ketivv Opublikowano 11 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2015 Cóż jak widać mała pierdola nie z winy użytkownika może być przyczyną problemów z DPF, który dla przypomnienia nie podlega gwarancji Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sjak Opublikowano 11 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2015 Cóż jak widać mała pierdola nie z winy użytkownika może być przyczyną problemów z DPF, który dla przypomnienia nie podlega gwarancji @@ketivv, proszę. Było to tyle razy tłumaczone ... Dałeś się zbyć, lub za wcześnie odpuściłeś. Prawo było po Twojej stronie. W takim przypadku gwarant musi wymienić uszkodzony element nieodpłatnie, niezależnie co napisał w książce gwarancyjnej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 12 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2015 Gwarant nie znalazł żadnego uszkodzonego elentu bo wg analizy komputerowej samochód jest sprawny - brak błedow. Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FOR CVT Opublikowano 12 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2015 Gwarant nie znalazł żadnego uszkodzonego elentu bo wg analizy komputerowej samochód jest sprawny - brak błedow ... W przypadku który opisałem też nie było błędów, ale podejście mechanika zupełnie inne. Skoro są niepokojące objawy, to cierpliwie szukał aż znalazł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 12 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2015 wg analizy komputerowej samochód jest sprawny - brak błedow. to o niczym nie świadczy i nie może być podstawą odrzucenia reklamacji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 12 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2015 (edytowane) Kto lubi niech się z koniem zwanym SIP kopie ja sobie odpuscilem bo miałem już dość ciągłych - trawjacyh miesiącami - wizyt w ASO bez rezultatu z ciągłym zrzucaniem winy - podobnie jak na tym forum - na mój sposób użytkowania auta Ortodoksyjnym wyznawcą Subaru i ich polskiego namiestnictwa polecam wstrzemięźliwość w ocenie doświadczeń innych użytkowników samochodów tej marki. Potencjalni przyszły użytkownicy Subaru Diesel niech sobie sami wyciagaja wnioski z moich prawdziwych doswiadczen. "Po czynach ich poznacie" jak dla mnie odzwierciedla podejście gwaranta w moim przypadku. Dla przypomnienia jeszcze niedawno wielu z was uważało że moje problemy z Subaru Diesel są kłamstwem i moim wymyslem. Tym koncze swoj udział w tej dyskusji. Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka Edytowane 12 Sierpnia 2015 przez ketivv Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Knurek1111 Opublikowano 12 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2015 Dla przypomnienia jeszcze niedawno wielu z was uważało że moje problemy z Subaru Diesel są kłamstwem i moim wymyslem. Tym koncze swoj udział w tej dyskusji. Nie śledziłem każdego wątku w którym czyniłeś swoje wtręty ale z tego co sobie przypominam, Forum raczej motywowało Cię do dalszych prób rozwiązania problemu. A jeden szef ASO nawet zapraszał Cię na wizytę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 12 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2015 Dla przypomnienia jeszcze niedawno wielu z was uważało że moje problemy z Subaru Diesel są kłamstwem i moim wymyslem. Tym koncze swoj udział w tej dyskusji. Nie śledziłem każdego wątku w którym czyniłeś swoje wtręty ale z tego co sobie przypominam, Forum raczej motywowało Cię do dalszych prób rozwiązania problemu. A jeden szef ASO nawet zapraszał Cię na wizytę. Ortodoksyjnym wyznawcą zalecam odrobinę wstrzemięźliwości w ocenach. Auto regularnie trafiało do ASO Subaru pod patronatem SIP gdzie nie poradzono sobie z provlemem. Insynuacje że nie było pod opieka techniczną ASO SIP są oszczerstwem. Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz Liwoch Opublikowano 12 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2015 No właśnie, ten jeden szef ASO- i wszystko jasne w temacie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Christoph Opublikowano 12 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2015 Ketivv, Twoje problemy z SBD były niejako precedensem, i chociaż tu i ówdzie coś tam w różnych wątkach przebąkiwano, byłem sceptycznie nastawiony do Twoich rewelacji, ale to wynikało głównie z odmiennego, tzn. pozytywnego doświadczenia z SBD. Mamy ten sam model samochodu i silnik, czyli doświadczenie kontra doświadczenie, a nie żadne wyczytane w internecie newsy. Przyznam tylko, że o wiele łatwiej było mi zrozumieć, o co biega, kiedy niektóre niepokojące objawy pojawiły się i u mnie, o czym już pisałem. Wnioski odłożyłem do czasu, kiedy odebrałem auto z serwisu. Po dokładnym przejrzeniu samochodu niczego nie stwierdzono, a mój egzemplarz obecnie jeździ bez zarzutu. Mam nadzieję, że tak pozostanie, bo to bardzo fajny silnik, który pasuje do tego auta. _____ Błędy w pisowni i niepasujące do kontekstu słowa sponsoruje iPhone + Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 8 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2015 jestem prawie pewien, że powodem moich problemów z DPF w Subaru XV była konsumpcja oleju przez silnik obecnie w ruchu autostradowym niestety występuje konsumpcja oleju silnikowego (dokładnie w takich trasach w jakich wcześniej momentalnie "padał" DPF) odczyt wcześniejszy był zafałszowany przez rozrzedzanie oleju silnikowego olejem napędowym, stąd brak wyraźnego przyrostu lub ubytku oleju za to ciągłe problemy z filtrem DPF pewnie w wyniku spalania oleju silnikowego porażka, auto kupione z "pewnego źródła" z tzw. "gwarancją" Subaru Boxer Diesel to szmelc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FOR CVT Opublikowano 8 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2015 Skoro: auto kupione z "pewnego źródła" z tzw. "gwarancją" to bliższe prawdy jest takie stwierdzenie: Twój egzemplarz Subaru Boxer Diesel to szmelc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 8 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2015 (edytowane) dużo tego oleju Ci "łyka"?? Niestety tak to jest z uzywanymi autami. Nigdy w życiu nie kupiłbym auta demo bo widziałem co panowie z salonów potrafią nimi wyprawiać np zeby pokazac klientowi jak dobrze zbiera się "niedotarty", zimny samochód. Kupując od pierwszego własciciela j możesz przynajmniej sie łudzic że docieral prawidłowo i dbał... Edytowane 8 Września 2015 przez Karas Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 9 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2015 około 0,6 l / 1000 km w ruchu typowo autostradowym na drogach lokalnych jadąc średnio dynamicznie problem niezauważalny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 9 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2015 dużo. Teoretycznie jezeli wymieniasz co 15k km a przebiegi masz głównie autostradowe zużyjesz okolo 7-8 litrów oleju silnikowego... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 9 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2015 (edytowane) od czasu jak mam to auto olej wymieniany jest raczej częściej jak 15 k km tzn. sam tak sobie żądał z regularnością co 2-2,5 k km po jeździe autostradą (przepisowo) obecnie już po "zmianach" przejechałem lekko ponad 6 k km a z racji, że musiałem wykonać ok. 2 l dolewek zdecydowałem się na wymianę oleju wcześniej wydaje się, że spalanie oleju następuje tylko w ruchu autostradowym, czyli prędkości 140-180 km/h i dłuższa praca na jednym poziomie obrotów silnika Edytowane 9 Września 2015 przez ketivv Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FOR CVT Opublikowano 9 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2015 Ciekawe, jakie masz ciśnienie w cylindrach. 0.6 l na 1000 km to masakra Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 9 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2015 to masakra całe to auto to masakra, wtopa i tyle zdecydowanie moje najgorsze doświadczenie motoryzacyjne związane z posiadanym autem, iluzoryczną gwarancją i bezradnym ASO Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FOR CVT Opublikowano 9 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2015 Nie odpowiedziałeś na pytanie. Sprawdzałeś ciśnienie w cylindrach przez 'modyfikacjami' czy nie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 9 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2015 Nie odpowiedziałeś na pytanie. Sprawdzałeś ciśnienie w cylindrach przez 'modyfikacjami' czy nie? o to nie pytałeś Ciekawe, jakie masz ciśnienie w cylindrach. 0.6 l na 1000 km to masakra ostatecznie auto strojone było w Nowym Sączu, jeździ sprawnie jedynie w ruchu autostradowym odnotowałem "apetyt" na olej silnikowy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MichałXT Opublikowano 9 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2015 (edytowane) Ciekawe stwierdzenie , ktoś kupił samochód od kogoś i stwierdza że Subaru to szmelc, znajomy ma forestera w Dieslu, dobrze dotartego, i obecnie 80 000 i zero najlepszy diesel jakiego widziałem, \ w przeciwieństwie do VW/SKODA np to są szajswageny dopiero.. Edytowane 9 Września 2015 przez MichałXT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 9 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2015 Ciekawe stwierdzenie , ktoś kupił samochód od kogoś i stwierdza że Subaru to szmelc, jak rozumiem wiesz lepiej jak ja gdzie kupiłem auto Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FOR CVT Opublikowano 9 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2015 o to nie pytałeś Sorki faktycznie auto strojone było w Nowym Sączu, No to Carfit pewnie sprawdził sprężanie i było OK Pytałem bo w fabryce mamy problem z prezesowym audi 3.0. Chleje olej ale na jednym cylindrze ma 7.5. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MichałXT Opublikowano 9 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2015 Ciekawe stwierdzenie , ktoś kupił samochód od kogoś i stwierdza że Subaru to szmelc, jak rozumiem wiesz lepiej jak ja gdzie kupiłem auto a dla czemu ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FOR CVT Opublikowano 11 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2015 Krótki meldunek związany z opisywaną przeze mnie historią XV: Przed wakacjami trafił tam diesel z 2012 roku z przebiegiem 80 tys km (przebieg autostradowy). Objawy to rozpoczynanie wypalania filtra, przerwanie, wypalanie itd. wysoka temperatura, rozrzedzanie oleju. Po podpięciu do kompa dpf zapełniony w 20%. Żadnych błędów nie znaleziono. Po nocy w serwisie wyjazd na A9 i problem od nowa. Taki ketivv mode. Mechanik się zawziął i powyczepiał wszystkie czujniki. Ten od temperatury spalin był uwalony ale tak parszywie, że nie generował żadnych błędów mimo że podawał fałszywe dane do sterownika. O ile dobrze zapamiętałem to różnica na testerze była mniejsza od 1 milivolta co by to nie miało znaczyć. Delikatne poruszenie drutem dochodzącym do czujnika powodowało skoki napięcia. Po wymianie czujnika auto zrobiło kilka tysięcy na przykład byli w Chorwacji i silnik pracuje bezproblemowo. Jesienią bedzie na przeglądzie po 90 kkm i dowiem się czy nadal jest OK Auto trafiło 8 października na przegląd z przebiegiem 90400 km. Absolutnie wszystko w porządku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się