Skocz do zawartości

buras

Użytkownik
  • Postów

    290
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana buras w dniu 4 Kwietnia 2011

Użytkownicy przyznają buras punkty reputacji!

1 obserwujący

Profile Information

  • Skąd
    Wrocław
  • Auto
    impreza gt

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia buras

..:: Bywalec :..

..:: Bywalec :.. (3/13)

7

Reputacja

  1. buras

    sprężyny do klasyka

    ultra sr - przód 321002 / 321003(2003-2004) - tył 321004 / 321005 (2003-2004)
  2. buras

    sprężyny do klasyka

    Witam ,po długiej przerwie , wszystko poskładane do kupy ,zero problemów ,wysokość jak dla mnie idealna , świnka prowadzi się fenomenalnie .
  3. może najpierw uściślijcie o które ultra sr chodzi , jeżeli kolega myślał o sprężynach od gd to ultra sr na grubej sztycy , jak zwykłe SR to inna bajka ,to zupełnie inne amortyzatory tak kolego jeździłem i jeżdzę puki co nadal na zawiasie ,który jest przykładem złego doboru sprężyn do amortyzatora , może określenie ping pong jest mało trafne ,można by je określić innym uniwersalnym słowem ,tylko mniej cenzuralnym , jeżeli amortyzator zbyt mocno tłumi źle dobraną (za słabą) sprężynę ,to samochód "wpada"w nierówności a nie je wybiera ,niektórym takie zestawienie odpowiada przy jeździe po idealnie równej nawierzchni , ale to kwestia gustu , jak powiedział idnyk schodząc z kury
  4. Pomysł ,żeby wsadzać ultra do sprężyn od NA to raczej mało pomysłowe zestawienie , auto będzie skakało jak ping pong , zamiast wybierać , amortyzator dobiera się do twardości sprężyny , żeby to sensownie działało .
  5. buras

    sprężyny do klasyka

    takie ładne , że szkoda zakładać
  6. buras

    sprężyny do klasyka

    W końcu dotarły ponad 3 miesiące czekania
  7. buras

    sprężyny do klasyka

    w takim razie szczęściarz ciebie , ja doszedłem do wniosku ,że jak mam płacić za kota w worku 1400- 1600 zł za 4 używane sztuki ori sti (po tyle sprzedają na allegro), to wolę dołożyć 700zł i kupić nowe ultra sr , jak dla mnie za duże ryzyko wtopy , nawet jak się okaże na trzepakach , że jest ok. to nie będzie gwarancji ,że za chwile nie zdechną ze starości to dobra wiadomość , bo moje poduszki z gc 8 mają przejechane jakieś 7-8 tyś ,więc szkoda by było znowu wywalać kilka stówek na zakup poduszek gd
  8. buras

    sprężyny do klasyka

    Poduszki tylne będę musiał przerobić (2003-2005 ) bo stosuje amortyzatory KYB ,ale to juz pisałem , ty stosujesz ori amortyzatory z buga , gdzie sprężyna z tyłu ma inny kształt niż późniejsze roczniki dla tego pewnie wlazła w poduszkę od gc , ja tego nie mogę zrobić , ponieważ moje spręzyny produkowane są tylko do rocznika 2003-2006 , poza tym nie chciałem używanych amortyzatorów STI (oem) ponieważ używki mają uż prawie 20 lat i zakup nowych jest kosmicznie drogi i niczym nie uzasadniony .Czy poduszki z przodu zakładałęś od sti gd ponieważ takie miałęś , czy sprężyna nie pasowała do poduszki z GC ?
  9. buras

    sprężyny do klasyka

    Dzięki kolego za pomoc , o śrubach z mimośrodem wiem , na razie cierpliwie czekam aż przypłyną sprężyny , to mi da trochę czasu na zebranie sianka na amortyzatory , poduszki i śruby , a potem działam i reszta wyjdzie w praniu .
  10. buras

    sprężyny do klasyka

    Masz jakieś fotki jak to stoi ? twoje RCE jaką mają twardość ?
  11. buras

    sprężyny do klasyka

    z amerykańskiego foru polecane do GC zastaw na szuter" rough gravel": amortyzatory 04 STI + sprężyny 03-04 (v8) STI "różowe" (257 front / 217 rear [lbs]) lub STI v6 (2001) (237/195lbs) zestaw na szuter "smooth gravel" : amortyzatory 04 STI + sprężyny STI v8 spec c (03-04) (224 front / 195 rear [lbs])- dzielimy przez 55,75 i mamy w kg. przykład ( 257 /217 ) to 4,6 kg/3,9 kg. moje sprężyny są o 20 mm niższe więc będzie bardziej uniwersalny ( asfalt ,szuterki )
  12. buras

    sprężyny do klasyka

    Już to wszystko jakoś się zaczęło kleić do kupy , a więc tak : - sprężyny STI 2003-2006 ( różowe ) -20 mm 4,6 / 3,9 kg - poduszka tył sti 2003-2004 , przód pasuje z GC - amortyzatory ultra sr tył 321004 / 321005 (2003-2004) - amortyzatory przód do wyboru 321002 / 321003(2003-2004) lub 321006 /321007 (2000-2002) ,tu trzeba poszukać czym się różnią pod względem charakterystyki tak to widzę , jak ktoś ma uwagi lub wyłapał babola to proszę o sprostowanie .
  13. buras

    sprężyny do klasyka

    sprężyny od GD przecież sam cytujesz poduszki muszę kupić od GD ,tu jest pomyłka już poprawiłem dla potomnych
  14. buras

    sprężyny do klasyka

    Który rok produkcji przedstawiają poszczególne zdjęcia ?, co do tylnej poduszki to wiem że nie od gc nie podejdzie i trzeba przerabiać . poza rozstawem szpilek w poduszce to raczej sprężyna od gd nie będzie pasował rozmiarem do poduszki z gc , chyba ze się mylę jaszcze bardzo ważna rzecz o której nie pisałem a po po odpowiedzi kolegi "BRAHU" zwróciłem na to uwagę , moje sprężyny według japońskiego katalogu pasują do modeli sti 2003-2006 co potwierdza zmianę kształtu tylnej sprężyny od 2003 roku .
  15. buras

    sprężyny do klasyka

    Panowie mam dylemat odnośnie zakupu amortyzatorów Ultra Sr STI (gruba sztyca ) do moich sprężyn o których mowa wyżej , po przewertowaniu forum większość pisze ,żę najlepiej kupić do budy GC tył ( KYB 321008 ,321009 ) dedykowane 2000- 2002 r lub (321004 , 321005 ) rocznik 2003-2004 , a na przód albo (321006 , 32007 ) rocznik 2000-2002 lub przód (321002 , 321003) rocznik 2003-2004 . Jeżeli chodzi o przód to piszecie , że pasują pod poduszki od GC z obydwu roczników , natomiast tył ma różnice w mocowaniu do poduszki (frezowanie ), tylko jakie to ma znaczenie jeżeli tylne poduszki i tak muszę kupić od STI GD (żeby sprężyna pasowała ), rozumiem że muszę tylko pamiętać żeby zamówić poduszki na tył do odpowiedniego rocznika jaki wybiorę z powyższych ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...