Jump to content

Lukasz Kuxon

Nowy
  • Content Count

    30
  • Joined

  • Last visited

About Lukasz Kuxon

  • Rank
    ..:: Świeżynka ::..
  • Birthday 08/13/1983

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    warszawa
  • Auto
    Subaru Forester 2.5 XT (2007)
  • Zainteresowania
    motoryzacja, sport, sztuka,

Recent Profile Visitors

277 profile views
  1. ponoć jest z czego zbierać, z tego co wiem powinno być luzu 0,2 - u mnie jest 0,1 poradzi ktoś gdzie to zrobić, ewentualnie co w tej sytuacji zrobić
  2. wielka prośba o pomoc, jaki zakład zrobi szlif szklanek zaworowych (szlifierka magnesowa najlepiej) potrzebuję zdjąć z ssących ok 0,5 mm najlepiej z warszawy lub okolic z góry dziękuję za pomoc
  3. o pękniętym tłoku dowiedziałem się podczas strojenia
  4. silnik jest złożony, bez osprzętu, zawory - szlifują szklanki... albo coś robią, żeby doprowadzić ssące z 0,1 do 0,2 z tego co mi wiadomo jest : - kute tłoki mahle - panewki korbowe king racing - uszczelki athena do tego stara turbina TD04 została zmodernizowana na hybryde auto stoi 3 miesiące u chłopaków, co stroili forka i się okazało, że pękł tłok... jak to wszystko dobrze złożą do kupy to polecę ten zakład w warszawie
  5. Prawie równo po 2 latach od zakupu nowego całego shortbloku (31.08.2017) w ASO Dukiewicz... Pękł czwarty tłok :) O auto dbałem jak o żadne inne :) Przebieg 12000 km 3x wymieniałem olej na millers Nigdy nie ciśnięte na zimnym Aso reklamacji nie przyjmie bo brałem shortblock na fv - czyli rok gwarancji :=) Mam teraz 2 opcje: Wstawie stary tłok i puszcze auto, może za 30k pójdzie (czyli ok 30k przez 2 lata jezdzenia w plecy) Albo kute tloki, czyli kolejne 10k w plecy :) i przy farcie z 80k km pojezdze. Podsumowujac dla potomnych i planujących kupowac subału z 2,5 turbo - odpuść dzieciaku, bo to wydmuszka marna, słaba i psująca się poważnie z powodów konstrukcyjnych i słabych podzespołów. Nie polecam nikomu, bo szkoda kasy. Chyba że masz budżet z 60-70k i na starcie zakujesz motor :=)
  6. odpowiednim wspornikiem, tu masz takie rozwiązanie: https://forums.nasioc.com/forums/showthread.php?t=2562752&page=11
  7. Witajcie, mam pytanie do osób co już temat przerabiały (niestety nie moge znaleźć w szukajce odpowiedzi), otóż mam taki zestaw w Forku: - nowy kompletny shortblock ej257 z zawartością (przejechałem ze 13k km) - downpipe 3cale z katem 100, dalej 2,5 cala - uppipe ala perrin - intercooler sti spec c - pompa dw200 - wkładka k&n *turbo - seria td04 ile bezpiecznie mogę dostroić w kompie koni i momentu, żeby tłoki nie wypłynęły? ma ktoś jakieś wykresy przy podobnym upgradzie? dzięki za pomoc
  8. dziękuję za porady, udało się bez uwalenia szpilek
  9. prysłem i nie idzie a boje się upierdaczyć
  10. Witajcie, chcąc dostać się do pompy paliwa w zbiorniku w celu jej wymiany na wydajniejszą natrafiłem na problem... w postaci bardzo pordzewiałych nakrętek na szpilkach od dekielka z góry (foto) - Czy jest jakiś sposób, aby je odkręcić nie urywając szpilek? Czy zostaje mi jedynie kupić drugi bak w dobrym stanie? dziękuję za podpowiedzi praktykujących temat
  11. jeśli ten bolec wychodzi z wnęki drzwi a nie z klamki - to moim zdaniem powinieneś zajrzeć od wewnętrznej strony drzwi ściągając boczek i tam ewentualnie ten bolec przykręcić albo czymś zblokować po dociągnięciu. akurat ostatnio grzebałem w drzwiach to podrzucam zdjęcie poglądowe pozdr
  12. Ok, już wszystko wiem, pompa wystarcza pod ok 500KM, zatem można zamknąć topic, albo zachować dla potomnych pozdro
  13. Witam, mam już wszystkie graty pod strojenie kompa, poza pompą paliwa, pytanie czy DW200 będzie okey pod 280 - 300 KM ? dzięki za podpowiedź pozdrawiam
  14. Sti spec C 2006, do wsporników upchnąłem, musiałem troche przesunąć rurki od klimy bo ciasno było manewrować. Tu masz filmik z podobnym coolerem montowanym w przedlifcie xt Pozdr
×
×
  • Create New...