Skocz do zawartości

Subaru vs reszta Świata


stach1111

Rekomendowane odpowiedzi

A4 2.0TFSI Quattro (10.68 l/100km) wg danych użytkowników Sprit Monitor spala co najmniej 50% więcej od Legacy 2.0D (6,68 l/100km).

 

Audi: http://www.spritmoni...tro&powerunit=2

Subaru: http://www.spritmoni...e=1&powerunit=2

 

Oczywiście, może się znaleźć kierowca, któremu 2.0TFSI będzie spalało 8 litrów, ale wtedy 2.0D będzie mu spalać 5 litrów. Latem jadąc na niedzielną wycieczkę spalanie mi wyszło 4.2...więc...jak widać bardzo dużo zależy od kierowcy, warunków etc.

 

Ha!!!!!!!!!!!!!

@@subleo, dzięki za tą informację!! mam dziką satysfakcję że Wam tutaj nic nie ściemniam bo moja średnia ok.6,7 całkowicie pokrywa się ze średnią podaną przez użytkowników sprit monitor czyli 6,68 :yahoo:

 

Zaraz zmienimy wątek na:

"Diesel kontra benzyna"

 

:)

Właśnie o to chodzi ,że w Subaru vs Reszta Świata można wiele wrzucić i nikt nie zarzuci off-topic ;)

w końcu firmy rywalizują na różnych polach.

 

 

Słuchajcie ,przeczytałem dzisiaj wywiad z Dyrektorem marketingowym Ferrari i co? FERRARI WPROWADZA HYBRYDĘ :biglol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 1,8 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

A4 2.0TFSI Quattro (10.68 l/100km) wg danych użytkowników Sprit Monitor spala co najmniej 50% więcej od Legacy 2.0D (6,68 l/100km).

 

Audi: http://www.spritmoni...tro&powerunit=2

Subaru: http://www.spritmoni...e=1&powerunit=2

 

Oczywiście, może się znaleźć kierowca, któremu 2.0TFSI będzie spalało 8 litrów, ale wtedy 2.0D będzie mu spalać 5 litrów. Latem, jadąc na niedzielną wycieczkę spalanie wyszło 4.2 l/100km...więc...jak widać bardzo dużo zależy od kierowcy, warunków etc.

Weź pod uwagę, że to są dwa zupełnie różne auta, które mają osiągi z innych półek a co za tym idzie górna granica 2.0 TFSI jest znacznie większa (ale i osiągi w strefie marzeń Legasia :) )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A4 2.0TFSI Quattro (10.68 l/100km) wg danych użytkowników Sprit Monitor spala co najmniej 50% więcej od Legacy 2.0D (6,68 l/100km).

 

Audi: http://www.spritmoni...tro&powerunit=2

Subaru: http://www.spritmoni...e=1&powerunit=2

 

Oczywiście, może się znaleźć kierowca, któremu 2.0TFSI będzie spalało 8 litrów, ale wtedy 2.0D będzie mu spalać 5 litrów. Latem, jadąc na niedzielną wycieczkę spalanie wyszło 4.2 l/100km...więc...jak widać bardzo dużo zależy od kierowcy, warunków etc.

Weź pod uwagę, że to są dwa zupełnie różne auta, które mają osiągi z innych półek a co za tym idzie górna granica 2.0 TFSI jest znacznie większa (ale i osiągi w strefie marzeń Legasia :) )

RoadRunner, ja się z Tobą w zupełności zgadzam, są to zupełnie różne auta. W żaden sposób temu nie zaprzeczam. Tylko, jak czytam, że 2.0TFSI spala mniej więcej tyle co 2.0D to....muszę zaprotestować i przywołać dane.

 

Jest prosta zasada 'you get what you pay for'.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ceny w salonach - unijne - z euro przeliczane ZAROBKI - polskie

Dlaczego ceny miałby być niższe, skoro nie jest to produkowane u nas (niższe koszta robocizny), a ceny materiałów i energii na świecie są podobne. Czasy gospodarki planowanego niedoboru i cen umownych odeszły (na szczęście) w zapomnienie. Niestety 50 lat niedorozwoju nie odrobisz w 20 lat przy ciągle uciekającym świecie.

Czyli: ograniczenia i koszty unijne, ale poziom życia i zamożności - ciut powyżej Rumunii. Dla takich biedaków nikt nie będzie wprowadzał na rynek czegoś lepszego niż 2,0 N/A i diesel. Bo sprzedaż za mała i nie ma to sensu.

FHI nie produkuje aut specjalnie dla Polski, są produkowane z myślą o rynku europejskim - również dla "ubogich" Niemców i Szwajcarów. Widzisz u nich jakieś mocne auto niedostępne u nas?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlaczego ceny miałby być niższe, skoro nie jest to produkowane u nas

 

To nie ceny mają być niższe, tylko zarobki wyższe :mrgreen: , skoro już jesteśmy w tej unii dobrobytu i pomyślności. A rząd jedyne co potrafi to zwiększać podatki bo jest kryzys. Odkąd pamiętam, żyję w kryzysie... w PRL-u też był jeden wielki kryzys.

 

FHI nie produkuje aut specjalnie dla Polski, są produkowane z myślą o rynku europejskim - również dla "ubogich" Niemców i Szwajcarów. Widzisz u nich jakieś mocne auto niedostępne u nas?

 

Nie, bo europa to maleńki rynek dla fhi i nie ma co uszczęśliwiać głupich europejczyków na siłę - przecież mogą jeździć fabiami 1,2.

 

Niech Dyrekcja się wypowie, ile w 2010 roku sprzedało się Legacy 2,5GT? 10? Może mniej?

Dla 10 samochodów nie ma o co kruszyć kopii - nawet jeśli Niemcy czy Szwajcarzy kupiliby ich po 50 albo 100. To nieistotne ilości. A w samej Polsce ile poszło diesli?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tia... a w stanach subaru jakoś superdiesla nie oferuje, za to proszę Forester 2,5XT, Impreza WRX i Legacy 3,6. A to największy rynek. I o największej konkurencji

 

http://www.subaru.co...cles/index.html

 

"Trochę" to inaczej wygląda niż oferta na zaściankową europę, gdzie "mój pali 6,8!".

Kiedyś lekceważyłem zdanie amerykańskiego konsumenta jeśli chodzi o rynek samochodów, ale dziś dochodzę do wniosku, że to jednak za oceanem ludzie są bardziej racjonalni...

 

Ceny też jakby niższe, drogi @@aflinta,

Edytowane przez house_1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To nie ceny mają być niższe, tylko zarobki wyższe

Czym chcesz wtedy konkurować z zachodnią częścią europy? Sami niestety nie wytwarzamy nic unikalnego czego nie miała by reszta i chciała to kupić za dowolną kasę.

Ogólnie to świetnie się rzuca populistyczne hasła, gorzej jak przyjdzie to skonfrontować w praktyce z codziennością. Najlepiej skosztować tego na własnej działalności gospodarczej :)

 

Chociażby Focus ST

http://www.ford.pl/Samochody_osobowe/FocusST :question:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czym chcesz wtedy konkurować z zachodnią częścią europy?

 

Możemy konkurować głową i wydajnością. Wiem to na przykładzie warsztatów samochodowych, które u nas nie są najwyższych lotów, ale widziałem parę "warsztatów" w niemcowie...

 

Najlepiej skosztować tego na własnej działalności gospodarczej :)

 

Ja tam nie narzekam :) .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tia... a w stanach subaru jakoś superdiesla nie oferuje

Podobnie jak w Japonii - tam też w zasadzie benzyna. Taka specyfika rynku. Diesla używają w przemyśle.

 

"Trochę" to inaczej wygląda niż oferta na zaściankową europę, gdzie "mój pali 6,8!".

To już nie wina FHI jakie przepisy są w EU uchwalane.

Ceny też jakby niższe, drogi @@aflinta,

Sami produkują, podatki mają niższe - mnie to naprawdę nie dziwi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to gdzie leży problem?

W chorych umysłach euro-polityków (którzy nomen-omen wybierani są przez euro-społeczeństwa), czy w sposobie myślenia japońców, którzy moim zdaniem są racjonalni do bólu? Albo w prostych umysłach amerykanów, którzy dobrze liczą, co dostają za swoje pieniądze?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To ja jeszcze raz, bo padlo kluczowe pytanie a wy tu o jkims spalaniu benzynz vs diesel ;)

To w końcu jaki morał z tej bajki - Subaru, czy reszta swiata? :)

Każdemu według potrzeb lub upodobań - jednemu Subaru, a drugiemu resztę świata.

Niewatpliwie Subaru posiada sporo atutów i auta warte uwagi. Z drugiej strony konkurencja wśród rodzinnych aut 4x4 ( obk, legaxy czy forek) w ciagu ostatnich lat bardzo urosła, a fhi jakby przyspało. Tak samo wyglada sytuacja w ssegmencie STi, tutaj z konkurencji zerowej zrobiło sie mega ciasno.

Dlatego czesc odbiorcow znajduje cos dla siebie w ofercie fhi, a czesc nawet jak wczesniej nie widziala świata poza Subaru, dzisiaj musi rejterowac do konkurencji z różnych powodów - braki w ofercie (np. mocnych turbobenzyn), cena wydaje sie byc czasem za wysoka (subaru nigdy tanie nie było, ale jak nie było konkurencji to też nie było do czego odnieść) itp.

 

A tak w ogóle to ciekawe ilu obecnych posiadaczy forków xt, legacy spec b i gt czy obk 2.5t po wejściu dzisiaj do salonu subaru miałoby na co zamienić swoje auto

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tam jak pracujesz to stać cię na bardzo wiele, ale jak nie pracujesz to nikt ci nic nie da za darmo.

 

To może by przeszczepić tą zdrową i racjonalną zasadę do EU? A przynajmniej do naszego "cudu nad wisłą"?

 

Przecież to proste - europejski konsument ma kupować europejskie psedo-wyroby (1,4TSI, albo inne drei-zylinder :facepalm: ), a świat wybierze sobie to co najlepsze ze świata (H6 3,6). Japonia jest poza unią, więc nie musimy kupować jej produktów - tak zdecydowali władcy w Brukseli.

 

Ja niestety dostrzegam pewien problem. Otóż nieubłaganie kiedyś nadejdzie czas, że jak będę chciał kupić sobie subaru (nowe albo lekko używane), to pozostanie mi tylko import z usa.

Edytowane przez house_1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A4 2.0TFSI Quattro (10.68 l/100km) wg danych użytkowników Sprit Monitor spala co najmniej 50% więcej od Legacy 2.0D (6,68 l/100km).

 

Audi: http://www.spritmoni...tro&powerunit=2

Subaru: http://www.spritmoni...e=1&powerunit=2

 

Oczywiście, może się znaleźć kierowca, któremu 2.0TFSI będzie spalało 8 litrów, ale wtedy 2.0D będzie mu spalać 5 litrów. Latem, jadąc na niedzielną wycieczkę spalanie wyszło 4.2 l/100km...więc...jak widać bardzo dużo zależy od kierowcy, warunków etc.

nikt nie probuje rzekonywc ze 2.0TFSI jest bardziej ekonomiczn ale biorac pod uwage osiagi/spalanie jest pod tym wzgledem rewelacyjny.Absolutny rekord na podobnej trasie jak opsles to 6.2.uwzamz o niezle jak na auto wazace 1650kg i robiace 0-100 ponizej 7 sek.majac wrxa mussz sie liczyc ze spalaniem przekraczajacym 10 l prawie zawsze.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesli chodzi o spalanie 2.0TFSI :)

 

W lecie jadac trase 100km , tempo dosc niskie po trasie caly czas 80-100 ale równo , bez klimy wyszlo mi takie spalanie :

 

Golf R 2.0 4x4 270koni:

 

3

Edytowane przez eMTe
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spalanie, polityka, kryzys w USA, Balcerowicz musi odejść - sporo się można dowiedzieć szukając samochodu dla siebie ;)

 

Ja jestem jednak ciekawy odpowiedzi na to pytanie, bo póki co nikt się nie podjął:

 

A tak w ogóle to ciekawe ilu obecnych posiadaczy forków xt, legacy spec b i gt czy obk 2.5t po wejściu dzisiaj do salonu subaru miałoby na co zamienić swoje auto

Edytowane przez Amstaff23
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem Subaru dalej wyróżnia się jako nietuzinkowe auto. Audi,BMW i całej reszty "Wieśwagenów" pełno na ulicach. Subaru czy się komuś podoba z wyglądu czy nie, o wiele rzadziej się spotyka na ulicach i to jest jak dla mnie mega plus :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem Subaru dalej wyróżnia się jako nietuzinkowe auto. Audi,BMW i całej reszty "Wieśwagenów" pełno na ulicach. Subaru czy się komuś podoba z wyglądu czy nie, o wiele rzadziej się spotyka na ulicach i to jest jak dla mnie mega plus :)

Trzeba bylo sobie kupic Nano Tata - czułbys sie jeszcze lepiej niz w Subaru :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem Subaru dalej wyróżnia się jako nietuzinkowe auto. Audi,BMW i całej reszty "Wieśwagenów" pełno na ulicach. Subaru czy się komuś podoba z wyglądu czy nie, o wiele rzadziej się spotyka na ulicach i to jest jak dla mnie mega plus :)

Trzeba bylo sobie kupic Nano Tata - czułbys sie jeszcze lepiej niz w Subaru :)

Sorrki ale dowcip masz mega ciężki jak na kogoś kto posiada "włoską imitację auta" :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesli chodzi o spalanie 2.0TFSI :)

 

W lecie jadac trase 100km , tempo dosc niskie po trasie caly czas 80-100 ale równo , bez klimy wyszlo mi takie spalanie :

 

Golf R 2.0 4x4 270koni:

 

3

no robi wrażenie

 

Dlaczego w USA nie ma samochodów na ropę? A to akurat proste bo u nich benzyna była kiedyś w cenie barszczu a teraz wody,bo mieli w bród swojej ropy w Teksasie,bo położyli łapę na szybach na Bliskim wsch. w tym Kuwejcie i niebawem pewnie Libii,swoje przykręcili,to sobie mogą cwaniaki spalać 20/100 i to walić.Europa jest zdana na Bliski wschód,Rosje i ew.Norwegię i musi mieć inną politykę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...