Skocz do zawartości

za słaby hebel


buras

Rekomendowane odpowiedzi

buras, zanim posłuchasz carlosa i weźmiesz kredyt na N-kowy zacisk ... sprawdź, bo może zmiana klocków (CL lub Ferodo) i nowy płyn wystarczą :wink:

kredytu na szczęście już mi nie chcą dać 8 fakt spróbuje CL ,a co mi tam ,tylko nie wiem jakie 5+ ,czy 6 :?: ,co do płynu to jest świeży motul 660 ,więc może to nie mega wypas ,ale żeby taka lipa byłą :shock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

buras, cokolwiek ktoś by mówił o moim podejściu , może w paru kwestiach mają rację - ale RBF to się nadaje na "zimę" a nie na tory czy eventy - ten płyn to FAJA i "możecie mnie cytować" - jeśli po 2 okrążeniach na Kielcach, (na zacisku z STI), wiem że przegrzewam płyn - to jak mam to określać... oczywiście taki płyn spełnia swoją role, w warunkach drogowo-szybko sztrzałowo-światłowcyh, ale nikt mi nie powie nie nie da się go "zgrzać". To samo z Ds2500 - przez te mendy skończyłbym źle na trasie Limanowa-Nowy Sącz , przegrzałem te badziewie i zamiast hamowania, miałem betonowy kloc pod pedałem.

 

Castrol SRF póki co sie nie poddał...

 

co do klocków dalej twierdzę że CL i DS to namiastka dobrego klocka :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

buras, cokolwiek ktoś by mówił o moim podejściu , może w paru kwestiach mają rację - ale RBF to się nadaje na "zimę" a nie na tory czy eventy - ten płyn to FAJA i "możecie mnie cytować" - jeśli po 2 okrążeniach na Kielcach, (na zacisku z STI), wiem że przegrzewam płyn - to jak mam to określać... oczywiście taki płyn spełnia swoją role, w warunkach drogowo-szybko sztrzałowo-światłowcyh, ale nikt mi nie powie nie nie da się go "zgrzać". To samo z Ds2500 - przez te mendy skończyłbym źle na trasie Limanowa-Nowy Sącz , przegrzałem te badziewie i zamiast hamowania, miałem betonowy kloc pod pedałem.

 

Castrol SRF póki co sie nie poddał...

 

co do klocków dalej twierdzę że CL i DS to namiastka dobrego klocka :twisted:

na pewno masz rację ,ale mnie akurat na takie fajerwerki nie stać :roll: ,dlatego jak mówił Materna do Mana " lepszy wróbel w garści niż cietrzew na dachu" :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

buras, carlos-wrx, dobrze prawi. :twisted:

Co prawda ja w swoim GT testowałem tylko ferodo 2.11x- i te,podobnie jak Carlos, uważam za świetne klocki,oraz DS2500-to jest lipa,po 2-3 dohamowaniach na Nowym Mieście zaczynają hałasować i tracą na skuteczności.

Akurat mnie płyn Motula wystarcza,przy zaciskach AP,ale płyn Castrola chyba lepiej trzyma parametry.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w przypływie agresji wywaliłem rc6 po uplywie 3kkm - no nie chciało diabelstwo zatrzymywać odpowiednio auta, a w opinii wielu, to sa klocki mega!

 

czy przypadkiem nie miałeś założonego nieodpowiedniego klocka do Twojego zacisku? :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tzn. był taki myk iż przez pomyłkę zrobiłem ok 1kkm na klockach z ClioN3 :roll: :lol:

 

ale potem były już odpowiednie klocki - komancz, ja nie twierdzę że CL to zły wybór - mi poprostu rc6 nie leżały , nie ukrywam że te które teraz mam starczają na naprawdę "moment", ale coś za coś - na CLach pewnie zrobiłbym zdecydowanie wiekszy przebieg... dla mnie ten klocek był po prostu za twardy i tyle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

buras, cokolwiek ktoś by mówił o moim podejściu , może w paru kwestiach mają rację - ale RBF to się nadaje na "zimę" a nie na tory czy eventy - ten płyn to FAJA i "możecie mnie cytować" - jeśli po 2 okrążeniach na Kielcach, (na zacisku z STI), wiem że przegrzewam płyn - to jak mam to określać... oczywiście taki płyn spełnia swoją role, w warunkach drogowo-szybko sztrzałowo-światłowcyh, ale nikt mi nie powie nie nie da się go "zgrzać". To samo z Ds2500 - przez te mendy skończyłbym źle na trasie Limanowa-Nowy Sącz , przegrzałem te badziewie i zamiast hamowania, miałem betonowy kloc pod pedałem.

 

Castrol SRF póki co sie nie poddał...

 

co do klocków dalej twierdzę że CL i DS to namiastka dobrego klocka :twisted:

na pewno masz rację ,ale mnie akurat na takie fajerwerki nie stać :roll: ,dlatego jak mówił Materna do Mana " lepszy wróbel w garści niż cietrzew na dachu" :wink:

 

 

Buras , wczoraj w Forku żony zmieniłem klocki, nie miałem niestety pod ręką innych zacisków ani z wrx-a ani z sti, a hamulec na klockach TRW mnie bardzo denerwował, wiec założyłem do seryjnego 2 tłoczkowego zacisku i tarczy 294mm , klocki CL RC5+ i .............................. i .............................................

narazie nie bede innego zacisku zakładał :idea: , jest lepiej niż bym przypuszczał :shock: , dla mnie miazga w porównaniu z tym co było .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Edwin dzięki za potwierdzenie :) właśnie taki zakup zamierzam zrobić u KOMANCZA ,tylko stwierdziłem ,że chyba lepiej dozbierać troszkę mamony i kupić od razu nowe tarcze brembo (tak mi doradzono ) ,tak na marginesie w gt 99 tarcza też jest 294 :?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam ferodo performance w dupowozie (Volvo - prawie 1,5t więc podobnie do WRX/STI), na ulice nawet przy dosc dynamicznej jezdzie wystarczy, nie wydaje dziwnych dzwieków w zaciskach, czasem lubi zapiszczec, szybko schodzi - prawdę mówiąc do WRX raczej bym nie założył, chyba że ktoś jest emerytem, może w GT z racji niższej masy jest lepiej, nie wiem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć Wszystkim,

odnosząc się do tematu niniejszego wątku podłączę się i zwrócę się z prośbą o pomoc.

Objawy w WRX 01 bug są takie:

-auto generalnie nie hamuje, tzn czuć, że hamuje samym przodem - widać to po tylnych tarczach i wrażeniu z jazdy

-przy zadziałaniu pedałem hamulca -> lekkie naciśnięcie i nastepnie szybkie drugie naciśnięcie powoduje zwiększenie siły hamowania

-wszystkie zaciski zrobione jak trzeba, posmarowane, etc...

-przewody stalowe HEL

-układ odpowietrzany na różne sposoby kilka razy co nie przyniosło pozytywnego skutku

-zalany ostatecznie płynem Ferodo Racing Super Formula - też nic:)

 

I teraz pytanie - czy miał ktoś taki przypadek? Czy zwalić całą winę na pompę i w niej szukać przyczyny (wymienić,zregenerować zestawem naprawczym)? Dostałem też cynk, że winowajcą może być korektor i by sprawdzić "omijając" go "na krótko" celem testów. Czy to możliwe? podpowiedzcie pls..

 

Pozdrowienia!

 

-- Wt mar 20, 2012 12:04 am --

 

Nikt nie spotkał się z tym co opisałem...?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1.Jak odpowietrzałeś? Kolejność różna i zależy od posiadania ABS.

2.Pojedź na rolki-sprawdź czy wzrost siły jest na przodzie ,czy tyle.

3.Pedał rośnie przy kolejnych naciśnieciach?

4.Jeśli naciśniesz w odstępie ok 10 sek.to objawy te same?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1.Jak odpowietrzałeś? Kolejność różna i zależy od posiadania ABS.

Na wszystkie znane i możliwe sposoby - odpowietrzane było kilka razy zacznając od różnych kół. Oczywiście wg instrukcji gdzieś tu podanej również.

2.Pojedź na rolki-sprawdź czy wzrost siły jest na przodzie ,czy tyle.

Na rolkach byłem, fakt - tył hamuje słabo, co więcej nierówno.

3.Pedał rośnie przy kolejnych naciśnieciach?

Tak jak napisałem - po pierwszym naciśnięciu i szybkim następnym - pedał jest wyżej a auto hamuje dużo lepiej, tzn czuć, że boerze tył

4.Jeśli naciśniesz w odstępie ok 10 sek.to objawy te same?

Objawy..? Hm...no wtedy nie hamuje czy jest jak codzień:)

 

Respect, dziękuję za zainteresowanie i podjęcie tematu.

Ktoś bardzo zorientowany podpowiedział mi, że może to być korektor. Chyba go rozbiorę i zobaczę co tam się mogło popsuć...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...