przemekka Opublikowano 6 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2014 Jak nie rak to miażdżyca. albo POChP. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 6 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2014 tylko ze dobry "chip" to bardziej jak trening poprawiajacy wydolność, box to jak "dopalacz" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Knurek1111 Opublikowano 6 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2014 O kurcze, chyba nigdy nie prowadziłem aut z takimi przebiegami a myślałem, ze robię dużo kilometrów ... Biedaku Jak będziesz w Krakowie, daj znać. Dam Ci poprowadzić legaca SBD z 165kkm... Fakt, to nie 353kkm ale nic lepszego nie znajdę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 6 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2014 Jak nie rak to miażdżyca. albo POChP. Ale gwarancji ciągle brak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MForbi Opublikowano 6 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2014 Modyfikacja nie oznacza bum. Źle zrobiona modyfikacja i słaby silnik to jest problem.PowerBOX z e-Baya , na dobrą sprawę niewiadomego pochodzenia, dokonujący ingerencji w parametry silnika w sposób nieznany, nieweryfikowalny, bez profesjonalnej weryfikacji poprawności działania (zakresy modyfikacji parametrów silnika) to nawet nie proszenie się o kłopoty, to zakład - kiedy się wszystko "wysra" ... Już od razu czy da jakiś czas na "polatanie" ...Zainstalowałbyś sobie jakiś taki wynalazek z Allegro bez weryfikacji i kontroli co toto robi z silnikiem ??? Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 6 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2014 (edytowane) O kurcze, chyba nigdy nie prowadziłem aut z takimi przebiegami a myślałem, ze robię dużo kilometrów ... Biedaku Jak będziesz w Krakowie, daj znać. Dam Ci poprowadzić legaca SBD z 165kkm... Fakt, to nie 353kkm ale nic lepszego nie znajdę napraaaawdeeee...??? chociaz jak sie dobrze zastanowie to bylo takie Legacy, z ktorym mialem do czynienia, rocznik bodaj 92, silnik 1.8 z czterobiegowym automatem - jaka rakieta! Ten chyba tez mial duzy przebieg Edytowane 6 Grudnia 2014 przez Than_Junior Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shiba Opublikowano 6 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2014 Stawiam formalny wniosek o zmianę tytułu wątku na "Bezawaryjność boxer diesel"... Luke Popieram ewentualnie dla równowagi powołajmy do życia nowy wątek "Bezawaryjność boxer diesel"... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RoadRunner Opublikowano 7 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2014 Jak po "buum" jest naprawa w ASO to dostaje się jakiś papierek gwarancyjny (jeśli tak to na ile) czy "na gębę" ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gutek8654 Opublikowano 8 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2014 (edytowane) czytam wątek, bom zainteresowany w niedalekiej przyszłości zmianą auta. I serducho się cieszy jak czytam większość Waszych postów (tych pozytywnych). tylko ze dobry "chip" to bardziej jak trening poprawiajacy wydolność, box to jak "dopalacz" Ale dodaj oliwy do ognia: teraz krążę w świadku toyotowskiego D4D, wielu mi znanych montuje boxy i jeszcze nikt nie marudzi (zdarzają się przebiegi z chipiem powyżej 200 tys). Oczywiście robią to ze świadomością, że jest to "puszka pandory". Osobiście tego nie zrobiłem właśnie z obawy o silnik. Mam jeszcze pytanie laika: czy ten sam silnik jest montowany we wszystkich autach (Impreza, Legacy, Forester)? Edytowane 8 Grudnia 2014 przez gutek8654 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sjak Opublikowano 8 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2014 Tak, ten sam silnik, natomiast drobne modyfikacje pojawiały się w zależności od rocznika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 8 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2014 do tego różne skrzynie, ich oprogramowanie i sterowniki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ojciec Założyciel ex-Dyrekcja Opublikowano 8 Grudnia 2014 Ojciec Założyciel Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2014 wielu mi znanych montuje boxy i jeszcze nikt nie marudzi (zdarzają się przebiegi z chipiem powyżej 200 tys). Oczywiście robią to ze świadomością, że jest to "puszka pandory". Osobiście tego nie zrobiłem właśnie z obawy o silnik Montowanie chipu wykonywane jest w celu podniesienia mocy. Takie tematy należy omawiac w jadę nielegala. Niezależnie od powyzszego przypominam ( z obowiązku ): - utrata gwarancji - w przypadku ukrycia montażu i próby dokonania naprawy gwarancyjnej łamanie prawa ( próba wyłudzenia korzyści majątkowej ). - utrata dopuszczenia do ruchu ( bo tolerancja zgodnie z homologacją to 5%) - w efekcie powyższego ew. utrata ochrony ubezpieczeniowej ( bo przedmiot ubezpiecznia niezgodny z umową ) Takie są fakty nie podlegające duyskusji ( była już wielokrotnie na tych łamach toczona ). Przypominam o powyższym jako oficjalny przedstawiciel producenta ze wzgledu na ciążącej na mnie odpowiedzialności (manufacturers liablility ). Pozdrowienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gutek8654 Opublikowano 8 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2014 @Dyrekcja SIP, spokojnie, teraz mam 110 koni mocy i niecałe 300 niutonów, więc przeskok na 150/350 w dupowozie spokojnie mi wystarczy (na jakieś 3 lata) dwa: na pewno będę rozglądał się za używką. Czy w Subaru są programy "sprawdzone auto" czy coś w ten deseń? Czy ma ktoś porównanie Imprezy i Legacy z tym silnikiem? Jest duża różnica w odczuciu mocy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 8 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2014 @Dyrekcja SIP, spokojnie, Kolega świeży więc można wybaczyć...... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ojciec Założyciel ex-Dyrekcja Opublikowano 8 Grudnia 2014 Ojciec Założyciel Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2014 Kolega świeży więc można wybaczyć...... No problem. Czasem muszę rzeczy przypomnieć - obowiązki Pozdrowienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slavok Opublikowano 8 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2014 Heh. Na to wychodzi ze spora część użytkowników samochodów z silnikiem diesla w polace to zwykli oszusci i przestepcy drwiacy z prawa. W koncu każda z tych przeróbek pociaga za soba utrate homologacji... Tyle zla na drogach co wiecej oficjalny diler subaru w niemczech tez sprzedaje samochody ktore nie spelniaja warunkow homologacji, w koncu jeden z nich oferowal wersje subaru impreza sbd z programem na 180km... Chyba popadamy w paranoje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FOR CVT Opublikowano 8 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2014 ... oficjalny diler subaru w niemczech tez sprzedaje samochody ktore nie spelniaja warunkow homologacji, w koncu jeden z nich oferowal wersje subaru impreza sbd z programem na 180km... Chyba nie tak do końca OBK siostry rozpadł się w D i tam go naprawiano. Jedną z czynności było zgranie pamięci komputera i analiza przez Subaru Niemcy. Po stwierdzeniu braku ingerencji w oprogramowanie wydano decyzję o wymianie silnika (pisałem kiedyś o tym). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Knurek1111 Opublikowano 8 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2014 Heh. Na to wychodzi ze spora część użytkowników samochodów z silnikiem diesla w polace to zwykli oszusci i przestepcy drwiacy z prawa. W koncu każda z tych przeróbek pociaga za soba utrate homologacji... Tyle zla na drogach co wiecej oficjalny diler subaru w niemczech tez sprzedaje samochody ktore nie spelniaja warunkow homologacji, w koncu jeden z nich oferowal wersje subaru impreza sbd z programem na 180km... Chyba popadamy w paranoje. Takie są reguły "przynależności do klubu". Wstępujesz albo nie - Twoja decyzja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slavok Opublikowano 8 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2014 W przypadku subaru jestem prawym obywatelem ale przyznaje sie do grzechu, 3 samochody przed subaru byly po za prawem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 8 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2014 Można sie śmiać... do momentu, kiedy dojdzie do poważnego wypadku, a ubezpieczyciel odmówi wypłacenia odszkodowania bo wykrył, ze samochód był z chipem... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slavok Opublikowano 8 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2014 Jezeli jest taki zapis w owu to owszem może, ale musi udowodnić że to było bezpośrednia przyczyna wypadku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 8 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2014 Nie musi, bo patrz wyżej: - utrata dopuszczenia do ruchu ( bo tolerancja zgodnie z homologacją to 5%) - w efekcie powyższego ew. utrata ochrony ubezpieczeniowej ( bo przedmiot ubezpiecznia niezgodny z umową ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slavok Opublikowano 8 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2014 Ah, rozumiem że dyrekcja uchodzi tutaj za wyrocznie... Skoro tak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREGG Opublikowano 8 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2014 Ah, rozumiem że dyrekcja uchodzi tutaj za wyrocznie... Skoro tak. Zwróć uwagę, że Dyrekcja napisała "ew. utrata", także jest to Wyrocznia dosyć asekuracyjna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ojciec Założyciel ex-Dyrekcja Opublikowano 8 Grudnia 2014 Ojciec Założyciel Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2014 "ew. utrata", także jest to Wyrocznia dosyć asekuracyjna "ew" ponieważ ubezpieczenie nie zawsze stwierdzi fakt tuningu. Formalnie jest to automatyzm ( tak jak napisałem: ubezpieczony inny przedmiot, malo tego - nie posiadający dopuszczenia do ruchu). Nie ma to związku z tym, czy tuning był przyczyną wypadku. Cytat ( sytuacja b.podobna do omawianej, choc łatwiejsza do stwierdzenia ): "Niestety brak ważnego badania technicznego w większości zakładów ubezpieczeń wyłącza odpowiedzialność za uszkodzenie pojazdu, niezależnie od tego, czy przyczyną szkody był stan techniczny pojazdu." Rzecznik ubezpieczonych w dalszych wywodach wskazuje na andmierną rygorystycznośc takiego postępowania, gdyż czasem brak wpisu w dowodzie rejestracyjnym tylko dlatego, że brak było miejsca ( czyli samo zaświadczenie o dpkonaniu przegladu powinno wystarczyć). Te wywody nie odnoszą się jednak do cozywistego braku dopuszczenia do ruchu na skutek dokonania zmian technicznych. Na to wychodzi ze spora część użytkowników samochodów z silnikiem diesla w polace to zwykli oszusci i przestepcy drwiacy z prawa Nie. Ewidentna większość nie ma pojęcia, jakie są w tym zakresie przepisy. Owszem, łamią je, ale mówienie o "drwiących z prawa oszustach" jest nie na miejscu. Pozdrowienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się