Jump to content

szlif szklanek zaworowych


Lukasz Kuxon
 Share

Recommended Posts

6 minut temu, tremba napisał:

O,5 mm to duzo, szklanki zdaje sie sa hartowane powierzchniowo. Mozesz sie zdziwic pozniej, tak mi sie przynajmniej wydaje.

ponoć jest z czego zbierać, z tego co wiem powinno być luzu 0,2 - u mnie jest 0,1

poradzi ktoś gdzie to zrobić, ewentualnie co w tej sytuacji zrobić

Link to comment
Share on other sites

Na Krakowiaków masz zakład gdzie to robią. I zbiera się od wewnątrz na styku z główką zaworu nie na utwardzanej powierzchni styku z wałkiem.

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

17 godzin temu, hugo napisał:

To jak zbierzesz 0,5 to nie będzie za dużo?

wcześniej się walnąłem 0,05 powinno być, ogólnie mam szklanki do szlifowania w przedziale 0,1 - 0,05

już zawiozłem do szlifierza - znalazłem na grochowskiej

 

pozdr

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...