FilipBB Opublikowano 2 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Października 2015 (edytowane) Forki na początku (przed dotarciem) paliły 14-18l. Edytowane 2 Października 2015 przez FilipBB Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 2 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2015 Wg pewnego forumowicza po dotarciu też. Nie wierzę, żeby w trasie przy równej jeździe palił więcej niż Forek. Za parę dni będę mógł zdać wam relację. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 2 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2015 (edytowane) Wg pewnego forumowicza po dotarciu też. Nie wierzę, żeby w trasie przy równej jeździe palił więcej niż Forek. Za parę dni będę mógł zdać wam relację. Byle nie eco-driving Edytowane 2 Października 2015 przez stach1111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buchu Opublikowano 2 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2015 Właśnie wróciliśmy z premiery Levorga, która miała miejsce w salonie MMcars w Katowicach. Muszę przyznać, że zarówno auto jak i sama oprawa prezentacji auta zrobiła na mnie bardzo dobre wrażenie. Całość utrzymana była w klimacie japońskim z pokazami tańca, sztuk walki, sushi, ... , ble ble i oczywiście z prezentacją auta Uwagę moją od początku przykuła bryła auta, która sprawia, że samochód nawet jak stoi jest bardzo dynamiczny. Szerokie tylne nadkola, przód jak w WRX STI, progi, wszystko to powoduje, że na auto można patrzeć godzinami Aż chciałoby się, żeby miał te 2.0 DIT pod maską Z jazdy próbnej nie mogę za dużo wywnioskować ponieważ nie odbyła się w "normalnych" warunkach - jechałem jako pasażer Przy 4 osobach dorosłych silnik dawał sobie rade, ale zważywszy na wygląd auta, oczekiwania są większe Wykończenie w środku na wysokim poziomie, porównując do innych marek, Levorg pod tym względem naprawdę nie ma się czego wstydzić Jedyne co mnie zaskoczyło to ilości miejsca nad głową (190cm wzrostu), podczas ustawiania oparcia fotela kierowcy głową dotykałem podsufitki (oczywiście tylko podczas nachylania się w stronę kierownicy celem zmiany pozycji oparcia). Kierownica świetnie leży w dłoniach, a fotele są bardzo dobrze wyprofilowane. Ogólne wrażenia są bardzo pozytywne! Brawo dla panów z Subaru za zaprojektowanie i wypuszczenie na rynek tak dobrego auta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 3 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2015 (edytowane) Jedyne co mnie zaskoczyło to ilości miejsca nad głową (190cm wzrostu), podczas ustawiania oparcia fotela kierowcy głową dotykałem podsufitki Czyli potwierdza się moja obserwacja. Ciekawe swoją drogą jak wzrośnie cena gdyby pojawił się 2.0 DIT? Edytowane 3 Października 2015 przez stach1111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 3 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2015 Trzeba kupić FXT, a następnie zrobić swap Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 3 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2015 Trzeba kupić FXT, a następnie zrobić swap Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haubi65 Opublikowano 3 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2015 (edytowane) kupic BMW 328i xdrive wyjdzie taniej. A moze sie boja, ze ten 2 DIT nie przezyje na Autobahnie ? Czemu nie siedzi w STI ? Edytowane 3 Października 2015 przez haubi65 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 3 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2015 (edytowane) trochę jednostek 2.0 DIT już po świecie jeździ Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka Edytowane 3 Października 2015 przez ketivv Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoshii Opublikowano 3 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2015 kupic BMW 328i xdrive wyjdzie taniej. A moze sie boja, ze ten 2 DIT nie przezyje na Autobahnie ? Czemu nie siedzi w STI ? nie produkują już nowego 328i. Za cenę gołego 320i nie kupisz Levorga. Pytanie tylko do jakiej klasy aut można zaliczyć Levorga? Bardziej Focus ,Octavia czy już może seria 3? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haubi65 Opublikowano 3 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2015 (edytowane) ale najpierw musi sie sprawdzic na Bundesautobahn STI 2,5 do dzisiaj nie jest do konca dojrzaly. ale najpierw musi sie sprawdzic na Bundesautobahn STI 2,5 do dzisiaj nie jest do konca dojrzaly. to jasne ze BMW jest drozszy od Levorga ale ktos tu proponowal zakup Levorgo i FXT i swap silnika tak to chyba i 335i bylby tanszy Trodno powiedziec do jakiej klassy raczej Oktavii chociaz Levorg jest jakos fajniejszy w srodku Skoda jest nudna do bolu ale i wieksza. BWM tez wielkoscie zalicza sie chyba do tej klasy Edytowane 3 Października 2015 przez haubi65 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 3 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2015 Skoro SBD się sprawdza, trochę FXT też autostradami śmiga coś by już na światło dzienne wyszło. Na tym forum jest przypadek jednego FXT reszta jezdzi. Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kario Opublikowano 3 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2015 Moje wrażenia z oględzin (nie jazdy): - Jeśli chodzi o wygląd jest bardzo dobrze, najbardziej spójne stylistycznie subaru jakie widziałem, bije konkurencje na głowę. - Niezłe materiały, wnętrze bardzo porządne.Stylistyka wnętrza jeśli o mnie chodzi - super. - Są jednak małe mankamenty zupełnie niepotrzebne: oświetlenie wnętrza sprzed 15 lat żółte żaróweczki, paskudny srebrny plastik na kierownicy, brzydki plastik pomiędzy tylnym zderzakiem a welurowym wykończeniem bagażnika. - Auto jest małe, za małe. Bagażnik jest mniejszy niż w legacy 3/4/5 niezależnie od tego co piszą w katalogu (może w katalogu jest pojemność z tymi ogromnymi schowkami pod podłogą). - Braki w wyposażeniu, mi osobiście brakuje nawiewów z tyłu, przy tym poziomie wykończenia/cenie auta to jest duża wada i krok wstecz w stosunku do Legacy. - Auto jest bardzo niskie. - Dlaczego nie ma eyesight?? Wg mnie o następcy legacy nie może być mowy - Levorg jest po prostu za mały na pełnowymiarowe auto rodzinne jakim było Legacy. Osobiście przerażają mnie raporty o spalaniu, bo to porównywalne ilości (a nawet więcej) niż legacy 3.0 5eat i wyraźnie więcej niż OBK 3.6. Podawany w tym wątku wartości to najgorszy wynik w stosunku do osiągów o jakiej kiedykolwiek słyszałem. Jeśli o mnie chodzi: za małe, braki w wyposażeniu, silnik pali prawdopodobnie za dużo w stosunku do osiągów, niepotrzebnie niski prześwit. Na plus stylistyka i wygląd. Czy kiedyś kupie Levorga - może to zależy jakie będą inne opcje na rynku w tym jaki silnik będzie w OBK... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mac Blach Opublikowano 3 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2015 Mnie osobiście rozczarowały światła jeśli chodzi o "design". DO jazdy dziennej rozumiem są okrągłe, żółte a te ledowe dookoła główynych to mijania? Razem wygląda to żałośnie.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FOR CVT Opublikowano 3 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2015 Osobiście przerażają mnie raporty o spalaniu... Weź pod uwagę, że to wszystko niedotarte auta. Plus zachowanie kierowców w demo które zdecydowanie odbiega od ogólnie przyjętych zasad Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nowicjusz Opublikowano 3 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2015 Wnętrze (materiały) poprawili i brawo za to, ale jesli chodzi o oświetlenie...czy dział projektowy cierpi na swiatłowstręt i awersje do nowych technologii? Ja w forczyslawie wożę lampkę w bagazniku, by w garazu widzieć zawartość - czy to nie jest śmieszne? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 3 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2015 Wg mnie o następcy legacy nie może być mowy - Levorg jest po prostu za mały na pełnowymiarowe auto rodzinne jakim było Legacy. ciekawe ..... ... Osobiście przerażają mnie raporty o spalaniu, bo to porównywalne ilości (a nawet więcej) niż legacy 3.0 5eat i wyraźnie więcej niż OBK 3.6. Podawany w tym wątku wartości to najgorszy wynik w stosunku do osiągów o jakiej kiedykolwiek słyszałem. też "interesująca" wiadomość.... co prawda nieprawdziwa ale zawsze... 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kukson Opublikowano 3 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2015 Czy padła gdzieś odpowiedź dlaczego nie ma eyesight? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nowicjusz Opublikowano 3 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2015 Panie Andrzeju jak Pan jest - mam pytanie natury technicznej - czy jest możliwość przeszczepu kierownicy i foteli Levorga do FXT - pytam bardzo poważnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spawalniczy Opublikowano 3 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2015 Wnętrze (materiały) poprawili i brawo za to, ale jesli chodzi o oświetlenie...czy dział projektowy cierpi na swiatłowstręt i awersje do nowych technologii? Ja w forczyslawie wożę lampkę w bagazniku, by w garazu widzieć zawartość - czy to nie jest śmieszne? Coś w tym jest. Niech sobie będą nawet tradycyjne żarówki w oświetleniu wnętrza. Ale po kiego grzyba przykrywają je przyciemnionym kloszem, który powoduje, że wieczorem we wnętrzu jest jak w piwnicy?Tak jest w nowym OBK. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 3 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2015 mam pytanie natury technicznej - czy jest możliwość przeszczepu kierownicy i foteli Levorga do FXT - pytam bardzo poważnie. jeszcze nie wiem bo Leworga mam od tygodnia ale zainteresuję się tematem... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nowicjusz Opublikowano 3 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2015 Dziękuję i będę bardzo wdzięczny za informacje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kario Opublikowano 3 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2015 Osobiście przerażają mnie raporty o spalaniu, bo to porównywalne ilości (a nawet więcej) niż legacy 3.0 5eat i wyraźnie więcej niż OBK 3.6. Podawany w tym wątku wartości to najgorszy wynik w stosunku do osiągów o jakiej kiedykolwiek słyszałem. też "interesująca" wiadomość.... co prawda nieprawdziwa ale zawsze... Opieram się na moim doświadczeniu z OBK 3.6 i paroma rożnymi 3.0 5EAT. Co do Levorga komentuje to co podają inni w tym wątku. Jeśli ma Pan jakieś informacje n/t spalania w Levorgu to proszę podać bo dane z tego wątku są tak złe, że faktycznie ciężko w nie uwierzyć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 3 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2015 Legacy 3.0 AT..../ Levorg CVT o takim porównaniu napisałem.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haubi65 Opublikowano 3 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2015 to moze Pan Andrzej poda ile spala Levorg porownywalnie do jazdy np. Forkiem XT . Bo mi wyszlo bardzo spokojnie przy 100-110 km/h 8,5 l/100km Pare przyspieszen i spalanie podskoczylo do 10 l/100km. Oczywiscie silnik niedotarty itp ale chcac Levorgiem dynamicznie pojezdzic musimy sie liczyc z 11/100km. SBD takie akcje nie karze tak podskokiem spalania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się