kordynator Opublikowano 6 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2013 Bukmacerek, Twoje eufemizmy nie są kulturalne ani eleganckie, szanujmy się. No wycieczka kolegi do Tata Nano to chyba też troszkę przesada? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subleo Opublikowano 6 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2013 (edytowane) Ja jestem jednak ciekawy odpowiedzi na to pytanie, bo póki co nikt się nie podjął: A tak w ogóle to ciekawe ilu obecnych posiadaczy forków xt, legacy spec b i gt czy obk 2.5t po wejściu dzisiaj do salonu subaru miałoby na co zamienić swoje auto Nie tylko ich, nawet użytkownik Legacy SBD MY08 nie ma za bardzo na co zmienić auta....bo w końcu, oczekuje się, że kolejne auto będzie lepsze, szybsze, ładniejsze. BMW w ciągu ostatnich 5 lat doszło z silnikiem 2.0D do mocy 218KM oraz 450Nm (sic!). A w Subaru SBD dalej ma 350 Nm i 150KM. W 2008 roku to był na rynku fajny silnik, teraz...konkurencja ucieka. Edytowane 6 Stycznia 2013 przez subleo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 6 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2013 , oczekuje się, że kolejne auto będzie lepsze, szybsze, ładniejsze. BMW w ciągu ostatnich 5 lat doszło z silnikiem 2.0D do mocy 218KM oraz 450Nm (sic!). A w Subaru SBD dalej ma 350 Nm i 150KM... Kurcze,ale gdzieś przecież musi być granica tego wyścigu. Niedługo człowiek będzie się bał wsiąść do samochodu bo po naciśnięciu gazu poleci w kosmos A Subaru,luzik ,a co? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 6 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2013 No wycieczka kolegi do Tata Nano to chyba też troszkę przesada? Ale Tata Nano jest zdecydowanie rzadziej spotykane niż Subaru i w tym racja jest. A obrażanie kogoś przez naśmiewanie się z jego auta... to nie w stylu tego forum. Są tu ludzie z kupą siana jak i tacy co muszą liczyć na innych - nikt nikomu nie wytyka czym jeździ. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zelazny Opublikowano 6 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2013 Bukmacerek, Twoje eufemizmy nie są kulturalne ani eleganckie, szanujmy się. No wycieczka kolegi do Tata Nano to chyba też troszkę przesada? A mówienie, że każdy właściciel Volkswagena to wieśniak to już nie jest przesada? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
house_1 Opublikowano 6 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2013 A tak w ogóle to ciekawe ilu obecnych posiadaczy forków xt, legacy spec b i gt czy obk 2.5t po wejściu dzisiaj do salonu subaru miałoby na co zamienić swoje auto Niestety, obecni posiadacze tych aut muszą się wybrać do salonu za ocean, jeśli chcą kupić modele będące następcami ich samochodów . Albo udać się do sprzedawców innych marek niż subaru... Tak czy inaczej, niedługo rzeczywistość (a może i dziś już tak jest), że chcąc kupić w EU fajny samochód trzeba będzie wybrać "resztę świata", a chcąc kupić fajne, mocne subaru, skazani będziemy na import zza wielkiej wody. Golf R 2.0 4x4 270koni: src=http://www.sendspace.pl/file/pic/90e838cecbbad9eeb8635b8/3 A co do spalania, to mój osobisty rekord w niemłodym Legacy Turbo 4WD (MY1992) to 7,5l/100km - autostrada 90km/h - trasa to jakiś 1000km(!). Uważam, że różnica 1l w stosunku do Golfa z bezpośrednim wtryskiem nie jest jakoś porażająca . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RoadRunner Opublikowano 6 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2013 Chociażby Focus ST http://www.ford.pl/S...osobowe/FocusST To jest tylko opis. W konfiguratorze nie możesz go wybrać a np. w nimieckim jak najbardziej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 6 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2013 W konfiguratorze nie możesz go wybrać A w salonie go nie sprzedają? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zelazny Opublikowano 6 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2013 W konfiguratorze nie możesz go wybrać A w salonie go nie sprzedają? Na 100% sprzedają, Ford podał oficjalne ceny w Polsce (115 tys zł). Już na mieście kilka widziałem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 6 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2013 Jesli chodzi o spalanie 2.0TFSI W lecie jadac trase 100km , tempo dosc niskie po trasie caly czas 80-100 ale równo , bez klimy wyszlo mi takie spalanie : Golf R 2.0 4x4 270koni: no robi wrażenie to i ja sie pochwale , i zeby nie bylo ze na luzie i z gorki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RoadRunner Opublikowano 6 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2013 W konfiguratorze nie możesz go wybrać A w salonie go nie sprzedają? Na 100% sprzedają, Ford podał oficjalne ceny w Polsce (115 tys zł). Już na mieście kilka widziałem. A to przepraszam. Wydawało mi się, że brak w konfiguratorze = brak możliwości zakupu. Podam więc (już mniej zdecydowanie) kolejny przykład: nowy Civic z dieslem 2.2. Da radę u nas kupić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eMTe Opublikowano 6 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2013 Co nie zmienia faktu ze przy normalnej jezdzie po miescie eRka pali 14 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kordynator Opublikowano 6 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2013 (edytowane) No wycieczka kolegi do Tata Nano to chyba też troszkę przesada? Ale Tata Nano jest zdecydowanie rzadziej spotykane niż Subaru i w tym racja jest. A obrażanie kogoś przez naśmiewanie się z jego auta... to nie w stylu tego forum. Są tu ludzie z kupą siana jak i tacy co muszą liczyć na innych - nikt nikomu nie wytyka czym jeździ. No ale porównanie Tata do Subaru to chyba przesada na tym forum? Edytowane 6 Stycznia 2013 przez bukmacerek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 6 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2013 To ja jeszcze raz, bo padlo kluczowe pytanie a wy tu o jkims spalaniu benzynz vs diesel To w końcu jaki morał z tej bajki - Subaru, czy reszta swiata? Każdemu według potrzeb lub upodobań - jednemu Subaru, a drugiemu resztę świata. Niewatpliwie Subaru posiada sporo atutów i auta warte uwagi. Z drugiej strony konkurencja wśród rodzinnych aut 4x4 ( obk, legaxy czy forek) w ciagu ostatnich lat bardzo urosła, a fhi jakby przyspało. Tak samo wyglada sytuacja w ssegmencie STi, tutaj z konkurencji zerowej zrobiło sie mega ciasno. Dlatego czesc odbiorcow znajduje cos dla siebie w ofercie fhi, a czesc nawet jak wczesniej nie widziala świata poza Subaru, dzisiaj musi rejterowac do konkurencji z różnych powodów - braki w ofercie (np. mocnych turbobenzyn), cena wydaje sie byc czasem za wysoka (subaru nigdy tanie nie było, ale jak nie było konkurencji to też nie było do czego odnieść) itp. A tak w ogóle to ciekawe ilu obecnych posiadaczy forków xt, legacy spec b i gt czy obk 2.5t po wejściu dzisiaj do salonu subaru miałoby na co zamienić swoje auto coz moge powiedziec , ja jestem takim przykladem.Z pewnych wzgledow musialem sie na chwile rozstac z Subaru a kiedy chcial wrocic z zamiarem kupna nowego ( cena nie byla jakims ograniczeniem ) to sie okazalo ze nie ma co kupic. Kryteria tez nie byly jakies wygorowane , mial miec min. 200 KM najlepiej turbo , ale benzyna w stylu Spec B tez mogla by byc , i mial byc w miare pojemny tak zeby przewiesc rodzine. Lanos nawet w sedanie odpadl w przedbiegach bo zamaly i wogle go u mnie juz nie ofaruja po tym jak lanosa sprzedali 5 sztuk , i tak na prawde na tym sie skonczyl dla mnie wybor.A kiedys mial bym XT , Spec B czy STI , w zalznosci od potrzeb czy zawartosci portfela. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Amstaff23 Opublikowano 6 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2013 To wiemy juz jak kiedyś było i jak fajny był wybór, wiemy juz jak jest teraz, moze pomyślmy, co bedzie w przyszlosci? Bo jeśli nie wejdą na nasz rynek zapowiadane nowości, wypadnie Impreza, to... no właśnie, co? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 6 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2013 To wiemy juz jak kiedyś było i jak fajny był wybór, wiemy juz jak jest teraz, moze pomyślmy, co bedzie w przyszlosci? Bo jeśli nie wejdą na nasz rynek zapowiadane nowości, wypadnie Impreza, to... no właśnie, co? nic , za wyjatkiem tego ze ceny dawnych wspanialych modeli zacna rosnac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jachu93 Opublikowano 6 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2013 (edytowane) bukmacerek podać Ci chusteczke, żebyś otarł łzy? Wyluzuj... przecież konsekst tego porównania był taki, że jak komuś zależy wyróżniać się z tłumu, to zmiast Subaru, niech kupi Tate. Ot wszystko. A co do nazwania Alfy Romeo 159TI, którą posiada eMTe, "włoską imitacją auta" to już jest gruba przesada. Skoro tak mówisz o tym aucie, to ciekawe czym jest Forester BD... chyba imitajcją imitacji. Forek do tej Alfy nie ma najmniejszego podejścia pod względem stylistyki, osiągów... ale co ja tam będę mówił. Pewnie pali za dużo, no i jest do doopy. Edytowane 6 Stycznia 2013 przez Jachu93 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Amstaff23 Opublikowano 6 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2013 Easy ludzie... Gadamy o samochodach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jachu93 Opublikowano 6 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2013 Easy ludzie... Gadamy o samochodach NO WŁAŚNIE!! :evil: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 6 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2013 Podam więc (już mniej zdecydowanie) kolejny przykład: nowy Civic z dieslem 2.2. Da radę u nas kupić? Nie mam zielonego pojęcia Pisałem konkretnie o Subaru - bo ilość modeli jest dosyć mała i znana jest sieć dystrybucji na Europę. Civic 2.2d nawet jak u nas nie jest oferowany ze względów chorej akcyzy, to można zapewne zakupić u naszych sąsiadów (DE, SK, CZ, LT) jak ktoś się uprze. W końcu to teren wspólnoty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 7 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2013 Co nie zmienia faktu ze przy normalnej jezdzie po miescie eRka pali 14 tyle samo paliła mi A4 Allroad 2.0T MY10 podczas kilkugodzinnego testu...... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 7 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2013 Co nie zmienia faktu ze przy normalnej jezdzie po miescie eRka pali 14 tyle samo paliła mi A4 Allroad 2.0T MY10 podczas kilkugodzinnego testu...... I chyba tak być musi.różnica z dieslami polega na tym że one niezaleznie od wszystkiego palą mało a turbo benzyniaki nawet te najnowsze ,jak sie wciśnie gaz to wir sie robi w baku i kieszeni a że osiągi zachęcają do agresywnej jazdy to trudno sobie odmówić i jechać eco-drive. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 7 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2013 Adam12 ciezko porownac samochod ktorym jezdzi jeden kierowca ktorego ECU dostosowalo sie przez iles tys. Km. do jego stylu jazdy z samochodem demo ktory dostaje w przyslowiwa "pi..de" od kazdego kto do niego wsada do tego tez wazne jest czy jezdziles autem z Stronic czy manualem ale tak czy siak ja cie nie bede na sile przekonywal gdyz ty i tak masz juz opinie na ten temat i tej marki wiec po co bo pewnie i tak uwazasz ze zdjecia ktore ci wklelem poprawlem sibie w photoshopie....... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Amstaff23 Opublikowano 7 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2013 Marna robota w Paint'cie od razu widać, ze tam jedynka z przodu zamazana i miało być 16,1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 7 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2013 Adam12 ciezko porownac samochod ktorym jezdzi jeden kierowca ktorego ECU dostosowalo sie przez iles tys. Km. do jego stylu jazdy z samochodem demo ktory dostaje w przyslowiwa "pi..de" od kazdego kto do niego wsada do tego tez wazne jest czy jezdziles autem z Stronic czy manualem ale tak czy siak ja cie nie bede na sile przekonywal gdyz ty i tak masz juz opinie na ten temat i tej marki wiec po co bo pewnie i tak uwazasz ze zdjecia ktore ci wklelem poprawlem sibie w photoshopie....... Mnie nikt nie musi przekonywać, że Audi jest lepsze od Subaru a ich 2.0T pracuje rewelacyjnie. Faktycznie tak jest ale osobną kwestią są w miarę obiektywne wyniki. Być może ECU w Audi musi się dostosowywać a ten egzemplarz się nie dostosował. Wiem jedno ten akurat Allroad palił więcej niż mój zmutowany WRX co diametralnie różniło się od zapowiedzi i moich oczekiwań. Osobna kwestia to koszty. Bez żadnych fajerwerków, nawigacji itd wyszło 195k pln i stwierdziłem, że nie dopłacę 35k pln do planowanego OBK. W konsekwencji mam najgorszy, najbrzydszy i najbardziej bezpłciowy samochód na ziemi, który pali 7 litrów ropy, zawsze wjechał gdzie chciałem ( i stamtąd wyjechał ) a co najważniejsze jak wracam z imprezy mogę spokojnie usiąść na tylnej kanapie bez kolan przy uszach. Cóż chcieć więcej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się