akow Opublikowano 11 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2013 Volvo nie Volvo skończyły sie czasy kiedy w DE za dnia mogłeś zasuwac ponad 200 kilometrami bo jest taki ze co chwilę musisz hamować. Do tego trzeba się zdecydować albo kupujesz samochód którym możesz wjechać do lasu albo na autostrady. to prawda...aczkolwiek to że mogę nie znaczy, że muszę i zgadzam się, że parametr V max służy głównie łechtaniu ego i próżności właściciela auta bo jest wykorzystywany sporadycznie - moje pytanie było efektem tego, że zaintrygowało mnie baaardzo kto tym razem za mnie zdecydował / podjął decyzję co dla mnie - potencjalnego użytkownika - będzie lepsze i bezpieczniejsze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 11 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2013 Zapewne względy bezpieczeństwa. Miałem okzje prowadzić OBK 210 kmh i nie powiem żeby bylo to coś przyjemnego.Samochody tego typu mają za wysokit środek ciężkości i za wysoki profil opon do takiej jazdy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 12 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2013 Niestety mój szwagier zamówił CRV więc z przejażdżki T5 nici:( Jak zobaczę i pojexdze ta honda to dam relacje choć nie sądzę żeby na tym forum to zainteresowało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Amstaff23 Opublikowano 12 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2013 Ja też myślę, że nie sądzę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niedźwiedź Opublikowano 12 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2013 Niestety mój szwagier zamówił CRV więc z przejażdżki T5 nici:( Jak zobaczę i pojexdze ta honda to dam relacje choć nie sądzę żeby na tym forum to zainteresowało Argumenty? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dobi1972 Opublikowano 12 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2013 Zapewne względy bezpieczeństwa. Miałem okzje prowadzić OBK 210 kmh i nie powiem żeby bylo to coś przyjemnego.Samochody tego typu mają za wysokit środek ciężkości i za wysoki profil opon do takiej jazdy. Zależy co się oczekuje, w moim przypadku (podobna prędkość) raczej byłem zaskoczony stabilnością OBK. Niestety mój szwagier zamówił CRV więc z przejażdżki T5 nici:( Jak zobaczę i pojexdze ta honda to dam relacje choć nie sądzę żeby na tym forum to zainteresowało Na pewno będzie zainteresowanie relacją. Dawno temu byłem CRV poważnie zainteresowany tyle że Honda zrobiła z niego bardziej vana niż SUV'a a oczekiwałem czegoś innego (np. większy prześwit), co nie zmienia że ma do marki szacunek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 12 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2013 Niestety mój szwagier zamówił CRV więc z przejażdżki T5 nici:( Jak zobaczę i pojexdze ta honda to dam relacje choć nie sądzę żeby na tym forum to zainteresowało Argumenty? No że to dupowoz taki w dodatku że słabym 4x4:( a silnik to znam na wylot bo w zasadzie takim samym zrrobilem 207tys. W razie czego napisze o jakości materiałów wewnątrz i bagażniku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niedźwiedź Opublikowano 12 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2013 a CRV to ma niby dobry 4x4? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 12 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2013 a CRV to ma niby dobry 4x4? no słaby ma ,ale mojemu szwagrowi to wisi,nawet nie chce wiedzieć o czym do niego mówie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 12 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2013 Zapewne względy bezpieczeństwa. Miałem okzje prowadzić OBK 210 kmh i nie powiem żeby bylo to coś przyjemnego.Samochody tego typu mają za wysokit środek ciężkości i za wysoki profil opon do takiej jazdy. Zależy co się oczekuje, w moim przypadku (podobna prędkość) raczej byłem zaskoczony stabilnością OBK. Niestety mój szwagier zamówił CRV więc z przejażdżki T5 nici:( Jak zobaczę i pojexdze ta honda to dam relacje choć nie sądzę żeby na tym forum to zainteresowało Na pewno będzie zainteresowanie relacją. Dawno temu byłem CRV poważnie zainteresowany tyle że Honda zrobiła z niego bardziej vana niż SUV'a a oczekiwałem czegoś innego (np. większy prześwit), co nie zmienia że ma do marki szacunek Jestem pewnie przyzwyczajony do innej stabilności przy takich predkosciach co nie zmienia faktu ze to dosc częsta praktyka zakładanie kaganca w autach tego typu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 12 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2013 Jestem pewnie przyzwyczajony do innej stabilności przy takich predkosciach co nie zmienia faktu ze to dosc częsta praktyka zakładanie kaganca w autach tego typu. może to i lepiej,szaleńców nie brakuje. Pare lat temu widziałem taki filmik jak kierownik jadąc jakimś dużym Merolem(S-ka?) wszedł na autostradzie z bardzo dużą prędkością w długi zakręt ,po czym stracił przyczepnośc wyleciał z łuku ,dachował,a następnie po zatrzymaniu się usiadł obok samochodu-pewnie będąc w dużym szoku.Ciekawe czy ten filmik krąży gdzieś w sieci? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zelazny Opublikowano 12 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2013 Jestem pewnie przyzwyczajony do innej stabilności przy takich predkosciach co nie zmienia faktu ze to dosc częsta praktyka zakładanie kaganca w autach tego typu. może to i lepiej,szaleńców nie brakuje. Pare lat temu widziałem taki filmik jak kierownik jadąc jakimś dużym Merolem(S-ka?) wszedł na autostradzie z bardzo dużą prędkością w długi zakręt ,po czym stracił przyczepnośc wyleciał z łuku ,dachował,a następnie po zatrzymaniu się usiadł obok samochodu-pewnie będąc w dużym szoku.Ciekawe czy ten filmik krąży gdzieś w sieci? Nie ten filmik ale coś podobnego, od 50 sekundy: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 12 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2013 Jestem pewnie przyzwyczajony do innej stabilności przy takich predkosciach co nie zmienia faktu ze to dosc częsta praktyka zakładanie kaganca w autach tego typu. może to i lepiej,szaleńców nie brakuje. Pare lat temu widziałem taki filmik jak kierownik jadąc jakimś dużym Merolem(S-ka?) wszedł na autostradzie z bardzo dużą prędkością w długi zakręt ,po czym stracił przyczepnośc wyleciał z łuku ,dachował,a następnie po zatrzymaniu się usiadł obok samochodu-pewnie będąc w dużym szoku.Ciekawe czy ten filmik krąży gdzieś w sieci? Dlatego nie widzę w tym nic zlego ze w SUV obcina sie prędkość max. bo nie maja ani opon ani podwozia do szybkiej jazdy. Jestem pewnie przyzwyczajony do innej stabilności przy takich predkosciach co nie zmienia faktu ze to dosc częsta praktyka zakładanie kaganca w autach tego typu. może to i lepiej,szaleńców nie brakuje. Pare lat temu widziałem taki filmik jak kierownik jadąc jakimś dużym Merolem(S-ka?) wszedł na autostradzie z bardzo dużą prędkością w długi zakręt ,po czym stracił przyczepnośc wyleciał z łuku ,dachował,a następnie po zatrzymaniu się usiadł obok samochodu-pewnie będąc w dużym szoku.Ciekawe czy ten filmik krąży gdzieś w sieci? Dlatego nie widzę w tym nic zlego ze w SUV obcina sie prędkość max. bo nie maja ani opon ani podwozia do szybkiej jazdy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 12 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2013 (edytowane) Jestem pewnie przyzwyczajony do innej stabilności przy takich predkosciach co nie zmienia faktu ze to dosc częsta praktyka zakładanie kaganca w autach tego typu. może to i lepiej,szaleńców nie brakuje. Pare lat temu widziałem taki filmik jak kierownik jadąc jakimś dużym Merolem(S-ka?) wszedł na autostradzie z bardzo dużą prędkością w długi zakręt ,po czym stracił przyczepnośc wyleciał z łuku ,dachował,a następnie po zatrzymaniu się usiadł obok samochodu-pewnie będąc w dużym szoku.Ciekawe czy ten filmik krąży gdzieś w sieci? Nie ten filmik ale coś podobnego, od 50 sekundy: To był SL. Edytowane 12 Marca 2013 przez leon Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niedźwiedź Opublikowano 12 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2013 Ten w audi to niezły zawodnik, szybkie, głębokie kontry. I na koniec w tle muzyka "quattro" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bright Opublikowano 12 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2013 Niestety sam mam raz na jakiś czas okazję przejechać się samochodem, w którym ogranicznik jest nawet za późno(180 km/h) . To toyota sienna my08 rodziców, gdzie pomysłowi amerykanie włożyli do pontonowatego, wysokiego vana 3,5 v6 268 km. Rozpędza się to bardzo przyzwoicie, ale skręt, czy hamowanie to już spore wyzwanie(po przesiadce z mojego leciwego forka, który też w tym mistrzem nie jest). Trochę to dla mnie nieprzemyślana taktyka, bo niby ten samochód ma służyć do komfortowego przemieszczania się po hajłeju, ale jednak cokolwiek mogliby się postarać, żeby dostosować resztę do silnika, bo ktoś pod wpływem jego brzmienia i przyspieszenia może sobie zrobić kuku, pomimo tego, że systemów i poduszek tam trochę jest . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 12 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2013 To był SL. TAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! to jest dokładnie to!!! już mi się nie chciało tego szukać w necie choć pewnie i tak bym nie odnalazł. Jestem pewnie przyzwyczajony do innej stabilności przy takich predkosciach co nie zmienia faktu ze to dosc częsta praktyka zakładanie kaganca w autach tego typu. może to i lepiej,szaleńców nie brakuje. Pare lat temu widziałem taki filmik jak kierownik jadąc jakimś dużym Merolem(S-ka?) wszedł na autostradzie z bardzo dużą prędkością w długi zakręt ,po czym stracił przyczepnośc wyleciał z łuku ,dachował,a następnie po zatrzymaniu się usiadł obok samochodu-pewnie będąc w dużym szoku.Ciekawe czy ten filmik krąży gdzieś w sieci? Nie ten filmik ale coś podobnego, od 50 sekundy: wyobrażasz sobie ile ten gość miał w gaciach po tej akcji? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RoadRunner Opublikowano 12 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2013 wyobrażasz sobie ile ten gość miał w gaciach po tej akcji? W sumie to może nic nie miał Jechał z dobrym uchwytem ( wielu po pomyka z jedną ręką na kierownicy ), kontry też zaczynał wcześnie odkręcać tak więc pojęcie jakieś miał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 12 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2013 wyobrażasz sobie ile ten gość miał w gaciach po tej akcji? W sumie to może nic nie miał Jechał z dobrym uchwytem ( wielu po pomyka z jedną ręką na kierownicy ), kontry też zaczynał wcześnie odkręcać tak więc pojęcie jakieś miał. czy sądzisz że nie był zaskoczony? miał w gaciach jak złoto oraz miał szczęćcie że nikogo(np.Tira) obok nie było. a bronił się instynktownie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niedźwiedź Opublikowano 12 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2013 a bronił się instynktownie instynktownie to by hamulec nacisnął. Ewidentnie zawodnik wprawiony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
serweryn Opublikowano 12 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2013 Ale tutaj ciekawostka, w żadnym mieście nie widziałem tylu Subaryn jednego dnia, co w San Francisco. Pewnie dlatego, że Frisco to stolica środowisk LGBT, a Subaru swego czasu celowało w tę niszę w USA. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 12 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2013 Prawdziwy zawodnik to nie doprowadza do takich sytuacji jadąc na prostej jak stół i suchej jak pieprz drodze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Giechu Opublikowano 12 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2013 Prawdziwy zawodnik to nie doprowadza do takich sytuacji jadąc na prostej jak stół i suchej jak pieprz drodze. Na filmie widać wprawę kierowcy, natomiast nie widać czy droga jest prosta jak stół i sucha jak pieprz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zelazny Opublikowano 12 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2013 Prawdziwy zawodnik nie jedzie tak szybko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Giechu Opublikowano 12 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2013 Prawdziwy zawodnik nie jedzie tak szybko Niektórzy prawdziwi zawodnicy jeżdżą tak szybko, ale się tym nie chwalą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się