Skocz do zawartości

Subaru vs reszta Świata


stach1111

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 1,8 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Całe szczęście że Dyrekcja skorygowała ceny DIT(chyba że to taki chwyt )

jest już oficjalny cennik?

 

no jest ,ale zdaje się bez tej info.z korektąXT którą mamy na forum,tak mi się wydaje.

 

i dobrze Ci się wydaje :)

MY13 => XT za 36 i 38k euro, SBD full 41k euro :)

czyli 170tyś za nowego forestera z dieslem? :lol: to juz prawie cena nowego X3...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajnie, że konkurencja jest dla Forka. Mnie zaintrygował Mini Paceman (chociaż to oferta ograniczona do 2 osób w rodzinie). X3 jest fajne ale cenowo może wyjść kilkadziesiąt tyś więcej. A jak jeszcze człowiek zacznie wybierać te opcje ;)

 

No i to volvo wydaje się być fajnym dupowozem (wypad na narty, miasto, trasa), w tej cenie 254 km...Chociaż jak pogrzebałem w wyposażeniu to wyszło 170k.

 

Edytowane przez Niedźwiedź
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No jak dla mnie to diesel w Nowym Forku raczej nieistnieje. Ceny takie same jak 2.0DIT i jak ktoś nie robi min 40tys.km/rok to nawet szkoda sensu na myślenie o dyszlu.

a Subaru sprzeda ich więcej niż DIT(nie tylko ze wzgl. na limity ;) ) tyle że w wersji exclusive.Zakład?

sorry ale ta cena za dyszla to jakieś nieporozumienie
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to zadna konkurencja. Te auto jest za male ! ale dla 2 ludzi to alternatywa

?

 

Napisales ze jest konkurenca dla Forka i podales Mini oraz V40. Te auta sa o wiele mniejsze. Szczegolnie z tylu. To porownywanie gruszek z jablkami

40 tys za forka to rzeczywiscie (nie tak dawno to bylo 80 tys DM prawie S-Klasse ) :rolleyes: to auto jest warte max 30 t€ a 2 DID XT 34 t€ jak w cenie promocyjnej ale ona dotyczy pewnie 20 aut a koledzy z Forum juz licza w tej cenie cena katalogowa to 39 t€ a to juz za duzo

Edytowane przez haubi65
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skróty myślowy. Chodziło o ofertę w AWD. No a dodatkowo patrząc przez pryzmat moich potrzeb to są to auta konkurencyjne z punktu widzenia użytkowania (model rodziny 2+0 ;) )

Takie V40 to bardziej konkurencja dla XV porównując segmenty

Edytowane przez Niedźwiedź
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to zadna konkurencja. Te auto jest za male ! ale dla 2 ludzi to alternatywa

?

 

Napisales ze jest konkurenca dla Forka i podales Mini oraz V40. Te auta sa o wiele mniejsze. Szczegolnie z tylu. To porownywanie gruszek z jablkami

40 tys za forka to rzeczywiscie (nie tak dawno to bylo 80 tys DM prawie S-Klasse ) :rolleyes: to auto jest warte max 30 t€ a 2 DID XT 34 t€ jak w cenie promocyjnej ale ona dotyczy pewnie 20 aut a koledzy z Forum juz licza w tej cenie cena katalogowa to 39 t€ a to juz za duzo

 

 

39k euro kosztuje wersja uboższa, + navi i coś tam jeszcze i mamy 41k euro....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

40 tys za forka to rzeczywiscie (nie tak dawno to bylo 80 tys DM prawie S-Klasse ) to auto jest warte max 30 t€ a 2 DID XT 34 t€ jak w cenie promocyjnej ale ona dotyczy pewnie 20 aut a koledzy z Forum juz licza w tej cenie cena katalogowa to 39 t€ a to juz za duzo

No to skoro to za dużo, VXC40 nie jest konkurencją, to co w takim razie jest wycenione ok, a jest konkurencją?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

skonfigurowalem Tiguana 2 TDI i w Autohaus24 cena wyszla 32 t€ a z rabatem 27 t€. Sorry ale za taka cene to kupilbym i Forestera ale nie za 35-40 t€

Tyle sa te auta warte skoro sa oferowane w autohaus24.de przciez nikt nie doklada do interesu ceny katalogowe to jakies wydmuszki "chorych umyslow"

 

http://www.autohaus24.de

Edytowane przez haubi65
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No jak dla mnie to diesel w Nowym Forku raczej nieistnieje. Ceny takie same jak 2.0DIT i jak ktoś nie robi min 40tys.km/rok to nawet szkoda sensu na myślenie o dyszlu.

a Subaru sprzeda ich więcej niż DIT(nie tylko ze wzgl. na limity ;) ) tyle że w wersji exclusive.Zakład?

sorry ale ta cena za dyszla to jakieś nieporozumienie

Za exclusive to już dobra cena.Będą szły.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Juz nawet pomine VAG czy BMW za 148 tys masz Mazde CX5 z 175 konnym TDI i najwyzsza wersja wyposazenia.Sorry ale jezeli chodzi o wyglad srodek i dynamike to inna liga i jeszcze pare zl zostaje w kieszeni.40K EUR za co pytam sie ? Sorry ale porypalo ich chyba.......

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

trudno sie nie zgodzic. Co do mazdy z sinikiem 2.2 D to poczytalem troche ich forum i ja bym poczekal z kupnem. Ludzie maja problemy z On w oleju podczas jazdy w miescie.

Ja w swoim 2D zrobilem analize w Lab i On byl niewykrywalny a po miescie jezdze sporo. Co prawda do pracy mam idealnie bo 40 km po autostradzie ale w weekendy krece sie po okolicy max 5 km czyli silnik praktycznie zimny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Juz nawet pomine VAG czy BMW za 148 tys masz Mazde CX5 z 175 konnym TDI i najwyzsza wersja wyposazenia.Sorry ale jezeli chodzi o wyglad srodek i dynamike to inna liga i jeszcze pare zl zostaje w kieszeni.40K EUR za co pytam sie ? Sorry ale porypalo ich chyba.......

Cx5 AWD?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Juz nawet pomine VAG czy BMW za 148 tys masz Mazde CX5 z 175 konnym TDI i najwyzsza wersja wyposazenia.Sorry ale jezeli chodzi o wyglad srodek i dynamike to inna liga i jeszcze pare zl zostaje w kieszeni.40K EUR za co pytam sie ? Sorry ale porypalo ich chyba.......

Cx5 AWD?

tak

 

trudno sie nie zgodzic. Co do mazdy z sinikiem 2.2 D to poczytalem troche ich forum i ja bym poczekal z kupnem. Ludzie maja problemy z On w oleju podczas jazdy w miescie. Ja w swoim 2D zrobilem analize w Lab i On byl niewykrywalny a po miescie jezdze sporo. Co prawda do pracy mam idealnie bo 40 km po autostradzie ale w weekendy krece sie po okolicy max 5 km czyli silnik praktycznie zimny

 

nie jestem ekspertem w dziedzinie mazdy , ale ON w oleju najprawdopodobniej przez DPF a ten z koleji to zaraza wspolczesnych TDI.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak, ale to tez sprawa programu sterujacego regeneracja. W Subaru w MY08-09 (Imreza lub Forester z DPF) regenerowal praktycznie co 300km od MY10 problem jest rozwiazany i regeneruje co 1000 km a jezeli ktos duzo autostradami jezdzi to pasywnej regeneracji (dodatkowy wtrysk On) praktycznie nie ma (mozna to odczytac w ECU ile bylo pasywnych regeneracji)

Edytowane przez haubi65
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Juz nawet pomine VAG czy BMW za 148 tys masz Mazde CX5 z 175 konnym TDI i najwyzsza wersja wyposazenia.Sorry ale jezeli chodzi o wyglad srodek i dynamike to inna liga i jeszcze pare zl zostaje w kieszeni.40K EUR za co pytam sie ? Sorry ale porypalo ich chyba.......

 

No a teraz za 150 tyś masz 2,0DIT 240KM z automatem w pełnym wypasie.

Chyba nie jest to zła cena i dynamika rzeczywiście inna liga ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szwagier jest w trakcie wyboru suva ,porównał mazde z ravka i stwierdził że jest plastikowa.Mnie mazda w środku jakoś gumowo śmierdzi ,to są subiektywne odczucia,ja tego samochodu nie czuje wogóle.

Forek exclusive D 135K zł to moim zdaniem uczciwa cena .Jestem pewien że to będzie najlepiej sprzedający sie Forek,no chyba że benz. 2.0 w tańszych wersjach.Tiguan to też jakaś opcja.Vw mają fajne dsg jeździłem tym z 2.0 tdi super chodzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...