Skocz do zawartości

Łukasz Liwoch

Użytkownik
  • Zawartość

    145
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Łukasz Liwoch

  • Tytuł
    ..:: Bywalec :..
  • Urodziny 03.12.1978

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    myszków
  • Auto
    subaru forester 2.0D 2009r

Ostatnie wizyty

368 wyświetleń profilu
  1. Łukasz Liwoch

    Filtr paliwa do Diesla - OEM czy Zamiennik?

    Z tego co wiem. To zamiennik wymieniamy co przegląd, filtr OEM natomiast co drugi przegląd tj co 30tyś km
  2. Łukasz Liwoch

    Outback MY10 "stuknięcie" podczas manewrowania przy pełnym skręcie koła

    Jeśli można podepnie się do tematu. O objawch kończącej sie wiskozy już wiem stukanie pukanie przy skręcie kół, czy poza tym przekłada się to jakoś na zachowanie, prowadzenie się Subaru? Może ktoś to wyjaśnić? Dziękuję
  3. Łukasz Liwoch

    uszkodzony silnik subaru outback 2008 2:0 diesel boxer

    Dobrzy ludzie, tylko śmiać się umieją
  4. Łukasz Liwoch

    CVT - ślizgający się łancuch

    Chyba skutecznie odstraszać swoich obecnych i przyszłych klientów. Śmieszne te przebiegi bezawaryjne ostatnio w subaru, zrobiłem w sbd, czy ze skrzynią CVT bezawaryjnie 100 tyś km-a po tym przebiegu wielkie kabum, i płać kliencie kwoty w okolicy 20 tyś zł- bez przesady ,śmiać się czy płakać, subaru chyba cofa się w rozwoju technologicznym
  5. Łukasz Liwoch

    Niebieska lampka- temp płynu chłodzącego SBD

    Pamiętam o tym Cybel. Zalalem teraz szuwaksa:-) Mnie też martwi ten problem. Nie ma problemu z mocą. Wszystko jest najbardziej ok. Tylko dziwne zachowanie na zimno i wtryski. Mam umówić się na zbieżność, przy okazji zrobię diagnostykę. Dam znać co i jak.
  6. Witam Moje auto to Forek SBD "09 Euro 4, czy ten w/w czujnik ma wpływ na pracę silnika przy starcie na zimno? Czy to tylko info dla kierowcy? Mam problem z pracą na zimno, odpala normalnie,ale trzesie się i delikatnie falują obroty. Kiedyś było tak,że ze zgaśnięciem tej niebieskiej lampki, cichły wtryski. Od pewnego czasu wtryski troche dłużej klepią, niż gaśnie lampka. Dziś zauważyłem,że lampka zgasła po dokładnie dwóch kilometrach jazdy z prędkością 80 km/h, po postoju nocnym, z temp w dzień 6 stopni C, (chyba trochę za szybko by płyn nagrzał się do 50 stopni C w takim czasie), a wtryski ucichły po około 8-9km takiej stabilnej jazdy. Jak wracałem to podłączyłem torque, i lampka zgasła dokładnie z temp 50 stopni C-tylko, że forek stał około 4h pod dachem. Temp płynu na starcie 40 stopni .Temp płynu podczas jazdy trasą, i jazda miejska między 90,95 stopni C. Czy z tego czujnika silnik też zbiera jakieś dane? P.S. Sprawdzę jutro na zimno, jaką temp pokazuje czujnik po nocnym postoju Dzięki,za sugestie
  7. Łukasz Liwoch

    2.0 diesel kołysanie silnika i metaliczny stukot

    Witaj Czy przy uszkodzonym czujniku wysokiego ciśnienia nie powiniem wyskoczyć błąd- ikonka silnika? Pytam bo mam podobne objawy. Wtryski sprawdzałem 1,3,4 oscylowały 0,00 a wtrysk 2 miał 0,09 jednak po kalibracji serwisowej spadł na 0,01 Jaki jest koszt takiego czujnika, poinformowali Cię? Pozdro
  8. Łukasz Liwoch

    2.0 diesel kołysanie silnika i metaliczny stukot

    Witam Mam podobny objaw w swoim SBD. Pytanie, czy bierze Ci olej, oraz czy jak odpalasz zimny kopci? Kopcenie mnie to raczej objaw zapchanego dpf, nadaje się już do wypalenia w piecu, na diagnostykę jeszcze nie jestem umówiony. Znasz już powód twojej przypadłości? Pozdrawiam Luis P.S. Obroty wg obrotomierza są stabilne, tylko silnikiem kołysze i czuć to na budzie dość mocno
  9. Łukasz Liwoch

    Objaw- świece żarowe???

    Dzięki za odpowiedź. Jest jakiś manual jak to samemu zrobić?
  10. Łukasz Liwoch

    Objaw- świece żarowe???

    W tych temp nie,ale przy mrozach musiałem dość długo kręcić. Teraz mam nowy akumulator 70ah, zobaczę co będzie w tą zimę. Falowania obrotów nie ma. Pewno i tak podjadę do swojego Subaru mechanika,ale pytam z ciekawości. Bo czasem na forum pisane było o zwarciu i spalonym bezpieczniku, ale chyba tak nie musi być? Przecież sprawny diesel to i z jedną dobrą świeca by odpalił
  11. Łukasz Liwoch

    Objaw- świece żarowe???

    Witam Po odpaleniu zimnego sbd obroty są stabilne, natomiast silnikiem rzuca dość mocno- widać po otwarciu maski, czuć to na karoserii. Czy może to być objaw spalonych, uszkodzonych świec żarowych? W Euro 4, nie ma opcji wywalonego błędu ECU. Noi czasem też puści dym biały. Miał ktoś z Was takie objawy? Dzięki i pozdrawiam
  12. Łukasz Liwoch

    Zbieżność, geometria zawieszenia

    Witam. Auto Forek sh 2.0D niestabilny, nerwowy tył auta. Forek strasznie nadsterowny, po deszczu, na śliskim, na szutrze. Mam jechać na pełną geometrię zawieszenia, urządzenie Hunter 3D. Czy mógłby ktoś z forum podać prawidłowe prametry ustawienia kątów, zbieżności, tyłu oraz przodu. Jak ma być ustawiony, zbieznie, rozbieżnie, na zero? Dzięki i pozdrawiam
  13. Łukasz Liwoch

    Piszczenie z silnika

    Witam Natrafiłem na ten temat tak przy okazji przeszukiwania forum. Też się z tym borykam. Diagnozą był napinacz, rolki itp itd. Potem sprzęgło sprężarki. Jakoś nie było czasu ogarnąć tematu. Dzisiaj po sugestii użytkownika Ewemarkam spryskałem pasek WD40, pisk praktycznie zniknął, jakieś zostały pojedyncze jęknięcia, które dodatkowo znikają całkowicie, po ręcznym dociśnięciu napinacza. Także wstępnie padło na pasek osprzętu. Jak zakupię i wymienię dam znać jak wygląda sytuacja. Mój wybór padł na pasek Gates, koszt ok 90zł na subarak.pl Pozdrawiam Łukasz
  14. Łukasz Liwoch

    nie-fabryczna navi do XV

    Witam Mam pytanie co do tunera FM tego radia, jak zbiera stacje i czy działa poza miastem, czy działa funkcja AF? Miałem chińczyka 2din,ale z radiem był dramat, w trasie niż nie znajdywał
  15. Dzięki za odpowiedź. Pamiętasz orientacyjnie koszt, tzn śruby nowe, i regulacja? Jeśli chodzi o luzy, tuleje, gumy ,amory itp itd to jest wszystko ok, jak już to tylko zbieżność. Pozdrawiam
×