Skocz do zawartości

Subaru vs reszta Świata


stach1111

Rekomendowane odpowiedzi

Volvo nie Volvo skończyły sie czasy kiedy w DE za dnia mogłeś zasuwac ponad 200 kilometrami bo jest taki ze co chwilę musisz hamować.

Do tego trzeba się zdecydować albo kupujesz samochód którym możesz wjechać do lasu albo na autostrady.

 

to prawda...aczkolwiek to że mogę nie znaczy, że muszę i zgadzam się, że parametr V max służy głównie łechtaniu ego i próżności właściciela auta bo jest wykorzystywany sporadycznie - moje pytanie było efektem tego, że zaintrygowało mnie baaardzo kto tym razem za mnie zdecydował / podjął decyzję co dla mnie - potencjalnego użytkownika - będzie lepsze i bezpieczniejsze :facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 1,8 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Zapewne względy bezpieczeństwa. Miałem okzje prowadzić OBK 210 kmh i nie powiem żeby bylo to coś przyjemnego.Samochody tego typu mają za wysokit środek ciężkości i za wysoki profil opon do takiej jazdy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zapewne względy bezpieczeństwa. Miałem okzje prowadzić OBK 210 kmh i nie powiem żeby bylo to coś przyjemnego.Samochody tego typu mają za wysokit środek ciężkości i za wysoki profil opon do takiej jazdy.

 

Zależy co się oczekuje, w moim przypadku (podobna prędkość) raczej byłem zaskoczony stabilnością OBK.

 

Niestety mój szwagier zamówił CRV więc z przejażdżki T5 nici:( Jak zobaczę i pojexdze ta honda to dam relacje choć nie sądzę żeby na tym forum to zainteresowało :(

 

Na pewno będzie zainteresowanie relacją. Dawno temu byłem CRV poważnie zainteresowany tyle że Honda zrobiła z niego bardziej vana niż SUV'a a oczekiwałem czegoś innego (np. większy prześwit), co nie zmienia że ma do marki szacunek :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety mój szwagier zamówił CRV więc z przejażdżki T5 nici:( Jak zobaczę i pojexdze ta honda to dam relacje choć nie sądzę żeby na tym forum to zainteresowało

Argumenty?

No że to dupowoz taki w dodatku że słabym 4x4:( a silnik to znam na wylot bo w zasadzie takim samym zrrobilem 207tys.

W razie czego napisze o jakości materiałów wewnątrz i bagażniku :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zapewne względy bezpieczeństwa. Miałem okzje prowadzić OBK 210 kmh i nie powiem żeby bylo to coś przyjemnego.Samochody tego typu mają za wysokit środek ciężkości i za wysoki profil opon do takiej jazdy.

 

Zależy co się oczekuje, w moim przypadku (podobna prędkość) raczej byłem zaskoczony stabilnością OBK.

 

Niestety mój szwagier zamówił CRV więc z przejażdżki T5 nici:( Jak zobaczę i pojexdze ta honda to dam relacje choć nie sądzę żeby na tym forum to zainteresowało :(

 

Na pewno będzie zainteresowanie relacją. Dawno temu byłem CRV poważnie zainteresowany tyle że Honda zrobiła z niego bardziej vana niż SUV'a a oczekiwałem czegoś innego (np. większy prześwit), co nie zmienia że ma do marki szacunek :)

 

Jestem pewnie przyzwyczajony do innej stabilności przy takich predkosciach co nie zmienia faktu ze to dosc częsta praktyka zakładanie kaganca w autach tego typu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Jestem pewnie przyzwyczajony do innej stabilności przy takich predkosciach co nie zmienia faktu ze to dosc częsta praktyka zakładanie kaganca w autach tego typu.

 

może to i lepiej,szaleńców nie brakuje.

Pare lat temu widziałem taki filmik jak kierownik jadąc jakimś dużym Merolem(S-ka?) wszedł na autostradzie z bardzo dużą prędkością w długi zakręt ,po czym stracił przyczepnośc wyleciał z łuku ,dachował,a następnie po zatrzymaniu się usiadł obok samochodu-pewnie będąc w dużym szoku.Ciekawe czy ten filmik krąży gdzieś w sieci?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem pewnie przyzwyczajony do innej stabilności przy takich predkosciach co nie zmienia faktu ze to dosc częsta praktyka zakładanie kaganca w autach tego typu.

 

może to i lepiej,szaleńców nie brakuje.

Pare lat temu widziałem taki filmik jak kierownik jadąc jakimś dużym Merolem(S-ka?) wszedł na autostradzie z bardzo dużą prędkością w długi zakręt ,po czym stracił przyczepnośc wyleciał z łuku ,dachował,a następnie po zatrzymaniu się usiadł obok samochodu-pewnie będąc w dużym szoku.Ciekawe czy ten filmik krąży gdzieś w sieci?

Nie ten filmik ale coś podobnego, od 50 sekundy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Jestem pewnie przyzwyczajony do innej stabilności przy takich predkosciach co nie zmienia faktu ze to dosc częsta praktyka zakładanie kaganca w autach tego typu.

 

może to i lepiej,szaleńców nie brakuje.

Pare lat temu widziałem taki filmik jak kierownik jadąc jakimś dużym Merolem(S-ka?) wszedł na autostradzie z bardzo dużą prędkością w długi zakręt ,po czym stracił przyczepnośc wyleciał z łuku ,dachował,a następnie po zatrzymaniu się usiadł obok samochodu-pewnie będąc w dużym szoku.Ciekawe czy ten filmik krąży gdzieś w sieci?

 

Dlatego nie widzę w tym nic zlego ze w SUV obcina sie prędkość max. bo nie maja ani opon ani podwozia do szybkiej jazdy.

 

 

Jestem pewnie przyzwyczajony do innej stabilności przy takich predkosciach co nie zmienia faktu ze to dosc częsta praktyka zakładanie kaganca w autach tego typu.

 

może to i lepiej,szaleńców nie brakuje.

Pare lat temu widziałem taki filmik jak kierownik jadąc jakimś dużym Merolem(S-ka?) wszedł na autostradzie z bardzo dużą prędkością w długi zakręt ,po czym stracił przyczepnośc wyleciał z łuku ,dachował,a następnie po zatrzymaniu się usiadł obok samochodu-pewnie będąc w dużym szoku.Ciekawe czy ten filmik krąży gdzieś w sieci?

 

Dlatego nie widzę w tym nic zlego ze w SUV obcina sie prędkość max. bo nie maja ani opon ani podwozia do szybkiej jazdy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem pewnie przyzwyczajony do innej stabilności przy takich predkosciach co nie zmienia faktu ze to dosc częsta praktyka zakładanie kaganca w autach tego typu.

 

może to i lepiej,szaleńców nie brakuje.

Pare lat temu widziałem taki filmik jak kierownik jadąc jakimś dużym Merolem(S-ka?) wszedł na autostradzie z bardzo dużą prędkością w długi zakręt ,po czym stracił przyczepnośc wyleciał z łuku ,dachował,a następnie po zatrzymaniu się usiadł obok samochodu-pewnie będąc w dużym szoku.Ciekawe czy ten filmik krąży gdzieś w sieci?

Nie ten filmik ale coś podobnego, od 50 sekundy:

 

To był SL.

 

Edytowane przez leon
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety sam mam raz na jakiś czas okazję przejechać się samochodem, w którym ogranicznik jest nawet za późno(180 km/h) :) . To toyota sienna my08 rodziców, gdzie pomysłowi amerykanie włożyli do pontonowatego, wysokiego vana 3,5 v6 268 km. Rozpędza się to bardzo przyzwoicie, ale skręt, czy hamowanie to już spore wyzwanie(po przesiadce z mojego leciwego forka, który też w tym mistrzem nie jest). Trochę to dla mnie nieprzemyślana taktyka, bo niby ten samochód ma służyć do komfortowego przemieszczania się po hajłeju, ale jednak cokolwiek mogliby się postarać, żeby dostosować resztę do silnika, bo ktoś pod wpływem jego brzmienia i przyspieszenia może sobie zrobić kuku, pomimo tego, że systemów i poduszek tam trochę jest :unsure:.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To był SL.

 

 

 

TAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

 

to jest dokładnie to!!!

 

już mi się nie chciało tego szukać w necie choć pewnie i tak bym nie odnalazł.

 

Jestem pewnie przyzwyczajony do innej stabilności przy takich predkosciach co nie zmienia faktu ze to dosc częsta praktyka zakładanie kaganca w autach tego typu.

 

może to i lepiej,szaleńców nie brakuje.

Pare lat temu widziałem taki filmik jak kierownik jadąc jakimś dużym Merolem(S-ka?) wszedł na autostradzie z bardzo dużą prędkością w długi zakręt ,po czym stracił przyczepnośc wyleciał z łuku ,dachował,a następnie po zatrzymaniu się usiadł obok samochodu-pewnie będąc w dużym szoku.Ciekawe czy ten filmik krąży gdzieś w sieci?

Nie ten filmik ale coś podobnego, od 50 sekundy:

 

wyobrażasz sobie ile ten gość miał w gaciach po tej akcji? :lol::(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wyobrażasz sobie ile ten gość miał w gaciach po tej akcji? :lol::(

W sumie to może nic nie miał :)

Jechał z dobrym uchwytem ( wielu po pomyka z jedną ręką na kierownicy ), kontry też zaczynał wcześnie odkręcać tak więc pojęcie jakieś miał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wyobrażasz sobie ile ten gość miał w gaciach po tej akcji? :lol::(

W sumie to może nic nie miał :)

Jechał z dobrym uchwytem ( wielu po pomyka z jedną ręką na kierownicy ), kontry też zaczynał wcześnie odkręcać tak więc pojęcie jakieś miał.

 

czy sądzisz że nie był zaskoczony? :huh::o

 

miał w gaciach jak złoto :)

 

oraz miał szczęćcie że nikogo(np.Tira) obok nie było.

 

a bronił się instynktownie ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...