Skocz do zawartości

Subaru vs reszta Świata


stach1111

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 1,8 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

 

 

I to jest właśnie najgorsze oczywiście masz gwarancję assistance itp . itd ale jezeli ci się auto rozkraczy jadac na wakacje z rodzina niezaliczysz tego wyjazdu do udanych. Z drugiej strony brat mojej mamy mial X5 35d kuoil nowe zrobił nim 120K i nie było zadnych problemów s tez 2 turbiny i silnik ogólnie uważany za ten kaprysny. Niestety samochody sa teraz tak zaawansowane technicznie że to juz nie kwestia czy się zepsuje czy nie tylko kiedy.

 

i o to chodzi.... Nie ma komfortu psychicznego....bo nie wiadomo kiedy i gdzie coś sie znowu "rozkraczy???....."

 

a co do X5 35d....znajomi mieli i rewelacja ZERO problemów.... ale to w końcu 3D...+ druga turbina... ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obecne 525d też jest 3.0D na pewno jest mniej wysilony niż 2.0D

 

Mój drogi....:)

Obecna 525d xdrive... nie jest żadne 3.0d tylko 2.0 diesel na dwóch turbinach i ma 218KM....i jest wysilony właśnie.... :P

A wiem o tym lepiej od Ciebie ponieważ sam kupowałem to auto i jeżdżę nim od 2 lat.. :)

 

więc nie wymyślaj proszę.... :P

...a jeśli masz wątpliwości ???...

to odsyłam do strony:

 

http://www.bmw.pl/pl/pl/newvehicles/5series/touring/2013/showroom/technical_data/index.html

 

:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolega na pisał:

 

 

 

też

 

więc nie ma co się denerwować. :)

 

Nikt sie nie denerwuje.....:) i nie spina...;)

 

Tylko stwierdza fakt... "obecne 525d to 2.0d 218KM"... a 3.0d to 530d...:)

Nie spinaj się tak, nie mam takiego auta, informację zaczerpnąłem jedynie stąd ale może nie są to xdrive

http://pl.wikipedia.org/wiki/BMW_F10

 

.... po przeczytaniu Wikipedii.....ręce opadają....

 

silniki ze starych wersji.....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

..i przyznam,że nie dziwie Ci sie ze to napisałeś.... bo BMW ma tyle silników...że jak ktoś nie jest w Temacie.....to moze sie pogubić... :)

 

...................................................................................................ps. jeżdzisz Swoim forkiem dalej, bo chyba Cię widziałem na Zwycięskiej

 

F10 525d do 2011r była 3.0 204konie a potem 525d stało się 2.0D na 2 turbinach 218koni. Pomimo mniejszej mocy 3.0D i tak jest dużo lepszym silnikiem, nie poci się jak 2.0.

 

.....tak było na początku modelu...ale niestety sie z tego szybko wycofali, a szkoda!!!. :(

a 2.0 na tych dwóch turbinkach....ma tyle mocy...że czuję sie ciągle jak by za słabe.... a 3.0 nawet jak ma mniej koni... to zawsze 3.0d..

.i rzeczywiście nie poci sie tak jak ta dwu-litrówka.... :)


Faktycznie, F10/F11 pojawiały się jeszcze 3.0D z 204km a potem 2.0D wyprało je

 

tak ale było tak krótko...że nikt z włascicieli nawet którzy kupili te auta tego nie pamięta.... :)

o to mi chodzi....


i nie ma juz dawno tego silnika o którym pisałeś....

Edytowane przez Barteq79
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to jesteśmy w domu, czyli obecna generacja f10/f11 525d z 3.0d 204 km wychodziła i w 2010 i 2011 widzę także że niektóre auta są z 2012.

Tutaj trochę tych aut, w sumie na rynku wtórnym w de tyle samo co 2.0d

http://www.mobile.de/pl/kategoria/samochod/vhc:car,pgn:1,pgs:50,srt:date,sro:desc,mke:bmw,mdl:525,frn:2010-01,ful:diesel,pwn:147,ccn:2801

 

Co do Twoich doświadczeń z twin-turbo to faktycznie współczuję, ciekawe czy inne diesle np 35d też mają podobne problemy. Mi osobiście bardzo się podoba F11 528i xdrive

Edytowane przez Herostrates
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to jesteśmy w domu, czyli obecna generacja f10/f11 525d z 3.0d 204 km wychodziła i w 2010 i 2011 widzę także że niektóre auta są z 2012.

Tutaj trochę tych aut, w sumie na rynku wtórnym w de tyle samo co 2.0d

http://www.mobile.de/pl/kategoria/samochod/vhc:car,pgn:1,pgs:50,srt:date,sro:desc,mke:bmw,mdl:525,frn:2010-01,ful:diesel,pwn:147,ccn:2801

 

Co do Twoich doświadczeń z twin-turbo to faktycznie współczuję, ciekawe czy inne diesle np 35d też mają podobne problemy. Mi osobiście bardzo się podoba F11 528i xdrive

 

z tego co pamiętam... od 2012 w Polsce nie było 525d z 3.0d.... a sam mam auto z 12.2011r. ze stoku niemieckiego..

.i wtedy juz "sławetne 2.0 wydmuszki"...  sie pojawiły... :)

 

co co 528i xdrive... temat świeży.... :) jeździłem troche ta jednostka w "trójce"... jak miałem kolejne auto zastępcze.... :)

 

i moje odczucie były podobne co do 525d xdrive... mimo, ze ten silnik 528i ma 245KM.... to też 2.0... piątka F11 z xdrive'em waży prawie 1900kg....

więc też się "trochę poci".....  w trójce Ten silnik jeździ fajnie...... :D ale jest lżejsza ok. 300 kg od piątki F11  ... a to robi różnice.... ;)

Edytowane przez Barteq79
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@,mój kolega po przeczytaniu Twojego postu stwierdził,że zamawia 535i :biglol:  :biglol:  :biglol:  ..

 

....no tak....gratuluje wyboru..... :biglol:

 

nie wiem o co chodzi z tymi "nowymi modelami"...525d, 528i, 640d....na dwóch turbinach tez  miał spore problemy jak sie pojawił....

 

wtedy mysleli, ze to "wypadek przy pracy...".. :biglol:

 

w każdym razie "super marki zaczynają też schodzić na psy..."

 

kiedys było mniej elektroniki... dla porównania...jak jeżdżę..sti z 2004...to wszystko tam jest dla mnie czytelne...

 

Jadę do Marasa...i jak coś poleci...a może tak byc...:) składa silnik, skrzynie, dyfry...itd... co kto chce... i to "prawie na miejscu..."..:)

 

a jak wsiadam do F11... uczucie jak w statku kosmicznym... :) ..ale kilometry przewodów i tyle elektroniki, ze bez komputera nie podchodź... :biglol:

 

A jak sie skończą wszystkim gwarancję...i zacznie sie to Wszystko...jeszcze bardziej psuć....Wtedy będzie dopiero  Masakra....;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

@,mnie bezawaryjność mojej FRV od 8 lat zaczyna już denerwować :angry:  :biglol:

 

Z Fordem to były atrakcje :yahoo:  

 

no tak... z fordami sie działo... :biglol:

 

Dziwi mnie troszkę Wasze zdanie na ten temat...   :( 

Mamy Forda z 1999 r., u nas od 2008 r. (wtedy też sprowadzony dopiero do Polski) - od tej pory może miał jedną poważną awarię...

A najlepszy numer, że cokolwiek co my wymienialiśmy (nawet te typowe części eksploatacyjne, to wszystko było jeszcze fabryczne), zresztą do tej pory, cokolwiek wymieniamy w aucie, z tych rzeczy których my wcześniej nie "ruszaliśmy" to nadal są same fabryczne... (dodam, że nie jest to auto na które jest tylko na miasto czy wakacje - już nie jedne ciężary przewoziło czy też jeździło nie tylko po "normalnych" drogach)  ;) 

 

Stąd też moje zdanie, że Fordy nie są jakoś strasznie awaryjne - wiem, że nie można takich argumentów poprzeć na podstawie jednego egzemplarza, ale po rozmowach z różnymi znajomymi nadal tak twierdzę...   ;)

Edytowane przez Gabin
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Subaru vs Ford jeśli chodzi o niespodziewane wydatki 0:1000000000. Mondeo 2.5 v6, przez rok w moim posiadaniu i więcej przestał u mechanika, niż jeździł. Kupiony z przebiegiem 170.000km od pierwszego właściciela (z PL), do 130.000km serwis w ASO. Mamy 4 letni wtedy escort Escort 1.8 td w ciągu pół roku 2 razy linka od sprzęgła + multum innych rzeczy. Chyba na następnego się nie skuszę, wiem, wiem, inna epoka, itd., itp, ale niesmak pozostaje ;).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...