ketivv Opublikowano 11 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2015 Krótki meldunek związany z opisywaną przeze mnie historią XV: Przed wakacjami trafił tam diesel z 2012 roku z przebiegiem 80 tys km (przebieg autostradowy). Objawy to rozpoczynanie wypalania filtra, przerwanie, wypalanie itd. wysoka temperatura, rozrzedzanie oleju. Po podpięciu do kompa dpf zapełniony w 20%. Żadnych błędów nie znaleziono. Po nocy w serwisie wyjazd na A9 i problem od nowa. Taki ketivv mode. Mechanik się zawziął i powyczepiał wszystkie czujniki. Ten od temperatury spalin był uwalony ale tak parszywie, że nie generował żadnych błędów mimo że podawał fałszywe dane do sterownika. O ile dobrze zapamiętałem to różnica na testerze była mniejsza od 1 milivolta co by to nie miało znaczyć. Delikatne poruszenie drutem dochodzącym do czujnika powodowało skoki napięcia. Po wymianie czujnika auto zrobiło kilka tysięcy na przykład byli w Chorwacji i silnik pracuje bezproblemowo.Jesienią bedzie na przeglądzie po 90 kkm i dowiem się czy nadal jest OK Auto trafiło 8 października na przegląd z przebiegiem 90400 km. Absolutnie wszystko w porządku to jest przykład jak niewielka awaria, na którą nie ma wpływu użytkownik pojazdu może zepsuć funkcjonalność obecnego diesla a przy DPF łatwo i prosto zrzucić można całą odpowiedzialność na użytkownika dla mnie nauczka, nigdy więcej diesla Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FOR CVT Opublikowano 11 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2015 dla mnie nauczka, nigdy więcej diesla ... Albo lepszy service przecież mechanicy to też ludzie: potrafią naprawić lub zepsuć dosłownie wszystko. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 11 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2015 (edytowane) dla mnie nauczka, nigdy więcej diesla po prostu trafiles na felerny egzemplarz + słaby serwis (pomimo szczerych checi usterki nie znalezli) i tyle. Felerne egzemplarze w benzynie tez sie zdarzaja - nawet na forum komus wymienili caly silnik w XT bo naprawic nie potrafili. Szkoda ze temat odpuściłeś bo pewnie w twoim przypadku skończyłoby sie tak samo. Nie ma co sie zrazac do diesli. Edytowane 11 Października 2015 przez Karas Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 11 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2015 (edytowane) zgadzam się, trafiła mi się pewnie "kumulacja" do tego w aucie, które ogólnie jest łagodnie mówiąc nie najlepiej wykonane, być może kolejne zmiany wniosły pozytywne zmiany natomiast co do diesli zdania nie zmienię, nie warto pchać się w nowoczesne diesle w tym i te spod znaku Plejad nawet na forum komus wymienili caly silnik w XT bo naprawic nie potrafili chodzi pewnie o sprawę z tego wątku http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/71311-assistance-subaru-brawo/ która co by nie powiedzieć wydaje się być daleka od wzorowej Edytowane 11 Października 2015 przez ketivv Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 11 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2015 w takim razie to 2 wymieniony silnik w XT. Uzytkownik Kukson tez mial. Jak widac niektóre ASO po prostu słabo ogarniają. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
janek1980 Opublikowano 28 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2018 Witam! Jestem nowym uzytkownikiem, i przymiezam sie do zakupu Subaru XV, zastanawiam sie czy wybrac 2.0 diesla czy jednak 1.6 benzyne... o dieslu od Subaru za duzo nie slyszalem a 1.6 benzyna wydaje sie za mala, czy ktos by mi mogl tu wkleic linki z forum na ten temat, gdyz przegladnalem wiele watkow i takowej odpowiedzi do konca nie znalazlem- co lepsze petrol czy diesel? Dziekuje i prosze o wyrozumialosc ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sambor Opublikowano 28 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2018 Uwielbiam takie pytania.... Przecież wybór silnika zależy od sposobu użytkowania auta. A o tym nic nie piszesz. Nie piszesz też czy kupujesz nowe czy używane auto. Nic o swoich wymaganiach... czy lubisz przycisnąć czy nie... czy ważne niskie spalanie czy ogień na światłach... Więc na tak zadanie pytanie to musisz odpowiedzi szukać na forum wróżek 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Guliwer Opublikowano 28 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2018 p.s. Diesel zaczyna być passé. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
janek1980 Opublikowano 28 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2018 Dziekuje;-) Nie nie kupuje nowego, rocznik jaki mnie interesuje to 2014, potrzebuje auta 4x4 gdyz pare razy w miesiacu ciagne lodke. Rowniez dojezdzam do pracy ok 45km w jedna strone - trasa mieszana autostrada/droga lokalna. Co do wymagan to raczej ognia na swiatlach nie potrzebuje... Obecnie uzytkuje Honde CR-V ke 2,2 w dieslu, na zegarze ponad 330 tys km, poza wymiana sprzegla i dwumasy i serwisu nic wiecej nie robilem. Pora na zmaine a ze wiekszosc CR-V ek teraz to 1,6 to chcialbym sprobowac innej marki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tedimy99 Opublikowano 28 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2018 Najlepszą opcją wydaje się być 2.0 PB, chociaż osiągi nie powalają to w całym rozrachunku wychodzi najlepiej . Po przesiadce z TD będzie Ci brakowało momentu w dolnym zakresie obrotów, ale za to prowadzenie i trakcja są górą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 28 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2018 nie szedłbym tą drogą. jak koniecznie chcesz sbd szukałbym forestera z cvt, chociaz XV diesla można kupic za całkiem przyzwoite $$ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luki266 Opublikowano 2 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2018 Piszesz, że ciągniesz łódkę. Ciężka? Bo to też ważne z względu na maksymalny uciąg samochodu. Wysłane z mojego Redmi 3 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
janek1980 Opublikowano 2 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2018 Wydaje mi sie, ze nie za ciezka ;-) lodz jest aluminiowa dl. 3m, jezdze z zawieszonym na stale silnikiem - tego wage znam dokladnie - 56kg. Koleczka w przyczepce czesto dogladane - lozyska + smarowanko takze nie ma tu oporow. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
janek1980 Opublikowano 27 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2018 Dzieki za pomoc Panowie, jednak skonczy sie na CR-V I dalej 2,2 w dieselku , oczywiscie 4x4, wersja Black Edition. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się