Jump to content

Łukasz Liwoch

Użytkownik
  • Content Count

    158
  • Joined

  • Last visited

About Łukasz Liwoch

  • Rank
    ..:: Bywalec :..
  • Birthday 12/03/1978

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    myszków
  • Auto
    subaru forester 2.0D 2009r

Recent Profile Visitors

457 profile views
  1. Kolego AlexClyde na 99% trafiłeś. Właśnie wróciłem z pracy i prosto do Subaru. Odpalilem, obsluchalem, i nie tylko zluzowanie napinacza daje ciszę,ale i także przytrzymanie go, bądź mocne dociśnięcie. Także obstawiam napinacz. Teraz kwestia używki z allegro, bądź nóweczki, jest dylemat. Dzięki za pomoc i sugestie. Dam znać co i jak, po rozwiązaniu problemu Witam Więc winowajcą ćwierkania okazuje się sam napinacz, a dokładniej amortyzator, po dociśnięciu samego napinacza, jak i przytrzymaniu amortyzatora świergot cichnie VID_20190522_090317(0).mp4
  2. Witam Wymieniony pasek, wymienione łożyska w alternatorze, sprzęgiełko ok, alternator po przebiegu 270 tyś/km i elektryk mówił,że szczotki prawie jak nowe, więc nie wymieniał. Ładowanie w spoczynku i pod obciążeniem 14,46V. Jednak ćwierkanie dalej słyszalne, minimalnie na wolnych,a pod obciążeniem np włączona tylna szyba głośniej. Przy dosłownie minimalnym zluzowaniu, dotknięciu napinacza wszystko cichnie. Szukamy dalej. Więc albo to rolka prowadząca, albo rolka napinacza, nie wiem jak to zdiagnozować by nie robić kosztów. Rolka to ponad 100zł, a cały napinacz to koszt ok 400zł
  3. No właśnie patrzyłem, tylko nie umiałem wyżej tej tulei dopasować. Tą co Pan mi pokazywał, pasowała do zwrotnicy, a tu skrzypi z drugiej strony, tej od budy. Jeśli to tylko ta tuleja tam występuje, to super. Naprawdę skrzypi jak w starym polonezie. Panie Edwinie Chodzi mi o ten wahacz dolny poprzeczny. Tuleja uniball, ktora mi Pan pokazał jest na dole przy zwrotnicy. U mnie skrzypi górna tuleja tego wahacza, czy ona jest wymienialna,czy razem z wahaczem występuje? Bo wg schematu góra,a dół to co innego?
  4. Witam Po dłuższej przerwie, położyłem się pod forka z wd40, i wychodzi mi,że na 90% skrzypi element idący od zwrotnicy, a opisany jako 8820rh(na foto), a na 10% ta gruba gumowa tuleja obok. Jak się te elementy zwią, by je zakupić
  5. Wie ktoś jak się nastawić kosztowo, na regenerowaną wiskozę? oczywiście wymieniamy też dwa łożyska, oraz olej w skrzyni i tylnym dyferku- forek SH
  6. Zawieszenie dzisiaj dokładnie do bólu sprawdzone na trzepakach, wszystko ok. Pomogło spryskanie wszystkich tulei, gum staba itp itd-od razu cisza, po kilku km delikatne już popiskiwanie,więc spryskam ponownie. Prawdopodobnie zima ( sól, piasek) itp itd dały o sobie znać. P.S. Dzięki za pomoc i sugestie. Pozdrawiam
  7. Tak się zastanawiam. Na pewno mam do wymiany z tyłu piastę, bo huczy łożysko, ale czy miałoby to coś wspólnego? Jakoś mi to nie pasuje
  8. U mnie tak właśnie skrzypi, typowo z tyłu auta- w środku też słychać.
  9. Tuleje mam OEM. Będę szukał, chodź leżałem pod autem, szwagier naciskał na tył i wydawało mi się,że to amory jednak. Może jednak przesmarować wszystkie gumy i tuleje i wtedy zobaczyć
  10. Witam Piszę w ogólnym, ponieważ występuje do kilku modeli. Zauważyłem ostatnio, że w/w amory podczas uginania zawieszenia, bądź na nierówności skrzypią. Sprężyny całe, sprawdzałem. Czy Pan Edwin, lub ktoś mający kontakt z tym zawieszeniem, mógłby się wypowiedzieć na temat ewentualnych problemów, reklamacji, czy raczej jest mało awaryjny zamiennik? P.s. Zawias ma trzy lata, przebieg na nim to 40 tyś km. Auto stoi prosto, nic nie puka, nie stuka, tylko skrzypi. Pozdrawiam Łukasz
  11. Jakby jeszcze intercooler przysłonić?
  12. Z tymi wtryskami nie ma reguły. Teraz mam po kalibracji serwisowej,a przy -10 są głośne, że masakra, wiadro nakrętek to mało powiedziane. Raz słychać po odpaleniu, raz tylko podczas przyspieszania. Raz cichną ze zgaśnięciem niebieskiej lampki, a w większości po zgaśnięciu lampki niebieskiej +/- 8 km wiecej
  13. Cześć, robiłeś coś indywidualnie z wygłuszeniem? Czy to tylko sugestia z Twej strony?
  14. Z tego co wiem. To zamiennik wymieniamy co przegląd, filtr OEM natomiast co drugi przegląd tj co 30tyś km
  15. Jeśli można podepnie się do tematu. O objawch kończącej sie wiskozy już wiem stukanie pukanie przy skręcie kół, czy poza tym przekłada się to jakoś na zachowanie, prowadzenie się Subaru? Może ktoś to wyjaśnić? Dziękuję
×
×
  • Create New...