wyrod Opublikowano 29 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2013 Szanowna Dyrekcjo. Czy można dowiedzieć się o prognozy wprowadzenia na rynek europejski Subaru Legacy z silnikiem DIT lub z silnikiem diesla o większej ilości koni niż 150? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Urabus Opublikowano 29 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2013 prognozy wprowadzenia na rynek europejski Subaru Legacy z silnikiem DIT Odpowiedź padła tu #63 lub z silnikiem diesla o większej ilości koni niż 150 O takich prognozach też nic nie słychać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRAF Opublikowano 31 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2013 czy Szanowna Dyrekcja może uchylić rąbek tajemnicy i zdradzić jaki jest sens projektowania nowego silnika 2.0 DiT i nie oferowanie go klientom w calej palecie modeli??? czy komus zależy na ograniczeniu zyskow FHI? jaki jest sens takiego postępowania - bo nie potrafie tego zrozumieć? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREGG Opublikowano 1 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2013 czy Szanowna Dyrekcja może uchylić rąbek tajemnicy i zdradzić jaki jest sens projektowania nowego silnika 2.0 DiT i nie oferowanie go klientom w calej palecie modeli??? czy komus zależy na ograniczeniu zyskow FHI? jaki jest sens takiego postępowania - bo nie potrafie tego zrozumieć? limity emisji CO2 ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukass Opublikowano 1 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2013 limity emisji CO2 ... No ale chyba po to jest DIT żeby je zacząc spełniać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREGG Opublikowano 2 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2013 limity emisji CO2 ... No ale chyba po to jest DIT żeby je zacząc spełniać I dzięki niemu wrócił forek XT, ale zapewne wprowadzenie na większą skalę silników o takich parametrach byłoby nie do pogodzenia z limitem emisji dla całej floty. Ciekawe czy Dyrekcja potwierdzi moje rozumowanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ojciec Założyciel ex-Dyrekcja Opublikowano 3 Czerwca 2013 Ojciec Założyciel Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2013 Ciekawe czy Dyrekcja potwierdzi moje rozumowanie Potwierdzam. Pozdrowienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 27 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2013 wprowadzenie na większą skalę silników obawiam się, że biorąc pod uwagę doświadczenia z Legacy GT to nie grozi nam takie zjawisko a oferta Subaru zyskałaby bardzo dużo. Nie tylko wizerunkowo. W chwili obecnej mamy dramat a co gorsze nie ma żadnych zapowiedzi poprawy sytuacji w ciągu najbliższych dwóch latach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREGG Opublikowano 27 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2013 Tym bardziej z punktu widzenia producenta nie ma pewnie sensu wprowadzać dużego silnika do kolejnego modelu, którego sprzeda się niewiele egzemplarzy, a limit emisji CO2 dla całej floty pójdzie w górę. Subaru to nie Ferrari Także pewnie legacy DIT nieprędko się doczekamy, już prędzej z 1.6 zamiast 2.0, jeżeli w końcu takowy powstanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subleo Opublikowano 27 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2013 (edytowane) Tym bardziej z punktu widzenia producenta nie ma pewnie sensu wprowadzać dużego silnika do kolejnego modelu, którego sprzeda się niewiele egzemplarzy, a limit emisji CO2 dla całej floty pójdzie w górę. Ale przecież limity są liczone na podstawie faktycznej liczby sprzedanych egzemplarzy. Jeżeli zatem liczba sprzedanych Legacy 2.0DIT będzie niewielka, to tylko śladowo zwiększy limit flotowy (FHI). Edytowane 27 Czerwca 2013 przez subleo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 27 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2013 2.0DIT do sedana czy kombi wielkości obecnego Legacy to duży silnik ? Sorry ale świat się przewraca. 1.6DIT z wyżyłowanymi 160-180KM będzie po prostu za słabe. Od szybkiego auta klasy średniej wymaga się pewnego "zapasu" mocy a nie ciągłe oscylowanie w okolicach czerwonego pola. Wiem, wiem fotoradary, ograniczenia, i tak nie ma gdzie tym pojechać itd. itp. Ale wystarczy spojrzeć jaki udział w sprzedaży koncernu VW/Audi stanowi 2.0T żeby dostrzec potencjał. Osobna kwestia że nic nie trzeba wprowadzać. JDM Legacy 2.0DIT jeździ już prawie rok. Miejmy nadziej że sukcesy w sprzedązy F XT spowodują wprowadzenie tego silnika do innych modeli. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subleo Opublikowano 27 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2013 1.6DIT z wyżyłowanymi 160-180KM będzie po prostu za słabe. A przy prędkościach autostradowych, te małe turbo-benzyny spalają często więcej paliwa niż te większe. Gdzieś widziałem porównanie, w którym na autostradzie BMW 740i (~15 l) spalało kilka litrów paliwa mniej niż Skoda 1.2TSI (~19 l). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREGG Opublikowano 27 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2013 Tym bardziej z punktu widzenia producenta nie ma pewnie sensu wprowadzać dużego silnika do kolejnego modelu, którego sprzeda się niewiele egzemplarzy, a limit emisji CO2 dla całej floty pójdzie w górę. Ale przecież limity są liczone na podstawie faktycznej liczby sprzedanych egzemplarzy. Jeżeli zatem liczba sprzedanych Legacy 2.0DIT będzie niewielka, to tylko śladowo zwiększy limit flotowy (FHI). no jeżeli faktycznie tak jest, to pozostają wyłączenie przesłanki ekonomiczne... tzn. koszty przygotowania nowego modelu vs. szacowana wielkość sprzedaży Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slesz Opublikowano 28 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2013 koszty przygotowania nowego modelu JDM Legacy 2.0DIT jeździ już prawie rok. może to nie takie trudne do przeprowadzenia? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 28 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2013 Z tego co pamiętam to silnik 1,6 DIT ma 200KM,to nie mało,wcale nie jest to silnik wyżyłowany bo jak większość silników T z bezp. wtryskiem i twin scroll osiągają max. M.obr. już przy 1500-1700 rpm. więc po co go pałować? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 29 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2013 Stach111 - skąd te info ? Z tego wyczytałem jakiś czas temu to 1.6T jest na dość wstępnym etapie i pewnie 200KM jest możliwe ale nie z setupem spełniającym normy w EU. Zobacz jakie różnice są w F XT. Maksymalny moment jest dość nisko ale za słaby na auto tych gabarytów. Efekty będą zbliżone do 2.0N/A lub 2.5N/A a przecież nie o to chodzi....... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 29 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2013 te dane ktoś wrzucał na naszym forum.Nawet jeśli to będzie 180KM to tradycyjne 2.0 z jego koniecznością pałowania do 7rpm. nie będzie miało najmniejszego podejścia do 1.6DIT.Tak mi się wydaje.Wysoki moment osiągany błyskawicznie razem z pełnym dostępem do max. mocy będzie bez porównania lepszym rozwiązaniem.Myślę że z Legacem spokojnie da radę ale oczywiście dupy nie urwie .Jeśli będzie ok.8,5 do ok.250Nm i vmax ponad 200 to będzie fajnie,i wcale nie będzie potrzeby pałowania.No ale dywagacje dywagacje dywagacje.............................. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haubi65 Opublikowano 3 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2013 alternatywa jest BMW 330 X-Drive 6-rzedowka troche mniejsza i drozsza. Serce boli .... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kario Opublikowano 5 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2013 2.0 DIT w Legacy paliłby mniej niż 2.5, był sporo szybszy i do tego kosztował mniej (akcyza) produkcja 2.5 lineartronic jest bez sensu. Ale subaru zawsze tak robi. Wprowadza nowość do jednego modelu i powoli później latami do następnych, kiedy skończy wprowadzać coś co na początku było fajne ot jest już przestarzałe. Ta taktyka nie ma sensu. Po co wprowadzono 3 nowe silniki 1.6, 2.0 i 2.5 wolnossące kiedy jest zaraz nowa jednostka 2.0T ? nie lepiej było zrobić 1.2T, 1.6T i 2.0T ?? 3 silniki zamiast czterech, lepsze osiągi, niższe zużycie paliwa i razem z lineartronic faktycznie Subaru miałoby bardzo nowoczesny układ napędowy. Ale subaru lubi absurdy, świetny przykład to tez dostępność w EU zawiasu sportowego w legacy ale brak mocnych silników a w stanach odwrotnie było 2.5T i jest 3.6 i brak sportowego zawiasu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 5 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2013 Ale subaru lubi absurdy, świetny przykład to tez dostępność w EU zawiasu sportowego w legacy ale brak mocnych silników a w stanach odwrotnie było 2.5T i jest 3.6 i brak sportowego zawiasu. to akurat nie jest absurd ale spełnianie oczekiwań odbiorców. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 5 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2013 Ale subaru lubi absurdy, świetny przykład to tez dostępność w EU zawiasu sportowego w legacy ale brak mocnych silników a w stanach odwrotnie było 2.5T i jest 3.6 i brak sportowego zawiasu. to akurat nie jest absurd ale spełnianie oczekiwań odbiorców. nie odbiorców, tylko ekoterrorystów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 5 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2013 miałem na myśli rynek US. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kario Opublikowano 5 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2013 Ale subaru lubi absurdy, świetny przykład to tez dostępność w EU zawiasu sportowego w legacy ale brak mocnych silników a w stanach odwrotnie było 2.5T i jest 3.6 i brak sportowego zawiasu. to akurat nie jest absurd ale spełnianie oczekiwań odbiorców. Tak, myślałem, ze ktoś tak napisze. Ale to nie jest prawda. Po lifcie w stanach utwardzili zawieszenie w Legacy i OBK. Poza tym w EU jest zawias twardszy w opcji, można wybrać, w stanach sprzedają więcej aut a nie można. Do tego na koniec GT powinien mieć twardszy i lepszy i niż słabsze wersje. Dlatego to po prostu nie ma sensu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 5 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2013 miałem na myśli rynek US. Rynek US jest inny i należy inaczej na niego patrzeć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 6 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2013 (edytowane) Poza tym w EU jest zawias twardszy w opcji, a to ciekawostka. Do tego na koniec GT powinien mieć twardszy i lepszy i niż słabsze wersje i ma. Przynajmniej wersje EU od MY10: Sport i GT sprężyny i amory Bilstein ( mają też inne hamulce ). Wcześniej były Spec b. zarówno w stanach jak i w EU. Generalnie nie ma co się zagłębiać w politykę odnośnie rynku US. Oczekiwania są całkiem odmienne i FHI stosuje inną strategię. Po lifcie w stanach utwardzili zawieszenie w Legacy i OBK ale dalej jest inny niż w EU. Edytowane 6 Lipca 2013 przez Adam12 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się