turdziGT Opublikowano 10 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2013 (edytowane) no to sory, X1 w wypasie z mocnym silnikiem kosztuje tyle samo co nowy forester. zgoda; pytanie tylko co za tym idzie?czy w związku z wydaniem nie małych pieniędzy ludzie nie skuszą się na markę premium.Powiem szczerze że sam nie wiem co bym wybrał ale na szczęście narazie nie muszę wybierać Przewaga premium jest taka ze czy pójdziesz do bmw czy do audi masz kilka silników do wyboru w kazdym segmencie i to od ciebie i portfela zależy czy chcesz miec auto szybkie czy ekonomiczne lub to i to.W subaru jestes skazany na jeden motor i właśnie za ta możliwość wyboru tam też się płaci. Edytowane 10 Marca 2013 przez turdziGT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niedźwiedź Opublikowano 10 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2013 Stach, a siedziałeś w X1? to by rozwialo Twoje wszelkie wątpliwości a z takiegp siedzenia wynika że...? tylko porownaj sobie osiągi silnika subaru a bmw , XT skoro ma 7,5sec do 100 to blizej mu do wersji 184konnej ktora ma 7,8sec do 100 . 245konna wersja x1 rozpędza sie do 100 w 6sec czyli o 1.5sec szybciej niz Forek XT. true. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Amstaff23 Opublikowano 10 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2013 Niedzwiedz, a siedziales? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niedźwiedź Opublikowano 10 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2013 Niedzwiedz, a siedziales? Gdybym siedział, to bym nie pytał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Amstaff23 Opublikowano 10 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2013 Wymiarowo jest to dla mnie inna, niższa liga, niż Forek. Niestety materiałowo jest to dla mnie inna liga, niż... BMW Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
plejadek Opublikowano 10 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2013 Stach, a siedziałeś w X1? to by rozwialo Twoje wszelkie wątpliwości A jeszcze bardziej się zdziwisz jak się przejedziesz. Jak już pisałem wcześniej w innym wątku podczas poszukiwań auta dla żony odbyliśmy 3 jazdy próbne bemkami X1, X3, i 3. Pierwsza reakcja żony na wnętrze X1: " Nie będę jeździła mniejszym autem niż obecnie." A wtedy miała Forka MY 2009. Dla przyzwoitości odbyliśmy jazdę. Mnie najbardziej zdziwiło, że precyzyjniej od X1 prowadziła się cięższa i większa X3. Swoją uwagą podzieliłem się z handlowcem, który miał podobne zdanie. Oba SUV-y jednak nie dorastają do pięt pod tym względem nowej trójce, to jest zupełnie inna liga. W sumie to nie dziwię się, że nowe bmw 3 wygrywa wszelkie porównania z A4 i to niezależnie od opcji silnikowych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Amstaff23 Opublikowano 10 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2013 Nowa trójka, z mocnym serduchem, jeszcze w kolorze białym i z ciemnymi szybami, to jest chyba mój ideał samochodu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hiszpan25 Opublikowano 10 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2013 wygląda mi na amatorską więc raczej obiektywną zabawę na rolkach: http://www.youtube.com/watch?feature=endscreen&v=tpp5tW71qYI&NR=1 wnioski hmmm raczej zastanawiające zwłaszcza w kontekście SAWD... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
plejadek Opublikowano 10 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2013 X3 jest rzeczywiście świetnie zaprojektowana, problem w tym, że jest za ładna. U nas w Lublinie X3 najczęściej jeżdżą kobitki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Amstaff23 Opublikowano 10 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2013 Ale mnie chodziło o 3 X3 jest super, ale chyba wolałbym 3 touring. Super fury w każdym razie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niedźwiedź Opublikowano 10 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2013 @@hiszpan25,Było już o tym. W takim setupie to elektronika albo szpera. W nowym Forku X-Mode to powinien załatwić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
akow Opublikowano 10 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2013 Chciałem z uporem godnym maniaka wrócić do V40CC,bo z rana oswiecilo mnie,że jest to najszybsze 4x4 i jednocześnie najładniejsze i najlepiej wykończone w środku dodatkowo pięknie brzmiące,jakie można dostać za najtańsze na rynku pieniądze czyli niecałe 130K.Będzie sukces,chociaż myślę że ludzie będą brali wersję ośki z dieslem ,czego zapewne nie pojme, Szwagier tak sie na niego zapalił że nie przeszkadza mu już mały kufer ( dwoje dzieci)słaby przeswit mimo że dotychczas był outlander,nawet ośke bierze pod uwagę,a wszystko dlatego że samochód jest piękny i doskonale wykończony. Jak widać różne bywają priorytety ,ja pracuję nad chłopakiem żeby zamawial T5 awd bo sam mam ochotę nim pojexdzic:'( No ale...cholera zaintrygowalo mnie to V40CC T5 no i...254 kuce - oki...6,4 do setki - super ale V max 210 km/h??? Sorki ale to jakaś porażka...chyba, ze to pomyłka w katalogu.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 10 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2013 nie tylko siedziałem w X1 ale również odbyłem nim jazdę,jakieś 2 lata temu bodajże był to motor 2.0 diesel 184KM z automatem. Wnętrze rzeczywiście ciasne,bagażnik mały,ale wrażenia z jazdy mam tylko pozytywne,tymbardziej że byłem na świerzo pojeździe i35 i to była przepaść.Świetne czucie asfaltu,małe wychylenia,dynamika jak na tego typu auto byłem zachwycony porównując z innymi samochodami typu SUV.Dodatkowo bardzo podobało mi się że nie siedzę jak furman na dyzlu a z opisu czytam że np. w nowym forku siedzi się niestety wyżej.Pamiętam że foresterem(tym starym) jeździło mi się równie dobrze tylko bardziej bujało.W X3 mojego przyjaciela siedzi sięsporo wyżej i też tego nie lubię. Zdaje sobie że moje oceny są czysto subiektywne i mało profesjonalne No ale...cholera zaintrygowalo mnie to V40CC T5 no i...254 kuce - oki...6,4 do setki - super ale V max 210 km/h??? Sorki ale to jakaś porażka...chyba, ze to pomyłka w katalogu.... 210 jest limitowane przez komputer bo on pewnie bez trudu kręciłby do 250 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukass Opublikowano 10 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2013 super ale V max 210 km/h??? Sorki ale to jakaś porażka.. Słabsza wersja 2.0T ma tyle samo. Moim zdaniem jest założony kaganiec na taką prędkość - tak jak w JDM na 180 km/h . Pewnie 2 minuty pracy tunera i będzie ze 240km/h. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
akow Opublikowano 10 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2013 (edytowane) nie tylko siedziałem w X1 ale również odbyłem nim jazdę,jakieś 2 lata temu bodajże był to motor 2.0 diesel 184KM z automatem. Wnętrze rzeczywiście ciasne,bagażnik mały,ale wrażenia z jazdy mam tylko pozytywne,tymbardziej że byłem na świerzo pojeździe i35 i to była przepaść.Świetne czucie asfaltu,małe wychylenia,dynamika jak na tego typu auto byłem zachwycony porównując z innymi samochodami typu SUV.Dodatkowo bardzo podobało mi się że nie siedzę jak furman na dyzlu a z opisu czytam że np. w nowym forku siedzi się niestety wyżej.Pamiętam że foresterem(tym starym) jeździło mi się równie dobrze tylko bardziej bujało.W X3 mojego przyjaciela siedzi sięsporo wyżej i też tego nie lubię. Zdaje sobie że moje oceny są czysto subiektywne i mało profesjonalne No ale...cholera zaintrygowalo mnie to V40CC T5 no i...254 kuce - oki...6,4 do setki - super ale V max 210 km/h??? Sorki ale to jakaś porażka...chyba, ze to pomyłka w katalogu.... 210 jest limitowane przez komputer bo on pewnie bez trudu kręciłby do 250 Acha... A po co? Ze tak nieśmiało zapytam...siakas nowa moda ekologiczna która przegapilem czy poduszka dla pieszego przy wyższych od 210 predkosciach nie gwarantuje należnego komfortu pierdykniecia na nią? A jak te 2 min pracy tunera maja sie w dłuższej perspektywie do gwarancji udzielonej przez Volvo? Edytowane 10 Marca 2013 przez akow Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Amstaff23 Opublikowano 10 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2013 Stach, miałeś pozytywne wrażenia po jeździe, bo tak właśnie jeżdżą beemki wcale sie nie dziwię. Mi sie tez nim dobrze jeździło. Chodziło mi wcześniej o wielkość i materiały, ze wielkosciowo bym go do Forka nie porównał, a co do wykonania sporo odbiega od reszty bawarek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 10 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2013 Stach, miałeś pozytywne wrażenia po jeździe, bo tak właśnie jeżdżą beemki wcale sie nie dziwię. Mi sie tez nim dobrze jeździło. Chodziło mi wcześniej o wielkość i materiały, ze wielkosciowo bym go do Forka nie porównał, a co do wykonania sporo odbiega od reszty bawarek. Pare tygodni temu siedziałem w X1 przy okazji oglądania Z4 i wykończenie wnętrza X1 pozostawia wiele do życzenia.Kiedyś oglądałem jakiś niemiecki test X1 i redaktorzy śmiali się ze BMW nie chciało sobie strzelić w stopę czyli zrobić konkurencję dla X3 więc zrobili budżetowy środek i pare niedoróbek wewnątrz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 10 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2013 No ale...cholera zaintrygowalo mnie to V40CC T5 no i...254 kuce - oki...6,4 do setki - super ale V max 210 km/h??? Sorki ale to jakaś porażka...chyba, ze to pomyłka w katalogu.... nie do konca wiem czemu ten V max jest taki wazny ? ja mam prawie 250 a moze raz czy dwa jechalem ponad 200..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eMTe Opublikowano 10 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2013 x3 tez ma blokade na 210... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
akow Opublikowano 10 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2013 (edytowane) No ale...cholera zaintrygowalo mnie to V40CC T5 no i...254 kuce - oki...6,4 do setki - super ale V max 210 km/h??? Sorki ale to jakaś porażka...chyba, ze to pomyłka w katalogu.... nie do konca wiem czemu ten V max jest taki wazny ? ja mam prawie 250 a moze raz czy dwa jechalem ponad 200..... Robiąc ok 3 tys km miesiecznie po niemieckich autobanach zwracał byś na ten parametr uwagę...poza tym nie lubię gdy ktoś za mnie decyduje...poprostu zaintrygowalo mnie to. Fajne auto i taki zonk a może nowy trend lub dyrektywa??? Edytowane 10 Marca 2013 przez akow Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 10 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2013 @@akow, Rozumiem że 210 Ci za mało. w zeszłym roku jechałem E35 Basel -Frankfurt i na całej długości były przebudowy i korki jechaliśmy głównie 80-120 a głównie staliśmy w korkach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 11 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2013 No ale...cholera zaintrygowalo mnie to V40CC T5 no i...254 kuce - oki...6,4 do setki - super ale V max 210 km/h??? Sorki ale to jakaś porażka...chyba, ze to pomyłka w katalogu.... nie do konca wiem czemu ten V max jest taki wazny ? ja mam prawie 250 a moze raz czy dwa jechalem ponad 200..... Robiąc ok 3 tys km miesiecznie po niemieckich autobanach zwracał byś na ten parametr uwagę...poza tym nie lubię gdy ktoś za mnie decyduje...poprostu zaintrygowalo mnie to. Fajne auto i taki zonk a może nowy trend lub dyrektywa??? jeżdżę bardzo dużo przez DE i rzadko przekraczam 200 mimo ze jeżdżę w nocy i mam do tego warunki. Jeżeli ktoś chce latac Foresterem po 250 to sorry ale chyba pomylil samochody. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 11 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2013 ale kol. Akow nakręcił się na Volvo a nie Forestera-tak sądzę. Turdzi Audicą poprostu strach tak szybko jechać Sory,MUSIAŁEM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subleo Opublikowano 11 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2013 (edytowane) No ale...cholera zaintrygowalo mnie to V40CC T5 no i...254 kuce - oki...6,4 do setki - super ale V max 210 km/h??? Sorki ale to jakaś porażka...chyba, ze to pomyłka w katalogu.... nie do konca wiem czemu ten V max jest taki wazny ? ja mam prawie 250 a moze raz czy dwa jechalem ponad 200..... Robiąc ok 3 tys km miesiecznie po niemieckich autobanach zwracał byś na ten parametr uwagę...poza tym nie lubię gdy ktoś za mnie decyduje...poprostu zaintrygowalo mnie to. Fajne auto i taki zonk a może nowy trend lub dyrektywa??? A chciałbyś odlecieć tym autem, przy uderzeniu silnego wiatru ? Nie ma żadnych dyrektyw tylko prawa fizyki a co za tym idzie, względy bezpieczeństwa. Auto jest lekkie, wysokie z niedużym rozstawem osi. Podobnie jest w BMW gdzie X1 ma niższą prędkość maksymalną niż X3 mimo tych samych silników (245KM). Edytowane 11 Marca 2013 przez subleo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 11 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2013 Volvo nie Volvo skończyły sie czasy kiedy w DE za dnia mogłeś zasuwac ponad 200 kilometrami bo jest taki ze co chwilę musisz hamować. Do tego trzeba się zdecydować albo kupujesz samochód którym możesz wjechać do lasu albo na autostrady. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się