) tak to chyba i 335i bylby tanszy

Trodno powiedziec do jakiej klassy raczej Oktavii chociaz Levorg jest jakos fajniejszy w srodku Skoda jest nudna do bolu ale i wieksza. BWM tez wielkoscie zalicza sie chyba do tej klasy

Edytowane przez haubi65
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moje wrażenia z oględzin (nie jazdy):

- Jeśli chodzi o wygląd jest bardzo dobrze, najbardziej spójne stylistycznie subaru jakie widziałem, bije konkurencje na głowę.

- Niezłe materiały, wnętrze bardzo porządne.Stylistyka wnętrza jeśli o mnie chodzi - super.

- Są jednak małe mankamenty zupełnie niepotrzebne: oświetlenie wnętrza sprzed 15 lat żółte żaróweczki, paskudny srebrny plastik na kierownicy, brzydki plastik pomiędzy tylnym zderzakiem a welurowym wykończeniem bagażnika.

- Auto jest małe, za małe. Bagażnik jest mniejszy niż w legacy 3/4/5 niezależnie od tego co piszą w katalogu (może w katalogu jest pojemność z tymi ogromnymi schowkami pod podłogą).

- Braki w wyposażeniu, mi osobiście brakuje nawiewów z tyłu, przy tym poziomie wykończenia/cenie auta to jest duża wada i krok wstecz w stosunku do Legacy.

- Auto jest bardzo niskie.

- Dlaczego nie ma eyesight??

 

Wg mnie o następcy legacy nie może być mowy - Levorg jest po prostu za mały na pełnowymiarowe auto rodzinne jakim było Legacy.

 

Osobiście przerażają mnie raporty o spalaniu, bo to porównywalne ilości (a nawet więcej) niż legacy 3.0 5eat i wyraźnie więcej niż OBK 3.6. Podawany w tym wątku wartości to najgorszy wynik w stosunku do osiągów o jakiej kiedykolwiek słyszałem.

 

Jeśli o mnie chodzi: za małe, braki w wyposażeniu, silnik pali prawdopodobnie za dużo w stosunku do osiągów, niepotrzebnie niski prześwit. Na plus stylistyka i wygląd. Czy kiedyś kupie Levorga - może to zależy jakie będą inne opcje na rynku w tym jaki silnik będzie w OBK...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Wg mnie o następcy legacy nie może być mowy - Levorg jest po prostu za mały na pełnowymiarowe auto rodzinne jakim było Legacy.

 

ciekawe ..... :)...

 

 

 

Osobiście przerażają mnie raporty o spalaniu, bo to porównywalne ilości (a nawet więcej) niż legacy 3.0 5eat i wyraźnie więcej niż OBK 3.6. Podawany w tym wątku wartości to najgorszy wynik w stosunku do osiągów o jakiej kiedykolwiek słyszałem.

 

też "interesująca" wiadomość.... :) co prawda nieprawdziwa ale  zawsze...

  • Lajk 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wnętrze (materiały) poprawili i brawo za to, ale jesli chodzi o oświetlenie...czy dział projektowy cierpi na swiatłowstręt i awersje do nowych technologii? ;)

 

Ja w forczyslawie wożę lampkę w bagazniku, by w garazu widzieć zawartość - czy to nie jest śmieszne? ;)

Coś w tym jest. Niech sobie będą nawet tradycyjne żarówki w oświetleniu wnętrza. Ale po kiego grzyba przykrywają je przyciemnionym kloszem, który powoduje, że wieczorem we wnętrzu jest jak w piwnicy?

Tak jest w nowym OBK.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Osobiście przerażają mnie raporty o spalaniu, bo to porównywalne ilości (a nawet więcej) niż legacy 3.0 5eat i wyraźnie więcej niż OBK 3.6. Podawany w tym wątku wartości to najgorszy wynik w stosunku do osiągów o jakiej kiedykolwiek słyszałem.

 

też "interesująca" wiadomość.... :) co prawda nieprawdziwa ale  zawsze...

 

Opieram się na moim doświadczeniu z OBK 3.6 i paroma rożnymi 3.0 5EAT. Co do Levorga komentuje to co podają inni w tym wątku. Jeśli ma Pan jakieś informacje n/t spalania w Levorgu to proszę podać bo dane z tego wątku są tak złe, że faktycznie ciężko w nie uwierzyć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to moze Pan Andrzej poda ile spala Levorg porownywalnie do jazdy np. Forkiem XT . Bo mi wyszlo bardzo spokojnie przy 100-110 km/h 8,5 l/100km Pare przyspieszen i spalanie podskoczylo do 10 l/100km. Oczywiscie silnik niedotarty itp ale chcac Levorgiem dynamicznie pojezdzic musimy sie liczyc z 11/100km. SBD takie akcje nie karze tak podskokiem spalania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...