Jump to content

Lukasz Kuxon

Nowy
  • Content Count

    42
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

14 Dobry

About Lukasz Kuxon

  • Rank
    ..:: Świeżynka ::..
  • Birthday 08/13/1983

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    warszawa
  • Auto
    Subaru Forester 2.5 XT (2007)
  • Zainteresowania
    motoryzacja, sport, sztuka,

Recent Profile Visitors

531 profile views
  1. pytanko, jakie miałeś do tego turbo?
  2. dzięki, ale możesz dać bezpośrednią odpowiedz? trzeba rozbujać forum, a tu dosteje jakieś "marne" przekliki i nie dotre do odpowiedzi na pytanie, które zadałem/ potrzebuje kupić klocek... ds2000 bedzie ok? czy ds2500? czy ds 8000?
  3. Pytanie do osób co temat przerabiały odpowiadając od razu na zbędne komentarze - nie interesuje mnie na chwilę obecną odpowiedz typu: kup złote brembo od sti, wiekszą tarcze, itp... pytam tylko o mocny klocek sportowy do subaru forester 2,5 xt THX za wszelkie odpowiedzi !
  4. Pękł mi w części od głowicy prawa strona przed uppipe, zastanawiam się nad wymianą kolektora na coś lepszego do ej 25, może ktoś coś polecić? bardzo dziękuję za podpowiedź
  5. wcześniej się walnąłem 0,05 powinno być, ogólnie mam szklanki do szlifowania w przedziale 0,1 - 0,05 już zawiozłem do szlifierza - znalazłem na grochowskiej pozdr
  6. ponoć jest z czego zbierać, z tego co wiem powinno być luzu 0,2 - u mnie jest 0,1 poradzi ktoś gdzie to zrobić, ewentualnie co w tej sytuacji zrobić
  7. wielka prośba o pomoc, jaki zakład zrobi szlif szklanek zaworowych (szlifierka magnesowa najlepiej) potrzebuję zdjąć z ssących ok 0,5 mm najlepiej z warszawy lub okolic z góry dziękuję za pomoc
  8. o pękniętym tłoku dowiedziałem się podczas strojenia
  9. silnik jest złożony, bez osprzętu, zawory - szlifują szklanki... albo coś robią, żeby doprowadzić ssące z 0,1 do 0,2 z tego co mi wiadomo jest : - kute tłoki mahle - panewki korbowe king racing - uszczelki athena do tego stara turbina TD04 została zmodernizowana na hybryde auto stoi 3 miesiące u chłopaków, co stroili forka i się okazało, że pękł tłok... jak to wszystko dobrze złożą do kupy to polecę ten zakład w warszawie
  10. Prawie równo po 2 latach od zakupu nowego całego shortbloku (31.08.2017) w ASO Dukiewicz... Pękł czwarty tłok :) O auto dbałem jak o żadne inne :) Przebieg 12000 km 3x wymieniałem olej na millers Nigdy nie ciśnięte na zimnym Aso reklamacji nie przyjmie bo brałem shortblock na fv - czyli rok gwarancji :=) Mam teraz 2 opcje: Wstawie stary tłok i puszcze auto, może za 30k pójdzie (czyli ok 30k przez 2 lata jezdzenia w plecy) Albo kute tloki, czyli kolejne 10k w plecy :) i przy farcie z 80k km pojezdze. Podsumowujac dla potomnych i planujących kupowac subału z 2,5 turbo - odpuść dzieciaku, bo to wydmuszka marna, słaba i psująca się poważnie z powodów konstrukcyjnych i słabych podzespołów. Nie polecam nikomu, bo szkoda kasy. Chyba że masz budżet z 60-70k i na starcie zakujesz motor :=)
  11. odpowiednim wspornikiem, tu masz takie rozwiązanie: https://forums.nasioc.com/forums/showthread.php?t=2562752&page=11
  12. Witajcie, mam pytanie do osób co już temat przerabiały (niestety nie moge znaleźć w szukajce odpowiedzi), otóż mam taki zestaw w Forku: - nowy kompletny shortblock ej257 z zawartością (przejechałem ze 13k km) - downpipe 3cale z katem 100, dalej 2,5 cala - uppipe ala perrin - intercooler sti spec c - pompa dw200 - wkładka k&n *turbo - seria td04 ile bezpiecznie mogę dostroić w kompie koni i momentu, żeby tłoki nie wypłynęły? ma ktoś jakieś wykresy przy podobnym upgradzie? dzięki za pomoc
×
×
  • Create New...