Adam12 Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Uczciwie przyznaję ze to auto kupiliśmy w duzym stopniu oczami i tym że jest takie "lifestyle-owe" i fajnie jeździ i nieźle go słychać i jest oryginalne nic dodać nic ująć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barteq Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2014 I to jest właśnie najgorsze oczywiście masz gwarancję assistance itp . itd ale jezeli ci się auto rozkraczy jadac na wakacje z rodzina niezaliczysz tego wyjazdu do udanych. Z drugiej strony brat mojej mamy mial X5 35d kuoil nowe zrobił nim 120K i nie było zadnych problemów s tez 2 turbiny i silnik ogólnie uważany za ten kaprysny. Niestety samochody sa teraz tak zaawansowane technicznie że to juz nie kwestia czy się zepsuje czy nie tylko kiedy. i o to chodzi.... Nie ma komfortu psychicznego....bo nie wiadomo kiedy i gdzie coś sie znowu "rozkraczy???....." a co do X5 35d....znajomi mieli i rewelacja ZERO problemów.... ale to w końcu 3D...+ druga turbina... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Herostrates Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2014 (edytowane) Obecne 525d też jest 3.0D na pewno jest mniej wysilony niż 2.0D Edytowane 23 Kwietnia 2014 przez Herostrates Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barteq Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Obecne 525d też jest 3.0D na pewno jest mniej wysilony niż 2.0D Mój drogi.... Obecna 525d xdrive... nie jest żadne 3.0d tylko 2.0 diesel na dwóch turbinach i ma 218KM....i jest wysilony właśnie.... A wiem o tym lepiej od Ciebie ponieważ sam kupowałem to auto i jeżdżę nim od 2 lat.. więc nie wymyślaj proszę.... ...a jeśli masz wątpliwości ???... to odsyłam do strony: http://www.bmw.pl/pl/pl/newvehicles/5series/touring/2013/showroom/technical_data/index.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2014 kolega na pisał: też więc nie ma co się denerwować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Herostrates Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Nie spinaj się tak, nie mam takiego auta, informację zaczerpnąłem jedynie stąd ale może nie są to xdrive http://pl.wikipedia.org/wiki/BMW_F10 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barteq Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2014 kolega na pisał: też więc nie ma co się denerwować. Nikt sie nie denerwuje..... i nie spina... Tylko stwierdza fakt... "obecne 525d to 2.0d 218KM"... a 3.0d to 530d... Nie spinaj się tak, nie mam takiego auta, informację zaczerpnąłem jedynie stąd ale może nie są to xdrive http://pl.wikipedia.org/wiki/BMW_F10 .... po przeczytaniu Wikipedii.....ręce opadają.... silniki ze starych wersji..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eMTe Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2014 F10 525d do 2011r była 3.0 204konie a potem 525d stało się 2.0D na 2 turbinach 218koni. Pomimo mniejszej mocy 3.0D i tak jest dużo lepszym silnikiem, nie poci się jak 2.0. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Herostrates Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2014 (edytowane) Nie wiem co masz do Wikipedii, ale tutaj podają prawdę Faktycznie, F10/F11 pojawiały się jeszcze 3.0D z 204km a potem 2.0D wyprało je Edytowane 23 Kwietnia 2014 przez Herostrates Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barteq Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2014 (edytowane) ..i przyznam,że nie dziwie Ci sie ze to napisałeś.... bo BMW ma tyle silników...że jak ktoś nie jest w Temacie.....to moze sie pogubić... ...................................................................................................ps. jeżdzisz Swoim forkiem dalej, bo chyba Cię widziałem na Zwycięskiej F10 525d do 2011r była 3.0 204konie a potem 525d stało się 2.0D na 2 turbinach 218koni. Pomimo mniejszej mocy 3.0D i tak jest dużo lepszym silnikiem, nie poci się jak 2.0. .....tak było na początku modelu...ale niestety sie z tego szybko wycofali, a szkoda!!!. a 2.0 na tych dwóch turbinkach....ma tyle mocy...że czuję sie ciągle jak by za słabe.... a 3.0 nawet jak ma mniej koni... to zawsze 3.0d.. .i rzeczywiście nie poci sie tak jak ta dwu-litrówka.... Faktycznie, F10/F11 pojawiały się jeszcze 3.0D z 204km a potem 2.0D wyprało je tak ale było tak krótko...że nikt z włascicieli nawet którzy kupili te auta tego nie pamięta.... o to mi chodzi.... i nie ma juz dawno tego silnika o którym pisałeś.... Edytowane 23 Kwietnia 2014 przez Barteq79 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Herostrates Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2014 (edytowane) No to jesteśmy w domu, czyli obecna generacja f10/f11 525d z 3.0d 204 km wychodziła i w 2010 i 2011 widzę także że niektóre auta są z 2012. Tutaj trochę tych aut, w sumie na rynku wtórnym w de tyle samo co 2.0d http://www.mobile.de/pl/kategoria/samochod/vhc:car,pgn:1,pgs:50,srt:date,sro:desc,mke:bmw,mdl:525,frn:2010-01,ful:diesel,pwn:147,ccn:2801 Co do Twoich doświadczeń z twin-turbo to faktycznie współczuję, ciekawe czy inne diesle np 35d też mają podobne problemy. Mi osobiście bardzo się podoba F11 528i xdrive Edytowane 23 Kwietnia 2014 przez Herostrates Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barteq Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2014 (edytowane) No to jesteśmy w domu, czyli obecna generacja f10/f11 525d z 3.0d 204 km wychodziła i w 2010 i 2011 widzę także że niektóre auta są z 2012. Tutaj trochę tych aut, w sumie na rynku wtórnym w de tyle samo co 2.0d http://www.mobile.de/pl/kategoria/samochod/vhc:car,pgn:1,pgs:50,srt:date,sro:desc,mke:bmw,mdl:525,frn:2010-01,ful:diesel,pwn:147,ccn:2801 Co do Twoich doświadczeń z twin-turbo to faktycznie współczuję, ciekawe czy inne diesle np 35d też mają podobne problemy. Mi osobiście bardzo się podoba F11 528i xdrive z tego co pamiętam... od 2012 w Polsce nie było 525d z 3.0d.... a sam mam auto z 12.2011r. ze stoku niemieckiego.. .i wtedy juz "sławetne 2.0 wydmuszki"... sie pojawiły... co co 528i xdrive... temat świeży.... jeździłem troche ta jednostka w "trójce"... jak miałem kolejne auto zastępcze.... i moje odczucie były podobne co do 525d xdrive... mimo, ze ten silnik 528i ma 245KM.... to też 2.0... piątka F11 z xdrive'em waży prawie 1900kg.... więc też się "trochę poci"..... w trójce Ten silnik jeździ fajnie...... ale jest lżejsza ok. 300 kg od piątki F11 ... a to robi różnice.... Edytowane 23 Kwietnia 2014 przez Barteq79 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2014 @,mój kolega po przeczytaniu Twojego postu stwierdził,że zamawia 535i Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eMTe Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2014 lepiej M550D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2014 lepiej M550D W sumie to od 20 lat jego wszystkie fury to ropniaki,więc podrzucę tę myśl ja mu radziłem co innego,ale co tam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barteq Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2014 @,mój kolega po przeczytaniu Twojego postu stwierdził,że zamawia 535i .. ....no tak....gratuluje wyboru..... nie wiem o co chodzi z tymi "nowymi modelami"...525d, 528i, 640d....na dwóch turbinach tez miał spore problemy jak sie pojawił.... wtedy mysleli, ze to "wypadek przy pracy...".. w każdym razie "super marki zaczynają też schodzić na psy..." kiedys było mniej elektroniki... dla porównania...jak jeżdżę..sti z 2004...to wszystko tam jest dla mnie czytelne... Jadę do Marasa...i jak coś poleci...a może tak byc... składa silnik, skrzynie, dyfry...itd... co kto chce... i to "prawie na miejscu...".. a jak wsiadam do F11... uczucie jak w statku kosmicznym... ..ale kilometry przewodów i tyle elektroniki, ze bez komputera nie podchodź... A jak sie skończą wszystkim gwarancję...i zacznie sie to Wszystko...jeszcze bardziej psuć....Wtedy będzie dopiero Masakra.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2014 @,mnie bezawaryjność mojej FRV od 8 lat zaczyna już denerwować Z Fordem to były atrakcje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barteq Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2014 @,mnie bezawaryjność mojej FRV od 8 lat zaczyna już denerwować Z Fordem to były atrakcje no tak... z fordami sie działo... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Mam się zacząć bać ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gabin Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2014 (edytowane) @,mnie bezawaryjność mojej FRV od 8 lat zaczyna już denerwować Z Fordem to były atrakcje no tak... z fordami sie działo... Dziwi mnie troszkę Wasze zdanie na ten temat... Mamy Forda z 1999 r., u nas od 2008 r. (wtedy też sprowadzony dopiero do Polski) - od tej pory może miał jedną poważną awarię... A najlepszy numer, że cokolwiek co my wymienialiśmy (nawet te typowe części eksploatacyjne, to wszystko było jeszcze fabryczne), zresztą do tej pory, cokolwiek wymieniamy w aucie, z tych rzeczy których my wcześniej nie "ruszaliśmy" to nadal są same fabryczne... (dodam, że nie jest to auto na które jest tylko na miasto czy wakacje - już nie jedne ciężary przewoziło czy też jeździło nie tylko po "normalnych" drogach) Stąd też moje zdanie, że Fordy nie są jakoś strasznie awaryjne - wiem, że nie można takich argumentów poprzeć na podstawie jednego egzemplarza, ale po rozmowach z różnymi znajomymi nadal tak twierdzę... Edytowane 23 Kwietnia 2014 przez Gabin Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Dwa fordy miałem. Escort 1,8ZETEC,ten był całkiem niezły,no to potem kupiłem Focusa 1,8DDi czy jakoś tak i nie wychodziłem od mechanika Nigdy nie dojechał bez awarii z punktu A do B Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szamann1 Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2014 kupiłem Focusa 1,8DDi czy jakoś tak i nie wychodziłem od mechanika Nigdy nie dojechał bez awarii z punktu A do B Czyli codziennie parkowałeś u mechanika? No chyba że jeździłeś nim raz do roku Strasznie pechowy egzemplarz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bright Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Subaru vs Ford jeśli chodzi o niespodziewane wydatki 0:1000000000. Mondeo 2.5 v6, przez rok w moim posiadaniu i więcej przestał u mechanika, niż jeździł. Kupiony z przebiegiem 170.000km od pierwszego właściciela (z PL), do 130.000km serwis w ASO. Mamy 4 letni wtedy escort Escort 1.8 td w ciągu pół roku 2 razy linka od sprzęgła + multum innych rzeczy. Chyba na następnego się nie skuszę, wiem, wiem, inna epoka, itd., itp, ale niesmak pozostaje . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Cos o tym wiem moj niesmak na Renault trwa juz 15 lat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szamann1 Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2014 2 razy linka od sprzęgła Lepiej 2x linka sprzęgła, niż 2x UPG Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się