crem Opublikowano 4 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2012 Dzwoniłem niedawno do ASO Koper. Regenerowane sls-y z wymianą 1600 zł - o ile dobrze pamiętam Pod warunkiem (pewnie), że ma się te padnięte sls'y. Ja swoje wywaliłem bo wyglądały jak artefakt z II wojny światowej . Zostały mi tylko OEM sprężyny. Mam Irony + KYB na tyle (przód OEM - robione tylko końcówki drążka stabilizatora i gumy - oba elementy OEM). Zbieżności nie robiłem (tył nie jest z resztą dużo wyżej niż seria)- jeździ się znakomicie. Całość operacji w ASO A. Koper ale to już ponad 2 lata temu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 5 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2012 Panie Andrzeju, zapisze Pan w zeszycie, że zrobiliśmy reklamę z RoadRunner. Przyda się do uzyskiwania rabatu nie mam zeszytu :shock: ...ale proszę zglaszać , że z forum -- 5 sie 2012, o 08:58 -- Pod warunkiem (pewnie), że ma się te padnięte sls'y. nie jest to warunkiem :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sredniaq Opublikowano 5 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2012 Ja tam na razie cieszę się, że mój forek przed zakupem dostał komplet nowych sls'ów, więc na razie mam spokój na sporo km Ale gdy już w końcu padną, pewnie zdecyduję się na regenerację, bo jestem bardzo zadowolony z komfortu. Jak jechałem w trasę 1100km ze złożonymi tylnymi siedzeniami i załadowany po linię okien, tył nawet nie przysiadł i bardzo fajnie się jechało 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zento Opublikowano 5 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2012 Ja tam na razie cieszę się, że mój forek przed zakupem dostał komplet nowych sls'ów, więc na razie mam spokój na sporo km Nie chwal dnia przed zachodem słońca. Kupowałem swojego forka 25 tys. km po wymianie sls-ów na nowe. Przejechałem 20 tys. km i powiedziały papa. Wytrzymały w sumie 45 tys. km. :wink: Tym razem założyłem kyb ultra sr + sprężyny, zresztą sls-ów do S turbo chyba nie regenerują. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
guerrilla Opublikowano 5 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2012 nie próbowałeś go od razu sadzać niżej? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zento Opublikowano 5 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2012 Nie. Wysokość mi odpowiada. Na kyb stoi równo i nie buja tak na zakrętach. Jest sprężysty i wg mnie prowadzi się dużo lepiej: Fotka robiona bezpośrednio po wymianie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
guerrilla Opublikowano 5 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2012 ja swojego będę jednak chyba chciał mieć nieco niżej, przede wszystkim bardziej twardo z moimi sls'ami wszystko ok, trzymaj tyłek w górze, nawet po konkretniejszym załadowaniu auta, nie rozlane, na ścieżce obydwa mają zbliżoną, dość wysoką siłę tłumienia nie pasuje mi jednak taki typ prowadzenia auta stąd cały czas kombinuję, ale decyzja raczej podjęta gdzie kupowałeś swoje KYB(może być priv.) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sredniaq Opublikowano 6 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2012 Ja tam na razie cieszę się, że mój forek przed zakupem dostał komplet nowych sls'ów, więc na razie mam spokój na sporo km Nie chwal dnia przed zachodem słońca. Kupowałem swojego forka 25 tys. km po wymianie sls-ów na nowe. Przejechałem 20 tys. km i powiedziały papa. Wytrzymały w sumie 45 tys. km. :wink: No to mam jeszcze ze 30kkm do przejechania, bo do tej pory zrobiłem ledwo ze 13kkm od wymiany/zakupu 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siekla Opublikowano 9 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2012 Cyranka80 - moj brat też ma ten słynn zestaw z 4 liter - i niestety zestaw okazał się do 4 liter - właśnie ze względu na pogorszenie prowadzenia - a miało być tak pięknie itp. Po instalacji śrub i poprawnym ustawieniu geometrii przez znającego temat - poczujesz jakbyś jechała innym autem.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pmlody Opublikowano 9 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2012 Dzwonił do ciebie pan z toyoty?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miszozon Opublikowano 9 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2012 Na szczęście nie trzeba już kombinować, ponieważ jest dostępna sprężyna Kayaby do Forka SG. Więc najbardziej sensowna jest ta opcja lub regeneracja. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 9 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2012 cena lepsza? ktoś testował? p.s. i tak mam awersje do kyb. kupilem do fiata - dramat. siadly po roku, auto tatalnie sie prowadzilo, bylo nie stabilne. kupilem oem. auto jezdi fajnie ale pekaja. pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siekla Opublikowano 9 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2012 Dzwonił do ciebie pan z toyoty?? nie, chyba sam do nich zadzwonię.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theprotos Opublikowano 27 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2012 Hej co wstawic do TYLU forestera z 2001, wersja 125km, skrzynia manualna, z hakiem i instalacja LPG zeby zachowac przyzwoity przeswit. Ma ktos sprawdzone, dobre rozwiazanie? Regenerowac czy wymieniac...a jesli juz to na co? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
suberet Opublikowano 27 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2012 Hej co wstawic do TYLU forestera z 2001, wersja 125km, skrzynia manualna, z hakiem i instalacja LPG zeby zachowac przyzwoity przeswit. Ma ktos sprawdzone, dobre rozwiazanie? Regenerowac czy wymieniac...a jesli juz to na co? Toż cały wątek o tym właśnie.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theprotos Opublikowano 29 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2012 http://www.subarak.c...ter-sg-tyl.html "W skład zestawu wchodzą sprężyny Ironman i amortyzatory Kayaba Excel-G" Co sadzicie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasz Kuxon Opublikowano 14 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2017 Witajcie, odświeżam kotleta gdzie w warszawie można zregenerować seryjne zawieszenie sls tył i jakie koszty, biorąc pod uwagę, że odświeżam post z 2012 dziękuję za informację Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bednarcm Opublikowano 14 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2017 10 godzin temu, Lukasz Kuxon napisał: Witajcie, odświeżam kotleta gdzie w warszawie można zregenerować seryjne zawieszenie sls tył i jakie koszty, biorąc pod uwagę, że odświeżam post z 2012 dziękuję za informację Swego czasu Koper oferował amortyzatory regenerowane, 1900 z montażem za obydwa. Teraz przy cenie około 1099 brutto za sztukę nowych SLS nie bardzo się opłaca regenerować. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasz Kuxon Opublikowano 2 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2019 dzięki, mam już od roku nowe sls'y... teraz czas na tuleje/gumy stabilizatory i wahacze, myślę o poliuretanie. next w kwesti zawieszenia (bo to temat na razie mniej priorytet) nowe twardsze sprężyny do serii (ale to już w innym wątku i temacie) pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LosKurczakos Opublikowano 9 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2019 Może ktoś podać namiary na firmę która regeneruje amory ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TOMA52 Opublikowano 9 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2019 Carsport Nowy Sącz (forumowicz @carfit) swego czasu miał w ofercie regenerację, ew. Nagengast Gdańsk. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tremba Opublikowano 9 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2019 Nagengastu raczej bym nie polecal. Ostatnio robilem u nich regeneracje i nawet 50 km nie przejechalem-amorek zero tlumienia. Sa jak najbardziej sympatyczni i udalo im sie dobrac pare czesci do mojego staruszka, daja 2 lata gwarancji, ale znam jeszcze inne osoby ktore byly rozczarowane jakoscia regeneracji amortyzatorow tamze. Oczywiscie skorzystam z gwarancji i zobaczymy co wtedy, ale poki co nie jestem szczegolnie zadowolony z jakosci uslugi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się